Η Grecotel επενδύει στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα

grecotel_main02

Η Grecotel, η κορυφαία ξενοδοχειακή αλυσίδα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τον ελληνικό τουρισμό, επενδύει απρόσκοπτα στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα και παρουσιάζει τα ανανεωμένα της θέρετρα στους επισκέπτες της.

Διαμορφωμένα σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες αρχιτεκτονικές τάσεις, την υψηλή αισθητική και τη διακριτική πολυτέλεια, τα θέρετρα της Grecotel υπογράφουν τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού, προσφέροντας μοναδική εμπειρία διαμονής.
grecotel_main01

Υλοποιώντας ένα στοχευμένο επενδυτικό πλάνο, η Grecotel ολοκλήρωσε στις αρχές του 2018 εκτεταμένες ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις στο Corfu Imperial, το Casa Marron, το Daphnila Bay Dassia,το Rhodos Royal, και το Pella Beach. Από το Ιόνιο μέχρι το Αιγαίο, κι από την Κέρκυρα μέχρι την Ρόδο, η Grecotel ενίσχυσε το σύνολο των υποδομών της, ανανεώνοντας τους εσωτερικούς και τους υπαίθριους χώρους των θερέτρωντης, δημιουργώντας ολοκαίνουργιες υποδομές, μεταξύ των οποίων και 40 νέα bars και εστιατόρια.
grecotel02

Με άξονες την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Grecotel αξιοποιεί τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε τόπου, συμβάλλοντας στην προβολή της χώρας και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
grecotel03

Παρέχοντας ακόμη περισσότερες ανέσεις, ανακαινισμένους χώρους, ανανεωμένα μενού και νέα exclusive προνόμια, η Grecotel είναι έτοιμη να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες ακόμη και των πιο απαιτητικών επισκεπτών.
grecotel04

Η Grecotel ακολουθώντας με συνέπεια το επενδυτικό της πλάνο, κάνει κάθε μέρα πράξη το όραμά της για την αναβάθμιση και εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού, μέσα από το μεράκι των ανθρώπων της, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και τις υπερσύγχρονες, συνεχώς εξελισσόμενες εγκαταστάσεις των θερέτρων του Ομίλου, σε όλη τη χώρα. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και χτίζοντας στα θεμέλια μιας μακράς, επιτυχημένης διαδρομής, η Grecotel συμβάλει καθημερινά με όσα μέσα διαθέτει, στην ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

grecotel05
grecotel06
grecotel07

ΣΧΟΛΙΑ (4)

ν

Επενδύει? Εδώ χρωστάει κάτι δις στις τράπεζες .

Ουόου

Προφανως δεν εχεις μεινει σε ξενοδοχεια «πολιτισμενων» χωρων

Βασιλης

33% αύξηση απο πέρυσι δεν

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ 4 ΑΣΤΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΩΝ 2,5 ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΣΤΙΣΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Brazil-Mykonos

Στην ατζέντα της συνάντησης οι φιλικές σχέσεις των δύο χωρών, Ελλάδας και Βραζιλίας αλλά και το πλαίσιο συνεργασίας των δύο Περιφερειών σε ευρωπαϊκό και Διεθνές Επίπεδο

gay_58

Με την Ελλάδα να βρίσκεται πλέον ανάμεσα στους δυναμικότερους προορισμούς για Gay ταξιδιώτες, το Travel by Interest την έφερε στο επίκεντρο της Gay September καμπάνιας, με σκοπό να βοηθήσει την ενίσχυση των κρατήσεων του Σεπτεμβρίου από το Gay κοινό

1