Το protothema.gr ξανά case study για τη Google - Μαζί με μεγαθήρια όπως New York Times και Washington Post!

case-study_main03

Μία ακόμα μεγάλη επιτυχία για το protothema.gr που αποδεικνύει ότι σε ό,τι έχει να κάνει με Διαδίκτυο και ενημέρωση είναι η πιο σημαντική ιστοσελίδα στην Ελλάδα.

Αυτό το αναγνωρίζει ο παγκόσμιος κολοσσός Google, καθώς για τρίτη φορά μέσα στο 2019 προβάλει το protothema.gr ως case study και σημείο αναφοράς, με την ιστοσελίδα μας να φιγουράρει δίπλα σε τίτλους όπως New York Times, The Guardian, Washington Post, New Yorker και Buzzfeed!

To protothema.gr είναι η πρώτη και μοναδική ιστοσελίδα στην Ελλάδα που αποτελεί για τη Google παράδειγμα καλύτερης πρακτικής σε όλο τον κόσμο!

Η στενή συνεργασία της ομάδας του protothema.gr με την ομάδα της Google εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο τα News Consumer Insights, και τα  χρησιμοποίησαν με τέτοιο τρόπο ώστε να πέτύχουν μετά τον πρώτο μήνα χρήσης:

- αύξηση 13,4% σε χρήστες
- αύξηση 21,2% σε επισκέψεις
- αύξηση 24,8% σε pageviews

Μάλιστα η Google έχει πλέον το protothema.gr στην επίσημη ιστοσελίδα της, στην οποία παρουσιάζει τα site-πρότυπο. Η ιστοσελίδα μας παρουσιάζεται μεταξύ άλλων μαζί με: New York Times, The GuardianWashington Post, New Yorker, Buzzfeed και Business Insider.

Για το γίνει αυτό, το Πρώτο Θέμα επικεντρώθηκε στους εξής τομείς:

- Χρησιμοποιώντας τις προτάσεις από το News Consumer Insights η ομάδα του Πρώτου Θέματος έκανε προσαρμογές στην στρατηγική τους σχετικά με τις κινητές συσκευές προκειμένου να αυξήσει τον αριθμό των άρθρων που μοιράζονται σε κινητές συσκευές και την αύξηση των προβολών της σελίδας σε αυτές.

- Διερεύνησαν επίσης τρόπους να ενθαρρύνουν τους χρήστες τους να διαβάζουν περισσότερο περιεχόμενο, προωθώντας το καλύτερο περιεχόμενο μέσα στα άρθρα τους. Ορισμένες από τις αλλαγές περιελάμβαναν την μετακίνηση του widget των «προτεινόμενων» άρθρων από το εσωτερικό του άρθρου, στο τέλος καθώς επίσης και στην δεξιά στήλη. Στο κινητό, χρησιμοποίησαν την sticky μορφή και το endless scrolling για να διευκολύνουν τους αναγνώστες να διαβάζουν περισσότερα άρθρα. Η προσέγγιση λειτούργησε καλά και οδήγησε σε αισθητή αύξηση των προβολών σελίδας και του χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδα.

- Η ομάδα χρησιμοποίησε AMP σε όλες τις σελίδες προκειμένου να διασφαλίστεί ότι οι σελίδες θα είναι σταθερά γρήγορες, όμορφες και με υψηλή απόδοση σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες διανομής.

- Επικεντρώθηκαν ακόμα στην αύξηση απόκτησης χρηστών μέσω του ενημερωτικού δελτίου (newsletter) και των ειδοποιήσεων (web push notification) με την προσθήκη ενός σημείου εγγραφής σε ολόκληρη την ιστοσελίδα, το οποίο οδήγησε σε μεγάλη αύξηση του αριθμού των ενεργών αναγνωστών.

Μετά από μόλις 30 ημέρες δουλεύοντας με την ομάδα News Consumer Insights της Google, μεταξύ Δεκεμβρίου 2018 και τον Ιανουάριο του 2019, η ομάδα στο Πρώτο Θέμα πέτυχε αύξηση κατά 13,4% στους χρήστες, 21,2% αύξηση στις επισκέψεις και αύξηση των προβολών σελίδας κατά 24,8%. Αυτές οι μετρήσεις μεταφράστηκαν σε ένα σύνολο αύξησης διαφημιστικών εσόδων κατά +13% σε μηνιαία βάση, λόγω αύξησης των εμφανίσεων διαφημίσεων κατά 95%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όπως δήλωσε ο Head of Digital του protothema.gr Νίκος Ηλιόπουλος, «χάρη στις προτάσεις της ομάδας των News Consumer Insights πετύχαμε να διαμορφώσουμε τη μελλοντική μας στρατηγική έτσι ώστε να εστιάσουμε στην απόκτηση νέων χρηστών και στη διατήρηση των υπαρχόντων. Λάβαμε σωστές αποφάσεις σχετικά με τους χρήστες μας που μας επέτρεψαν να βελτιώσουμε το περιεχόμενό μας και συνεπώς την αναγνωστική εμπειρία. Τα NCI έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην κατάρτιση της στρατηγικής μας καθώς επίσης και στην περαιτέρω ανάπτυξη του site, διατηρώντας έτσι την πρώτη θέση ανάμεσα στα ειδησεογραφικά site στην Ελλάδα».

Σημειώνεται ότι το protothema.gr έχει επίσης αποτελέσει case study και πρότυπο για τη Google μέσα στο 2019 και όσον αφορά τη χρήση των Google Ad Manager και Google AMP.

Διαβάστε ολόκληρο το case study εδώ


thema-case-1
thema-case-2
caseSS

dni01

ΣΧΟΛΙΑ (18)

ORIO

Είναι αμερόληπτο. Δημοσιεύει όλες τίς ειδήσεις, Αυτό έχει σημασία. Φυσικά και μπορεί να βελτιωθεί.

Dim

Γιατι ο κοσμος βριζει κι εκτονωνεται ελευθερα! Ακομα και στο Μακελειο λογοκρινουν τα σχολια!

κακόμοιροι ραγιάδες & γκιαούρηδες..

ούτε ένας δεν κατάλαβε σε τι αναφέρεται το άρθρο περιγράφει τον τρόπο αύξησης της εμπορικότητας ενός ιστότοπου ειδησεογραφίας, παραθέτοντας αποτελεσματικές πρακτικές και αντί να διαβάσουν προσεκτικά πως έγινε αυτό μπας και μάθουν κάτι χρήσιμο για τη δουλειά τους (δικαιολογημένο βέβαια σε ένα βαθμό, καθώς οι περισσότεροι είναι δημόσιοι χαραμοφάηδες και άεργοι επιδοματούχοι του ΣΥΡΙΖΑ), αναλώνονται να περιγράφουν (πάλι) τη βλακεία που τους δέρνει, μοχθώντας να συναγωνιστούν στη σκ@τοψυχία μωρέ καλά σας λέει ο άλλος απέναντι ραγιάδες & γκιαούρηδες - πόσο καλά σας ξέρει!

Μπράβο ΠΘ

Αρχίζω την μέρα μου με πρώτο θέμα και την τελειώνω με πρώτο θέμα. Και ας μή μου δημοσιεύουν όλα μου τα σχόλια. Σήμερα έχω ήδη υποβάλλει 2 σχόλια που περιμένουν έγκριση εδώ και ώρες.

Norr Tsakis

Συγχαρτηρια στο ΠΘ. Και κριμα (....nooot!) για την στεναχωρια της κακομοίρας της "προοδευτικης" αντιδρασης που δεν εχει το "εγκυρο" π.χ. Documento τετοια τυχη και διακριση...Όξος καλέ, τι να κανουμε....

Yes!!

Ισχύει για το site. Ενδιαφέρον και φιλικό. Παίρνεις γνώσεις επίσης και από σχόλια αναγνωστών. Πολλά σε σε κάνουν πιο υποψιασμένο, αναθεωρεις απόψεις σου. Π.χ. το πιο απλό, για ενα φορολογικό θέμα, απο τους σχολιασμούς βοηθιέσαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

Σίγουρα

Όλα τα πρώτα μυαλά εδώ μέσα έχουν μαζευτεί. Ειδικά, οι σχολιαστές. Αϊνστάιν...

CALLIOPE

ΑΓΑΠΩ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ!! I LOVE GOOGLE!!

αχαχαχαχχαχα

καρφώνεστε μόνοι σας αλλά δυστυχώς η πλειοψηφία του κόσμου δεν καταλαβαίνει καν τι γράψατε. Για να το πω απλά λαικά και όποιος κατάλαβε Γιάννης καρνάει Γιάννης πίνει ειδικά ότι έχει σχέση με την Google. Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΘ!

ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΙ! ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ EΜΑΣ, ΕΙΣΑΣΤΕ TO ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ SITE, ΕΙΤΕ ΣΤΟ DESKTOP, ΕΙΤΕ ΣΤΟ LAPTOP, ΕΙΤΕ ΣΤΟ SMART-PHONE! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!

Donald

Αν επέτρεπαν και τα άλλα site σχόλια να έβλεπα πόσοι θα άνοιγαν το site σας. Κίτρινος τύπος είστε.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

HONOR_9X

Όταν η HONOR ανακοίνωνε την κυκλοφορία της σειράς HONOR 9X, με την μπροστινή pop-up κάμερα, η εταιρία ακόμα δήλωνε περήφανα πως το HONOR 8X είναι το πρώτο, σε πωλήσεις, κινητό για την HONOR. Όμως, τα 15 εκατομμύρια πωλήσεις του 8X, φαίνεται πως δε θα σταθούν εμπόδιο στο HONOR 9X για να πάρει εκείνο τα πρωτεία.

bb_king

Το σημερινό doodle της Google είναι αφιερωμένο στον Αμερικανό μπλουζ κιθαρίστα και τραγουδοποιό  - Διαβάστε για τη ζωή του και ακούστε τραγούδια του  - Με ένα βίντεο - doodle, η Google τιμά σήμερα τον διασημότερο εκπρόσωπο των μπλουζ B.B. King 

google__1_

Γαλλία και Google συμφώνησαν στο ποσό για να κλείσει η έρευνα περί φοροδιαφυγής που ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια – Ο συμβιβασμός ανοίγει τον δρόμο και για άλλες εταιρείες, υποστηρίζει η γαλλική πλευρά

facebook_sxolia

Πολλοί ήταν οι εκπρόσωποι του ανδρικού φύλου που προσπάθησαν να γνωρισθούν με τη γυναίκα που απαθανατίζεται σε πίνακα του 19ου αιώνα, όπου παριστάνεται το γυμνό μοντέλο του μετά το μπάνιο - Ο πίνακας είχε αναρτηθεί αρχικά στη σελίδα του Facebook για την τέχνη World Paintings και κατόπιν έγινε viral

6