Η LinkedIn ξεπερνά το Myspace
Η LinkedIn ξεπερνά το Myspace
Τον Ιούνιο το LinkedIn είχε 33.9 εκατομμύρια επισκέπτες, μία άνοδος της τάξεως του 63%, ενώ το MySpace είχε 33.5 εκατομμύρια επισκέπτες, με πτώση η οποία άγγιξε το 50%
Η LinkedIn, η γνωστή εταιρία η οποία ασχολείται με επαγγελματίες και τα προφίλ τους, έχει μόλις γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη επιχείρηση κοινωνικής δικτύωσης, ξεπερνώντας το παραπαίων MySpace. Ένας από τους λόγους ήταν και η πρώτη δημόσια προσφορά η οποία έλαβε χώρα το Μάιο.
Τον Ιούνιο και μόνο, το LinkedIn είχε 33.9 εκατομμύρια επισκέπτες, μία άνοδος της τάξεως του 63%, ενώ το MySpace είχε 33.5 εκατομμύρια επισκέπτες, με πτώση η οποία άγγιξε το 50%. Το Facebook, αναμενόμενα, έμεινε στην πρώτη θέση, με 160.9 εκατομμύρια επισκέπτες μόνο από τις Η.Π.Α., αδράχνοντας μία άνοδο του 14%.
Η LinkedIn έκανε τη στρατηγική κίνηση της δημόσιας προσφοράς παράλληλα με μία προσπάθεια διαφήμισης της εταιρίας, την οποία ακολούθησε δίμηνη συνεχόμενη άνοδος της επισκεψιμότητας και αξίας της επιχείρησης. Τα «κόλπα» δεν σταματάνε εκεί, αφού η LinkedIn έχει προχωρήσει σε νέες εφαρμογές στα προφίλ των χρηστών, οι οποίες ενσωματώνουν λίστα από ενημερώσεις και ειδήσεις των χρηστών, ενώ έχουν και έναν «χάρτη» ο οποίος δείχνει ακριβώς το πώς ο κάθε χρήστης συνδέεται με τους υπόλοιπους.
Από την άλλη πλευρά το Myspace, έχει χάσει το παιχνίδι τα τελευταία χρόνια με την άνοδο του Facebook. Τον προηγούμενο μήνα, η News Corporation, η κάτοχος του Myspace, πούλησε την επιχείρηση στη Specific Media Inc. για $34 εκατομμύρια, το οποίο είναι πολύ μικρό μπροστά στα $580 εκατομμύρια που η ίδια η News Corp. είχε πληρώσει, έξι χρόνια πριν.
Τον Ιούνιο και μόνο, το LinkedIn είχε 33.9 εκατομμύρια επισκέπτες, μία άνοδος της τάξεως του 63%, ενώ το MySpace είχε 33.5 εκατομμύρια επισκέπτες, με πτώση η οποία άγγιξε το 50%. Το Facebook, αναμενόμενα, έμεινε στην πρώτη θέση, με 160.9 εκατομμύρια επισκέπτες μόνο από τις Η.Π.Α., αδράχνοντας μία άνοδο του 14%.
Η LinkedIn έκανε τη στρατηγική κίνηση της δημόσιας προσφοράς παράλληλα με μία προσπάθεια διαφήμισης της εταιρίας, την οποία ακολούθησε δίμηνη συνεχόμενη άνοδος της επισκεψιμότητας και αξίας της επιχείρησης. Τα «κόλπα» δεν σταματάνε εκεί, αφού η LinkedIn έχει προχωρήσει σε νέες εφαρμογές στα προφίλ των χρηστών, οι οποίες ενσωματώνουν λίστα από ενημερώσεις και ειδήσεις των χρηστών, ενώ έχουν και έναν «χάρτη» ο οποίος δείχνει ακριβώς το πώς ο κάθε χρήστης συνδέεται με τους υπόλοιπους.
Από την άλλη πλευρά το Myspace, έχει χάσει το παιχνίδι τα τελευταία χρόνια με την άνοδο του Facebook. Τον προηγούμενο μήνα, η News Corporation, η κάτοχος του Myspace, πούλησε την επιχείρηση στη Specific Media Inc. για $34 εκατομμύρια, το οποίο είναι πολύ μικρό μπροστά στα $580 εκατομμύρια που η ίδια η News Corp. είχε πληρώσει, έξι χρόνια πριν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα