Από τις 30 Αυγούστου όλοι θα μπορούν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους
Τέλος στο περίφημο «Swipe Up» των links βάζει το Instagramαπό τις 30 Αυγούστου.
Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους, θα μπορούν να το κάνουν με το κατάλληλο sticker.
Το μήνυμα που παρουσιάζει το Instagram όταν κάποιος θέλει να κάνει swipe up
Κλείσιμο
To αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο σε όλους, κάτι που σημαίνει πως δε θα υπάρχει πλέον η διαφορά μεταξύ απλών χρηστών και influencers με πάνω από 10.000 ακολούθους ή verified λογαριασμούς.
Αυτά τα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το swipe-up link, μόνο που οι χρήστες θα κάνουν tap αντί για swipe.
Έτσι οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που δε συνέβαινε με τα stories με swipe-up link.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Μέσω του NBG Business Seeds, η Τράπεζα είναι δίπλα στις επιχειρήσεις, σε κάθε βήμα, προσφέροντας όχι μόνο χρηματοδότηση, αλλά και την απαραίτητη υποστήριξη, εργαλεία και δικτύωση.