Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ηλίας Βρεττός: «Παντρεύομαι τη γυναίκα που ερωτεύτηκα»
Ηλίας Βρεττός: «Παντρεύομαι τη γυναίκα που ερωτεύτηκα»
Μου δείχνει την πληγή στο πόδι του. Τη νύχτα της πρεμιέρας στη Θεσσαλονίκη έπεσε σε καταπακτή.
Συνέχισε να τραγουδάει επί μισή ώρα μέχρι να αντιληφθεί ότι πρέπει να καλέσει τις πρώτες βοήθειες. Την επομένη έκανε αγιασμό. Ο Ηλίας Βρεττός είναι ένας λαϊκός τραγουδιστής που εδώ και δέκα χρόνια μεγαλώνει στις πίστες, σε ένα δύσκολο, ανταγωνιστικό περιβάλλον. Εμαθε να δουλεύει χωρίς να γκρινιάζει, να εμπιστεύεται δύσκολα τους ανθρώπους, να σιχαίνεται την έπαρση. Αν του ζητήσεις να κάνει έναν γρήγορο απολογισμό, θα σου πει: «Μεγάλωσα πριν την ώρα μου».
Παρουσιάζει τη νέα δουλειά του «Αλλος άνθρωπος» σε νεαρές θαυμάστριές του. Βρισκόμαστε σε μια προακρόαση στα γραφεία της δισκογραφικής εταιρείας του. Ακούγονται χειροκροτήματα και εκφράσεις θαυμασμού από τις κοπέλες. Μετά την τυπική χειραψία, του λέω ότι ακούγονται ευτυχισμένα τα κορίτσια του. «Πάντα φροντίζω να είναι χαρούμενα τα κορίτσια μου», θα απαντήσει χιουμοριστικά. Χαμογελάει αλλά ξέρεις ότι το εννοεί. Ενα παιδί που στα 21 του έτρεχε μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα να ανοίξει το πρόγραμμα με δύο κομμάτια σε μεγάλη πίστα και αμέσως μετά να κρατά ως «πρώτο όνομα» -επί τρεις ώρες τουλάχιστον- ένα μαγαζί, σίγουρα ξέρει να ικανοποιεί το κοινό του.
Ακόμα τρέχει. Μόλις ξεκίνησε το πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη με την Κατερίνα Στικούδη και τον Πάνο Καλίδη - στα «Astra». «Παρεΐστικα», λέει και συνεχίζει: «Χαίρομαι που βρέθηκα με την Κατερίνα επαγγελματικά. Είμαστε φίλοι χρόνια. Γελάμε που ήρθαμε δεύτεροι στο “Dancing with the stars”. Κάνουμε κι ένα ντουέτο όπου κάνω απόπειρα να τραγουδήσω χιπ χοπ». Παίρνω αφορμή για την κλασική ερώτηση: γιατί θέλησε να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο σόου. «Η τηλεόραση είναι ένα εργαλείο δουλειάς. Ειλικρινά όμως την υπερπροβολή τη φοβάμαι. Μπορεί να σου κάνει κακό. Το πιο σημαντικό είναι να ακούγεσαι για τη μουσική και τα τραγούδια σου.
Αλλιώς κινδυνεύεις να χάσεις το μέτρο. Κάποιοι με ήξεραν τότε. Οχι όλοι. Απροκάλυπτα λέω ότι ήθελα να εκμεταλλευτώ το μέσο. Η δημοσιότητα ωστόσο με φόβιζε. Φοβόμουν μην κάνω κάτι λάθος και προβάλω μια εικόνα που δεν θα αντιστοιχούσε σε αυτό που πραγματικά είμαι. Είπα λοιπόν “πήγαινε και να είσαι ο εαυτός σου”. Είμαι πεισματάρης και εργασιομανής.
Παρουσιάζει τη νέα δουλειά του «Αλλος άνθρωπος» σε νεαρές θαυμάστριές του. Βρισκόμαστε σε μια προακρόαση στα γραφεία της δισκογραφικής εταιρείας του. Ακούγονται χειροκροτήματα και εκφράσεις θαυμασμού από τις κοπέλες. Μετά την τυπική χειραψία, του λέω ότι ακούγονται ευτυχισμένα τα κορίτσια του. «Πάντα φροντίζω να είναι χαρούμενα τα κορίτσια μου», θα απαντήσει χιουμοριστικά. Χαμογελάει αλλά ξέρεις ότι το εννοεί. Ενα παιδί που στα 21 του έτρεχε μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα να ανοίξει το πρόγραμμα με δύο κομμάτια σε μεγάλη πίστα και αμέσως μετά να κρατά ως «πρώτο όνομα» -επί τρεις ώρες τουλάχιστον- ένα μαγαζί, σίγουρα ξέρει να ικανοποιεί το κοινό του.
Ακόμα τρέχει. Μόλις ξεκίνησε το πρόγραμμα στη Θεσσαλονίκη με την Κατερίνα Στικούδη και τον Πάνο Καλίδη - στα «Astra». «Παρεΐστικα», λέει και συνεχίζει: «Χαίρομαι που βρέθηκα με την Κατερίνα επαγγελματικά. Είμαστε φίλοι χρόνια. Γελάμε που ήρθαμε δεύτεροι στο “Dancing with the stars”. Κάνουμε κι ένα ντουέτο όπου κάνω απόπειρα να τραγουδήσω χιπ χοπ». Παίρνω αφορμή για την κλασική ερώτηση: γιατί θέλησε να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο σόου. «Η τηλεόραση είναι ένα εργαλείο δουλειάς. Ειλικρινά όμως την υπερπροβολή τη φοβάμαι. Μπορεί να σου κάνει κακό. Το πιο σημαντικό είναι να ακούγεσαι για τη μουσική και τα τραγούδια σου.
Αλλιώς κινδυνεύεις να χάσεις το μέτρο. Κάποιοι με ήξεραν τότε. Οχι όλοι. Απροκάλυπτα λέω ότι ήθελα να εκμεταλλευτώ το μέσο. Η δημοσιότητα ωστόσο με φόβιζε. Φοβόμουν μην κάνω κάτι λάθος και προβάλω μια εικόνα που δεν θα αντιστοιχούσε σε αυτό που πραγματικά είμαι. Είπα λοιπόν “πήγαινε και να είσαι ο εαυτός σου”. Είμαι πεισματάρης και εργασιομανής.
Εκλεισα δύο μόλις εβδομάδες πριν από την έναρξη του σόου ενώ οι περισσότεροι έκαναν μαθήματα έναν χρόνο. Με έμαθε καλύτερα ο κόσμος. Το παιχνίδι έδωσε τεράστια ώθηση στην καριέρα μου». Επιμένω: ένας τραγουδιστής δεν πρέπει να γίνεται γνωστός μόνο μέσω των τραγουδιών; «Τα τραγούδια τα αγαπάς αλλά με τις προσωπικότητες δένεσαι. Συσπειρώθηκε ο κόσμος γύρω μου. Μετά το παιχνίδι έκανα μια περιοδεία με 50 σταθμούς. Ηταν όλοι sold out. Μαζί με τον Χρήστο Μενιδιάτη γεμίζαμε όλο τον χειμώνα το “Gotham City”. Αυτή η δημοσιότητα που φοβόταν ήταν επακόλουθο της συμμετοχής του στο παιχνίδι. Εβλεπε τον εαυτό του στα εξώφυλλα με την Ευαγγελία Αραβανή κάθε εβδομάδα. Ρωτώ αν πραγματικά του αρέσει να βλέπει φωτογραφίες του κάτω από τίτλους όπως «πώς πέρασαν τα κούλουμα. «Είμαι κοινωνικός άνθρωπος, αυθόρμητος, σε βαθμό που καμιά φορά πληρώνω τις συνέπειες. Δεν φοράω ένα λαμπερό χαμόγελο και ποζάρω για εξώφυλλα. Στερούμαι υποκριτικού ταλέντου. Δεν είχα δώσει ποτέ τροφή για σχόλια, δεν απάντησα ποτέ σε ερωτήσεις σχετικά με την προσωπική ζωή μου. Δεν κάνω τίποτα επί τούτου - για να προωθήσω την καριέρα μου όπως λένε οι κακεντρεχείς. Δεν προσπάθησα να πουλήσω μέσω της προσωπικής μου ζωής. Είμαι καλά, είμαι σε μια σοβαρή σχέση, ίσως σε μια σχέση ζωής. Μετά τα 30 θέλω να ζήσω ελεύθερος, να περπατάω χεράκι-χεράκι. Είναι τόσο κακό;» λέει και συνεχίζει: «Είναι επικίνδυνο, ειδικά στο ξεκίνημα, μια σχέση να προβάλλεται τόσο από τα Μέσα. Μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Ακούς διάφορα. Γενικά δημιουργήθηκε ένας θόρυβος. Για μένα υπήρξε το καλύτερο crash test αυτής της σχέσης. Ανέκαθεν ήμουν σχεσάκιας. Μου αρέσει να μοιράζομαι τη ζωή μου. Δεν μου αρέσει η μοναξιά. Θέλω να υπάρχει μια αγκαλιά όταν γυρίζω σπίτι. Κάποιες σχέσεις είναι τρικυμίες, όχι λιμάνια. Τις έζησα κι αυτές. Ωρίμασα πριν την ώρα μου», θα πει.
Στιγμές διασκέδασης του ζευγαριού
Συνήθως οι άνθρωποι που δουλεύουν νύχτα ωραιοποιούν την εικόνα της. Οχι ο Ηλίας. «Δύσκολος χώρος. Γεμάτος κλίκες, παρεάκια, ανταγωνισμούς, συμφέροντα. Δεν ξέρω τι πρέπει να πω στα παιδιά που σήμερα έρχονται στα καμαρίνια και μου ζητούν συμβουλές. Τους λέω να ξεκινήσουν από την επαρχία. Δεν θα μάθεις τη δουλειά αν στο ξεκίνημα βγεις σε μεγάλη πίστα και λες δύο τραγούδια μόνο». Γιατί επέλεξε να γίνει επαγγελματίας τραγουδιστής τότε; «Μα δεν ήθελα ποτέ να γίνω επαγγελματίας. Στο Οικονομικό Αθηνών είχα περάσει. Στο τμήμα Mάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Είχα τότε ένα συγκρότημα. Το ΚΑΠΑ - Κάνε Αυτό Που Αγαπάς σημαίνει. Δεν είχα πάει ποτέ στα μπουζούκια μέχρι που στο τρίτο έτος βρέθηκα να τραγουδάω σε μπουζούκια.
Πολλές δουλειές τις έκανα πριν για το χαρτζιλίκι. Από βοηθός σερβιτόρου και μπουφετζής μέχρι βοηθός λογιστή. Το παράπονό μου ήταν να βγάλω το χαρτζιλίκι με τη μουσική. Συμμετείχα στο “Eurostar” της κρατικής τηλεόρασης. Ενα παιχνίδι για την ανάθεση εκπροσώπησης στη Eurovision. Απατο πήγε αλλά γνώρισα τον Σωκράτη Σουμέλα και με έστειλε στον μαέστρο του “Le Plaisir” στην Εκάλη. Πήγα, με άκουσε, απέλυσαν τον τραγουδιστή, με έκαναν πρώτο όνομα, δούλευα έξι ημέρες την εβδομάδα επί τρεις ώρες -και παραπάνω- και έμαθα 150 τραγούδια. Αμέσως μετά ξεκίνησα σε μεγάλη πίστα. Ανοιγα το πρόγραμμα της Κοκκίνου, του Τσαλίκη και του Χριστοφόρου. Στο ένα, πρώτο όνομα, στο άλλο, το τελευταίο». Αυτή ήταν η αρχή.
Η συνέχεια, μέσες άκρες, είναι γνωστή τοις πάσι. Ο απουσιολόγος, «το καλύτερο και το χειρότερο παιδί του σχολείου», τραγουδούσε «Κάνει μοναξιά», «Δεν υπάρχει», αργότερα το «Να μείνεις για πάντα» και άνθιζαν οι πίστες από τα λουλούδια. Εκτοτε δουλεύει ασταμάτητα, σε περιοδείες στην επαρχία μαζί με τον Κώστα Μηλιωτάκη, τον πρώτο άνθρωπο που τον έβαλε σε στούντιο να κάνει φωνητικά σε δίσκο κάποιου άλλου. Τον χειμώνα πήγαινε κάθε Τετάρτη στη Λεμεσό («δύο εβδομάδες είχα κλείσει, έμεινα 18 τελικά»), δούλευε στο «Gotham», έπαθε υπερκόπωση δύο φορές, ενώ αδυνατεί να βρει ελεύθερο χρόνο για να επισκεφτεί τον αδελφό του, τον οικονομικό μετανάστη, στο Λονδίνο. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το συγκινητικό βιντεοκλίπ «Μόνο μαζί σου». Εξομολογείται ότι στο κοντινό περιβάλλον του υπάρχει άνθρωπος με κινητικά προβλήματα και ήθελε να δώσει μια κοινωνική υπόσταση στο κομμάτι, έναν κοινωνικό προβληματισμό. Αύριο κυκλοφορεί η νέα του δουλειά με τίτλο «Αλλος άνθρωπος».
Εγινε, έπειτα από δέκα χρόνια δουλειάς, κάποιος άλλος; «Οχι, πάντοτε παραμένω ο ίδιος. Ισως λιγότερο ρομαντικός, περισσότερο δύσπιστος και σίγουρα πιο σκληρός, αλλά επαγγελματίας. Δεν θέλω να αλλάξω. Να καβαλήσω καλάμια». Θέλει να αλλάξει κάτι στην προσωπική του ζωή; «Αν παντρευτώ ρωτάς; Θα το κάνω με μια γυναίκα που είμαι ερωτευμένος πολύ, και με την Ευαγγελία είμαι. Δίπλα της νιώθω ασφάλεια και σιγουριά. Ο γάμος δεν θέλω να έρθει ως φυσική συνέχεια μετά από χρόνια συγκατοίκησης. Το επόμενο βήμα δεν εξαρτάται από την ηλικία αλλά από τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου”. Μάλλον θα γίνει «άλλος άνθρωπος» - που φοράει βέρα στο δεξί.
Στιγμές διασκέδασης του ζευγαριού
Συνήθως οι άνθρωποι που δουλεύουν νύχτα ωραιοποιούν την εικόνα της. Οχι ο Ηλίας. «Δύσκολος χώρος. Γεμάτος κλίκες, παρεάκια, ανταγωνισμούς, συμφέροντα. Δεν ξέρω τι πρέπει να πω στα παιδιά που σήμερα έρχονται στα καμαρίνια και μου ζητούν συμβουλές. Τους λέω να ξεκινήσουν από την επαρχία. Δεν θα μάθεις τη δουλειά αν στο ξεκίνημα βγεις σε μεγάλη πίστα και λες δύο τραγούδια μόνο». Γιατί επέλεξε να γίνει επαγγελματίας τραγουδιστής τότε; «Μα δεν ήθελα ποτέ να γίνω επαγγελματίας. Στο Οικονομικό Αθηνών είχα περάσει. Στο τμήμα Mάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Είχα τότε ένα συγκρότημα. Το ΚΑΠΑ - Κάνε Αυτό Που Αγαπάς σημαίνει. Δεν είχα πάει ποτέ στα μπουζούκια μέχρι που στο τρίτο έτος βρέθηκα να τραγουδάω σε μπουζούκια.
Πολλές δουλειές τις έκανα πριν για το χαρτζιλίκι. Από βοηθός σερβιτόρου και μπουφετζής μέχρι βοηθός λογιστή. Το παράπονό μου ήταν να βγάλω το χαρτζιλίκι με τη μουσική. Συμμετείχα στο “Eurostar” της κρατικής τηλεόρασης. Ενα παιχνίδι για την ανάθεση εκπροσώπησης στη Eurovision. Απατο πήγε αλλά γνώρισα τον Σωκράτη Σουμέλα και με έστειλε στον μαέστρο του “Le Plaisir” στην Εκάλη. Πήγα, με άκουσε, απέλυσαν τον τραγουδιστή, με έκαναν πρώτο όνομα, δούλευα έξι ημέρες την εβδομάδα επί τρεις ώρες -και παραπάνω- και έμαθα 150 τραγούδια. Αμέσως μετά ξεκίνησα σε μεγάλη πίστα. Ανοιγα το πρόγραμμα της Κοκκίνου, του Τσαλίκη και του Χριστοφόρου. Στο ένα, πρώτο όνομα, στο άλλο, το τελευταίο». Αυτή ήταν η αρχή.
Η συνέχεια, μέσες άκρες, είναι γνωστή τοις πάσι. Ο απουσιολόγος, «το καλύτερο και το χειρότερο παιδί του σχολείου», τραγουδούσε «Κάνει μοναξιά», «Δεν υπάρχει», αργότερα το «Να μείνεις για πάντα» και άνθιζαν οι πίστες από τα λουλούδια. Εκτοτε δουλεύει ασταμάτητα, σε περιοδείες στην επαρχία μαζί με τον Κώστα Μηλιωτάκη, τον πρώτο άνθρωπο που τον έβαλε σε στούντιο να κάνει φωνητικά σε δίσκο κάποιου άλλου. Τον χειμώνα πήγαινε κάθε Τετάρτη στη Λεμεσό («δύο εβδομάδες είχα κλείσει, έμεινα 18 τελικά»), δούλευε στο «Gotham», έπαθε υπερκόπωση δύο φορές, ενώ αδυνατεί να βρει ελεύθερο χρόνο για να επισκεφτεί τον αδελφό του, τον οικονομικό μετανάστη, στο Λονδίνο. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το συγκινητικό βιντεοκλίπ «Μόνο μαζί σου». Εξομολογείται ότι στο κοντινό περιβάλλον του υπάρχει άνθρωπος με κινητικά προβλήματα και ήθελε να δώσει μια κοινωνική υπόσταση στο κομμάτι, έναν κοινωνικό προβληματισμό. Αύριο κυκλοφορεί η νέα του δουλειά με τίτλο «Αλλος άνθρωπος».
Εγινε, έπειτα από δέκα χρόνια δουλειάς, κάποιος άλλος; «Οχι, πάντοτε παραμένω ο ίδιος. Ισως λιγότερο ρομαντικός, περισσότερο δύσπιστος και σίγουρα πιο σκληρός, αλλά επαγγελματίας. Δεν θέλω να αλλάξω. Να καβαλήσω καλάμια». Θέλει να αλλάξει κάτι στην προσωπική του ζωή; «Αν παντρευτώ ρωτάς; Θα το κάνω με μια γυναίκα που είμαι ερωτευμένος πολύ, και με την Ευαγγελία είμαι. Δίπλα της νιώθω ασφάλεια και σιγουριά. Ο γάμος δεν θέλω να έρθει ως φυσική συνέχεια μετά από χρόνια συγκατοίκησης. Το επόμενο βήμα δεν εξαρτάται από την ηλικία αλλά από τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου”. Μάλλον θα γίνει «άλλος άνθρωπος» - που φοράει βέρα στο δεξί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα