Μαρία Κίτσου: Οι «Άγριες Μέλισσες» δεν είναι σαπουνόπερα

Maria_Kitsou

«Έρχεται χιονοστιβάδα εξελίξεων. Ακούω που χαρακτηρίζουν τη σειρά σαπουνόπερα. Η ζωή είναι η μεγαλύτερη σαπουνόπερα», λέει η ταλαντούχα ηθοποιός

Για το τι θα δούμε στα επόμενα επεισόδια των «Άγριων Μελισσών» αλλά και τι θα γίνει με τον έρωτα του Λάμπρου και της Ελένης μίλησε η πρωταγωνίστρια της σειράς Μαρία Κίτσου.
Σε συνέντευξή της στο TV Έθνος η ηθοποιός αποκάλυψε τι θα γίνει με την ηρωίδα που υποδύεται αλλά και πώς θα εξελιχθεί η σχέση της με τον «Κυπραίο».

Η σκηνή που σε δυσκόλεψε μέχρι σήμερα περισσότερο ποια ήταν;
Οι πιο φαντεζί σκηνές -φόνοι, καβγάδες κ.λπ.- έχουν τη δυσκολία τους, αλλά έχουν και την αβάντα τους. Για μένα οι συναισθηματικές, οι πιο εσωτερικές στιγμές είναι πιο δύσκολες.

Άρα με τον Λάμπρο…
Η σκηνή με τα χαστούκια με τον Λάμπρο ήταν μεγάλη πρόκληση. Και πολύ συγκινητική στιγμή. Ξέσπασε η Ελένη για πρώτη φορά. Ήταν η σκηνή που με δυσκόλεψε μέχρι τώρα περισσότερο.



Η Ελένη θα μάθει τον λόγο που δεν μπορεί να είναι με τον Λάμπρο; Και πώς θα αντιδράσει;
Θα το μάθει και θα το μάθει αρκετά γρήγορα, αμέσως μόλις το μάθει ο Λάμπρος. Η σειρά είναι γρήγορη. Θα είναι τεράστιο χτύπημα και για τους δύο. Θα είναι τραγικό.



Με τον Κυπραίο πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα;
Ο κόσμος έχει μπερδευτεί με τον ρόλο του Θωμά. Και είναι καλό. Ο Θωμάς είναι περίεργος και αμφιλεγόμενος χαρακτήρας. Ο Θωμάς έχει ειλικρινή αισθήματα για την Ελένη. Πήγε στο Διαφάνι αρχικά με άλλες προθέσεις, αλλά η ζωή του τα έφερε αλλιώς. Το τελευταίο πράγμα που ήθελε ήταν να ερωτευτεί την Ελένη. Έχει μάθει να επιβιώνει αλλιώς. Και όλη αυτή η κατάσταση θα τον οδηγήσει σε εσωτερικές συγκρούσεις μέσα του. Είναι από τους πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες της σειράς.

Τι άλλο μπορούμε να πούμε για τα προσεχώς;
Στις «Αγριες Μέλισσες» δεν θα μας προλαβαίνουν τα γεγονότα. Υπάρχουν σκηνές που λέω «πο-πο, θα γίνει αυτό το πράγμα, θα τρελαθώ». Έρχεται χιονοστιβάδα εξελίξεων. Ακούω που χαρακτηρίζουν τη σειρά σαπουνόπερα. Η ζωή είναι η μεγαλύτερη σαπουνόπερα. Στα χωριά συμβαίνουν πολύ χειρότερα πράγματα. Το θέμα, λοιπόν, είναι πώς διαχειρίζεσαι καλλιτεχνικά τις ιστορίες για να μη γίνουν σαπουνόπερα. Οι «Άγριες Μέλισσες» δεν είναι σαπουνόπερα.

ΣΧΟΛΙΑ (15)

Βουκολική...

....σαπουνόπερα. Κάκιστη σεναριακή αντιγραφή από το βιβλίο του Καραγάτση. Λάθη που βγάζουν μάτι στα ρούχα και τα props (μιλάμε για Θεσσαλία του 1953) που θα'πρεπε να διδάσκονται ως παράδειγμα του τι ναμην κάνεις σε σχολή κινηματογράφου-τηλεόρασης... Από τις πινακίδες 2019 στα αυτοκίνητα μέχρι το πέδιλο Birkenstock της Δρόσως στο ποτάμι... Γελάει το σύμπαν μαζί τους κι αυτοί νομίζουν ότι έχουν κάνει το "Αποκάλυψη Τώρα" ....

και

τι έγινε αν είναι σαπουνόπερα; ένα ταμπελάκι είναι, ίσως επειδή έχουμε αποκτήσει μεγάλη οικειότητα με τη σειρά και την έχουμε αγαπήσει τόσο, όσο και τους ηθοποιούς που είναι όλοι τους κα-τα-πλη-κτι-κοί!!! καιρό είχε να μας συνεπάρει μια σειρά τόσο, το είχαμε πεθυμήσει πολύ! ...κι ας είναι ό,τι θέλει ;-)

καθαρό τούρκικο είναι άλα ελληνικά

οι άγριες μέλισσες είναι τούρκικο ελληνικής παραγωγής και προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα. Τα τούρκικα κάνανε θραύση στην Ελλάδα είτε μας αρέσει είτε όχι οπότε οι έλληνες παραγωγοί τα αντιγράψανε. Γίνεται παντού

φωτης πραμαντα

αν και στο εξωτερικο καπου -καπου το βλεπω ,αλλα αμεσως με χαλαει αν δεν συμβαδιζει η ημερομηνια με τις σκηνες ,οπως με το αυτοκινητο του δουκα ...νομιζω αν δεν απατωμαι ειδα εξαψηφιο αριθμο στις πινακιδες ,οταν το 1958 ηταν 5ψηφιοι οι αριθμοι(6ψηφιοι εγιναν γυρω στο 1960).λιγη προσοχη ..ακομα με τα ρουχα που φορανε ειναι καπως μιας αλλης εποχης πιο νεας .οπως ας πουμε ασπρο παπουτσι πανινο που φορα η μικρη αδερφη ...μπορει να κανω λαθος ,αλλα ειναι η γνωμη μου.

!

Το βλέπω , μ αρέσει . Κάπου με κούρασαν οι επινοήσεις για την εξέλιξη της πλοκής ...μια δακτυλίδι , μια σκουλαρίκι, μια μανικετόκουμπο , μια χρυσό ρολόι , άλλοτε ''φυτεμένα'' βιβλία , χρυσαφικά ...εκεί πάει για σαπουνόπερα

ΕΛΕΝΗ

Αλήθεια τώρα , δεν την έχουν τραβήξει απ΄ τα μαλλιά την υπόθεση; Αν συνεχίσουν έτσι , θα καταντήσει κωμωδία. Όλοι με όλους έχουν παρτίδες , παιδιά , μυστικά , φονικά και ταυτόχρονα ερωτεύονται τους εχθρούς τους. Αν είναι ποτέ δυνατόν...

ΠΑΡΝΩΝ

ΕΙΝΑΙ ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ. Η ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΛΑΜΠΕΤΗ.

Μάρθα

Φυσικά και είναι σαπουνόπερα. Βουκολική σαπουνόπερα. Α λα ελληνικά. Η Δανδουλάκη εξακολουθεί να παίζει την πλούσια, οι ήρωες είναι ντυμένοι με καλά ρούχα και παπούτσια μέσα στο σπίτι τους, το κέρατο πάει σύννεφο, παιδιά που δεν ξέρουμε ποιον έχουν πατέρα υπάρχουν, φόνοι υπάρχουν, αστυνομικός υπάρχει, τι λείπει δηλαδή από μια κλασική σαπουνόπερα; Μόνο η ώρα προβολής διαφέρει, αλλά δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς στα σύγχρονα σπίτια το βράδυ τα πλένουμε τα πιάτα...

starkin

Οι περισσοτεροι ηθοποιοι εχουν μια υπερβολη μελο στο παιξιμο τους. Για μενα μακραν ο καλυτερος ειναι ο Στανκογλου!!!!!!!!!!!!! Θεος σε ο τι κι αν εχει παιξει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

εγω

διαφωνω με τον τιτλο, δεν διαφωνησε οτι ειναι σαπουνοπερα....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΟΥΝΙ και ο αγνωστος πολεμος και η τολμη κ γοητεια κ η λαμψη κ η καλημερα , σαπουνοπερες ηταν .....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

PAN_0073

Η Αντιπρόεδρος του Σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ» και επικεφαλής της Επιτροπής «ELPIDA Youth» κυρία Μαριάννα Λαιμού, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής, υποδέχτηκαν τους καλεσμένους που θέλησαν να στηρίξουν το πρόγραμμα της Πρότυπης Θεραπευτικής Καλοκαιρινής κατασκήνωσης για παιδιά με καρκίνο 

1
075_cinquetti-roxettei150510_npRhs

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών - Είχε διαγνωστεί με όγκο στον εγκέφαλο από το 2002 - Σε στενό οικογενειακό κύκλο θα γίνει η κηδεία της - «Τίποτα δεν θα είναι ξανά το ίδιο» ανέφερε ο συνεργάτης της, στους Roxette

27