Διασημότητες δεν πίνουν αλκοόλ, αλλά το πωλούν - Η κερδοφόρα μανία των σταρ προκαλεί αντιδράσεις

Διασημότητες δεν πίνουν αλκοόλ, αλλά το πωλούν - Η κερδοφόρα μανία των σταρ προκαλεί αντιδράσεις

Οι αστέρες που άλλα λένε και άλλα κάνουν θα μπορούσαν να χάσουν μέρος από το κοινό τους, προειδοποιούν ειδικοί στο μάρκετινγκ

Blake-Lopez
Η αγορά του αλκοόλ τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτη με διαφημίσεις που πρωταγωνιστές τους έχουν πρωτοκλασάτους ηθοποιούς και αστέρες της μουσικής.

Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς – με… τελευταία και καλύτερη την Τζένιφερ Λόπεζ – έχουν δηλώσει δημοσίως ότι δεν πίνουν αλκοόλ.

Σύμφωνα με ειδικούς στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση διασημότητες που λένε πως δεν πίνουν αλλά προσπαθούν να πείσουν τους άλλους να πιουν κινδυνεύουν να χάσουν το κοινό τους λόγω έλλειψης «αυθεντικότητας».

Η τεκίλα Casamigos του Τζορτζ Κλούνεϊ και το τζιν Aviation του Ράιαν Ρέινολντς έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, αλλά τα αλκοολούχα ποτά από την 35χρονη Μπλέικ Λάιβλι που δεν πίνει αλκοόλ και την 53χρονη Τζένιφερ Λόπεζ, που επίσης δεν πίνει, θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν δυσκολίες εξαιτίας του «κινήματος deinfluencer», λένε οι ειδικοί.

gallery-1431023349-clooney
Ένας σταρ σαν τον Τζορτζ Κλούνεϊ μπορεί να σε πείσει...


_113979268_aviationgin-ryanreynolds-min
O Ράιαν Ρέινολντς διαφημίζει το τζιν του


Στο TikTok, για παράδειγμα οι χρήστες της γενιάς Z προσπαθούν να καταπολεμήσουν τον καταναλωτισμό και προωθούν προϊόντα που θεωρούνται γνήσια στο μάρκετινγκ και τη διαφήμισή τους.

Κλείσιμο
Η Μπλέικ Λάιβλι, σύζυγος του Ράιαν Ρέινολντς, μόλις λάνσαρε μια σειρά από κοκτέιλ με την ονομασία Betty Booze. «Το ποτό δεν είναι το φόρτε μου», έγραψε στο Instagram όταν έκανε τη διαφήμιση. «Σπιτικές συνταγές. Πραγματικά φρούτα. Πραγματικά συστατικά. Ποιοτικό ποτό. Χωρίς βλακείες. Επίσης, πραγματική εξοικονόμηση χρόνου. Γι' αυτό και το έκανα πραγματικά», έγραψε χαρακτηριστικά.



Η Τζένιφερ Λόπεζ όμως που είχε δηλώσει πως δεν πίνει αλκοόλ αναγκάστηκε να υπερασπιστεί τον εαυτό της αφότου λάνσαρε μια σειρά εμφιαλωμένων κοκτέιλ με την ονομασία Delola λέγοντας ότι πίνει πού και πού για να χαλαρώσει. Στο παρελθόν, η τραγουδίστρια έχει υποστηρίξει ότι η νεανική της εμφάνιση οφείλεται στο γεγονός ότι «δεν πίνει, δεν καπνίζει και δεν καταναλώνει καφεΐνη».



Δύο άλλες διασημότητες, το μοντέλο Κάρα Ντελεβίν και η ηθοποιός Ντρου Μπάριμορ, που είχαν παραδεχτεί ότι είχαν πρόβλημα με το αλκοόλ και πλέον είναι νηφάλιες λάνσαραν μάρκες αλκοόλ.

Drew_Barrymore
H Ντρου Μπάριμορ έχει μιλήσει στο παρελθόν για τον εθισμό της στο αλκοόλ
Cara
Οι τρεις αδερφές Κάρα, Πόπι και Κλόε Ντελεβίν πίνουν... στην υγειά τους


Ο Άντι Μπαρ, διευθύνων σύμβουλος του πρακτορείου δημοσίων σχέσεων 10 Yetis Digital, δήλωσε: «Η άνοδος του "κινήματος deinfluencer" σημαίνει ότι οι μάρκες που δεν θεωρούνται γνήσιες ή ελαφρώς παραπλανητικές δέχονται κριτική και απορρίπτονται».

Οι deinfluencers, οι οποίοι είναι δημιουργοί περιεχομένου, επηρεάζουν τους χρήστες, δίνοντας συμβουλές σχετικά με το ποια διαφημιζόμενα προϊόντα δεν αξίζουν, ή τους λένε ευθέως τι να μην αγοράσουν.

πηγή: dailymail

Ειδήσεις σήμερα:

ΕΚΑΒ: Πόσοι διασώστες θα προσληφθούν- Πότε θα βγουν 10 επιπλέον ασθενοφόρα στην Αττική


Ο Μπράντλεϊ Κούπερ παραδέχεται πως ο Τομ Μπρέιντι είναι η καλύτερη επιλογή που έχει κάνει η πρώην του, Ιρίνα Σάικ


Είχε πάρει κοκαΐνη ο οδηγός του ταχύπλοου που έστειλε στον θάνατο την πρόεδρο του εκδοτικού οίκου του «Harry Potter»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης