Πίσω τους φαίνεται να έχουν αφήσει την παρεξήγηση που είχε συμβεί ανάμεσά τους, Γιώργος Μάγκας και Σπύρος Μπιμπίλας.
Ο ηθοποιός και πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών ανέβασε μία κοινή τους φωτογραφία, μετά τη διάδοση της ψευδούς είδησης, ότι ο βιρτουόζος του κλαρίνου, Γιώργος Μάγκας, πέθανε, κάτι που αναρτήθηκε τον περασμένο Αύγουστο.
Η είδηση είχε γνωστοποιηθεί στο Διαδίκτυο από τον Σπύρο Μπιμπίλα, ο οποίος μόλις αντιλήφθηκε πως δεν ισχύει, ανακάλεσε και ζήτησε συγγνώμη.
Μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο Instagram, o Σπύρος Μπιμπίλας ανέβασε δύο φωτογραφίες, μία με τον μουσικό και μία με τη σύντροφό του Γιώργου Μάγκα, Τζούλη, από τα γυρίσματα ενός διαφημιστικού που θα κάνουν μαζί.
Στη λεζάντα της δημοσίευσης έγραψε, μεταξύ άλλων: «Με τον αγαπημένο μου Γιώργο Μάγκα που λίγους μήνες πριν μια παρεξήγηση πήγε να χαλάσει την ωραία σχέση μας, με συνευθύνη πολλών! Στο γυρίσματα του διαφημιστικού περάσαμε υπέροχα με τους υπεύθυνους της διαφημιστικής και με όλους τους ηθοποιούς και perfomer που συνεργαστήκαμε και φυσικά με την υπέροχη σύντροφο του Γιώργου, την μοναδική Τζούλη».
Για την λανθασμένη δημοσίευση του Σπύρου Μπιμπίλα, ο Γιώργος Μάγκας είχε δηλώσει: «Είμαι λίγο στεναχωρημένος… Γιατί ο Σπύρος Μπιμπίλας έγραψε αυτή τη βλακεία; Όλη η Ελλάδα έπαθε σοκ. Αμάν λέω ρε παιδιά! Ποιος το έγραψε αυτό; Με πήρε τηλέφωνο και ζητούσε συγγνώμη. Ο Μπιμπίλας να βγει στην τηλεόραση και να ζητήσει συγγνώμη από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ανησύχησε όλη την Ελλάδα!».
Στον 1ο όροφο του εμπορικού κέντρου Golden Hall, βρίσκεται το XPLORE Oceans, το μοναδικό ενυδρείο της Αττικής. Ένας εντυπωσιακός υδάτινος κόσμος διεθνών προδιαγραφών, που προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία, συνδυάζοντας τη διασκέδαση με την εκπαίδευση.
Επιβλαβή για την ανθρώπινη υγεία, τα νιτρικά προκαλούν προβλήματα στον ανθρώπινο οργανισμό, κυρίως των ευπαθών ομάδων, ιδιαίτερα όταν περιέχονται στο πόσιμο νερό.
Οι βιολογικές, vegan και σπιτικές γκρανόλες χωρίς επεξεργασμένη ζάχαρη ενός μικρού εργαστηρίου στον Άλιμο δίνουν στον οργανισμό ενέργεια και δύναμη όλη τη μέρα και κερδίζουν τους καταναλωτές που αναζητούν κάτι το πραγματικά διαφορετικό για την καθημερινότητά τους.