Για τον εργασιακό εκφοβισμό κάνει λόγο στη νέα της ανάρτηση στο Instagram ηΕλεονώρα Μελέτη.
Η παρουσιάστρια έθιξε ένα συχνό, πλέον, κοινωνικό φαινόμενο, αυτό του mobbing. Όπως παραδέχτηκε, στο παρελθόν είχε βιώσει μία τέτοια δυσάρεστη εμπειρία και προτρέπει το κοινό της να μην σιωπήσουν μπροστά σε κάτι τέτοιο, αλλά να ζητήσουν βοήθεια.
Συγκεκριμένα, έγραψε: «Έχω λάβει άπειρα μηνύματα κ πολλοί από εσάς Με ρωτάτε γιατί δεν λέω το όνομα του. Και σας απαντώ. Γιατί δεν μπορώ. Η τότε εργοδότρια εταιρεία προκειμένου να μετατέθω σε άλλο πόστο όπως επιθυμούσα, κ υπό την άμεση απειλή της απόλυσης μου αν δεν συμμορφωνόμουνα, μου προσκόμισε να υπογράψω ένα συμβόλαιο «σιωπής» το οποίο με δεσμεύει για πάντα να μη μιλήσω για το οτιδήποτε θα μπορούσε να εκθέσει την εταιρεία κ τους εργαζόμενους της σε αυτήν. ( είναι κάτι που συνηθίζεται στο χώρο μας κ εμπεριέχεται στο κεφάλαιο «εχεμύθεια» αν και στην προκειμένη μου προσκομίστηκε ξέχωρο χαρτί γι αυτό). Τότε, θεωρούσα πως με το να απευθυνθώ στους διοικητικούς μου ήταν αρκετό.
Σήμερα έχοντας ψάξει πολύ το θέμα, έχω ενημερωθεί κ με τη σειρά μου σας ενημερώνω , πως υπάρχουν τρόποι η δικαιοσύνη να φέρει μπροστά στις πράξεις του τον… μπούλη ( κυριολεκτικά αλλά κ κατά το bully που σημαίνει εκφοβιστης) ακόμα κ αν αυτός τις περισσότερες φορές ΔΕΝ κάνει κάτι χειροπιαστά ενάντια στο νόμο, γι ‘ αυτό κ δρα αλόγιστα ενώ το θύμα νιώθει εγκλωβισμένο.
Ενημερωθείτε κ ζητήστε βοήθεια, αν όχι από την εργοδοσία σας, από έναν εργατολόγο ή από την επιθεώρηση εργασίας. Να μην τους φοβάστε. Να τους λυπάστε. Είναι ΜΟΝΟ για λύπηση. Καλό βράδυ σε όλους. #mobbing . ( η φωτογραφία είναι καρέ από το σήμα αρχής της πολύ αγαπημένης μου εκπομπής «μεσάνυχτα» Κ την επέλεξα γιατί έτυχε να ταιριάζει με το περιεχόμενο του ποστ! )».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.