Για τον λόγο αυτό, το υπουργείο Παιδείας με σημερινή του εγκύκλιο που απέστειλε προς τις σχολικές μονάδες αποφάσισε ότι οι απουσίες των μαθητών που οφείλονται στην έξαρση της εποχικής γρίπης θα καταχωρούνται αλλά έως πέντε ημέρες δεν θα προσμετρώνται.
Συγκεκριμένα με εγκύκλιος που υπογράφει η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη σχετικά με της απουσίες λόγω της εξαρσης της εποχικής γρίπης προβλέπει:
«Με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών που οφείλονται στην έξαρση της εποχικής γρίπης, από τον Ιανουάριο 2020 έως και τον Μάρτιο 2020. Η απόφαση αυτή εκδίδεται κατόπιν αιτήσεως και με την προσκόμιση από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες πρόσφατης βεβαίωσης δημόσιου ή ιδιωτικού νοσηλευτικού ιδρύματος ή ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.