Σπέτσες: Το master plan για το λιμάνι και τα σχέδια για τον θαλάσσιο τουρισμό

Σπέτσες: Το master plan για το λιμάνι και τα σχέδια για τον θαλάσσιο τουρισμό

Το νησί «απέκτησε» master plan μόλις τον περασμένο Ιούνιο και αναμένεται μέχρι του χρόνου να έχουν ξεκινήσει και ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος τους τα έργα που απαιτούνται στο Παλιό Λιμάνι

Σπέτσες: Το master plan για το λιμάνι και τα σχέδια για τον θαλάσσιο τουρισμό
Αν και ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί αναπτυξιακό βραχίονα για την ελληνική οικονομία, ωστόσο χρειάζεται να γίνει ή, αν θέλετε, να συνεχιστεί μεγάλη προσπάθεια για τη βελτίωση των υποδομών. Προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι αρμόδιοι ενός εκ των πιο κοσμοπολίτικων νησιών του Αιγαίου. Πρόκειται για τις Σπέτσες οι οποίες κάθε χρόνο υποδέχονται και φιλοξενούν περί τα 4.000 τουριστικά και επαγγελματικά σκάφη, διαφόρων κατηγοριών και μεγεθών. Μεγάλα ονόματα του ελληνικού και διεθνούς επιχειρηματικού γίγνεσθαι επισκέπτονται το νησί της Μπουμπουλίνας με τις υπερπολυτελείς θαλαμηγούς να τραβάνε το βλέμμα, είτε δένουν μπροστά στο εμβληματικό ξενοδοχείο «Ποσειδώνιο» είτε στο Παλιό λιμάνι.
Σπέτσες: Το master plan για το λιμάνι και τα σχέδια για τον θαλάσσιο τουρισμό

Το νησί «απέκτησε» master plan μόλις τον περασμένο Ιούνιο και αναμένεται μέχρι του χρόνου να έχουν ξεκινήσει και ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος τους τα έργα που απαιτούνται στο Παλιό Λιμάνι.

«Το master plan βάζει σε μία τάξη όλο το λιμάνι» επισημαίνει ο Ανδρέας Γαλαριώτης, πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σπετσών και πρόεδρος των θαλασσίων ταξί των Σπετσών «Αρμάτα»: «Καταρχήν νομιμοποιούνται τα καρνάγια που υπάρχουν στην περιοχή. Επίσης νομιμοποιείται όλο το Παλιό Λιμάνι. Καθορίζονται χωροταξικά οι θέσεις σκαφών, οι προβλήτες και οι μόλοι ενώ δίνεται η δυνατότητα για τοποθέτηση πρόσθετών πλωτών προβλητών που θα αυξήσουν σημαντικά την ικανότητα υποδοχής περισσότερων σκαφών» και προσέθεσε:

«Με τις πλωτές προβλήτες θα αυξηθούν κατά 250 οι θέσεις ελλιμενισμού σκαφών κάτω των 15 μέτρων στο Παλιό λιμάνι. Παράλληλα θα επιτευχθεί η αποσυμφόρηση της προβλήτας που βρίσκεται μπροστά στο "Ποσειδώνιο" όπου δένουν τα πολύ μεγάλα σκάφη. Τα έργα είναι αναγκαία αφού ο ανταγωνισμός με άλλα νησιά αλλά και παραθαλάσσια θέρετρα, κάθε χρόνο αυξάνει και πρέπει οι υπηρεσίες που παρέχουμε να είναι υψηλού επιπέδου προσελκύοντας τους τουρίστες με τα σκάφη αναψυχής. Τώρα βρισκόμαστε στη διαδικασία αδειοδότησης των καρνάγιων».



Μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι τουρίστες που έρχονται οδικώς στον όρμο της Κόστας και περνάνε στις Σπέτσες είτε με θαλάσσια ταξί είτε με το φέρι μπόουτ. Οι τουρίστες είναι εκτεθειμένοι στο λιοπύρι και στη βροχή αφού δεν υπάρχει στέγαστρο ούτε κατάλληλες υποδομές, με αποτέλεσμα, όπως επεσήμανε ο Ανδρέας Γαλαριώτης, να σημειώνονται ακόμη και λιποθυμικά επεισόδια:

«Παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις μας εδώ και πάρα πολύ καιρό στους αρμόδιους φορείς δεν έχει γίνει τίποτα. Από την Κόστα περνάνε 80.000-100.000 τουρίστες ενώ μόνο την ημέρα της γιορτής της Αρμάτας φθάνουν τους 20.000. Λείπει ένα στέγαστρο για να μπορούν να προστατεύονται οι τουρίστες από τα καιρικά φαινόμενα ενώ το βραδύ δεν υπάρχει επαρκείς φωτισμός. Όταν έχει μάλιστα καιρό, όταν έχει θάλασσα όπως λέμε το κύμα σκεπάζει την προβλήτα. Ας αναλάβουν οι αρμόδιοι τις ευθύνες τους».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης