Μετέθεσαν την «προεκλογική» προκήρυξη για τα λεωφορεία

Μετέθεσαν την «προεκλογική» προκήρυξη για τα λεωφορεία

Αντί για 1η Ιουλίου, η προθεσμία του διαγωνισμού θα λήξει στις 17 Σεπτεμβρίου, βάσει της νέας ανακοίνωσης του υπουργείου Μεταφορών

leoforeia-diagonismos-ena
Μετατίθεται για τις 17 Σεπτεμβρίου 2019 (αντί 1 Ιουλίου 2019) η προθεσμία για την υποβολή προσφορών στον διαγωνισμό για την προμήθεια 750 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη καθώς και τη συντήρηση- επισκευή αυτών, που είχε προκηρύξει το υπουργείο Υποδομών. Η συγκεκριμένη προκήρυξη είχε χαρακτηρισθεί «προεκλογική», καθώς αναρτήθηκε κατά την προεκλογική περίοδο, ενώ η αρχική καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών ήταν η 1η Ιουλίου, και οι προσφορές επρόκειτο να ανοίξουν στις 5 Ιουλίου!

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη νέα καταληκτική ημερομηνία ορίσθηκε η 17η Σεπτεμβρίου 2019 (Τρίτη 17:00) και η ημερομηνία αποσφράγισης των προσφορών μία εβδομάδα αργότερα (24 Σεπτεμβρίου 10:00). Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από αιτήματα εταιρειών για παροχή διευκρινίσεων παράταση καθώς και μετάθεση της ημερομηνίας.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89 εκατ. ευρώ), εκ των οποίων τα 215 εκατ. ευρώ για τη Θεσσαλονίκη και 246 εκατ. ευρώ για την Αττική.

Η προμήθεια αφορά 320 Ηλεκτροκίνητα (12m), 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 100 πετρελαιοκίνητα Euro (18 m).

Πιο συγκεκριμένα, για τη Θεσσαλονίκη προβλέπονται συνολικά 350 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 150 Ηλεκτροκίνητα (12m), τα 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και τα 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m).

Στην Αττική τα 400 λεωφορεία είναι 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m).

Κλείσιμο
Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.

Ο εκσυγχρονισμός του στόλου με σύγχρονα, χαμηλών ρύπων λεωφορεία, που θα μπορούν να λειτουργήσουν ενιαία με το υπόλοιπα μεταφορικά μέσα, στη βάση της συμπληρωματικότητας και της περιβαλλοντικής / αισθητικής αναβάθμισης του αστικού ιστού, έχει σα στόχο να αποκτήσει η Αττική και η Θεσσαλονίκη ένα καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης για τους επιβάτες, με βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στο πλαίσιο της μετάβασης σε μία οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του 'Ανθρακα.




Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης