ΣΤΑΣΥ: Από τους 1.845 εργαζόμενους, τη Δευτέρα απήργησαν μόλις 260

metro-simera-1

Ενώ από τα 721 μέλη του σωματείου που κήρυξε την απεργία, στην εργασία τους προσήλθαν τα 466

Μόνο 260 ήταν οι εργαζόμενοι του Μετρό που απήργησαν τη Δευτέρα, ημέρα κατά την οποία ακινητοποιήθηκαν για όλο το 24ωρο οι συρμοί.

Σύμφωνα με στοιχεία της ΣΤΑΣΥ από τους 1.845 εργαζομένους του Μετρό απήργησαν μόλι 260, ποσοστό, δηλαδή, 14%.

Αλλά ακόμη και από το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) που προκήρυξε την απεργία, τα 466 από τα 721 μέλη του προσήλθαν κανονικά στην εργασία τους «γεγονός που καταδεικνύει ότι η απεργία και τα προσχηματικά αιτήματά της είχαν μικρή απήχηση ακόμη και μεταξύ των μελών του σωματείου που την προκήρυξε».

Σε ότι αφορά τα ζητήματα που προέβαλε ο ΣΕΛΜΑ για την προκήρυξη της απεργίας, η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ επισημαίνει στην ανακοίνωσή της τα εξής:

Η ΣΤΑ.ΣΥ.Α.Ε κατατάσσεται διεθνώς στην κορυφή των εταιρειών που διατηρούν σταθερά υψηλούς δείκτες απόδοσης και ασφάλειας.

Μολονότι το επιβατικό κοινό απολαμβάνει καθημερινά συχνότητα δρομολογίων κάθε 4 λεπτά, μερίδα συνδικαλιστών με πρόσχημα την δήθεν μερική έλλειψη ανταλλακτικών, αναλωσίμων και μέσων ατομικής προστασίας, αποφάσισαν να ταλαιπωρήσουν το επιβατικό κοινό και να μειώσουν το θετικό έργο της ΣΤΑΣΥ, αλλά κυρίως των συναδέλφων τους.

Οι παραγγελίες και η προμήθεια ανταλλακτικών και αναλωσίμων είναι μια διαρκής και πολύπλοκη διαδικασία που γίνεται βάσει του κανονισμού προμηθειών και της ισχύουσας Νομοθεσίας.

Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ επιδιώκοντας το καλύτερο, παρακολουθεί στενά την ροή των προμηθειών και δεν παραλείπει να προβαίνει σε διορθωτικές ενέργειες όπου και όταν απαιτείται. Δηλώνει ότι το προσωπικό της συντήρησης έχει στην διάθεση του τα απαιτούμενα μέσα ατομικής προστασίας και ανταλλακτικά για να εργάζεται επί οκτάωρης βάσης. Ο ισχυρισμός μερίδας των συνδικαλιστών ότι οι εργαζόμενοι υποαπασχολούνται λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και αναλωσίμων είναι αναληθής και στην καλύτερη περίπτωση θεωρείται ατυχής, καθώς πολλές φορές απαιτείται ακόμη και η υπερωριακή τους απασχόληση.

Από τα παραπάνω αποδεικνύεται ότι η απεργία της 14ης Μαΐου 2018 ήταν προσχηματική και αδικαιολόγητη που ταλαιπώρησε αδίκως το επιβατικό κοινό.

Το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ που παρέχει υψηλές υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό, καλείται να συνεχίσει απρόσκοπτα την εργασία του και κάθε προσπάθεια απαξίωσής του, από μερίδα συνδικαλιστών, θα πέσει στο κενό.

Ειδικότερα και σε ότι αφορά τα εννέα σημεία που θέτει ο ΣΕΛΜΑ στην Εξώδικη Δήλωσή του, προς τη διαθεσιμότητα συρμών, ανταλλακτικών και αναλώσιμων υλικών υπογραμμίζουμε ότι:



1. Η ΣΤΑΣΥ καλύπτει σήμερα με επαρκή αριθμό συρμών τις απαιτήσεις κυκλοφορίας του δικτύου των γραμμών 2 & 3 με χρονοαπόσταση 4 λεπτών μεταξύ δύο διαδοχικών συρμών στις ώρες αιχμής. Δεν έχουν υπάρξει ποτέ απώλειες δρομολογίων λόγω ακινητοποιημένων συρμών. Μάλιστα οι συχνότητες των δρομολογίων παραμένουν σταθερές από τον Δεκέμβριο του 2013 όταν εντάχθηκαν στο δίκτυο και οι τελευταίες επεκτάσεις.

2. Οι συρμοί που κυκλοφορούν στο δίκτυο είναι απολύτως ασφαλείς. Το επίπεδο εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και οι δείκτες αξιοπιστίας και διαθεσιμότητας της ΣΤΑΣΥ είναι από τους καλύτερους της Ευρώπης. Μετά από 17 και πλέον έτη λειτουργίας, το μετρό της Αθήνας συνεχίζει να έχει από τους υψηλότερους δείκτες ασφάλειας, διαθεσιμότητας και ποιότητας εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

3. Το μετρό της Αθήνας έχει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα καθαριότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη, τόσο στους σταθμούς διακίνησης όσο και εντός των συρμών. Η ΣΤΑΣΥ ακολουθεί και εφαρμόζει όλες τις σύγχρονες μεθόδους λειτουργίας και συντήρησης, καθώς και όλα τα διεθνή πρότυπα, ώστε να διασφαλίζει όλες τις προϋποθέσεις για την ασφαλή και βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

4. Η ΣΤΑΣΥ επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα ασφαλείας. Συντηρεί και προμηθεύεται ικανό αριθμό νέων πυροσβεστήρων αδιάλειπτα, ώστε να καλύπτονται όλες οι απαιτήσεις τόσο στο δίκτυο, όσο και στα αμαξοστάσια, όπου σταθμεύουν οι συρμοί. Προς τούτο δε, συμβάλλεται με πιστοποιημένες εταιρείες για την έγκαιρη προμήθεια πυροσβεστικών μέσων.

5. Η συντήρηση και ο έλεγχος καλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων και συστημάτων γίνεται τακτικά, με βάση το πρόγραμμα της περιοδικής συντήρησης και σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών, από το άρτια εκπαιδευμένο τεχνικό προσωπικό της εταιρείας.

7. Δεν έχει υπάρξει κανένα περιστατικό καταστροφής κινητήρα σε συρμό, εξαιτίας «επεξεργασίας παλαιών ψηκτρών» κινητήρων. Εξάλλου το συγκεκριμένο εξάρτημα είναι αναλώσιμο φθείρεται με την λειτουργία του κινητήρα και πρέπει να αντικαθίσταται σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, επομένως δεν είναι δυνατό να υποστεί καμία επεξεργασία.

8. Οι προμήθειες των ανταλλακτικών και των αναλωσίμων συνεχίζονται απρόσκοπτα, καθώς δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα καμία απώλεια δρομολογίων λόγω ακινητοποιημένων συρμών. Η ΣΤΑΣΥ διατηρεί πάντα σε λειτουργία τον απαραίτητο αριθμό συρμών, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες το επιβατικού κοινού.

9. Η ΣΤΑΣΥ επιδεικνύει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων της και φροντίζει να εφαρμόζει επιμελώς την σχετική νομοθεσία. Παρέχει δε όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας στους εργαζόμενους της, ώστε να μπορούν να εκτελούν το έργο τους απρόσκοπτα και με ασφάλεια.

ΣΧΟΛΙΑ (18)

Εργαζόμενος Μετρό

Εσύ που κόβεις τα σχόλια... να θυμάσαι ότι ειδήσεις μπορούμε να διαβάσουμε οπουδήποτε. Ο λόγος που επιλέγουμε το ΠΘ είναι για το ελεύθερο βήμα που δίνει στους αναγνώστες. Αν το κόβεις, κόβεις τα πόδια σου και το μεροκάματό σου. Αν θες να κόβεις σχόλια και να μη θεωρούμε ότι έχεις κομματική γραμμή-συνφέροντα θα πρέπει να βγάλεις μια σελίδα και να λες τους όρους βάσει των οποίων κόβεις τα σχόλια. Να ξέρουμε και 'μεις τι δεν πρέπει να λέμε. Μέχρι να το κάνετε αυτό είστε ο ορισμός του κίτρινου τύπου και του φασισμού.

ΠΟΣΟ ΚΑΘΙΚΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΣΤΕ?

1.845 εργαζόμενοι ειναι και ζητανε κι αλλες προσληψεις! ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εργαζόμενος Μετρό

Συνέλληνα, δεν ήταν οι προσλήψεις το ζητούμενο αυτή τη φορά. Συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

jan

οι υπόλοιποι 1600 που δεν απεργήσανε, που ήτανε? τα ξύνανε παραλιακώς?

Εργαζόμενος Μετρό

Εκεί που είμαστε κάθε μέρα, και κάναμε ό,τι κάνουμε κάθε μέρα. Χωρίς εσύ ή κανένας άλλος να μας βλέπετε. Γιατί είμαστε κάτω από τις αποβάθρες να ρίχνουμε καλώδια μέσα στις λάσπες, μέσα στα τεχνικά δωμάτια με τα ποντίκια να επισκευάζουμε μηχανήματα, στα εργαστήρια στο αμαξοστάσιο να φτιάχνουμε τα τρένα χωρίς νέα ανταλλακτικά αλλά με πατέντες και μαστοριά, να παζαρεύουμε τους προμηθευτές για να γλυτώσει το κράτος 10€ ή να ψάχνουμε ανταλλακτικά και να προσποιούμαστε οτι ήμαστε ιδιώτες γιατί μόλις ακούνε Μετρό σου λένε τη διπλάσια τιμή, να ακούμε για τη μάνα μας διάφορα γιατί ο επιβάτης είχε στραβοξυπνήσει ή ταλαιπωρήθηκε τσάμπα, κτλ. Εκεί είμαστε όπως κάθε μέρα... Έχεις δίκιο να αγανακτείς αλλά δεν έχεις δίκιο να μας βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι. Συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Εργαζόμενος Μετρό

Εκεί που είμαστε κάθε μέρα, και κάναμε ό,τι κάνουμε κάθε μέρα. Χωρίς εσύ ή κανένας άλλος να μας βλέπετε. Γιατί είμαστε κάτω από τις αποβάθρες να ρίχνουμε καλώδια μέσα στις λάσπες, μέσα στα τεχνικά δωμάτια με τα ποντίκια να επισκευάζουμε μηχανήματα, στα εργαστήρια στο αμαξοστάσιο να φτιάχνουμε τα τρένα χωρίς νέα ανταλλακτικά αλλά με πατέντες και μαστοριά, να παζαρεύουμε τους προμηθευτές για να γλυτώσει το κράτος 10€ ή να ψάχνουμε ανταλλακτικά και να προσποιούμαστε οτι ήμαστε ιδιώτες γιατί μόλις ακούνε Μετρό σου λένε τη διπλάσια τιμή, να ακούμε για τη μάνα μας διάφορα γιατί ο επιβάτης είχε στραβοξυπνήσει ή ταλαιπωρήθηκε τσάμπα, κτλ. Εκεί είμαστε όπως κάθε μέρα... Έχεις δίκιο να αγανακτείς αλλά δεν έχεις δίκιο να μας βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι. Συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

YiannisM

Αν η απεργία ήταν για το μνημόνιο το ίδιο ποσοστό συμμετοχής θα είχε, αλλά θα ήταν πετυχημένη. Τώρα όμως που είναι ενάντια στο κόμμα ήταν αποτυχημένη. Φάτε σανό ελληνάκια.

260!!! τοσοι αρκουν να σταματησει το μετρο,

αρα τοσοι αρκουν και για να λειτουργησει. Επομενως 1585 περισσευουν. Αυτη ειναι η ειδηση.

Άρα οι 1585 πληρώθηκαν κανονικά

Και έκαναν και το τριημεράκι τους. Ο κόσμος ταλαιπωρία. Υπάρχουν εισαγγελείς ? Αλλά τι ρωτάω, και αυτοί πουλητάρια είναι στο Γιουνανιστάν των πιθήκων

mak

Προσέξτε το κόλπο. Θλεω να απεργησω αλλα να πληρωθω κιολας. Βαζω παρεα με συνδικαλιστές να απεργήσουν μονο καποιοι λιγοι αλλα απαραίτητοι για την λειτουργία. Ετσι οι υπόλοιποι πληρωνόμαστε κανονικά. Την επομενη φορά θα απεργησουν αλλοι. Μη χασουμε τα μισθα. Ιδιωτικοποιηση ΤΩΡΑ

Βαγγέληςαρ

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΠΑΖΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΣΟΚ ΟΛΟΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΥΠΕΦΕΡΑΝ ΑΡΑ ΒΡΩΜΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΡΙΖΟΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΥΡΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΑΙΣΧΟΣ ΑΘΛΙΟΙ

kp

Αφού απήργησαν τόσοι λίγοι γιατί το μετρό δεν λειτούργησε έστω και με πιο αραιά δρομολόγια? ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ!

Εργαζόμενος Μετρό

Εγώ δεν απήργησα όχι γιατί αυτά που καταγγέλει το σωματείο δεν έχουν βάση αλλά γιατί δεν δέχομαι να γίνομαι πιόνι κανενός πόσο μάλλον κομμουνιστών και αριστερών συνδικαλιστών που όταν εκφράζεις αντίθετη άποψη σε τραμπουκίζουν. Και ενός σωματείου αποφοίτων δημοτικού που βγαίνουν να μιλήσουν δημοσίως και εκθέτουν όλους μας (που βεβαίως τους ψηφίζουμε). Τώρα όσον αφορά τη διοίκηση, ο καθένας μπορεί να μπει στη διαύγεια και να διαπιστώσει ότι οι αιτήσεις προμήθειας των υλικών αναρτήθηκαν 13/5, Κυριακή βράδυ στις 21:30. Επιπλέον είναι γνωστό ότι οι αιτήσεις αγοράς καθυστερούν από 8 μήνες εως και πάνω από 1 έτος από τη στιγμή που θα γίνει η αίτηση εως ότου παραληφθούν τα υλικά δημιουργώντας προβλήματα στα τμήματα.

@εργαζόμενο μετρό

από περιέργεια και αν θέλεις απαντάς: πότε προσλήφθηκες στο ΜΕΤΡΟ και με ποια διαδικασία: Όσο τα περί ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ τα ξέρουμε και εμείς καλύτερα από εσένα. Θα εκτιμούσα εάν μας έλεγες..

@

Το 99 από αγγελία στα Νέα κατόπιν συνέντευξης. Χωρίς βύσμα.

@

Κι ετσι να ειναι αποτελεις το 1% των οσων μπηκαν με αυτον τον τροπο. Μην ξεχναμε τις φωτογραφικες προσληψεις σουφλια, βασως παπανδρεου και λοιπων, εκτος ασεπ ΜΕ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ. Και μην ξεχναμε τυπους οπως ο ροβυθης που εσεις ψηφιζετε και εκλεγετε για να κανει συνεχεια απεργιες προφασιζομενος συνεχεια λογους. ΟΠΟΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΠΟΛΥΣΗ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

@

Συμφωνώ μαζί σου. Αν και δεν είναι 1%. Τότε είχαν προσληφθεί περίπου 400 άτομα αλλά υπήρχαν οι αμερικάνοι (Bechtel) στην Αττικό Μετρό και υπήρχαν αυστηρές διαδικασίες. Εως το 2001-2002. Μετά άρχισε να έρχεται η σάρα και η μάρα από Αγρίνιο και Καλαμάτα και με υφάκι του στυλ "αμα θέλω θα δουλέψω" και η δουλειά χάλασε. Εσυ τι νομίζεις; Σε εμάς αρέσει να μην υπάρχει αξιολόγηση; Να μην υπάρχει επιβράβευση και τιμωρία για κανέναν; Να ξέρεις ότι και μέσα στη ΣΤΑΣΥ υπάρχουν πολλοί που λένε ότι με έναν σωστό ιδιώτη το μετρό θα λειτουργήσει καλύτερα και δε θα είναι τσιφλίκι του κάθε υπουργού. Όσο για το Ρεβύθη, είναι ένα τίμιο, λαικό παιδί που αγαπάει το μετρό και ζει για να έχει το κούτελό του καθαρό. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

az

Ο Αζμάτ Ουλάχ  έχει μαύρα μαλλιά, σκούρα καστανά μάτια, έχει ύψος 1,70 μ. και είναι αδύνατος - Φορούσε μοβ μπουφάν, πράσινο καρό πουκάμισο, μουσταρδί παντελόνι και μαύρα αθλητικά παπούτσια, ενώ φοράει σκουλαρίκι στο αριστερό αυτί

2