Συναγερμός για πτήση της Aegean προς Βιέννη που επέστρεψε στην Αθήνα

Συναγερμός για πτήση της Aegean προς Βιέννη που επέστρεψε στην Αθήνα

Ο πιλότος του Airbus Α320 δήλωσε βλάβη ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν πάνω από τα Ιωάννινα

Συναγερμός σήμανε το πρωί του Σαββάτου όταν πιλότος αεροσκάφους Airbus A320 της Aegean που είχε απογειωθεί νωρίτερα από την Αθήνα δήλωσε βλάβη εν πτήσει.

Ο πιλότος ενημέρωσε για τη βλάβη ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν πάνω από τα Ιωάννινα.

Μετά την ενημέρωση το αεροσκάφος έκανε στροφή προς την Αθήνα όπου και προσγειώθηκε με ασφάλεια λίγο πριν τις 11 το πρωί.

ΣΧΟΛΙΑ (84)

Αντώνιος ο μέγας.

Ας σκεφτούν οι εκάστοτε εντεταλμενοι των LCC ΑΕ, να ανεβάσουν την ποιότητα σε services και ασφάλεια και αμέσως κάτι μονοπωλια τύπου Aegean θα αναγκασθουν να ρίξουν τις τιμές, να αυξήσουν κιλά αποσκευών και να δωσουν προσοχή σε φαγητό, ποτό, ενημέρωση μέσω τύπου στους επιβάτες.

Stelios Kessissoglou

Για την ασφαλεια των αεροσκαφων και την συντηρηση δεν μπορω να εχω γνωμη. Σαν τακτικος επιβατης ομως κρινω οτι η εταιρεια αρχισε να κανει γυφτιεςμιμουμενη τις τακτικες των low cost εταιρειων ενω οι ναυλοι της ειναι υψηλοι. Προχθες πληρωσα 44 ευρω για να εχω θεση στις εξοδους αφου λογω υψους και ηλικιας μου ειναι ιδιαιτερα κουραστικο να ταξιδευω 4 ωρες σε αλλες σειρες. Το φαγητο που σερβιρει το αφηνω ασχολιαστο. Κακο και φτηνιαρικο. Σε λιγο θα χρεωνουν και το ποτηρι με το νερο για να παρεις ενα χαπι. Για εφημεριδα ουτε λογος. Αναρωτιεμαι γιατι να μην ταξιδευω με εταιρεια χαμηλου κοστους αντι για την aegean. Δυστυχως ενω ξεκινησε καλα μολις εδραιωθηκε αρχισε τα ελληνικα τερτιπια. Ντροπη τους.

Αφραγκος

Όλο στον αέρα είσαι μεγάλε... Ζηλεύω την οικονομική σου άνεση

Πιλότος νούμερο 3

Γιατί δεν προσγειώθηκε στα Γιάννενα και ρίσκαρε τα επιστρέψει στην Αθήνα ?

Kωστας

Γιατί στα Γιάννενα δεν εχει τεχνική υποστήριξη!!!! το πρόβλημα δεν ήταν ικανο για να κανει declare emergency για το κοντινότερο αεροδρόμιο.

Νick 777/300 ER

Αγαπητέ Stelios, όσον αφορά τη συντήρηση, μην έχεις καμμια αμφιβολια για το επίπεδο της γιατί λόγω ευρωπαϊκών και κοινοτικών κανονισμών, που είναι αυστηρότατοι, EASA Part 145, είναι ένας ολόκληρος μηχανισμός με ποιοτικό έλεγχο κλπ καθως και ελέγχους στα ευρωπαϊκά αεροδρομια από τις τοπικές ΥΠΑ στο αεροδρομια προορισμού και π τεχνικός που θα βάλει την υπογραφή του στο βιβλίο συντήρησης που αποδεσμεύει το αεροπλάνο για την πτήση δεν παίζει το πτυχίο του, ούτε θέλει να πάει φυλακή. Δε τους παίρνει για ματσακονιες και από το γεγονός ότι είναι και στη Star Alliance που συνεργάζεται με μεγάλες εταιρείες , Λουφτχανσα, ΤΗΥ κλπ. Το θέμα είναι ότι από κει που χτυπιόντουσαν οι Ολυμπιακαραιοι να μη πάει η ΟΑ στα χέρια του Βασιλακη πηγε τελικά μέσω του αείμνηστου απατεώνα και τώρα παίζει μπάλα μόνος του και σε πτήσεις που δε πάει άλλη εταιρία, όπως πχ. στο Αθήνα-Λημνος καλοκαίρι, 33 λεπτά πτήση με τη σωλήνα το Q400, έχει πληρωθει το εισιτήριο 160-180, ξαδέρφια μου που ήρθαν από Σίδνεϊ για καλοκαίρι. Μονοπωλιακές καταστάσεις εκεί που τον παίρνει βέβαια, γιατί αυτές οι τιμές δε παίζουν εκεί που πάνε και αλλες εταιρείες, όπως τώρα που πέταξε φίλος μου το Αθήνα-Βερολίνο-Αθήνα με 50 με Easyjet, η Θεσσαλονίκη με 15 με Ryanair, Ρόδο το ίδιο, Χανιά το ίδιο, και μαφιόζικα κρατάει μόνος του το Ηράκλειο μακριά από τη Ryanair! Αν με 67$ το βαρέλι σήμερα έχεις τέτοιες τιμές και νοοτροπία LCC, χρέωση αποσκευών, επιλογής θέσης κλπ, αν φτάσει το βαρέλι στα επίπεδα του λ 09-10 στα 115-120$, τι θα χρεώνει ήθελα ναξερα! Πάντως με τις LCC που έχω ταξιδεψει δε πεινάω και δε διψάω σε 4 ώρες πτήση και πάω μια χαρά με 1,86 ύψος και 90 κιλά βάρος! Καλή τύχη με τη Monopoly!

Κωστας

Η Singapore airlines τις χρεώνει τις θέσεις $50 επιπλέων εδώ και χρονια!!!!!!

οτι να'ναι

τι λενε εδω μεσα ρε!!!μονοπωλειο,τιμες,,μονοπωλειο,τιμες ...τι δουλεια εχει η βλαβη με τις τιμες και αν ειναι μονοπωλειο? μην ξαναπεταξετε.βγαλτε φτερα.δηλαδη αν βγουν τρεις εταιριες ακομη και σπασει το μονοπωλειο τελος η βλαβες? εταιριες εσωτερικου υπαρχουν και αλλες οπως sky exrpess. t

Δημοκρατία

Είναι κακο που κάποιοι αναγνώστες καταγγέλλουν τις μονοπωλιακές πρακτικές μιας εταιρίας που εκμεταλλεύεται την συνθήκη στη σημερινη αγορά;; Έλεος ναι έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε τις μονοπωλιακές πρακτικές γιατί το ζούμε και είναι πασιφανές! Είναι πιο ακριβό το Αθήνα Ρόδος παρά το Λονδίνο Ρόδος! Όσον αφορά την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση αυτό είναι αυτονόητο και όχι κάποια έξτρα υπηρεσια. Στην μονοπωλιακή πολιτική της εν λόγο εταιρίας να προσθέσουμε και τις αποικιοκρατικές συμβάσεις παραχωρήσεις των αεροδρομίων σε κρατική γερμανική εταιρία! Και όλο αυτό υποδηλώνει μια χώρα προτεκτοράτο

Maitsos

Μια απλή αναζήτηση στο Google και θα δεις πόσο χρεώνει η british airways το Λονδίνο - Μάντσεστερ και η lufthansa το Μόναχο - Φρανκφούρτη

ασε

ρε τζαμπατζη

A3

Ποσό Ελληναρες.... Βλάβες μπορούν να συμβούν και συμβαίνουν. Η Aegean είναι μια αρκετά καλή εταιρεία, σίγουρα καλύτερη από άλλες στον ελληνικό χώρο. Το μόνο κακό είναι πλέον οι επιπλέον χρεώσεις για τις θέσεις. Αλλά αυτό συμβαίνει σε άλλες εταιρείες της star alliance εδώ και καιρό. Είναι ίσως το μόνο πράγμα που με χαλάει.

Κορυφή η Ετζιαν

Λόγω δουλειάς πετάω παρά πολλές ώρες τον μηνα.... Θεωρώ κορυφαία την Ετζιαν , ποτε δεν ειχα ούτε σοβαρές καθυστερήσεις ..τα αεροπλάνα της ειναι σύγχρονα και το προσωπικό εξαιρετικό! Οσο γι αυτους που λενε μονοπολικό στο εσωτερικό ας ανοιξει καποιος αλλος αεροπορική η ας παμε με την Ράιαν ...ελπιζω να συνεχίσει να παραγγέλνει Ερμπας και οχι τα αμερικανικά της μπόινγκ γιατι ειναι πολυ καλα αεροπλανα

MatK

Αν στα πληρώνει άλλος τα εισητηρια φυσικά και δεν μπορεί να έχεις λόγο και να κρίνεις τους υπόλοιπους για το κόστος που επιβάλει η Aegean στις περιοχές που είναι μονοπώλιο... Όταν θα τα πληρώνεις εσύ τότε έλα πες μας. Άν και με το τρόπο που τα γράφεις όταν είναι να τα πληρώσεις εσύ πας με το...ΚΤΕΛ σίγουρα

Ελληναράδες ξερόλες σχολιαστές

Τα αεροπλάνα αποτελούνται απο πολύπλοκα μέρη και λειτουργούν με πολύπλοκα συστήματα. Βλάβες συμβαίνουν συχνά. Απλά οι επιβάτες δεν το μαθαίνουν ποτέ. Οι μόνοι που το ξέρουν είναι οι πιλότοι οι οποίοι τις καταγράφουν στο log book ώστε να τις εξετάσουν οι μηχανικοί και να ενημερωθούν οι πιλότοι που θα ακολουθήσουν. Αν η βλάβη δεν εππηρεάζει την πτητικότητα, το αεροπλάνο θα συνεχίσει να κάνει δρομολόγια μέχρι να έρθει η στιγμή που θα επισκευαστεί. Αν η ένδειξη βλάβης είναι critical τότε και μόνο τότε ο κυβερνήτης θα αποφασίσει να γυρίσει σύμφωνα πάντα με τη νομοθεσία και τους κανόνες της εταιρείας. Τα δε checks των αεροσκαφών όπως και οι επισκευές και τα προγράμματα αντικατάστασης μερών και συστημάτων διέπονται επίσης απο αυστηρούς κανονισμούς και οδηγιές του κατασκευαστή ανάλογα με τις ώρες και τους κύκλους πτήσεων. Μαστρομήτσος δε χωρά. Καμία σοβαρή εταιρεία δεν κάνει εκπτώσεις σε αυτά. Για αυτό χαλαρώστε στο κάθισμα σας και απολαύστε την πτήση μέσα στο ασφαλέστερο όχημα που έφτιαξε ο άνθρωπος μέχρι σήμερα.

Nick 777/300 ER

Πες τα μαστρο-Μητσο γιατί οι ξερόλες Τσιφτετελλ νομίζουν ότι τα σέρβις γίνονται στη Σ. Πατση και Ιερά οδό. Δε ξέρουν ότι η υπόθεση συντήρηση στην αεροπορία είναι μια ολόκληρη διαδικασία και διέπεται από ευρωπαϊκους-κοινοτικούς αυστηρότατους όπως λες κανονισμούς και ότι δε του δίνει ο κάθε Μαστρομητσος το κλειδί που τον έχει δουλέψει για το τι έχει κάνει στο αμάξι του, του τα παίρνει και μαυρα και δεν έχει βάλει και πουθενά την υπογραφή του, σε κανένα logbook, και δε φέρει και ευθύνη, αλλά σε κεινο το ντόπο τα ξέρουν όλα, ευτυχώς!

Αγαμη σουπιά

Νομίζω είναι προφανές: οι συριζαίοι (και λοιποί δημοσιο-κηφήνες) κλαίνε για την πτώχευση της Ολυμπιακής και το χάσιμο ενός ωραίου (γι' αυτούς) δημόσιου μονοπωλίου, και καταριούνται την Aegean. Οι υπόλοιποι λένε την αλήθεια. Άντε γεια. Και για την ιστορία: εργάστηκα 4 χρόνια στην Delta Air Lines στην Ατλάντα, και έτσι κάτι ξέρω από την αεροπορική βιομηχανία.

;)

Για αυτό το μυαλό πείρες τον [...] απο την Delta μόλις στα 4 χρόνια ;)

@;)

Πείρες ή ψείρες σαν αυτές που έχεις στο κεφάλι σου; Άντε πλύσου Καρανίκα...

Μισθοι

Από φίλο μου μηχανικό ξέρω ότι πληρώνονται στην ώρα τους αλλά οι αποδοχές είναι 50% λιγότερες και οι πιο έμπειροι φύγουν. Μηχανικοί με 8-10 χρόνια προϋπηρεσία φεύγουν.... εξοντωτικά προγράμματα εργασίας και υπερωρίες φουλ...

sales

Αλλο το θεμα ασφαλείας που μάλλον καλλά έκαναν και άλλο τα θέματα προς το πελάτη που είναι η χειρότερη no low cost στην Ευρώπη

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

zaef_tsipras

Το πολιτικό κόμμα με έδρα την Φλώρινα, που εκπροσωπεί μία ομάδα Σλαβόφωνων στη βόρεια Ελλάδα, χαρακτηρίζει μέσω ανακοίνωσης του, ως «ημιτελή» την υπογραφείσα συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και ΠΓΔΜ μέχρι την «αναγνώριση της σύγχρονης μακεδονικής εθνικής ταυτότητας» στη χώρα μας

factory_scorpios

Στην κορυφή «Nammos» - «Hakkasan» με 24 εκατ. ευρώ, ακολουθούν ο «Scorpios» με 13 εκατ., με 4 εκατ. το «Alemagou» και με 3,5 εκατ. ευρώ το «SantAnna» - 12 εκατ. στα δημόσια ταμεία από την είσπραξη ΦΠΑ