LIVE

Κορωνοϊός

Πανελλαδικές 2017: Δείτε τις βάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ

Πανελλαδικές 2017: Δείτε τις βάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ

Συνολικά 104.965 υποψήφιοι για τα ΑΕΙ δήλωσαν συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις οι οποίοι διεκδικούν 70.726 θέσεις και συγκεκριμένα 43.758 για τα Πανεπιστήμια και 26.968 για τα ΤΕΙ

Τις βάσεις εισαγωγής των υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017
στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2015_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2016_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛ 2016_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛΑ 2015_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠ. ΕΝΩΣΗΣ)_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ (ΕΥΡΩΠ. ΕΝΩΣΗΣ)_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΕΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΕΛ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2017

ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2017


1000 μόρια πάνω τα Παιδαγωγικά –Πτώση στα Πολυτεχνικά τμήματα και εντυπωσιακές πτώσεις στα οικονομικά τμήματα - Ανοδική τάση στις  Ιατρικές στα ίδια επίπεδα οι νομικές - Στροφή στις παραγωγικές σχολές που οδηγούν στην αγορά εργασίας – Πώς διαμορφώθηκαν οι βάσεις στις περιζήτητες Ιατρικές και Νομικές
Η μεγαλύτερη  άνοδος στο τμήμα Δασοπονίας στο Καρπενήσι –Στην Ιατρική  Αθήνας με 19143 μόρια –Με ανάμικτα συναισθήματα οι υποψήφιοι σπεύδουν στα σχολεία τους

Την κίνηση του ασανσέρ μιμούνται οι  φετινές βάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με την πρώτη ανάλυση στοιχείων  σε κάποιες σχολές -όπως τα Παιδαγωγικά τμήματα- έχουμε θεαματική άνοδο,  ενώ σε κάποια τμήματα  υπάρχει «βουτιά» στις βάσεις, όπως  στο τμήμα Μηχανολόγων  Μηχανικών  του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κατά  303  μόρια   ενώ τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Πειραιά  έχουν πτώση   ακόμα  και 1300 μόρια.  

Σε ο,τι αφορά στα τμήματα Πληροφορικής με βάση τα αποτελέσματα αποδεικνύεται ότι τα τμήματα Πληροφορικής «άντεξαν»  και λόγω της σύνδεσης με την αγορά εργασίας.  

Συγκεντρωτικά διαμορφώνεται άνοδος στις ιατρικές σχολές, στα ίδια  επίπεδα  μικρή  πτώση στις νομικές σχολές, πτώση ακόμη και μεγαλύτερη από 1.100 μόρια στις σχολές Οικονομικών επιστημών ενώ πτώση έχουμε στις στρατιωτικές σχολές και άνοδος στις αστυνομικές.

Ειδικότερα, στην Ιατρική Αθηνών υπήρξε μείωση των μορίων κατά 80 στα 19.143 από 19.063 το 2016.Αύξηση 60 μορίων σ ε σχέση με πέρυσι είχε και η Οδοντιατρική Αθήνας. Επίσης, στη Νομική Αθήνας υπήρξε πτώση κατά 30 μόρια από 18.229 το 2016 σε 18.199 το 2017.Στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου τα μόρια υποχώρησαν κατά 212 σε 18.416 το 2017 από 18.628 το 2016.Στην Ιατρική Θεσσαλονίκης η βάση  ανέβηκε κατά 82 μόρια από 18.964 που ήταν το 2016 σε 19.046 το 2017.

Από τα βασικότερα συμπεράσματα είναι ότι οι νέοι επιλέγουν σχολές που οδηγούν σε παραγωγικά επαγγέλματα  ενώ παραδοσιακά οι υποψήφιοι επιλέγουν Ιατρικές Νομικές και Πολυτεχνικές σχολές.

Οι Ιατρικές και οι Νομικές κρατούν τις βάσεις τους στην Περιφέρεια ενώ στα Πολυτεχνεία «πέφτουν’’ κατά πολύ οι βάσεις στην Περιφέρεια, ανοίγοντας την ψαλίδα.

Σε κάθε περίπτωση οι υποψήφιοι έχουν αρχίσει να συγκεντρώνονται στα σχολεία   με ανάμικτα συναισθήματα. Μία νέα σελίδα « ανοίγει» για χιλιάδες νέους που είδαν σήμερα το όνομα τους στους επιτυχόντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι συμμαθητές τους που δεν κατάφεραν να αποκτήσουν το πολυπόθητο «εισιτήριο» για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  κάνουν νέα σχέδια για την ερχόμενη χρονιά και υπόσχονται να  αξιοποιήσουν καλύτερα τον χρόνο τους...

Στα 15 μόρια  πάνω είναι το τμήμα Υπολογιστών Αθήνας     ενώ 212 κάτω είναι τα μόρια στο αντίστοιχο τμήμα της  Θεσσαλονίκης. Σε ότι αφορά στους πολιτικούς μηχανικούς Αθήνας  η πτώση αγγίζει τα   409  μόρια  ενώ πτώση  έχει το τμήμα Θεσσαλονίκης. Η Ιατρική Αθηνών διαμορφώθηκε πάνω από τα 19000 μόρια στα  δηλαδή  19143   80 μόρια σε σχέση με πέρυσι ενώ η Ιατρική   Θεσσαλονίκης ανέβηκε 82 μόρια.  Η Κτηνιατρική Θεσσαλονίκης σημείωσε άνοδο 25 μορίων και διαμορφώθηκε στα 18413 μόρια.
 
Εντυπωσιακή άνοδο έχει  τμήμα Δημόσιας Διοίκησης της Αθήνας  στο  Πάντειο   με  άνοδο  2168 μορίων  ενώ σε ότι αφορά στα Παιδαγωγικά τμήματα  η σχολή της Αθήνας στο     ανέβηκε κατά 245 μόρια και η Θεσσαλονίκη είχε άνοδο 553 μορίων. Το τμήα βόλου άνεβηκε κατά 1123 μόρια  ενώ το  Παιδαγωγικό τμήμα της Ρόδου που αποτελεί και το κατώφλι της σχολής ανέβηκε κατά 1105 μόρια. Η θεαματική  άνοδος των Παιδαγωγικών οφείλεται στον διπλασιασμό των υποψηφίων  ενώ από την ερχόμενη χρονιά  δεν πρόκειται οι σχολές αυτές να συγκροτήσουν επιστημονικό πεδίο.
 
Η μεγαλύτερη άνοδος  σημειώθηκε στο τμήμα Δασοπονίας στο Καρπενήσι με άνοδο      5483 μόρια άνοδο  ενώ άνοδο είχε και το τμήμα Ιταλικής Φιλολογίας στην Αθήνα.  Πτώση είχε το τμήμα Ισπανικής φιλολογίας της τάξης των 3000 μορίων  και το αντίστοιχο στην  Θεσσαλονίκη  είχε πτώση  500 μόρια. Στη γαλλική Φιλολογία Θεσσαλονίκης  η πτώση αγγίζει τα  5104  μόρια.
 
Πτώση έχει και το τμήμα Χημικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης  ενώ  οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανολόγοι Κοζάνης είχαν πτώση   446  μορίων.

Χαρακτηριστική βάση η Βιολογία Αθήνας  που διαμορφώθηκε στα 18335  δηλαδή δηλαδή ακριβώς η ίδια με πέρυσι!
 
Σε ό,τι αφορά στις στρατιωτικές σχολές  σημειώθηκε πτώση στη σχολή Ευελπίδων θεαματική πτώση στη σχολή Ικάρων , πτώση σημειώθηκε στη σχολή Αστυφυλάκων  κατά 659 μόρια καθώς και στη σχολή Ναυτικών Δοκίμων.Μικρή πτώση σημειώθηκε  στο οδοντιατρικο ΣΑΣΣ  κατά   24 μόρια με βάση στα 18968 μόρια και θεαματική πτώση στο  Οικονομικό  ΣΑΣΣ.
 Ανοδος κατά 217 μόρια σημειώθηκε στη σχολή Αστυνομίας και Πυροσβεστών.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου πληκτρολογώντας:
α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους,
β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).

Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, να εκτυπωθούν και να αναρτηθούν οι ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων στα  Λύκεια, εντός της ίδιας ημέρας.

Συνολικά 104.965 υποψήφιοι για τα ΑΕΙ δήλωσαν συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις οι οποίοι διεκδικούν 70.726 θέσεις και συγκεκριμένα 43.758 για τα Πανεπιστήμια και 26.968 για τα ΤΕΙ, δηλαδή δηλαδή δύο στους τρεις υποψηφίους θα πάρουν το πολυπόθητο «εισιτήριο» για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (109)

Σταυρος

Aνεκαθεν στις καλυτερες σχολες παιρναγαν παντοτε οι αριστοι εννοω ιατρικη ππλυτεχνειο ,αλλο που σα φοιτητες υπηρχαν κσποιοι που ηταν πιο αριστοι απο τους αριστους Γι αυτο δεν εχει σημασια που εχεις περασει αλλα τι γινετε μετα, μη ξεχνατε οτι αινσταιν υπαρχουν σε ολες τις επιστημες.

Midian

Ένας μακάκας των ΤΕΙ , με έναν μακάκα των ΑΕΙ , έχουν μικρή διαφορά , αφού και οι 2 είναι μακάκες. Ο άλλος ποιο κάτω με τα 165.000 ευρώ το χρόνο σε πολυεθνική, είναι καλύτερος βέβαια, γιατί είναι συν πολυεθνικός μακάκας. Ευτυχώς που υπάρχουν και άλλοι λαοί και έχουμε μια ελπίδα τα παιδιά να πάνε κάπου αλλού να γίνουν επιστήμονες. Γιατί εδώ πλέον η μακακία είναι επιστήμη και ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος.

κλεισε το pc

και πήγαινε να αράξεις σε καμιά καφετέρια, δεν τόχεις με τη λογική κ τα σχόλια

τττ

Να μάθουν τα νέα τα παιδιά , ότι πρώτη ευχη απανταχού είναι για υγεία και η γαλήνη όλων των ανθρώπων. Μετά να μην ξεχάσουν για την Ελλάδα ότι , όποιος είναι κοντά στο χερούλι της κρατικής εξουσίας θα κάμει χα'ί'ρι στην ζωή του. Όποιος με αποιονδήποτε τρόπο μπορέσει λαι καταλάβει καρέκλα εξουσίας στο δοβλέτι ή είναι κοντά σε αυτή.

I

Το Πιο Σωστό Για Ενα Γονεα Ειναι Να Αφήνει Το Παιδί Του Ελεύθερο Να Επιλέξει Το Επάγγελμα Που Του Αρμόζει Χωρις Τα Παρελθοντολογικα Σύνδρομα Των Παλαιότερων Γενεών Που Θέλανε Τα Καμαρια Τους Να Γίνουν Γιατροί Η Δικηγόροι.Υπαρχουν Και Άλλες Δουλειές Με Κύρος Επαγγελματική Και Οικονομική Αποκατάσταση.Το Σύστημα Των Πανελλαδικών Ειναι Απαρχαιωμένο Και Προάγει Τον Ανταγωνισμό Έναντι Της Εκμάθησης.Στην Ευρώπη Εχουν Άλλες Μεθόδους Εισαγωγής.Επισης Στην Σύγχρονη Ελλαδα Των Προβλημάτων Δεν Νομιζω Οτι Πρεπει Να Γίνεται Πρώτο Θέμα Οι Αριστουχοι.

Αισχίνης

Το Έχεις Το Θεματάκι Σου....

Dimitrioss

Παιδιά ψυχραιμία!! Δεν χρειάζεται να αναλώνεστε με κατηγορίες ο ένας υπέρ των πανεπιστημίων και ο άλλος υπέρ των ΤΕΙ. Ο σκοπός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ( ΤΑ ΑΕΙ ) στη χώρα μας είναι να επιμορφώσει τους νέους στο επιστημονικό πεδίο που έχουν επιλέξει ώστε να σταδιοδρομήσουν με επιτυχία στο επάγγελμα τους ή την επιστήμη τους. Το κριτήριο αξίας μιας σχολής είναι σύνθετο και προέρχεται από πολλές παραμέτρους που ορισμένες φορές δεν σχετίζονται με την επαγγελματική αποκατάσταση αλλά από κοινωνικά στερεότυπα και προκαταλήψεις. Το αν είναι μια σχολή καλή ή κακή είναι σχετικό καθώς μπορεί να καλύπτει ή όχι τους προσωπικούς στόχους του κάθε αποφοίτου της (πχ άμεση επαγγελματική αποκατάσταση ή δυνατότητα ερευνητικής εργασίας). Είναι πιθανόν για κάποιον να είναι καλύτερη επιλογή να σπουδάσει σε κάποιο ΤΕΙ και για κάποιον άλλο σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. Είναι επιτακτικό για την κοινωνία μας να απαιτούμε να έχουμε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα αιχμής που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες της. Ας μην αναλωνόμαστε σε τέτοιου είδους αψιμαχίες.

Σοφία

Θα ήθελα να πω και στους μεν και στους δεν οτι άδικα τσακονεστες για το τι είναι καλυτερο γιατί και τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ κανουν εξερετικη δουλεια και βάφουν αξειους επαγγελματίες για όσους τα παρακολουθούν και αυτό σας το λέει άτομο που πέρασε ΑΕΙ και στο μηχανογραφικο μου είχα σχολές ΤΕΙ και ειμουν περήφανη για αυτό

σιγά μην πέρασες ΑΕΙ

με τέτοια ορθογραφία δεν μπαίνεις ΑΕΙ, γράφεσαι αυτεπάγγελτα στο δημοτικό.

τ

ΡΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΑΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΗ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ? ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΤΑΜΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ? ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ? Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΑΛΤΜΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΝΕΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟ ΚΑΙ DU PONT ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΙ ΧΑ ΧΑ ΧΑ Υ.Γ. ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΕΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΣΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΝΑ ΠΕΝΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝΕ ΕΝΑΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ

Όποιος επιθυμεί διάλογο

Εύχομαι άτομα σαν τους κομπλεξικοι που γραφουν μήνυματα να τα βρουν μπροστά τους. Όταν θα πάνε στον Λογιστή τους και θα ζητούν βοήθεια να τους ξελασπωσει. Όταν θα πάνε στους Νοσηλευτές και θα παρακαλουν φοβούμενοι για την υγεία τους . Όταν θα χαλάσει το PC ή το κινητό τους και θα το πάνε σε έναν απόφοιτο του ΤΕΙ να τους το κάνει για να μην τους αρμεξουν με τριπλάσια λεφτά οι άλλοι. Όταν θα χαλάσει το αυτοκίνητο τους και δεν θα έχουν Φράγκο να το πάνε στην επίσημη αντιπροσωπεία και θα το πάνε και θα παρακαλάνε σαν γύφτοι σε αποφοίτους ΤΕΙ μηχανικούς. Όταν θα χαλάσουν τα ηλεκτρολογικά του σπιτιού τους και δεν θα είναι ικανοί να αλλάξουν μια "γραμμή" ρεύματος . Και ποοοοοσαααα αλλλααααα !!!!!

Εισαι εξυπνος ε;

Θαρθει η λακουβα και σε σενα και τοτε θα γελαμε εξυπνε

Αφου ταχετε φαει ολα

Ποια ΔΕΗ ποιος ΟΤΕ, τι μας τσαμπουνας. Σε λιγο θα κατεβασετε τα ρολλά και θα πατε παλι στη Κλαυθμωνος

Κ

Είμαι απόφοιτη ΤΕΙ και εδώ και 25 συναπτά χρόνια δουλεύω σε τεχνική εταιρεία με ζήλο με συνέπεια και υπευθυνότητα έχω καταφέρει να έχω το respect! των κομπλεξικών ΑΕΙ των και φαλλοκρατων λόγω ανδροκρατούμενου πεδίου ηλεκτρολόγοι γαρ! Χωρίς γλειψίματα έχω ανεβεί ιεραρχικά και έχω υφιστάμενους ΑΕΙ που φυσικά δεν γνωρίζουν την δουλειά και περιμένουν να τους μάθω γιατί άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη !!

Άσχετος

Η γνώση αποκτάται από τήν παρακολούθηση της εξέλιξης της τεχνολογίας, της επιστήμης, τήν εντατική μελέτη, τήν αγάπη καί αφοσίωση στην δουλειά μας αλλά και στους συναδέλφους μας. Τα ανώτατα ιδρύματα σέ βοηθούν μονάχα στο να μάθεις να σκέπτεσαι σωστά στην επίλυση προβλημάτων καί στο πού και πώς θα βρίσκεις αυτό που θέλεις.

έλα τώρα πές πώς το σάλιωσες το γραμματόσημο

..ένα μικρό γλυψιματάκι για την θεσούλα το κανες, ήταν βράδυ , ήσουν ντίρλα και απλά δεν θυμάσαι...

ΟΥΑΟΥ

ΜΕΓΑΛΗ, ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΡΕ ΜΕΓΑΛΗ, ΛΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝΕΙΣ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ!

Πικρή αλήθεια

Συγχαρητήρια στα παιδιά, αλλά πολύ φοβάμαι πως όλες οι σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην ανεργία οδηγούν.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης