Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Διαμαρτυρία του ΠΑΜΕ έξω από το υπουργείο Μεταφορών
Διαμαρτυρία του ΠΑΜΕ έξω από το υπουργείο Μεταφορών
Ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των ΜΜΜ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε νωρίτερα το ΠΑΜΕ έξω από το υπουργείο Μεταφορών ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των ΜΜΜ.
Όπως αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωσή τους: «Σμπαραλιασμένα οχήματα, ακινητοποιημένοι συρμοί, κατάργηση γραμμών, αραίωση δρομολογίων, μειώσεις μισθών, εντατικοποίηση της δουλειάς, ηλεκτρονικό εισιτήριο, αύξηση τιμής εισιτηρίων, μπάρες, κατασταλτικοί μηχανισμοί, κυριολεκτικό κυνήγι των βιοπαλαιστών.
Αυτή η κατάσταση διαμορφώνεται σήμερα στην αστική συγκοινωνία.
Η πανελλαδική-πανεργατική απεργία στις 17 του Μάη δείχνει των δρόμο για συνέχιση και κλιμάκωση των αγώνων.
Με τη νέα συμφωνία κυβέρνησης – Θεσμών η κατάσταση θα χειροτερέψει δραματικά.
Η μειωμένη κρατική επιχορήγηση για τις λειτουργικές ανάγκες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς έχει άμεση επίπτωση στην ασφάλεια, την αξιοπιστία και στην συχνότητα των δρομολογίων.
Όπως αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωσή τους: «Σμπαραλιασμένα οχήματα, ακινητοποιημένοι συρμοί, κατάργηση γραμμών, αραίωση δρομολογίων, μειώσεις μισθών, εντατικοποίηση της δουλειάς, ηλεκτρονικό εισιτήριο, αύξηση τιμής εισιτηρίων, μπάρες, κατασταλτικοί μηχανισμοί, κυριολεκτικό κυνήγι των βιοπαλαιστών.
Αυτή η κατάσταση διαμορφώνεται σήμερα στην αστική συγκοινωνία.
Η πανελλαδική-πανεργατική απεργία στις 17 του Μάη δείχνει των δρόμο για συνέχιση και κλιμάκωση των αγώνων.
Με τη νέα συμφωνία κυβέρνησης – Θεσμών η κατάσταση θα χειροτερέψει δραματικά.
Η μειωμένη κρατική επιχορήγηση για τις λειτουργικές ανάγκες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς έχει άμεση επίπτωση στην ασφάλεια, την αξιοπιστία και στην συχνότητα των δρομολογίων.
Η κυβέρνηση από την μία δίνει ζεστό χρήμα στο κεφάλαιο και απο την άλλη "στραγγίζει" την εργατική τάξη.
Η απελευθέρωση των μεταφορών συντελείται με το πανάκριβο ηλεκτρονικό εισιτήριο και με φθηνά εργατικά χέρια για να διευκολυνθεί η είσοδος επιχειρηματικών ομίλων στο σύστημα των Μ.Μ.Μ.
Η πολιτική ηγεσία μέσα απο συμπόσια, συνέδρια και διαλέξεις του υπουργείου Μεταφορών διαφημίζει την "πραμάτεια" στους υποψήφιους "επενδυτές".
Δίκτυο, υποδομές, στόλος, εξειδικευμένο προσωπικό, βγαίνουν στο σφυρί υποσχόμενα μεγάλο φαγοπότι στο κεφάλαιο. Σε αυτό το σχεδιασμό ενεργό-υποστηρικτικό ρόλο παίζει ο παλιός αλλά και ο νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός στα σωματεία των Μ.Μ.Μ.
Είναι το μακρύ χέρι της εργοδοσίας σε έναν στρατηγικής σημασίας κλάδο όπως οι αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Συνηδειτά προσπαθούν να κρατήσουν τους εργαζόμενους αμέτοχους στα ζητήματα που αφορούν την ζωή τους, στο σήμερα και στο αύριο».
Ακόμη τονίζουν πως «αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί» και διεκδικούν: «Ενιαίο κρατικό φορέα αστικών συγκοινωνιών που να αποτελεί λαϊκή πριουσία. Κρατική επιχορήγηση τώρα για την επισκευή και ανανέωση του στόλου. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη δικαιώματα. Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%. Δωρεάν μετακίνηση για όλους στις ώρες αιχμής. Επέκταση του αστικών συγκοινωνιών σε όλο το νομό Αττικής. Καμιά επιχειρηματική δράση στα ΜΜΜ-έξω οι εργολάβοι. ΣΣΕ με κάλυψη απωλειών, μισθούς με βάση τις σύγχρονες ανάγκες».
Δείτε φωτογραφίες
Η απελευθέρωση των μεταφορών συντελείται με το πανάκριβο ηλεκτρονικό εισιτήριο και με φθηνά εργατικά χέρια για να διευκολυνθεί η είσοδος επιχειρηματικών ομίλων στο σύστημα των Μ.Μ.Μ.
Η πολιτική ηγεσία μέσα απο συμπόσια, συνέδρια και διαλέξεις του υπουργείου Μεταφορών διαφημίζει την "πραμάτεια" στους υποψήφιους "επενδυτές".
Δίκτυο, υποδομές, στόλος, εξειδικευμένο προσωπικό, βγαίνουν στο σφυρί υποσχόμενα μεγάλο φαγοπότι στο κεφάλαιο. Σε αυτό το σχεδιασμό ενεργό-υποστηρικτικό ρόλο παίζει ο παλιός αλλά και ο νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός στα σωματεία των Μ.Μ.Μ.
Είναι το μακρύ χέρι της εργοδοσίας σε έναν στρατηγικής σημασίας κλάδο όπως οι αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Συνηδειτά προσπαθούν να κρατήσουν τους εργαζόμενους αμέτοχους στα ζητήματα που αφορούν την ζωή τους, στο σήμερα και στο αύριο».
Ακόμη τονίζουν πως «αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί» και διεκδικούν: «Ενιαίο κρατικό φορέα αστικών συγκοινωνιών που να αποτελεί λαϊκή πριουσία. Κρατική επιχορήγηση τώρα για την επισκευή και ανανέωση του στόλου. Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη δικαιώματα. Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%. Δωρεάν μετακίνηση για όλους στις ώρες αιχμής. Επέκταση του αστικών συγκοινωνιών σε όλο το νομό Αττικής. Καμιά επιχειρηματική δράση στα ΜΜΜ-έξω οι εργολάβοι. ΣΣΕ με κάλυψη απωλειών, μισθούς με βάση τις σύγχρονες ανάγκες».
Δείτε φωτογραφίες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα