Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ο... δεκάλογος του «καλού καταναλωτή» εν όψει των εκπτώσεων
Ο... δεκάλογος του «καλού καταναλωτή» εν όψει των εκπτώσεων
Το δεκάλογο του καλού και κερδισμένου καταναλωτή παρουσιάζει η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, εν όψει της έναρξης των εκπτώσεων, στις 15 Ιανουαρίου, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου
Το δεκάλογο του καλού και κερδισμένου καταναλωτή παρουσιάζει η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, εν όψει της έναρξης των εκπτώσεων, στις 15 Ιανουαρίου, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.
Παράλληλα, η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος αναφέρει ότι, για την αγορά, η αναθέρμανση της κίνησης είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας, καθώς, όπως επισημαίνει, χιλιάδες επιχειρήσεις περιμένουν κάποια αύξηση του τζίρου, ώστε να αποφύγουν το λουκέτο.
Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, και οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πρωτόγνωρα οικονομικά προβλήματα, που τους οδηγούν σε συρρίκνωση ακόμα και για τις απαραίτητες αγορές τους, ενώ, όπως τονίζει, η αρνητική ψυχολογία, που υπάρχει, όλο αυτό το διάστημα, δεν αποτελεί σύμμαχο των εμπόρων, οι οποίοι θα προσπαθήσουν με μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων να αναστρέψουν το υποτονικό κλίμα της αγοράς.
Με αφορμή, λοιπόν, την έναρξη των εκπτώσεων, η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος προτείνει στον καταναλωτή τα εξής:
- Να αγοράζει με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
- Να κάνει σύγκριση τιμών και ποιότητας, δηλαδή διερεύνηση της αγοράς, που αυτό σημαίνει ότι τα είδη, που έχει «τσεκάρει» ο καταναλωτής, πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες και στα ράφια των καταστημάτων, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
Παράλληλα, η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος αναφέρει ότι, για την αγορά, η αναθέρμανση της κίνησης είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας, καθώς, όπως επισημαίνει, χιλιάδες επιχειρήσεις περιμένουν κάποια αύξηση του τζίρου, ώστε να αποφύγουν το λουκέτο.
Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, και οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πρωτόγνωρα οικονομικά προβλήματα, που τους οδηγούν σε συρρίκνωση ακόμα και για τις απαραίτητες αγορές τους, ενώ, όπως τονίζει, η αρνητική ψυχολογία, που υπάρχει, όλο αυτό το διάστημα, δεν αποτελεί σύμμαχο των εμπόρων, οι οποίοι θα προσπαθήσουν με μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων να αναστρέψουν το υποτονικό κλίμα της αγοράς.
Με αφορμή, λοιπόν, την έναρξη των εκπτώσεων, η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος προτείνει στον καταναλωτή τα εξής:
- Να αγοράζει με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.
- Να κάνει σύγκριση τιμών και ποιότητας, δηλαδή διερεύνηση της αγοράς, που αυτό σημαίνει ότι τα είδη, που έχει «τσεκάρει» ο καταναλωτής, πριν από την έναρξη των εκπτώσεων, θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες και στα ράφια των καταστημάτων, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
- Να καταρτίζει λίστα με τα είδη, που θέλει να αγοράσει, δηλαδή στην από πριν έρευνα τιμών, ώστε να διαπιστώσει, εάν, από την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων, οι αρχικές τιμές είναι ίδιες με αυτές πριν από τις εκπτώσεις.
- Να αγοράζει, χωρίς χρονική πίεση, γιατί κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά θα είναι ορθολογιστική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή, σύμφωνα με ό,τι "χρειάζεται" και όχι με ό,τι "θέλει"...
Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν για 45 μέρες, συνεπώς δεν ''βιαζόμαστε''... απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή, πριν επιλέξουμε τα απαραίτητα είδη για το νοικοκυριό.
- Να αποφεύγει τα καταστήματα και πολυκαταστήματα εκείνα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα, σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.
- Να ενημερώνεται από τους εμπόρους για το εάν μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές ειδών, που αγοράζουν, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
- Να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά, σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
- Να ζητάει πλήρη και επακριβή ενημέρωση, όταν αγοράζει είδη με δόσεις.
- Να καταγγέλει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [τηλ. 1520], όταν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία των περιπτώσεων αυτών που κάποιοι θα προσπαθήσουν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές με πλασματικές εκπτώσεις.
- Να αγοράζει, χωρίς χρονική πίεση, γιατί κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά θα είναι ορθολογιστική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή, σύμφωνα με ό,τι "χρειάζεται" και όχι με ό,τι "θέλει"...
Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν για 45 μέρες, συνεπώς δεν ''βιαζόμαστε''... απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή, πριν επιλέξουμε τα απαραίτητα είδη για το νοικοκυριό.
- Να αποφεύγει τα καταστήματα και πολυκαταστήματα εκείνα που διαφημίζουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων σε ένα ή ελάχιστα είδη τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι και τα υπόλοιπα είδη των καταστημάτων αυτών είναι φθηνότερα, σε σχέση με αντίστοιχα είδη άλλων καταστημάτων.
- Να ενημερώνεται από τους εμπόρους για το εάν μπορούν να πραγματοποιούν αλλαγές ειδών, που αγοράζουν, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
- Να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά, σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.
- Να ζητάει πλήρη και επακριβή ενημέρωση, όταν αγοράζει είδη με δόσεις.
- Να καταγγέλει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [τηλ. 1520], όταν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία των περιπτώσεων αυτών που κάποιοι θα προσπαθήσουν να παραπλανήσουν τους καταναλωτές με πλασματικές εκπτώσεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα