Το
«Ζάρι» με το οποίο η
Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision στο Μάλμε της Σουηδία, είναι το πιο viral τραγούδι στην χώρα μας από την ημέρα που παρουσιάστηκε. Άλλου το τρόλαραν, άλλοι το χειρόκτησαν και πολλοί είναι αυτοί που επιχείρησαν να το χρησιμοποιήσουν για δικούς τους λόγους.
Μια επιχείρηση από τα Τρίκαλα χρησιμοποίησε την μουσική από το «Ζάρι», έγραψε δικούς της στίχους και γύρισαν ένα ευρηματικότατο, όσο και επίκαιρο βίντεο για να διαφημιστούν. Στο διαφημιστικό spot που γυρίστηκε από τον Θανάση Σούντα, βλέπουμε την ομάδα της εταιρίας
«Καυσόξυλα Κολίτσας» να πρωταγωνιστεί στη δικιά της
«Κάρβουνο-vision 2024».
Το βίντεο ξεκινάει με την
Μαριάννα Γεωργάκη σαν μια άλλη
Μαρίνα Σάττι, κρατώντας μια χάρτινη ταμπέλα στην οποία αναγράφεται με μεγάλα γράμματα το όνομα της εταιρίας. «Κάρβουνο καλό να βρω μακάρι, αρνί θέλω να ψήσω όχι ψάρι, κάνω πως ξεχνάω μα έρχεται Πάσχα και όλα αλλάζουν γύρω μου απότομα»!
Με φόντο τη φύση και εννοείται τα
καυσόξυλα Κολίτσας, παρακολουθούμε χορό και τραγούδι σε μια πιο λαϊκή και σίγουρα διασκεδαστική έκδοσή τους.
Δείτε το βίντεο: