Αλέξανδρος Προκοπάκης: Ο Έλληνας που θα εφοδιάζει τα πλοία με LNG ως καύσιμο

rrb5_XL

Το 2020 προκαλεί στη ναυτιλιακή βιομηχανία πονοκέφαλο. Και αυτό συμβαίνει γιατί πρόσφατα o Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός IMO ανακοίνωσε πως το νέο όριο της χρήσης πετρελαίου με περιεκτικότητα σε θείο (Sulphur) είναι 0,50% και θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, χωρίς να δοθεί καμία παράταση.

Πηγή: www.newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (2)

George

Το μόνο καλό με το φ. αέριο είναι ότι έχει πολύ λιγότερους ρύπους οξειδίων του θείου και του αζώτου. Έχει όμως μεγαλύτερη συνεισφορά στα αέρια του θερμοκηπίου.

Κρις7

Αξιωματικούς να δω που θα βρει για να τα δουλέψουν.

Καπετάν Γιάννης

Για τους αιθεροβάμονες τους εκτός πραγματικότητας του χώρου της ναυτιλίας, όλα αυτά φαντάζουν ωραία και ιδανικά (για το περιβάλλον sic). ......... Για το σχόλιό σου το που θα βρεθούν οι γνώστες αλλά και πιστοποιημένοι αξιωματικοί γεφύρας αλλά κυρίως και μηχανής, αυτά είναι "ψιλά" γράμματα. ...... Ολες αυτές τις απαιτήσεις που φορτώνουν τα πλοία είναι τελικά μια φάμπρικα . Για να κερδίζουν πολλοί από αυτούς που κατεβάζουν ιδέες και πουλάνε αέρα κοπανιστό, αλλά και να δουλεύουν ένα σωρό βιομηχανίες .

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diamerismata_oikonomia

«Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει», λέει η λαϊκή παροιμία. Πιθανότατα το ίδιο θα συμβεί και εάν δεν το συντηρήσεις ή το ανακαινίσεις, ειδικά σε μία χώρα, όπως η Ελλάδα, όπου η πλειονότητα των σπιτιών μετρά μια ηλικία περί τα 30 έτη.

enetika_teixi_arthro

Καταγγελία από τον Σύλλογο Αρχαιολόγων για τα 10.119 δημόσια κτήρια που δόθηκαν προς αξιοποίηση από το υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων - Κάνουν λόγο για ύστατο σημείο συνταγματικής εκτροπής - Τη λίστα είχε φέρει στη δημοσιότητα το ΘΕΜΑ

44