Γιατί μειώθηκαν οι αγοραπωλησίες πλοίων το 2023 – Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές πρωταγωνιστούν

Γιατί μειώθηκαν οι αγοραπωλησίες πλοίων το 2023 – Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές πρωταγωνιστούν

Ελληνικών και κινεζικών συμφερόντων εταιρείες ήταν οι κύριοι αγοραστές δεξαμενόπλοιων αποκτώντας 61 και 63 πλοία, αντίστοιχα

tanker
Μειωμένες κατά 10% ήταν οι αγοραπωλησίες πλοίων το 2023 σε σύγκριση με το 2022. Συνολικά 1.256 πωλήσεις είχαν πραγματοποιηθεί στις αγορές ξηρού και δεξαμενόπλοιων μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shiprbrokers στην αγορά ξηρού φορτίου, συνολικά 632 πλοία άλλαξαν χέρια εντός του 2023, έναντι 711 πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου το 2022.

Οι τομείς Handysize και Supramax οδήγησαν τη δραστηριότητα των ξηρών S&P το 2023, με 149 και 142 πωλήσεις αντίστοιχα, ενώ ακολούθησε ο τομέας Capesize με 98 πωλήσεις.

Αν και ο αριθμός των συναλλαγών μειώθηκε για τους περισσότερους τομείς το 2023 σε σύγκριση με το 2022, η αγοραστική διάθεση για πλοία Capesize, Ultramax και Newcastlemax αυξήθηκε σημαντικά.

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

Ειδήσεις σήμερα:

Μυστήριο με το ποινικό παρελθόν του Νορβηγού που σκότωσε τον 32χρονο αστυνομικό στη Θεσσαλονίκη

Βίντεο: Συνελήφθη on camera άνδρας αφού προσπάθησε να βιάσει δύο κοπέλες στα Πετράλωνα

25χρονος Αλβανός μαχαίρωσε 10 φορές 73χρονο στην Κεφαλονιά για να τον ληστέψει - Σε κρίσιμη κατάσταση το θύμα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης