Τέλος οι εργασίες στο Ηρώδειο - Είχαν ξεκολλήσει κομμάτια του μετωπικού τοίχου

Τέλος οι εργασίες στο Ηρώδειο - Είχαν ξεκολλήσει κομμάτια του μετωπικού τοίχου

Οι εργασίες αφορούσαν στη συντήρηση λίθων με σοβαρά προβλήματα αποκόλλησης θραυσμάτων, γεγονός που καθιστούσε επισφαλή τη χρήση του μνημείου από τους επισκέπτες

Ολοκληρώθηκαν από την Εφορεία Αρχαιοτήτων οι εργασίες συντήρησης του δυτικού μετωπικού τοίχου του Ωδείου Ηρώδου του Αττικού.

Οι εργασίες αφορούσαν στη συντήρηση λίθων με σοβαρά προβλήματα αποκόλλησης θραυσμάτων, γεγονός που καθιστούσε επισφαλή τη χρήση του μνημείου από τους επισκέπτες.

Για το λόγο αυτό τα τελευταία 20 χρόνια η εικόνα του μνημείου ήταν συνδεδεμένη με την ύπαρξη ικριώματος που κάλυπτε όλη την δυτική εξωτερική όψη του.

Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών στο διάστημα 2015 έως και τον Νοέμβριο του 2017, από το Τμήμα Συντήρησης της ΕΦΑ Αθηνών, απομακρύνθηκε το ικρίωμα, αποδίδοντας πλέον στο κοινό, αλλά και στη χρήση του Φεστιβάλ Αθηνών, συντηρημένο και πλήρως εμφανές το νότιο μέτωπο του μνημείου.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

luca-ciarla-quartet2

Μια πρωτότυπη δραματοποιημένη απόδοση της Ιστορίας του Θουκυδίδη. O συναρπαστικός jazz κόσμος ενός κορυφαίου βιρτουόζου βιολιστή. Το θεατρικό ταξίδι του “Lolita Reversed” του Χρήστου Καρασαββίδη, που αγαπήθηκε από κοινό και κριτικούς, συνεχίζεται. Είσαι ό,τι μοιράζεσαι / You are what you share. Τετάρτη 23.5.2018, επιβιβαστείτε στην ιστορική γραμμή του 040 (Πειραιάς–Σύνταγμα) και μετακινηθείτε παρέα με την ποίηση από 11.14 έως 20.40, 8 ποιητές, 8 διαδρομές. Μια συναυλία από το σχήμα του ιδιοφυούς μουσικού που άνοιξε νέους ορίζοντες στην αρχιτεκτονική δόμηση του τζαζ αυτοσχεδιασμού και, κατά γενική ομολογία, επηρέασε όσο κανείς άλλος τους πιανίστες των 20 τελευταίων ετών. Οι Pοlkar επιστρέφουν στο Σταυρό του Νότου για την τελευταία παράσταση της σεζόν!

le_brio

Επτά νέες αφίξεις με επικρατέστερες το σαρκαστικό “χάρτινο” της Marvel «Deadpool 2» και την γαλλική κομεντί «Το ταλέντο». Η πρώτη για τα πιτσιρίκια. Η δεύτερη για θεατές που αναζητούν το «τερπνόν μετά του ωφελίμου»