Θάρρος και εξωστρέφεια, 5 χρόνια μετά!

Θάρρος και εξωστρέφεια, 5 χρόνια μετά!

Τρεις νέοι startupers, η Μαρία Βλάχου, ο Βασίλης Νικολόπουλος και ο Φάνης Κουτουβέλης, δούλεψαν σκληρά και τα κατάφεραν

Θάρρος και εξωστρέφεια, 5 χρόνια μετά!
Η Μαρία Βλάχου με τα σαλιγκάρια από την Κορινθία ήταν μια από τους πρώτους εκπροσώπους του νέου κύματος της επιχειρηματικότητας που παρουσίασα σε άρθρο στο ένθετο Business Stories
στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα. Οι άλλοι δύο της παρέας –εμφανίσθηκαν και οι τρείς σε ένα ενιαίο κείμενο- ήταν ο Βασίλης Νικολόπουλος της Intelen και ο Φάνης Κουτουβέλης, συνιδρυτής της i-kiosk, σημερινής Intale.

Όλοι τους τα κατάφεραν. Έμειναν όρθιοι. Πρόκοψαν κι εκείνοι και οι επιχειρήσεις τους. Για παράδειγμα, η Intelen (
http://intelen.com) που  ιδρύθηκε το 2011, ως software analytics startup, με σκοπό τη δημιουργία καινοτόμων, ενεργειακών, πληροφοριακών συστημάτων για το χώρο της ενέργειας «κατοικεί» (με την έννοια της έδρας) στη Νέα Υόρκη, διατηρεί το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της στην Αθήνα, και με πολλά επενδυτικά κεφάλαια και διακρίσεις παγκοσμίως, παρέχει υπηρεσίες ανάλυσης ενεργειακών δεδομένων (analytics) και ψηφιακής διαχείρισης πελατών (consumer engagement) σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.

Κλείσιμο


Το βραβευμένο προϊόν της, το DiG SaaS (http://intelen.com/us/solutions/dig.html), ως πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων και παροχής ψηφιακών υπηρεσιών σε ενεργειακούς καταναλωτές, σκοπεύει να κυριαρχήσει στην ανερχόμενη αγορά των ευφυών δικτύων, που αναμένεται να ξεπεράσει τα 34 δις δολάρια έως το 2020. Η εταιρεία έχει ήδη μεγάλους πελάτες και σημαντικές συνεργασίες στην Ελλάδα, την Ευρώπη και την Αμερική, και αναμένεται να αναπτυχθεί σημαντικά το 2016 τόσο σε πελάτες, όσο και σε νέα προϊόντα. Στον ελληνικό χώρο, διαχειρίζεται ήδη ενεργειακά και πελατοκεντρικά δεδομένα, περισσότερων από 50.000 εταιρειών και μικρομεσαίων καταναλωτών, ενώ ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια σε εταιρικούς και οικιακούς καταναλωτές, ξεπερνώντας τα 2,5 εκατομμύρια τελικούς χρήστες μόνο στη χώρα μας.

Τον Οκτώβριο του 2015 η Intale ανακοίνωσε ότι προσέλκυσε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων από παλιούς και νέους επενδυτές, και συγκεκριμένα από τον Ευρωπαίο επενδυτή και επιχειρηματία Alexander Rittweger.  Σύμφωνα με το πλάνο τα νέα κεφάλαια θα κατευθυνθούν και θα χρησιμοποιηθούν για την περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος και των πωλήσεων, με στόχο την επίτευξη του οράματος της εταιρείας που είναι να συνδέσει και να ενοποιήσει την αγορά εμπορίου (retail market). Μέχρι σήμερα, οι συνολικές επενδύσεις στην εταιρεία ανέρχονται σε 3 εκατομμύρια δολάρια.



Η Intale ιδρύθηκε σαν εταιρία το 2010 με στόχο να μετασχηματίσει για πάντα τον τρόπο που λειτουργεί η εφοδιαστική αλυσίδα της αγοράς μικρών καταστημάτων και περιπτέρων. Πριν καταφθάσει ο Alexander Rittweger ως νέος επενδυτής, ο Φάνης και η ομάδα του είχαν καταφέρει και πείσει το PJ Tech Catalyst fund της Τράπεζας Πειραιώς να επενδύσει και μάλιστα ένα καλό για την εποχή ποσό. Ένα ποσό και μια επένδυση που κάθε άλλο πήγαν χαμένα. Στάθηκαν και αυγάτισαν δουλειές, πελάτες, επενδύσεις και θέσεις εργασίας. Το fund δεν έμεινε πίσω και συμμετείχε και στη νέα αυτή επένδυση.

Πριν καταφθάσει ο Alexander Rittweger ως νέος επενδυτής ο Φάνης και η ομάδα του είχαν καταφέρει και πείσει το PJ Tech Catalyst fund της Τράπεζας Πειραιώς να επενδύσει και μάλιστα ένα καλό για την εποχή ποσό. Ένα ποσό και μια επένδυση που κάθε άλλο πήγαν χαμένα. Στάθηκαν και αυγάτισαν δουλιές, πελάτες, δουλειές επενδύσεις και θέσεις εργασίας. Το fund δεν έμεινε πίσω και συμμετείχε και στην νέα αυτή επένδυση.



Αλλά, ας επιστρέψουμε στη Μαρία Βλάχου. Η εταιρεία της –με την επωνυμία Fereikos και έδρα τη Γλυφάδα Αρχαίας Κορίνθου, ασχολείται με τη δημιουργία ανοιχτών εκτροφείων σαλιγκαριών ολοκληρωμένου βιολογικού κύκλου και προϊόντα σαλιγκαριών παγκοσμίως- έχει μπόλικα νέα. Της ζήτησα να τα καγράψει. Το έκανε. «Προχωρήσαμε όπως ξέρεις στην τυποποίηση και κάναμε rebranding (το αποτέλεσμα βραβεύτηκε στα dieline στην Αμερική και τον Σεπτέμβριο θα πάρουμε το «χρυσό» Pentawards στη Σαγκάη). Συνεχίζουμε κυρίως με εξαγωγές και κάνουμε μια προσπάθεια εκτός Ευρώπης. Φτιάξαμε 4 νέα έτοιμα γεύματα (μαρινάτο, κοκκινιστό, πέστο και σκορδαλιά) καθώς και 2 νέα ζυμαρικά (ταλιατέλες με σκόρδο, μαϊντανό και κοχύλια με ντομάτα και φέτα) και 2 ριζότο (καπνιστό με πάπρικα, και το άλλο με μανιτάρια και κουρκουμά ). Τέλος, ετοιμάζουμε για τον Σεπτέμβριο e-shop και έχουμε ξεκινήσει συνεργασίες με τουριστικούς πράκτορες όπου φέρνουν γκρουπ για ξενάγηση στο εκτροφείο και γευσιγνωσία».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης