Το ανανεωμένο Toyota Hilux
Το ανανεωμένο Toyota Hilux
Με μικρής έκτασης αλλαγές αναβαθμίζει η Toyota την πρότασή της στην κατηγορία των pick-up. Το ανανεωμένο Hilux διαθέτει νέα μάσκα, νέα γρίλια και νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό του υπάρχουν νέος πίνακας οργάνων, αναβαθμισμένες επενδύσεις, καθώς και...
Με μικρής έκτασης αλλαγές αναβαθμίζει η Toyota την πρότασή της στην κατηγορία των pick-up. Το ανανεωμένο Hilux διαθέτει νέα μάσκα, νέα γρίλια και νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό του υπάρχουν νέος πίνακας οργάνων, αναβαθμισμένες επενδύσεις, καθώς και βελτιωμένη οθόνη αφής 6,1 ιντσών.
Το σημαντικότερο νέο ωστόσο είναι ο σημαντικά καλύτερος κινητήρας πετρελαίου 2.5 D-4D, ο οποίος πλέον αποδίδει 144 PS, έχει μέγιστη ροπή 35,0 kgm, μικτή κατανάλωση 7,3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 193 g/km.
Οι δύο τελευταίες τιμές είναι χαμηλότερες απ’ αυτές του απερχόμενου κινητήρα, παρά την αύξηση της ισχύος κατά 24 PS! Η κατανάλωση μικτού κύκλου έχει μειωθεί κατά 1,0 l/100 km στα 7,3 l/100 km και οι εκπομπές CO2 έχουν κατέβει στα 191 g/km – μείωση 28 g/km, τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία!
To ανανεωμένο Hilux θα διατίθεται επίσης και με τον μεγαλύτερο κινητήρα 3.0 D-4D, στον οποίο έχει τοποθετηθεί νέο φίλτρο συγκράτησης σωματιδίων.
Και οι δύο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφέρς Euro5.
Επιπλέον, οι εκδόσεις δικήνητες Hilux εφοδιάζονται τώρα με το στιβαρότερο πλαίσιο των 4WD μοντέλων. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, άρα και τις off-road ικανότητες του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνει και την ικανότητα ρυμούλκησης των 2WD μοντέλων στους 2,5 t.
Το Toyota Hilux, στην ελληνική αγορά, παραμένει επι σειρά δεκαετιών ο απόλυτος ηγέτης των pick up και βρίσκεται στην πρώτη θέση πωλήσεων (το 2011 στην ελληνική αγορά το Hilux κατέκτησε μερίδιο πωλήσεων 37,3%).
Το σημαντικότερο νέο ωστόσο είναι ο σημαντικά καλύτερος κινητήρας πετρελαίου 2.5 D-4D, ο οποίος πλέον αποδίδει 144 PS, έχει μέγιστη ροπή 35,0 kgm, μικτή κατανάλωση 7,3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 193 g/km.
Οι δύο τελευταίες τιμές είναι χαμηλότερες απ’ αυτές του απερχόμενου κινητήρα, παρά την αύξηση της ισχύος κατά 24 PS! Η κατανάλωση μικτού κύκλου έχει μειωθεί κατά 1,0 l/100 km στα 7,3 l/100 km και οι εκπομπές CO2 έχουν κατέβει στα 191 g/km – μείωση 28 g/km, τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία!
To ανανεωμένο Hilux θα διατίθεται επίσης και με τον μεγαλύτερο κινητήρα 3.0 D-4D, στον οποίο έχει τοποθετηθεί νέο φίλτρο συγκράτησης σωματιδίων.
Και οι δύο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφέρς Euro5.
Επιπλέον, οι εκδόσεις δικήνητες Hilux εφοδιάζονται τώρα με το στιβαρότερο πλαίσιο των 4WD μοντέλων. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, άρα και τις off-road ικανότητες του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνει και την ικανότητα ρυμούλκησης των 2WD μοντέλων στους 2,5 t.
Το Toyota Hilux, στην ελληνική αγορά, παραμένει επι σειρά δεκαετιών ο απόλυτος ηγέτης των pick up και βρίσκεται στην πρώτη θέση πωλήσεων (το 2011 στην ελληνική αγορά το Hilux κατέκτησε μερίδιο πωλήσεων 37,3%).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα