2.000km με το Toyota Prius

2.000km με το Toyota Prius

Επειτα από σχεδόν 2.000 km με το Toyota Prius, όλα τα άλλα αυτοκίνητα μοιάζουν αδικαιολόγητα ενεργοβόρα και ρυπογόνα…

2.000km με το Toyota Prius
Το Prius είναι ένα από τα αυτοκίνητα με τα οποία πρέπει να συμβιώσεις αρκετό καιρό για να τα κρίνεις αντικειμενικά. Γι’ αυτό κι εμείς πήραμε για έναν περίπου μήνα το δημοσιογραφικό Prius της Toyota Ελλάς και μαζί του διανύσαμε 2.000 km σε πόλεις, αυτοκινητοδρόμους, βουνά, θάλασσες… Γενικά οργώσαμε τη μισή Ελλάδα ώστε να έχουμε μια καλύτερη άποψη για ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα.
Η πρώτη εικόνα που δίνει το Prius τρίτης γενιάς είναι πολύ καλύτερη από αυτή των προηγούμενων. Μάλιστα, βρέθηκε άνθρωπος που μας είπε ότι θα το αγόραζε επειδή του αρέσει η εμφάνισή του (ιστορική στιγμή για ένα Prius!). Tο Prius παίρνει 10 με τόνο! Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν μόλις 5,5 lt/100 km και αυτή επιτεύχθηκε εύκολα, χωρίς να αλλάξουμε τον τρόπο που οδηγούμε.

Με λίγη… προσαρμογή και μικρές παραχωρήσεις, η κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5,0 lt/100 km. Τι σημαίνουν όλ’ αυτά για κάποιον που ζει με το Prius; Πως ούτε λίγο ούτε πολύ ξεχνάς να βάζεις βενζίνη και φυσικά γλιτώνεις πάρα πολλά χρήματα! Επίσης, γνωρίζεις ότι επιβαρύνεις το περιβάλλον πολύ λιγότερο και αυτό παίζει τον ρόλο του στο πίσω μέρος του μυαλού σου, αφού σε κάνει να νιώθεις υπερήφανος για το αυτοκίνητο που οδηγείς…
Είτε αγαπάτε το Prius είτε το μισείτε, θα πρέπει να δεχτείτε ότι διαθέτει το πιο προηγμένο υβριδικό σύστημα στον κόσμο. Μεγάλο μέρος της δουλειάς επίσης κάνει το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Αφήνεις το γκάζι και ο ρυθμός επιβράδυνσης είναι πολύ μικρός. Σαν να βάζεις νεκρά σε χειροκίνητο. Ετσι, μπορείς να διατηρείς υψηλές ταχύτητες με λιγότερο γκάζι. Το Prius είχε δεχτεί πολλές αρνητικές κριτικές στις προηγούμενες γενιές του για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Τώρα όμως είναι ένα πολύ στιβαρό και καλοστημένο αυτοκίνητο που στρίβει εξαιρετικά και έχει τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση. Επίσης, τα φρένα είναι πολύ δυνατά και σου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Το HUD (Head Up Display) αρχικά σου αποσπά την προσοχή. Υστερα από 3-4 ημέρες όμως το συνηθίζεις και έπειτα από έναν μήνα σχεδόν δεν το παρατηρείς. Αναμφίβολα, έπειτα από 2.000 km που συνυπάρξαμε με το Prius, κερδίζει περίοπτη θέση στην καρδιά μας για τα μοναδικά οφέλη που προσφέρει στον ιδιοκτήτη του. Αν θα το αγοράζαμε; Φυσικά! Η τιμή του ξεκινάει από τα 28.360€.
Κλείσιμο

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.798 cc
Ισχύς: 136 PS/5.200 rpm
Ροπή:  14,4 kgm/4.000 rpm
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,4 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 3,9 lt
Εκπομπές CO2:
89 g/km
Βάρος: 1.370 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.460/1.745/1.490 mm
Χώρος αποσκευών: 445 lt
Τιμή: 28.360€





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης