News
#TAGS:

Honda: Κλείνει το εργοστάσιο στο Swindon της Αγγλίας

Honda-Swindon-tsiro-1000

Σαφώς και το ενδεχόμενο Brexit έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση της Honda να οριοθετήσει το τέλος για το εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στο Swindon το 2021. Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση, όπως ανακοίνωσε η ίδια...

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για το κλείσιμο του εργοστασίου, το οποίο σήμερα κατασκευάζει το Civic, θέτοντας σε κίνδυνο 3.500 θέσεις εργασίας. Η κίνηση οφείλεται σε «απρόβλεπτες αλλαγές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία». Στην τελευταία ανακοίνωσή της, η Honda δήλωσε ότι η ανάγκη επιτάχυνσης των σχεδίων ηλεκτροκίνησης σημαίνει ότι οι πόροι, οι δυνατότητες και τα συστήματα παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα επικεντρωθούν σε περιοχές με μεγάλο όγκο ζήτησης από τους πελάτες.

Η εταιρία αναφέρει πως έχει προηγηθεί μια “σημαντική και ισχυρή” περίοδο διαβουλεύσεων, η οποία περιελάμβανε συνεισφορές της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, των συνδικάτων και άλλων εξωτερικών ομάδων. Ωστόσο, δήλωσε ότι η φάση έχει πλέον ολοκληρωθεί και το προσωπικό του εργοστασίου ενημερώθηκε στις 13 Μαΐου ότι το εργοστάσιο θα κλείσει το 2021, όταν δηλαδή το σημερινό Civic φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής του.



Η επιχείρηση θα ξεκινήσει τώρα τη δεύτερη φάση διαβούλευσης, η οποία περιλαμβάνει την οριστικοποίηση των πακέτων απολύσεων και την «αναγνώριση των επιπτώσεων στους εμπλεκόμενους έως ότου η παραγωγή σταματήσει το 2021». Η Honda δήλωσε ότι θα πραγματοποιήσει επίσης διαβουλεύσεις με την Task Force του Swindon, που συστάθηκε από τον Greg Clark, για να «μετριάσει τον αντίκτυπο αυτής της απόφασης στην ευρύτερη κοινωνία». Το κλείσιμο του εργοστασίου θα έχει ως αποτέλεσμα 3.500 απώλειες θέσεων εργασίας. Το εργοστάσιο του Wiltshire, το οποίο κατασκευάζει μόνο το Civic, παράγει σήμερα 150.000 αυτοκίνητα ετησίως – μακριά από την ικανότητά του αυτή των 250.000 μονάδων.

Το κλείσιμο θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα για τις ελπίδες της κυβέρνησης πως το Ηνωμένο Βασίλειο θα παραμείνει ένα καθιερωμένο κέντρο κατασκευής αυτοκινήτων στη μετά Brexit εποχή. Ενώ το Brexit δεν αναφέρθηκε ως λόγος για τα σχέδια της Honda, είναι ο τελευταίος παράγοντας σε μια μεγάλη καταιγίδα για τη βιομηχανία.

ΣΧΟΛΙΑ (34)

αυτό που

κάποιοι το παίζουν ότι ξέρουν από τις παγκόσμιες σκακιέρες και το τι μέλλει γενέσθαι είναι πολύ λυπηρό..

Μ.Γ

""Η Honda δήλωσε ότι θα επικεντρώσει την παραγωγή στις περιοχές με υψηλότερο όγκο παραγωγής σε Κίνας, Ιαπωνία και ΗΠΑ, όπου θα επενδύσει σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα."""

Επίσης δήλωσε ότι

..."έχει προηγηθεί μια “σημαντική και ισχυρή” περίοδος διαβουλεύσεων, η οποία περιελάμβανε συνεισφορές της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, των συνδικάτων και άλλων εξωτερικών ομάδων"...Κοινώς την παρακαλαγαν να μη φύγει.Ως εκ τούτου έπρεπε να βρεί μια δικαιολογία για να είναι και νομικά κατοχυρωμένη απέναντι στα συνδικάτα.Να διαβάζουμε και να λέμε όλες τις παραμέτρους και όχι μόνο αυτά που μας βολεύουν.Κατάλαβες Μ.Γ.;Υ.Γ.Ρε μπάς και είσαι ο George,τέως aldebaran;Γιατί ένα κολληματάκι με την Fiat/A.R το 'χεις...Ρε λές;

Μ.Γ

1)ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΙΣ HONDA. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.2) ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ. ΘΕΛΩ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΝΑ "ΑΚΟΥΓΕΤΕ".3)ΕΧΩ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ "ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ" ΑΠ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ. 4)ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ HYUNDAI N ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΓΙΑ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ HONDA TYPE R KAI TO GOLF GTI (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΟΓΟ.........ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ) ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΛΟΓΟΥΣ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΜΕ "ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ" ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ. ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΙΧΕΣ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΑΛΝΤΕΜΠΑΡΑΝ ΤΖΟΡΤΖ κλπ κλπ.

Anonymous

Η Αγγλια βγαινει γιατι δεν εχει ευρω ενω ειναι μελος της Ε.Ε. Της ζητηθηκε να αλλαξει την στερλινα αλλα μονο ενας μ@λ@κ@ς θα το εκανε αυτο και οι Αγγλοι δεν ειναι . Μολις βγει , θα παρει τα πανω η στερλινα και θα δειτε βουτια το ευρω . Μολις το ευρω φτασει στο 1.50/1 σε σχεση με το δολλαριο ( αυτος ειναι ο σκοπος ,οι Αγγλοι συνεργαζονται με τις ΗΠΑ αυτην την στιγμη ) ,bye bye ευρω ,θα πηδηξουμε ολοι εκτος κοινου νομισματος ....

Ανώνυμε

Παράτα τα όλα και τρέχα στο Λονδίνο να διαφωτήσεις τους βλάκες τους δισεκατομυριούχους που φεύγουν άρον-άρον!Μα τι βλάκες που είναι!Είναι ν'απορείς δηλαδή πως κατάφεραν και έφτιαξαν κολοσσούς ρε παιδί μου!Τρέχα πές τους οτι η στερλίνα είναι το νέο σούπερ ντούπερ υπερνόμισμα του μέλλοντος!Πές τους να επιστρέψουν πίσω γρήγορα!

δεν

ξέρεις τι λες.. καλέ τα λέει ο φίλος! Εσύ είσαι μυρωδιάς και ειρωνεύεσαι κι από πάνω!

Οχι ανώνυμε

Μια χαρά ξέρω τι λέω.Ολοι αυτοί που έφυγαν παίρνοντας μαζί τους 1+ τρισεκατομύρια στερλίνες το 2018(ποσό που σόκαρε και λάβωσε άγρια την "ισχυρή",μέχρι πέρσι,οικονομία της Αγγλίας) είναι βλάκες.Δεν το συζητάω!Εσυ σιγουρα είσαι εξυπνότερος απο δαύτους!Τρέχα να τους ανοίξεις τα μάτια!

δυστηχως..

για όσους σε διαβάζουν εδώ μέσα είσαι αστοιχείωτος...τίποτα 'αλλο δν έχω να πω.. η κουβέντα έφτασε επίπεδο 1ης δημοτικού..

ΞΥΠΝΑΤΕ ΖΩΑ

Η Αγγλια ηταν το καρφι της Ευρωπης στους Αμερικανους,ο αντιλογος για τα παντα,η ανακατευτρα.Εκτος Ευρωπης η Αγγλια για τους Αμερικανους ειναι ενα τιποτα.Τους ειναι παντελως αχρηστη.Τι να την κανουν πλεον;Να λενε τα νεα τους σαν φιλεναδες;Η Αγγλια εχει τελειωσει

...

μυρωδιάς κι αεριτζής..

Χ

Ρε George που γράφεις και σαν Geo,το συγκεκριμένο εργοστάσιο φτιάχτηκε-τότε που φτιάχτηκε- για να εξυπητετεί κυρίως την αγορα της Αγγλίας.Ξέρεις ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΑ ΑΜΑΞΙΑ.Αντε και την Κύπρο.Επίσης αν δεν κάνω λάθος,τοτε υπήρχε συνεργασία(κοινα μοντέλα)με την μακαρίτισσα τη rover,άρα πιθανόν να έβγαιναν και τα rover εκεί.Ίσως και να ήταν εργοστάσιο της rover και τελικά εμεινε στη honda.

Geo

Πουλαει 150.000 χιλιαδες τον χρονο ενω επρεπε να πουλαει 250.000 για να υπαρχει κερδοφορια , επισης η Honda θα επρεπε να ριξει λεφτα για να εκσυχρονισει το εργοστασιο ετσι ωστε να παραγει ηλεκτροκινητα , λογικο να το κλεισει αφου και μεσα μπαινει και πρεπει να ριξει επιπλεον χρημα με αμφιβολες παλι πωλησεις

BRExit

Στο τέλος δεν θα μείνει τίποτα.Σε 1-2χρονια η Αγγλία τελείωσε.Θα πουλάνε βασιλιάδες και πριγκιπέσσες.

dsa

Μάλλον δεν έχετε καταλάβει τι παίζει.. σε5-10 χρόνια το πολύ (μετά το brexit) η Αγγλία θα είναι ο νέος επίσημος φορολογικός παράδεισος.. η νέα Ελβετία των πλουσίων..

George

"Η κίνηση οφείλεται σε «απρόβλεπτες αλλαγές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία»." Ε, όχι και απρόβλεπτες. Τόσα χρόνια λέω ότι κοιμούνται Ευρωπαίοι και Ιάπωνες. Δεν τους φταίει κανείς που ξύπνησαν τώρα από τον βαθύ ύπνο. Τώρα που είδαν ότι χάνουν μεγάλα ποσοστά από τις πωλήσεις τους έτσουξε φαίνεται. Κι ακόμη πιο πολύ έτσουξε η αύξηση κατά 85% τον τελευταίο χρόνο με αποτέλεσμα οι πωλήσεις των ηλεκτρικών να κινούνται ήδη σε ποσοστό άνω του 5% επί του συνόλου, που σημαίνει ότι σε 4-5 χρόνια θα αποτελούν την πλειοψηφία των πωλήσεων, τη στιγμή που Δυτικοί και Ιάπωνες βρίσκονται σχεδόν στο απόλυτο μηδέν. ΥΓ. "...οι πόροι, οι δυνατότητες και τα συστήματα παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα επικεντρωθούν σε περιοχές με μεγάλο όγκο ζήτησης από τους πελάτες." Δηλαδή στην Κίνα όπως και όλοι οι άλλοι. Το πρόβλημα είναι ότι η Κίνα έχει πάνω από 500 δικές της αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγουν ήδη ηλεκτρικά οχήματα, με τις μεγαλύτερες από αυτές να έχουν δεσμευτεί ότι θα σταματήσουν να παράγουν ΜΕΚ από το 2025 και μετά. Είναι ήδη πολύ μπροστά. Ευρωπαίοι και Ιάπωνες πηγαίνουν στην Κίνα παρακαλώντας να συνεργαστούν μαζί τους. Ειδικά τώρα που οι Κινέζοι, όπως οι ίδιοι ανακοίνωσαν, κατάφεραν με επαναστατική τεχνολογία κι έριξαν το κόστος παραγωγής του λιθίου από τις 20 χιλιάδες στις 2 χιλιάδες δολάρια τον τόνο. Όλοι καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό για τις μπαταρίες που είναι το ακριβότερο και βαρύτερο τμήμα του οχήματος. Και για τις κινεζικές βιομηχανίες μπαταριών που έχουν ήδη το πάνω χέρι παγκοσμίως, όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές ψάχνουν προμηθευτές για τα ηλεκτρικά οχήματα που πρόκειται να κατασκευάσουν.

@

Εγραψες ένα κατεβατό για κάτι τόσο πολύ απλό-5 λέξεις είναι:Φεύγει εξ'αιτίας του brexit.Τίποτα λιγότερο τίοτα περισσότερο.Οτι,δηλαδή, έκαναν χιλιάδες άλλες επιχειρήσεις τους τελευταίους μήνες.

George

Οι ίδιοι πλέον το παραδέχονται αλλά εσύ φαίνεσαι βασιλικότερος του βασιλέως. Δεν πειράζει. Θα ξέρεις καλύτερα μάλλον.

Tsou tsou

Brexit.Nothing else.

George

Γι αυτό η Polestar επενδύει στη Μεγάλη Βρετανία;

Σιγά την επένδυση

Σχεδιαστήριο άνοιξε,όχι εργοστάσιο.100 τετραγωνικά μαγαζί.

George

Γιατί αυτό που είχε η Honda ήταν εργοστάσιο? Τα σοβαρά εργοστάσια παράγουν από 500 χιλιάδες και πάνω αυτοκίνητα, όχι 150. Το θέμα είναι ότι η Honda δηλώνει ότι "οι πόροι, οι δυνατότητες και τα συστήματα παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα επικεντρωθούν σε περιοχές με μεγάλο όγκο ζήτησης από τους πελάτες." Δηλαδή στην Κίνα για όσους δεν κατάλαβαν. Όπως κάνουν κι όλοι οι άλλοι. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε.

ελεος..

Ποια Κίνα; Ανακοινώθηκε ότι απο Ιαπωνία και Αμερική θα συνεχίσει η παραγωγη του Civic..ο κάθε ένας λέει ότι θέλει...

George

Ακόμη στο Civic είσαι εσύ? Πιθανότατα δεν θα υπάρχει καν τέτοιο όνομα στα ηλεκτρικά μοντέλα. Η παραγωγή του υπήρχε ήδη στις χώρες που αναφέρεις. Φυσικά και θα συνεχίσει την παραγωγή μέχρι να πεθάνει το μοντέλο, σύντομα δηλαδή. Δεν έχετε πάρει χαμπάρι τίποτα από αυτό που γίνεται στην αυτοκίνηση εδώ και κάποια χρόνια. Δεν μιλάμε για τις μικρομεσαίες αγορές εδώ πέρα. Μιλάμε για τη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη που κάνει κουμάντο τα τελευταία αρκετά χρόνια και όλοι πάνε γονατιστοί και με παρακάλια εκεί. Την Κίνα.

ελεος..

Εγώ γράφω γεγονότα και όχι θεωρίες συνωμοσίας.. η παραγωγή του δεν υπήρχε στην Ιαπωνία υπήρχε μόνο για Hybrid (από το 2015 κι αυτό φτάιχνεται αγγλία) και του Type R. Στην Αμερική μόνο υπήρχε. Όλα αυτά που ισχυρίζεσαι είναι εκτός θέματος, μιας και τα γεγονότα λένε άλλα.

ελεος..

Εγώ γράφω γεγονότα και όχι θεωρίες συνωμοσίας.. η παραγωγή του δεν υπήρχε στην Ιαπωνία υπήρχε μόνο για Hybrid (από το 2015 κι αυτό φτάιχνεται αγγλία) και του Type R. Στην Αμερική μόνο υπήρχε. Όλα αυτά που ισχυρίζεσαι είναι εκτός θέματος, μιας και τα γεγονότα λένε άλλα. Επίσης και το εργοστάσιο της Τουρκίας κλείνει, σε περίπτωση που δεν το ξέρεις.. κι αυτά Κίνα θα πάνε? Όπως είπα θεωρίες συνωμοσίας και απλά ανεμόμυλοι για να πήζει ο κόσμος και αν τρομοκρατείτε..εν πάση περιπτώσει και Κίνα να πάνε, πιο είναi το θέμα;

George

To θέμα είναι ότι στην Κίνα πάνε όλοι μόνο για παραγωγή ηλεκτρικών και όχι συμβατικών. Δεν πρόκειται να φτιάξουν όμως εργοστάσια που θα κάνουν μετατροπές συμβατικών αλλά εξαρχής σχεδιασμένα ηλεκτρικά μοντέλα. Οπότε ξέχνα Civic κλπ. Τα απαραίτητα ορυκτά, τα εργοστάσια μπαταριών, τα εργοστάσια αυτοκινήτων, το ειδικευμένο προσωπικό αλλά και η μεγάλη κατανάλωση βρίσκονται όλα συγκεντρωμένα στην Κίνα. Υπολογίζω ότι σχεδόν τα μισά ηλεκτρικά παγκοσμίως πουλιούνται εκεί. Ταυτόχρονα είναι η πιο αναπτυσσόμενη αγορά σε ηλεκτρικά. Παρά τη συνολική κάμψη της αγοράς αυτοκινήτου, 118% αυξήθηκαν οι πωλήσεις τους το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό ενώ των συμβατικών μειώθηκαν κατά 15%.

αυτό που

κάποιοι το παίζουν ότι ξέρουν από τις παγκόσμιες σκακιέρες και το τι μέλλει γενέσθαι είναι πολύ λυπηρό..

αυτό που

κάποιοι το παίζουν ότι ξέρουν από τις παγκόσμιες σκακιέρες και το τι μέλλει γενέσθαι είναι πολύ λυπηρό..

αυτό που

κάποιοι το παίζουν ότι ξέρουν από τις παγκόσμιες σκακιέρες και το τι μέλλει γενέσθαι είναι πολύ λυπηρό..

αυτό που

κάποιοι το παίζουν ότι ξέρουν από τις παγκόσμιες σκακιέρες και το τι μέλλει γενέσθαι είναι πολύ λυπηρό..

Μ.Γ

ΟΧΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ Civic.

XXX

Μπορούν να φύγουν μετανάστες με πράσινη κάρτα και να πάνε στην χώρα που θα ανοίξει η Honda το νέο εργοστάσιο της.

Προς ιαπωνική πρεσβεία :

Μέχρι τους Ολυμπιακούς σας θα ευχόμουν να σταματούσατε να πουλάτε στην Ελλάδα - πρόκειται για βαθύτατα Σοβιετική χώρα από το 2004 μέχρι σήμερα !

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

DS-7_Crossback-1

Για χάρη του οι Γάλλοι έσβησαν τα φώτα στον Πύργο του Αϊφελ και το Λούβρο. Είναι τόσο σημαντικό γι’ αυτούς που θυμίζει κάτι σαν εθνική αφύπνιση απέναντι στον μακροχρόνιο γερμανικό ζυγό. Το savoir fair της χλιδής σε πλήρη δράση, με σοβαρό ονοματεπώνυμο και προέλευση πλέον.

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

1
Mercedes-benz-esf-concept-tsiro-1000

Ένα εξελιγμένο πρωτότυπο από την Mercedes-Benz επιχειρεί να ενσωματώσει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με απότερο σκοπό την απόλυτη ασφάλεια για τους επιβάτες. Τι καινούργιο φέρνει;

FIAT500X

Το πρόβλημα στην  Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πλέον απεικονίζεται και στους αριθμούς, η οποία στο πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσε ζημιές 19 εκατ. ευρώ πριν από τους τόκους και τους φόρους στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ).

22
bmw-mercedes-benz-logos

O Dieter Zetsche, o πρώην ισχυρός άντρας της Mercedes-Benz, παρέδωσε τη σκυτάλη στον νέο CEO της εταιρείας, Ola Kallenius. Για το λόγο αυτό, η βασική ανταγωνίστρια εταιρεία BMW αποφάσισε να δημοσιεύσει ένα αρκετά πρωτότυπο αποχαιρετιστήριο βίντεο.

Ferrari-abandoned-tsiro-1000

Ποιος θα το περίμενε να βρει κρυμμένο θησαυρό σε ένα αφύλαχτο χωράφι στο Τέξας. Συγκεκριμένα πολλά θρυλικά μοντέλα της Ferrari βρέθηκαν εγκαταλελειμένα εκεί σε άθλια κατάσταση. Σαφώς και δεν θα πάνε χαμένα, όλο και κάποιος προύχοντας θα διώξει την σκουριά και θα τα κάνει να λάμπουν εκ νέου όπως παλιά. Ας δούμε όμως τι συνέβη...

mercedes

Άτοκα, χωρίς προκαταβολή ή με πολύ χαμηλό επιτόκιο, η αγορά αυτοκινήτου έχει αυτή τη στιγμή αρκετές ευκαιρίες χρηματοδότησης, που στόχο έχουν να διευκολύνουν τον υποψήφιο αγοραστή στην επιλογή του.