H Toyota GR Supra με δίλιτρο μοτέρ

H Toyota GR Supra με δίλιτρο μοτέρ

H Toyota ανακοινώνει και επισήμως την έλευση στην ευρωπαϊκή αγορά της GR Supra 2.0.

2020-gr-chariatis1000a
Η βασική έκδοση του ιαπωνικού κουπέ διαθέτει κάτω από το εμπρός καπό ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, προερχόμενος από τη BMW, ο οποίος με τη βοήθεια μεταβλητής γεωμετρίας turbo αποδίδει 258 ίππους, με τη μέγιστη τιμή της ροπής τα 400 Nm μόλις από τις 1.550 rpm. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται, όπως είναι λογικό, στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF, ενώ με τη βοήθεια του launch control τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι το στοιχείο του βάρους και της κατανομής του ανάμεσα στους δύο άξονες. Η Toyota ανακοινώνει ότι η μικρή Supra διαθέτει κατά 100 kg μικρότερο βάρος από την έκδοση με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα (1.395 kg), ενώ οι μικρότερες διαστάσεις του δίλιτρου μοτέρ βελτίωσαν το ζύγισμα, βοηθώντας τα μέγιστα για να προσφέρει το απόλυτο 50:50 ζύγισμα. O αρχιμηχανικός της εταιρείας, Tetsuya Tada δήλωσε: «Για να επιτύχουμε την βέλτιστη συμπεριφορά του συστήματος διεύθυνσης και της ιδανικής συμπεριφοράς του αμαξώματος στις στροφές, εργαστήκαμε σκληρά για να δώσουμε το απόλυτο ζύγισμα στη νέα Supra. Για όποιον αναζητά το κάτι παραπάνω, υπάρχει και το προαιρετικό πακέτο Sport Pack που περιλαμβάνεται το ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Active Differential, το οποίο ρυθμίζει αυτόματα το «κλείδωμα» από 0 έως 100% και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση Adaptive Variable Suspension με επιλογές Normal και Sport. Όπως ανακοινώνει ο κατασκευαστής η GR Supra 2.0 είναι ιδιαιτέρως φειδωλή στην κατανάλωση καυσίμου, με μόλις 6,9 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 156 g/km.

Σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, η δίλιτρη GR Supra ξεχωρίζει από την αντίστοιχη τρίλιτρη στις μικρότερες ζάντες 18 ιντσών, τοποθετημένες σε ελαστικά Michelin Pilot Super Sport (255/40 εμπρός-275/40 πίσω) και τις χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες είναι πιο στενές σε διάμετρο (90 mm). H νέα Toyota GR Supra των 2,0 λίτρων έχει ήδη ξεκινήσει τις πωλήσεις της, με τις πρώτες 200 εκδόσεις με κωδικό «Fuji Speedway GR Supra», να ξεχωρίζουν από το ιδιαίτερης επεξεργασίας λευκό χρωματισμό, τα κόκκινα καπάκια των καθρεπτών και τις μαύρες ματ ζάντες 19 ιντσών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης