Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Η ασφάλεια του αυτοκινήτου αλλάζει
Η ασφάλεια του αυτοκινήτου αλλάζει
Τι πρέπει να ξέρεις για να μην πληρώνεις πολλά
Παρά το γεγονός ότι τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου ακολουθούν καθοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, παρατηρούνται συχνά αξιοσημείωτες αποκλίσεις τιμολογίων από εταιρεία σε εταιρεία, ανάλογα με την πολιτική marketing που ακολουθεί καθεμία από αυτές.
Σύμφωνα με αναλύσεις των οικονομικών μεγεθών του κλάδου, τα χαμηλά τιμολόγια που παρατηρούνται στον κλάδο, είναι αποτέλεσμα του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών, ωστόσο διαπιστώνεται ότι επειδή εξαντλείται η δυνατότητά τους να τα συντηρήσουν σε αυτά τα επίπεδα, η αντίστροφη πορεία για αυξήσεις δεν φαίνεται μακρινή.
Η μείωση του ασφαλίστρου στο βασικό πακέτο της αστικής ευθύνης φθάνει έως και το 40% από το 2011 μέχρι και σήμερα, ενώ το μέσο ασφάλιστρο ανά εξάμηνο διαμορφώνεται στα 120 ευρώ περίπου. Υπάρχουν περιπτώσεις που οι τιμές διαμορφώνονται ακόμη χαμηλότερα, αλλά και εκείνες που παρά τον ανταγωνισμό διατήρησαν τις τιμές τους σε υψηλά ποσοστά.
Ο πελάτης θα πρέπει να κατανοεί για το τι ακριβώς ασφαλίζεται, για ποιο ποσό και να νιώθει ασφάλεια ως προς την εξυπηρέτησή του πριν και μετά την αγορά του πακέτου, σημειώνουν στελέχη της αγοράς, τονίζοντας ότι οι εταιρείες που επιδεικνύουν προσαρμοστικότητα και εξελίσσουν τις υπηρεσίες τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας, μειώνουν δραστικά τις πιθανότητες να χάσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, όποιες κι αν είναι οι προοπτικές του κλάδου.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Hellas Direct, η οποία τα χρόνια της κρίσης δεν εστίασε μόνο στην παροχή ασφαλίστρων σε χαμηλές τιμές, αλλά επένδυσε σε εξελιγμένες υπηρεσίες με οδηγό τις λύσεις που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες.
«Έχουμε αναπτύξει ένα λειτουργικό μοντέλο που επικεντρώνεται στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Αυτό το μοντέλο είναι direct, βασίζεται στην τεχνολογία και την Τεχνητή Νοημοσύνη. Χωρίς κρυφούς όρους και χωρίς κρυφές χρεώσεις. Σκοπός μας είναι προσφέρουμε το καλύτερο προϊόν, με την καλύτερη εξυπηρέτηση, στην καλύτερη τιμή» λένε από την εταιρεία.
Η Hellas Direct είναι μια online ασφαλιστική εταιρεία, νέας γενιάς, που βασίζεται στην τελευταία τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη. Αντλεί έμπνευση από το άριστο λειτουργικό μοντέλο της Amazon, με στόχο να εφαρμόσει ένα αντίστοιχο μοντέλο στην ασφαλιστική αγορά.
Σύμφωνα με αναλύσεις των οικονομικών μεγεθών του κλάδου, τα χαμηλά τιμολόγια που παρατηρούνται στον κλάδο, είναι αποτέλεσμα του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών, ωστόσο διαπιστώνεται ότι επειδή εξαντλείται η δυνατότητά τους να τα συντηρήσουν σε αυτά τα επίπεδα, η αντίστροφη πορεία για αυξήσεις δεν φαίνεται μακρινή.
Η μείωση του ασφαλίστρου στο βασικό πακέτο της αστικής ευθύνης φθάνει έως και το 40% από το 2011 μέχρι και σήμερα, ενώ το μέσο ασφάλιστρο ανά εξάμηνο διαμορφώνεται στα 120 ευρώ περίπου. Υπάρχουν περιπτώσεις που οι τιμές διαμορφώνονται ακόμη χαμηλότερα, αλλά και εκείνες που παρά τον ανταγωνισμό διατήρησαν τις τιμές τους σε υψηλά ποσοστά.
Ο πελάτης θα πρέπει να κατανοεί για το τι ακριβώς ασφαλίζεται, για ποιο ποσό και να νιώθει ασφάλεια ως προς την εξυπηρέτησή του πριν και μετά την αγορά του πακέτου, σημειώνουν στελέχη της αγοράς, τονίζοντας ότι οι εταιρείες που επιδεικνύουν προσαρμοστικότητα και εξελίσσουν τις υπηρεσίες τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας, μειώνουν δραστικά τις πιθανότητες να χάσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, όποιες κι αν είναι οι προοπτικές του κλάδου.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Hellas Direct, η οποία τα χρόνια της κρίσης δεν εστίασε μόνο στην παροχή ασφαλίστρων σε χαμηλές τιμές, αλλά επένδυσε σε εξελιγμένες υπηρεσίες με οδηγό τις λύσεις που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες.
«Έχουμε αναπτύξει ένα λειτουργικό μοντέλο που επικεντρώνεται στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Αυτό το μοντέλο είναι direct, βασίζεται στην τεχνολογία και την Τεχνητή Νοημοσύνη. Χωρίς κρυφούς όρους και χωρίς κρυφές χρεώσεις. Σκοπός μας είναι προσφέρουμε το καλύτερο προϊόν, με την καλύτερη εξυπηρέτηση, στην καλύτερη τιμή» λένε από την εταιρεία.
Η Hellas Direct είναι μια online ασφαλιστική εταιρεία, νέας γενιάς, που βασίζεται στην τελευταία τεχνολογία και την τεχνητή νοημοσύνη. Αντλεί έμπνευση από το άριστο λειτουργικό μοντέλο της Amazon, με στόχο να εφαρμόσει ένα αντίστοιχο μοντέλο στην ασφαλιστική αγορά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα