GP Ουγγαρίας: Κόκκινος θρίαμβος με νίκη Φέτελ!

GP Ουγγαρίας: Κόκκινος θρίαμβος με νίκη Φέτελ!

Ο Γερμανός πήρε μια πιεστική νίκη στην Ουγγαρία με το Ράικονεν να ολοκληρώνει το θρίαμβο της Ferrari. Ο Χάμιλτον έδειξε χαρακτήρα δίνοντας πίσω τη θέση, που του είχε παραχωρήσει ο Μπότας. Ο Φινλανδός της Mercedes ανέβηκε βάθρο μαζί με τους δυο οδηγούς της Ferrari.

Με θερμοκρασία αέρα στους 30 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 54 βαθμούς Κελσίου εκκίνησε το Ουγγρικό GP. Στο grid παρατάχτηκαν 18 μονοθέσια με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Μόνο οι Κβίατ και ντι Ρέστα (σ.σ: αντικαθιστά το Μάσα στη Williams) έβαλαν τη μαλακή γόμα. Η θερμοκρασία οδοστρώματος καθιστούσε σχεδόν επιβεβλημένη την υιοθέτηση στρατηγικής δυο αλλαγών ελαστικών. Παραταύτα τα ελαστικά άντεξαν και όλοι έκαναν μόνο μια αλλαγή.

Στην εκκίνηση ο Φέτελ έφυγε καλά και ο Ράικονεν κρατήθηκε πίσω του. Ο Φερστάπεν προσπάθησε να περάσει το Μπότας από την εξωτερική φάνηκε να τα καταφέρνει αλλά στην 2η στροφή μπλόκαρε τους τροχούς του με αποτέλεσμα να χτυπήσει το Ρικιάρντο καθώς το μονοθέσιό του κινήθηκε ανεξέλεγκτο με υποστροφή προς την άλλη Red Bull. Ο Αυστραλός οδηγός που είχε σερί εμφανίσεις στο βάθρο ήταν πολύ εκνευρισμένος καθώς αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη.



Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων στον Ολλανδό
οδηγό. Έτσι οριοθετήθηκαν οι ελπίδες της Red Bull για ένα καλό αποτέλεσμα. Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Ρικιάρντο χαρακτήρισε ερασιτεχνική την κίνηση του Φερστάπεν: 'Δε νομίζω ότι του αρέσει όταν τον περνάει ο άλλος οδηγός της ομάδας. Είχε όλα τον αγώνα να διορθώσει το λάθος που έκανε. Δεν υπήρχε χώρος εκεί πίεσε και τρακάραμε΄.



Ο Ρικιάρντο σταματημένος στην άκρη της πίστας.


Ο αλυτάρχης του αγώνα χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο ασφαλείας γι
α να απομακρυνθεί η Red Bull του Ρικιάρντο που είχε μείνει στην άκρη της πίστας. Πίσω από τις δυο Red Bull είχαν επαφή ο Χούλκενμπεργκ (Renault) με το Γκροζάν (Haas) στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν αλλά απεφάνθησαν ότι δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια.
Ο αγώνας βρήκε ρυθμό με το Φέτελ να διατηρεί μια απόσταση 3 sec από τον Ράικονεν. Φτάνοντας στον 20στο γύρο ο Φερστάπεν δεν είχε μπει ακόμη στα πιτ για να εκτίσει την ποινή του και ο Χάμιλτον ήταν 14 sec πίσω από τον πρωτοπόρο Φέτελ.

Ο Φέτελ λίγο πριν τον 30στο γύρο ακούστηκε να διαμαρτύρεται στους μηχανικούς της Ferrari ότι το τιμόνι τραβάει αριστερά στην ευθεία και έπρεπε να το στρίβει λίγο για να κινείται ίσα. Πολύ σύντομα ο Ράικονεν μείωσε τη διαφορά στο μισό. H αντοχή της πολύ μαλακής γόμας βοηθήθηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας και πάλι όμως ήταν εντυπωσιακό ότι οι οδηγοί έφτασαν να κάνουν ΄31 +3 γύρους στις δοκιμές', με το ίδιο σετ ελαστικών.
Πρώτος μπήκε ο Μπότας στον 31ο γύρο από τους οδηγούς που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις. Αντιμετώπισε πρόβλημα στην αντικατάσταση του εμπρός αριστερά ελαστικού που χρειάστηκε 2η προσπάθεια για να τοποθετηθεί. Παραταύτα διατήρησε τη θέση του. Ο Χάμιλτον μπήκε αμέσως μετά και ακολούθησαν οι Ferrari, πρώτος ο Φέτελ, δεύτερος ο Ράικονεν. Δεν υπήρξε κάποια μεταβολή στην κατάταξη παρά την προσπάθεια του Ράικονεν να κινηθεί όσο πιο γρήγορα μπορούσε όταν είχε άδειο δρόμο μπροστά του. Ο Φερστάπεν που δεν είχε μπει ακόμη στα πιτ παρότι εκκρεμούσε και η ποινή των 10 sec. Ο Ολλανδός μ' αυτά και μ' αυτά βρέθηκε προσωρινά επικεφαλής του αγώνα.



Ο Ράικονεν ρωτούσε αν ο Φέτελ πιέζει καθώς ήταν σαφώς πιο γρήγορος και ανησυχούμε ότι οι Mercedes πλησίαζαν. Ο μηχανικός του, τον ενημέρωσε ότι η άλλη Ferrari αντιμετώπιζε πρόβλημα κρατήματος. Ο Φερστάπεν έκτισε την ποινή του άλλαξε ελαστικά έβαλε τη μαλακή γόμα πηγαίνοντας για μια αλλαγή όπως όλοι οι πρωτοπόροι. Βγαίνοντας ήταν 5ος πίσω από το Χάμιλτον 15 sec πίσω από το Βρετανό.



Ο Χάμιλτον επωφελήθηκε από το Βάλτερι Μπότας
που έκανε στην άκρη για να περάσει και βρέθηκε στην 3η θέση. Ο Χάμιλτον υποσχέθηκε να δώσει πίσω τη θέση αν δεν μπορέσει να περάσει τους κόκκινους. Αμέσως άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τη Ferrari του Ράικονεν που με τη σειρά του ζητούσε να κάνει στην άκρη ο Φέτελ για να περάσει μπροστά και να κινηθεί ταχύτερα. Αγωνία στα πιτ της Ferrari με το μεγάλο αφεντικό το Σέρτζιο Μαρκιόνε να ρωτά εναγωνίως το Πιέρο Φεράρι για την εξέλιξη.  Ο Ράικονεν κόλλησε πίσω από το Φέτελ ανοίγοντας τη διαφορά λίγο αλλά αμέσως ο Χάμιλτον πλησίασε. Ο Ράικονεν μείωσε τη διαφορά κάτω από δευτερόλεπτο από το Φέτελ για να έχει DRS ώστε να εκμηδενίζει το αντίστοιχο πλεονέκτημα του Χάμιλτον. Τελικά δεν άλλαξε τίποτα ως το πέσιμο της καρό σημαίας έτσι ο Χάμιλτον έδωσε πίσω τη θέση στο Μπότας στην τελευταία στροφή. Από 15 βαθμούς που θα έπαιρνε αν τερμάτιζε 3ος πήρε 12 βαθμούς όντας 4ος και είναι θέμα αυτό αν το πρωτάθλημα κριθεί στον πόντο όπως όλα δείχνουν. Πάντως ο Χάμιλτον σήμερα έδειξε αθλητικό πνεύμα.   

Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:



Ο Φέτελ μετά την 4η φετινή του νίκη και τη 2η επί Ουγγρικού εδάφους
στην καριέρα του αύξησε τη διαφορά του από το Χάμιλτον στους 14 βαθμούς. Αντίστοιχα η Ferrari που έκανε το 1-2 για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια στην Ουγγαρία μείωσε τη διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την Mercedes στους 39 βαθμούς.



Επόμενος αγώνας μετά από ένα μήνα το Βελγικό GP στις 27/8.

ΣΧΟΛΙΑ (22)

preZident

φετελος κ τα μυαλα στα καγκελα λεμε παμε για το πεμπτο

Aldebaran

Αν μπει η ALFA ROMEO στην F1 ψάξτε για τον δεύτερο!

Μ.Γ

ΑΠ ΤΗΝ ΜΙΑ Ο ΡΑΙΚΟΝΕΝ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΦΕΤΕΛ. Ο.Κ. ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ MERC ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΑΝΑ 5 ΓΥΡΟΥΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, Ο.Κ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ F1 ΣΧΕΔΟΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΗΤΑΝ ΣΚΕΤΟ ΤΣΙΡΚΟ. Η 6χρονη ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ. ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΑ ΤΡΕΛΟ Ο ΦΕΡΣΤΑΠ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΤΗΝ MERC. ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ. ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ? ΠΟΥ ΕΝΑΙ Ο ΣΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΟΦΗ...........

George

Αυτά φίλε τώρα πια μόνο στα motogp θα τα δεις ακόμα. Η formula 1 τελειώνει σύντομα. Τέλος εποχής. H formula-e, από του χρόνου που θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός λόγω πολλών νέων συμμετοχών, θα είναι ελκυστικότερη και σίγουρα θα τραβήξει πιο μεγάλα ονόματα οδηγών και το ενδιαφέρον χορηγών.

George

Μπορεί να σημαίνει κάτι ότι ο ταχύτερος γύρος του αγώνα έγινε από τον Alonso που παρεμπιπτόντως τερμάτισε 6ος?

βλημα εδαφους

Εσυ εισαι ο μπουλης ο φλωρος που γραφεις για τα ηλεκτρικα;παρτο χαμπαρι ο βενζινοκινητηρας θα μεινει αιωνια.

George

Τραχανοπλαγιά, τράβα στη στάνη σου.

Αχ καλε ενας αντρας

Νοτια μενω βλαχαοευρωπαιε φλωρε πεδιλοκαλτσα..γιουχου καλε με τα ηλεκτρικα καλε..τρυφωνα γιουχου παρτο χαμπαρι φλωρε τενεκε ο βενζινοκινητηρας θα υπαρχει για ΠΑΝΤΑ.

??????

@george ο ταχυτερος γυρος εγινε απο υον raikkonen..μην γραφεται οτι σας καπνισει...

George

Από το επίσημο site της f1. _______1 Fernando Alonso MCLAREN HONDA____Lap 69____1:20.182 _________2 Kimi Rikknen FERRARI____Lap 70____1:20.461. Εσύ από που έχεις στοιχεία?

??????

@ george εχεις δικιο..... sorry..... παρασυρθηκα απο τον πινακα του πουρναρακη....δεν πρεπει να του εχεις εμπιστοσυνη....

@???????

Αν και θα συμφωνήσω με το σχόλιό σου, αυτή τη φορά δεν έχει κάποιο λάθος ο πίνακας. Αφορά τον τελευταίο γύρο, και όχι τον προηγούμενο που πέτυχε τον ταχύτερο γύρο ο Φ.Αλόνσο.

??????

@ 11.10 ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ...ΟΦΕΙΛΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΕ ....ΑΣΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ....

κωστας αιρετικος φερραρικος

Εχω την εντυπωση geοrge οτι αυτη η επιδοση του φερναντο θα ειχε σημασια εαν ειχε επιτευχθει στις αρχες η στα μεσα του αγωνα.Η αξια του οδηγου ειναι εγνωσμενη απ ολους προφανως το οτι καταφερε το πλεον αναξιοπιστο αυτοκινητο να τερματισει αποτελει απο μονο του γεγονος.Οταν ελαφραινουν τοσο πολυ τα μονοθεσια χωρις να μπορω να γνωριζω την κατασταση των ελαστικων ενας παγκοσμιος πρωταθλητης και οδηγος μαχητης σαν τον αλονσο μονο και μονο9 επειδη δεν βρεθηκε εκτος αγωνα απο τους πρωτους γυρους ως συνηθως ειχε ολα τα εφοδια και την ορεξη να πραξει αναλογως...........ερχονται και μεταγραφες την επομενη σαιζον σιγουρα θα ηθελε να βρεθει σε καλυτερο μονοθεσιο!!!!!!!

Nikos

Ο Χάμιλτον έδειξε χαρακτήρα o.k...Αλλά η αστεία απόφαση της merc...ουδέν σχόλιο. Εύχομαι η Ferrari να έκανε καλό upgrade διότι εαν η καλή εμφάνιση ήταν λόγο των χαρακτηριστικών της πίστας,τότε τέτοια επίδοση θα δούμε ξανά μόνο στη Σιγκαπούρη.

κωστας αιρετικος φερραρικος

Η πιστα σημερα ευνοουσε τα φερραρι αυτο φανηκε απο τις κατατακτηριες δοκιμες. Eαν οσα εγραψε εχθες ο aldebaran ευσταθουν θα φανει στη μοντσα και επειτα!!!!!forza scuderia

maik

MERCEDES -- ΟΜΑΔΙΚΟ ΡΕΖΙΛΙ...ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ 2 ΙΦΙΓΕΝΕΙΕΣ.... ΠΟΥ Η ΜΙΑ ΘΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ...RED BULL-- ΠΩΣ ΕΝΑ ΨΥΧΙΚΑ ΑΣΤΑΘΕΣ ΑΤΟΜΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ...FERRARI--ΤΟ 1-2 ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.... ALONSO-- RESPECT....ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ-- ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ...

@ maik

Σε δύο γραμμές φουλ περιεκτικότητα. Πολύ καλό σχόλιο. Άλλοι όμως έχουν τις δουλείες.

Νικος

Ντροπη για την Mercedes όσο για τους παρουσιαστές μα πολυ άσχετοι πχ η ποινή του Φερσταπεν οτι έπρεπε να εκτελεστεί εντος 3 γύρων αυτά για την Κρατικοδιαιτη Ερτ των 200000000 που πληρώνουμε τσάμπα ολοι μας

ferraristi

ΤΑ ΡΕΖΙΛΙΑ ΤΗΣ MERCEDES ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ...... ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ...... ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ MERCEDES ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ..... ΖΑΛΙΖΕΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ ... ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΗΣ MERCEDES ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΔΕΝ ΕΛΑΒΕ ΥΠ ΟΨΗ ΤΟΥ ..... ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ... ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ...... FORZA FERRARI....

Mickle

Τάκη μου..ΧΑΣΑΜΕ...

Χαλαρώστε όλοι

Σωστός! Και μπροστά στα κυνικά σχόλια που έλεγαν όλοι στο προηγούμενο αγώνα για την φεράρι, έχω να προσθέσω, ότι για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια έχουμε ένα αμφίρροπο πρωτάθλημα, τουλάχιστον όλα τα δεδομένα αυτό δείχνουν. Αντί λοιπόν να βριζόμαστε οι μεν με τους δε, ας το ευχαριστηθούμε!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

tesla_main01

Τους τελευταίους 10 μήνες που βρίσκεται στη χώρα μας η Tesla Greece, έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου στις εξελίξεις της τεχνολογίας που έχει να κάνει με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η εκμετάλλευση της αιολικής αλλά και της ηλιακής ενέργειας βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων για την παραγωγή ενέργειας που θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες και όχι μόνο.

11
suzuki

Η Suzuki Hayabusa, η 1η μοτοσυκλέτα παραγωγής που ξεπέρασε τα 300 χλμ./ώρα, θα σταματήσει να παράγεται από τους Ιάπωνες λόγω νέων προδιαγραφών. Με τις επιδόσεις και την μοναδική της εμφάνιση η Hayabusa έγινε γνωστή και σε εκείνους που δεν ασχολούνται με το “άθλημα”

Vision

Το Μάρτιο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα κάνει την πρεμιέρα του το πρώτο μικρό SUV στην ιστορία της Skoda και πλέον, σύμφωνα με πληροφορίες από την Τσεχία, το όνομα του νέου μοντέλου αναμένεται να είναι «Kosmiq».

SMTG-3

Στα Μέγαρα έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο το αγωνιστικό πρόγραμμα για την ελληνική αντιπροσω-πεία της Speedcar, την ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS AE.

peugeot

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες…