Οδηγούμε στη Γερμάνια το νέο VW Amarok

Οδηγούμε στη Γερμάνια το νέο VW Amarok

Τα σύγχρονα pick ups δεν είναι απλώς ένα «εργαλείο» με σπαρτιάτικο εσωτερικό και μέτρια οδική συμπεριφορά. Oπως αποδεικνύει το ανανεωμένο Amarok, είναι καλά εξοπλισμένα και ασφαλή σε κάθε έδαφος...

Οδηγούμε στη Γερμάνια το νέο VW Amarok
 Η Volkswagen
παρουσιάζει την ανανεωμένη έκδοση του Amarok ακριβώς την κατάλληλη στιγμή: τώρα που όλοι οι ανταγωνιστές της έχουν λανσάρει τα νέα τους μοντέλα στην κατηγορία των οχημάτων με ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου. Από το 2009, όταν λανσαρίστηκε, έχει καταγράψει σχεδόν 500.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Πλέον ανανεώθηκε σχεδιαστικά και τεχνολογικά, με καίρια αλλαγή την τοποθέτηση ενός V6 diesel σε τρεις εκδόσεις ισχύος, με 163, 204 και 224 ίππους.

Οδηγήσαμε το κορυφαίο Amarok Aventura στους δρόμους γύρω από το Μόναχο, αλλά και σε διαδρομή εκτός δρόμου με μεγάλη δυσκολία. Πέρα από τους 224 PS, είχαμε στη διάθεσή μας αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τη μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION με διαφορικό της Torsen. Το ηλεκτρονικό διαφορικό EDL αναλαμβάνει να στείλει τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, ενώ για ακραία off road χρήση διατίθεται προαιρετικά και μηχανικό μπλοκέ στον πίσω άξονα.


Κλείσιμο

Στον αυτοκινητόδρομο και σε επαρχιακό δίκτυο, το pick up της Volkswagen
είναι εξαιρετικά πολιτισμένο, θυμίζοντας στις αντιδράσεις του ένα SUV. Ταξιδεύει σε υψηλές ταχύτητες χωρίς κραδασμούς και αεροδυναμικούς θορύβους. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα παρέχουν ικανοποιητική στήριξη και δεν κουράζουν τη μέση ή την πλάτη. Επίσης, το τιμόνι έχει μεταβλητή υποβοήθηση, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Η ανάρτηση δουλεύει εξαιρετικά με δεδομένο τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και μόνο στις γρήγορες στροφές γίνεται αντιληπτό το μήκος του αμαξώματος. Χάρη στο μεγάλο πλάτος, στον πίσω πάγκο φιλοξενούνται τρεις κανονικές θέσεις. Ενας επαγγελματίας όμως δεν ενδιαφέρεται πόσο καλά τα πηγαίνει το όχημά του στην άσφαλτο ή το ταξίδι, αλλά τι κάνει στη σκληρή καθημερινότητα: σε σημεία με πέτρες, λάσπη, απότομες ανηφόρες και κατηφόρες.

Στην ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή με πολλά εμπόδια και μεγάλο βαθμό δυσκολίας διαπιστώσαμε ότι η μεγάλη ροπή του 3.0 V6, σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση, το διαφορικό και τα ελαστικά παντός εδάφους, «ισοπεδώνουν» πραγματικά κάθε εμπόδιο. Το Amarok σκαρφαλώνει σε σημεία με απίστευτη κλίση, ενώ το hill descent assist διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε απότομες κατηφόρες, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να πατήσει καν το φρένο. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και η διαδρομή της ανάρτησης διευκολύνουν το πέρασμα από σημεία όπου οι οδηγοί των SUV θα έκαναν απλά αναστροφή.

Το ανανεωμένο Amarok με τον V6 diesel έχει διευρύνει το πεδίο δράσης του. Αποδίδει εξαιρετικά σε άσφαλτο, χώμα, πέτρες, λάσπη και υδάτινα κωλύματα. Μπορεί τα 3.000 cc να «τρομάζουν» σε ένα επιβατικό αυτοκίνητο, όμως οι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι ένα ανάλογου χαρακτήρα όχημα χρειάζεται μεγάλου κυβισμού κινητήρα για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της δουλειάς.

Το Amarok μεταφέρει άνω των 1.000 kg στην καρότσα του και μπορεί να έλξει φορτία έως 3,5 τόνους! Στην Ελλάδα το περιμένουμε μέσα στον Οκτώβριο, σε άγνωστες ακόμη τιμές.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 2.967 cc
Ισχύς: 224 PS/3.000-4.500 rpm
Ροπή: 56,1 kgm/1.400-2.750 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 193 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 7,6 lt/100 km (εργ.)
Εκπομπές CO2: 199 gr/km
Βάρος: 1.857-2.300 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 5.254/1.944/1.834 mm
Χώρος αποσκευών: -
Τέλη κυκλοφορίας: 553€ (ως ΙΧ)
Τιμή: -




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης