GP Σιγκαπούρης: Θα πάνε καλύτερα σήμερα οι Ferrari;
GP Σιγκαπούρης: Θα πάνε καλύτερα σήμερα οι Ferrari;
Η χθεσινή ανταγωνιστική εικόνα των F14 T στη Μαρίνα Μπέι ενθουσίασε τους τιφόζι παρότι το τελικό αποτέλεσμα με τους Αλόνσο και Ράικονεν στις θέσεις 5 και 7 δεν είναι ανάλογο.
Βέβαια ο χρόνος του Αλόνσο υπολείπεται μόλις 2 δέκατα απ' αυτόν της pole στην οποία βρίσκεται ο Λιούις Χάμιλτον. Η Ferrari στα χέρια του Αλόνσο ήταν ταχύτερη στην 1η και στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Στο Q1 οι δυο πιλότοι της Ιταλικής ομάδας ήταν στις δυο πρώτες θέσεις με το Ράικονεν να δίνει απτά δείγματα του οδηγικού του ταλέντου.
Τελικά στο Q3 στον κρίσιμο γύρο υπήρξε πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά της μονάδας ισχύος και ο Iceman δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τον κρίσιμο γρήγορο γύρο. Μιλώντας σχετικά ανέφερε: " Κάναμε αλλαγές πριν τις δοκιμές και το μονοθέσιο έγινε καλό. Μια από τις ελάχιστες φορές που ήταν πραγματικά καλό. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε λόγω του προβλήματος να δείξουμε την δυναμική. Ένιωθα ότι ήταν ευκολοδήγητο και μπορούσα να το τοποθετήσω εκεί που ήθελα ".
Από την πλευρά του ο Αλόνσο αναφερόμενος στους λόγους που η F14 T είναι πιο ανταγωνιστική ξεκαθάρισε: " Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί είναι πιο ανταγωνιστική πιθανόν τα χαρακτηριστικά της πίστας ταιριάζουν καλύτερα στο μονοθέσιο μας. Ξέρουμε ότι εδώ δεν παίζει τόσο ρόλο η δύναμη. Ένιωθα αυτοπεποίθηση μέσα στο μονοθέσιο από τον πρώτο κιόλας γύρο. Κάναμε μόνο μια μικρή αλλαγή το μονοθέσιο ήταν από την αρχή καλό και αυτό με βοήθησε να κάνω σταθερά γρήγορους γύρους. Όμως το πιο σημαντικό είναι ότι εδώ δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο η δύναμη. Ας δούμε πως θα εξελιχθεί ο αγώνας. Πιστεύω πως έχουμε δυνατότητα για βάθρο καθότι το μονοθέσιο μας είναι ανταγωνιστικό. Ίσως παραείναι αισιόδοξο να μιλάμε για νίκη".
Τελικά στο Q3 στον κρίσιμο γύρο υπήρξε πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά της μονάδας ισχύος και ο Iceman δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τον κρίσιμο γρήγορο γύρο. Μιλώντας σχετικά ανέφερε: " Κάναμε αλλαγές πριν τις δοκιμές και το μονοθέσιο έγινε καλό. Μια από τις ελάχιστες φορές που ήταν πραγματικά καλό. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε λόγω του προβλήματος να δείξουμε την δυναμική. Ένιωθα ότι ήταν ευκολοδήγητο και μπορούσα να το τοποθετήσω εκεί που ήθελα ".
Από την πλευρά του ο Αλόνσο αναφερόμενος στους λόγους που η F14 T είναι πιο ανταγωνιστική ξεκαθάρισε: " Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί είναι πιο ανταγωνιστική πιθανόν τα χαρακτηριστικά της πίστας ταιριάζουν καλύτερα στο μονοθέσιο μας. Ξέρουμε ότι εδώ δεν παίζει τόσο ρόλο η δύναμη. Ένιωθα αυτοπεποίθηση μέσα στο μονοθέσιο από τον πρώτο κιόλας γύρο. Κάναμε μόνο μια μικρή αλλαγή το μονοθέσιο ήταν από την αρχή καλό και αυτό με βοήθησε να κάνω σταθερά γρήγορους γύρους. Όμως το πιο σημαντικό είναι ότι εδώ δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο η δύναμη. Ας δούμε πως θα εξελιχθεί ο αγώνας. Πιστεύω πως έχουμε δυνατότητα για βάθρο καθότι το μονοθέσιο μας είναι ανταγωνιστικό. Ίσως παραείναι αισιόδοξο να μιλάμε για νίκη".
Σίγουρα σήμερα θα παίξει σημαντικό ρόλο η φθορά των ελαστικών. Οι Mercedes έκαναν για 7η φορά φέτος το 1-2, η διαφορά ανάμεσα στους δυο πιλότους είναι μόνο 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πίσω τους οι Red Bull καραδοκούν ο Φέτελ (4ος) νικητής τα προηγούμενα τρία χρόνια στη Μαρίνα Μπέι αισθάνεται πως θα μπορούσε να είναι στην pole ενώ ο Ρικιάρντο (3ος) που έχει κερδίσει τρεις φορές φέτος τα ασημί βέλη καραδοκεί.
Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για στρατηγική 3 πιτ στοπ χωρίς να αποκλείονται και τα δυο. Αν εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας, όπως έχει γίνει σ' όλους τους προηγούμενους αγώνες πιθανόν αυτό να επηρεάσει την εξέλιξη του αγώνα.
Χαμόγελα στη Ferrari και στο Ράικονεν μετά από καιρό...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα