Ένα κοντσέρτο για... το τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε

Ένα κοντσέρτο για... το τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε

Μουσική, λόγος και εικόνα επιστρατεύονται για να σχολιάσουν έναν κόσμο σε αμηχανία, μετέωρο, που έχει χάσει τον εαυτό του και αγωνίζεται να βρει έναν καινούργιο μέσα σε ένα τοπίο ανοίκειο, αλλά και υποσχετικό.

Ένα κοντσέρτο για... το τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε

Η Νάνσυ Μπινιαδάκη εμπνεύστηκε και σκηνοθετεί μια εντυπωσιακή παράσταση μουσικού θεάτρου και η Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου επιλέγει και ερμηνεύει τα μουσικά κομμάτια της Κόψης του Ξυραφιού, του ανησυχητικού συνόρου ανάμεσα σε αυτό που ξέραμε και σε αυτό που δεν αναγνωρίζουμε.

Κλείσιμο

Η παράσταση που ανήκει στη Σειρά Σύγχρονο Μουσικό Θέατρο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 και την Παρασκευή 14 Μαρτίου, στις 9 το βράδυ, στην Αίθουσα Banquet.

Η πιανίστα Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου ερμηνεύει απαιτητικά μουσικά κομμάτια από την εποχή του μπαρόκ μέχρι τον 21ο αιώνα: Μπαχ, Ραμό, Μπάρτοκ, Σκριάμπιν, Ραχμάνινοφ, Σούμπερτ, Λιστ, Λίγκετι, Κραμπ, αλλά και δικές της συνθέσεις.

Η ηθοποιός Άννα Καλαϊτζίδου συνθέτει έναν οργισμένο μονόλογο με κείμενα από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, λογοτεχνικά, ποιητικά, ακόμα και ειδησεογραφικά. Από τον Ηράκλειτο και τον Όμηρο, μέχρι τον Ιονέσκο και τον Καμύ, αλλά και τον Καρούζο και τον Λειβαδίτη και τον Φίλιπ Ντικ.

Η ακροβάτης Μυρτώ Πετροχείλου αιωρείται χωρίς δίχτυ ασφαλείας, αναζητώντας ένα σταθερό σημείο για να πιαστεί και από εκεί να αρχίσει πάλι την αδιάκοπη αιώρησή της. Το βίντεο του Αλέξανδρου Λεωνίδου ενώνει με εικόνες και αισθήσεις τα στοιχεία της παράστασης που είναι κι αυτή μετέωρη ανάμεσα στα είδη, αλλά και φιλόξενη στη συνύπαρξή τους.

Οι φωτισμοί της παράστασης είναι του Διονύση Ευθυμιόπουλου, τα κοστούμια της Τριάδας Παπαδάκη και τα σκηνικά της Κυριακής Τσίτσα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης