Η τέλεια άσκηση για γραμμωμένα και σφιχτά πόδια

fit

Οπως των trainers

Σε έναν ιδανικό κόσμο, θα ήθελα πολύ να είμαι προικισμένη με τις αναλογίες ενός διεθνούς φήμης μοντέλου και να διαθέτω δίμετρα καλλίγραμμα πόδια. Επειδή όμως αυτό ανήκει απλά στη σφαίρα της φαντασίας μου, ο μοναδικός ίσως τρόπος για να βελτιώσω την εικόνα τους και να δυναμώσω τους μύες τους είναι η καθημερινή και αυστηρή προπόνηση, την οποία φροντίζω να εμπλουτίζω διαρκώς με νέες ασκήσεις.

Για μια από αυτές αποφάσισα να σου γράψω σήμερα. Αποτελεί αγαπημένη πρόταση των trainers και όχι άδικα, μιας και στόχος της δεν είναι απλά η αύξηση της δύναμης των ποδιών αλλά και η ενίσχυση της ταχύτητας στην κίνηση του σώματος.

Ο λόγος για το «squat hop». Πρόκειται για μια άσκηση δυναμική αφού προϋποθέτει να κάνεις ένα μικρό άλμα επί τόπου για να την εκτελέσεις και πέρα από το γεγονός ότι συμβάλλει πολύ στην γράμμωση όλου του ποδιού, υποστηρίζεται πως βελτιώνει την ελαστικότητα και την ισορροπία του σώματος, ενώ βοηθάει στην καύση πολλών θερμίδων και στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους, αρκεί φυσικά όλη η προσπάθεια αυτή να συνδυάζεται με κατάλληλες για τις ανάγκες σου διατροφικές επιλογές.

Πώς θα εκτελέσεις την άσκηση αυτή;

Μάθε στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

depressed

Σύμφωνα με έρευνα του Βασιλικού Οργανισμού Γενικών Γιατρών, οι μισοί ασθενείς υποστηρίζουν ότι η ψυχική υγεία του ανησυχεί περισσότερο – Έπονται οι ασθένειες του αναπνευστικού, τα μυοσκελετικά και τα προβλήματα στον μεταβολισμό