Δες μια εύκολη σειρά ασκήσεων για τους κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σπίτι

koiliakoi

40 heel taps (τα heel taps είναι η άσκηση που ξαπλώνεις ανάσκελα με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα πέλματά σου να ακουμπάνε στο έδαφος

Βαριέσαι να συνδυάσεις τις ασκήσεις για τους κοιλιακούς με αερόβια άσκηση; Περνάς μια από εκείνες τις τεμπέλικες μέρες που δεν θέλεις να κάνεις τίποτα; Κάνε τότε μόνο τις παρακάτω ασκήσεις και μάλιστα βλέποντας τηλεόραση.

40 heel taps (τα heel taps είναι η άσκηση που ξαπλώνεις ανάσκελα με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα πέλματά σου να ακουμπάνε στο έδαφος. Με ίσια τα χέρια σου πηγαίνεις μια δεξιά και μια αριστερά τον κορμό σου προκειμένου να φτιάσεις όσο περισσότερο γίνεται τα πέλματά σου με τα χέρια. Έτσι γυμνάζεις τους πλάγιους κοιλιακούς). 

Διαβάστε περισσότερα στο www.keepup.gr 

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

anergia98

Οι Έλληνες millennials επιλέγουν μία σταθερή δουλειά που δεν τους ικανοποιεί και τους επιβαρύνει ψυχολογικά  για να ζήσουν σε μία χώρα που το ποσοστό ανεργίας στους νέους «αγγίζει» το 40%

81
Speaking-Listening-Man-Woman

Επιβεβαιώθηκε ότι οι αυτιστικοί άνθρωποι, κατά μέσο όρο, εμφανίζουν πιο ανδρικά χαρακτηριστικά, δηλαδή μικρότερη ικανότητα ενσυναίσθησης και μεγαλύτερη ικανότητα συστηματοποίησης σε σχέση με το γενικό πληθυσμό