Η Ακρόπολη στην κορυφή της Ευρώπης ως το καλύτερο τουριστικό αξιοθέατο

akropoli21

Στο πλαίσιο των World Travel Awards 2018, Ο ΕΟΤ βραβεύτηκε, επίσης, για την καλύτερη εθνική τουριστική καμπάνια

Η Ακρόπολη βραβεύτηκε ως το κορυφαίο τουριστικό αξιοθέατο στην Ευρώπη, ενώ ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού βραβεύτηκε ως ο Οργανισμός με την καλύτερη εθνική τουριστική στρατηγική και καμπάνια για το 2018 στο πλαίσιο των World Travel Awards που έλαβαν χώρα στην Αθήνα.

Το βραβείο Europe’s Leading National Tourism Strategy & Campaign 2018 παρέλαβε ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας ο οποίος αναφέρθηκε στο επιτυχημένο πολυεπίπεδο πρόγραμμα που υλοποιεί ο ΕΟΤ σε εφαρμογή των στρατηγικών κατευθύνσεων του υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού Έλενας Κουντουρά, ως ο εθνικός φορέας στην παγκόσμια τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας.

Το βραβείο για την Ακρόπολη, ως το κορυφαίο τουριστικό αξιοθέατο στην Ευρώπη, Europe’s Leading Tourist Attraction 2018, παρέλαβε ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΕΟΤ Χαράλαμπος Καρίμαλης.

Η υπουργός Έλενα Κουντουρά, στην ομιλία της αναφέρθηκε στο τουριστικό άλμα της Ελλάδας στην παγκόσμια αγορά με επιδόσεις ρεκόρ την τελευταία τριετία, και στις νέες αναπτυξιακές και επενδυτικές ευκαιρίες που κινητοποίησε η υλοποιούμενη εθνική τουριστική πολιτική στην ελληνική τουριστική οικονομία και στην τουριστική αγορά.

Αναφέρθηκε ακόμη στην ισχυρή εικόνα και ζήτηση που παρουσιάζει σήμερα η Ελλάδα ως παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημέρες και πρώτη επιλογή στη Μεσόγειο και την Ευρώπη για αυθεντικές εμπειρίες και βιωματικά ταξίδια. Όπως επίσης και στη στοχευμένη πολιτική που σχεδίασε και υλοποίησε το υπουργείο με αποτέλεσμα η Αθήνα από σταθμός διέλευσης επισκεπτών στο παρελθόν να έχει σήμερα καταστεί και να ξεχωρίζει ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός για ταξίδια πόλεως και διαμονής 3-4 ημερών, με ρεκόρ σε όλα τα τουριστικά μεγέθη, στις διεθνείς αφίξεις, τις διανυκτερεύσεις, τις πληρότητες, τα έσοδα και τις νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις.

Η κ. Κουντουρά επισήμανε την υψηλή ποιότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που υποστηρίζει και προωθεί το υπουργείο Τουρισμού, έχοντας διαμορφώσει ένα πιο ελκυστικό πλαίσιο για τη στήριξη και ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας, ώστε σήμερα η Ελλάδα να αποτελεί στρατηγική επιλογή ξένων ομίλων για τουριστικές επενδύσεις.

Τόνισε ακόμη τη συμβολή του ελληνικού ιδιωτικού τομέα με υψηλό επαγγελματισμό, στην παροχή υψηλού επιπέδου φιλοξενίας και στη διαρκή αναβάθμιση του ξενοδοχειακού προϊόντος. Στο πλαίσιο της τελετής απονομής, η υπουργός παραχώρησε συνέντευξη στο τηλεοπτικό κανάλι TV-5.

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Ok

Αρκεί να μην σε φάνε για ένα σταυρουδάκι

Γιώργος

Το κορυφαίο αξιοθέατο στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο,κάθε χρόνο,είναι ο Πύργος του Άιφελ με 7εκ. επισκέπτες ετησίως.

Γιάννης

Υπέροχα! Μετά από αυτό, μήπως θα πρέπει, επιτέλους, να μπορεί κανείς να "κόβει" ηλεκτρονικό εισιτήριο προκειμένου να επισκεφτεί το μνημείο; Έχετε δει τις ουρές στα ταμεία;

Μπράβο

Βρίσκω υπέροχο τον χαρακτηρισμό της Ακρόπολης ως το κορυφαίο τουριστικό αξιοθέατο στην Ευρώπη. Τα υπόλοιπα περί ΕΟΤ δεν με αγγίζουν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

toyri87

Το εννεάμηνο του 2018 τα έσοδα από τον τουρισμό αυξήθηκαν κατά €1,2 δισ. σε σχέση με το 2017 - Τι δείχνουν τα επίσημα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος για το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών

tourismos_tour

«Για τη νέα χρονιά η Ελλάδα αντιγράφει τα λάθη της Ισπανίας», υπογραμμίζει το ρεπορτάζ - Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεδομένου ότι νησιά όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος φτάνουν στα όριά τους, η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επενδύει από την πλευρά της σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς, όπως είναι η Κάρπαθος

hotel_pixabay_364610768

Τα πιο παράξενα αιτήματα που διατυπώθηκαν το 2018 από τουρίστες αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι της βρετανικής αλυσίδας οικονομικών ξενοδοχείων Travelodge, στις 552 μονάδες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διαβάστε ορισμένα από αυτά...