Ποια είναι τα 20 ξενοδοχειακά brand για κορυφαίες ταξιδιωτικές εμπειρίες

holiday-inn-usa

Και η Airbnb σε αυτά!

Τα 20 brand φιλοξενίας και αλυσίδες ξενοδοχείων που προσφέρουν το υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας επισκέπτη στους Αμερικανούς ταξιδιώτες, παρουσιάζει έρευνα της εταιρίας ερευνών καταναλωτικών εμπειριών Temkin Group.

Η 8η ετήσια έρευνα Temkin Experience Ratings, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 10.000 αμερικανών καταναλωτών, αποκαλύπτει ότι από τις 20 εταιρίες φιλοξενίας που διερευνήθηκαν φέτος, η Holiday Inn Express, η Marriott και η Hampton Inn είναι τα 3 κορυφαία brand για το 2018 όσον αφορά τις εμπειρίες που αποκομίζει από αυτά ο επισκέπτης.

Τα 2 πρώτα brand είχαν σκορ ικανοποίησης 78% και ήλθαν στην 34η θέση ανάμεσα σε 318 εταιρίες από 20 διαφορετικές βιομηχανίες. Το Hampton Inn είχε την 51η θέση με σκορ 76%.

Συνολικά, η ξενοδοχειακή βιομηχανία είχε αξιολογήσεις γύρω στο 70% και κατατάσσεται 7η ανάμεσα στις 20 βιομηχανίες.

Ο μέσος όρος αξιολόγησής της μειώθηκε κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι, και διαμορφώθηκε στο 69,6% έναντι 70,2% το 2017.

Το μέσο σκορ 70% θεωρείται ικανοποιητικό, και το σκορ άνω του 80% εξαιρετικό.

Το αντίθετο ισχύει για σκορ κάτω του 60%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Airbnb κατέκτησε τη θέση 13 στην κατάταξη των ξενοδοχείων, υπενθυμίζοντας την παρουσία της και την όξυνση του ανταγωνισμού της με τα ξενοδοχεία. Μάλιστα, βελτίωσε τη θέση της στην εμπειρία πελάτη σε σχέση με την κατάταξη του 2017, κατά 11 πόντους.

Δείτε την κατάταξη των εταιριών φιλοξενίας για το 2018…
1. Holiday Inn Express: 78%
2. Marriott: 78%
3. Hampton Inn: 76%
4. Hilton: 74%
5. Courtyard By Marriott: 73%
6. Residence Inn: 73%
7. Hyatt: 72%
8. Wyndham: 71%
9. Best Western: 71%
10. Holiday Inn: 70%
11. Sheraton: 69%
12. La Quinta Inn: 68%
13. Airbnb: 67%
14. Super 8: 67%
15. Fairfield Inn: 66%
16. Crowne Plaza: 65%
17. Comfort Inn: 64%
18. Quality Inn: 62%
19. Motel 6: 57%
20. Days Inn: 56%

Η έρευνα Temkin Experience Ratings θεωρείται το πιο ολοκληρωμένο σημείο αναφοράς της βιομηχανίας σε σχέση με την εμπειρία πελατών.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

toyri87

Το εννεάμηνο του 2018 τα έσοδα από τον τουρισμό αυξήθηκαν κατά €1,2 δισ. σε σχέση με το 2017 - Τι δείχνουν τα επίσημα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος για το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών

tourismos_tour

«Για τη νέα χρονιά η Ελλάδα αντιγράφει τα λάθη της Ισπανίας», υπογραμμίζει το ρεπορτάζ - Σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεδομένου ότι νησιά όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος φτάνουν στα όριά τους, η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επενδύει από την πλευρά της σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς, όπως είναι η Κάρπαθος

hotel_pixabay_364610768

Τα πιο παράξενα αιτήματα που διατυπώθηκαν το 2018 από τουρίστες αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι της βρετανικής αλυσίδας οικονομικών ξενοδοχείων Travelodge, στις 552 μονάδες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διαβάστε ορισμένα από αυτά...