Προσωπική ολοκλήρωση, η νέα τάση στα ταξίδια πολυτελείας

Προσωπική ολοκλήρωση, η νέα τάση στα ταξίδια πολυτελείας

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν τρόπους να ξεφύγουν από την πραγματικότητα και να θέσουν εκ νέου τις προτεραιότητές τους σε προσωπικό επίπεδο

Τις νέες τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας αποκαλύπτει ο αμερικανικός ιστότοπος  Skift, δίνοντας και τις κατευθύνσεις για τα προϊόντα που θα πρέπει να αναπτύξουν οι τουριστικοί επιχειρηματίες. 

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του, οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής, η διαρκής πληροφόρηση, η τρομοκρατία, η κλιματική αλλαγή, η επιφανειακή φύση της υπερβολικής διασύνδεσης και των διαδικτυακών σχέσεων είναι οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων. Οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν τρόπους να ξεφύγουν από αυτή την πραγματικότητα και να θέσουν εκ νέου τις προτεραιότητές τους σε προσωπικό επίπεδο. 

Η τάση που επικρατoύσε πέρυσι στα πολυτελή ταξίδια για αναζήτηση αξέχαστων εμπειριών εξακολουθεί να ισχύει, ωστόσο το βιωματικό ταξίδι έχει αρχίσει να εξαπλώνεται και εκτός της πολυτελούς κατηγορίας. Έτσι, τα πολυτελή ταξίδια προχωρούν ακόμα βαθύτερα, όπως επισημαίνει το Skift. 

Πλέον η απόλυτη πολυτέλεια έγκειται στη δυνατότητα προσωπικού μετασχηματισμού που μπορεί να προσφέρει η εμπειρία, βοηθώντας τους ταξιδιώτες να γίνουν το πρόσωπο που φιλοδοξούν να γίνουν.  Με άλλα λόγια, η νέα πολυτέλεια είναι η προσωπική ολοκλήρωση.

Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για εντελώς προσωποποιημένα ταξιδιωτικά προϊόντα. "Το μετασχηματιστικό ταξίδι περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εμπειριών, από την εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας μέχρι την πραγματοποίηση μιας ουσιαστικής συζήτησης με έναν τεχνίτη στο στούντιο του που εξηγεί τη διαδικασία και την ιστορία πίσω από κάθε αντικείμενο που δημιουργεί", αναφέρει στο Skift η Melanie Brandman, Διευθύνουσα Σύμβουλος του πρακτορείου πολυτελών ταξιδιωτικών επικοινωνιών The Brandman Agency.

Πλέον οι ταξιδιώτες πολυτελείας ταξιδεύουν με συγκεκριμένη πρόθεση, που έχει ως κίνητρο το εσωτερικό ταξίδι που συνοδεύει αυτού του τύπου τις εμπειρίες. Και αναζητούν τις κατάλληλες ταξιδιωτικές εταιρείες που είναι σε θέση να κατανοήσουν αυτόν τον στόχο και να προσφέρουν εμπειρίες που θα εκπληρώσουν αυτές τις επιθυμίες. 

Ήδη κάποιες εταιρείες κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση. Για παράδειγμα, η Marriott άρχισε να προσφέρει υψηλής ποιότητας δραστηριότητες αυτοπεποίθησης, στο πλαίσιο του loyalty προγράμματός της. Οι πελάτες της μπορούν να εξαργυρώσουν πόντους επιλέγοντας κάποιο master class, όπως ιδιωτική προπόνηση με τον μπασκετμπολίστα του NBA, Dwyane Wade, γκολφ με σουηδέζα πρωταθλήτρια Annika Sörenstam και μάθημα μαγειρικής με τα γάλλο σεφ Eric Ripert. 

Αλλά και οι μικρότερες ταξιδιωτικές εταιρείες φροντίζουν να παρέχουν εξεδικευμένες εμπειρίες. Από τις εκδρομές με γιόγκα υψηλής ποιότητας και τις πολυτελείς εμπειρίες σε απομακρυσμένες άγριες περιοχές, στους ταξιδιώτες πολυτελείας παρουσιάζονται ολοένα και πιο εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες που δημιουργήθηκαν με μοναδικό στόχο να τους καθοδηγήσουν στο ταξίδι τους προς την προσωπική τους ολοκλήρωση.

Ωστόσο το Skift προειδοποιεί ότι μόνοι όσες ταξιδιωτικές εταιρείες προσφέρουν πραγματικές εμπειρίες που δεσμεύονται να βπηθήσουν τους πελάτες τους σε αυτό το προσωπικό ταξίδι ολοκλήρωσης, θα καταφέρουν να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες πολυτελείας που επιθυμούν και θα αποκτήσουν μια ουσιαστική σύνδεση μαζί τους. 

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης