Το travelgirl Μαρκέλλα Σαράιχα μας πάει παντού- Από τη Σκιάθο του Ντάνου μέχρι τα ορεινά χωριά της Ελλάδας

Τη Μαρκέλλα Σαράιχα τη γνωρίσαμε μέσα από την τηλεόραση και τα δελτία ειδήσεων, ενώ το καλοκαίρι βρισκόταν στο Epsilon με την καλή της φίλη, Όλγα Λαφαζάνη. Μετά από αρκετές συνεργασίες τηλεοπτικές και διαδικτυακές, γύρισε σελίδα και δημιούργησε το δικό της “διαδικτυακό παιδί” το www.travelgirl.gr

Η Μαρκέλλα μας ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα με τη δική της δημοσιογραφική αλλά και κοριτσίστικη ματιά. Γνωρίζει νέα μέρη, περίεργους προορισμούς, εναλλακτικές τοποθεσίες για τους λάτρεις της φύσης, μαθαίνει τις τοπικές κουζίνες αλλά και παραδοσιακές συνταγές, ενώ το τελευταίο διάστημα λόγω της μεγάλης της αγάπης για το θέατρο και το σινεμά, έχει στήλη με διαγωνισμούς, κριτικές παραστάσεων αλλά και συνεντεύξεις.

Κλείσιμο

Τη μία μέρα σε βλέπουμε Αράχωβα και Γαλαξίδι και μετά από λίγες ώρες σε πρεμιέρα θεατρικής παράστασης! Είσαι ένα travelgirl που βρίσκεται παντού;

Βασικά το travelgirl νομίζω ότι ποτέ δεν ξεκουράζεται! Πράγματι προσπαθώ να βρίσκομαι παντού και να κανονίζω τα ταξίδια μου μέρες που να μην έχω άλλου είδους υποχρεώσεις γιατί θέλω να ενημερώνω τους διαδικτυακούς μου φίλους  τόσο για τα ωραία μέρη, το φαγητό αλλά και τις θεατρικές παραστάσεις που είναι καλό να παρακολουθήσουν. Με τους διαγωνισμούς που κάνω βλέπω πόσο ανάγκη έχει ο κόσμος να δει θέατρο ή να πάει μία εκδρομή. Μην ξεχνάμε ότι η οικονομική κατάσταση της χώρας μας, δεν επιτρέπει σε αρκετούς να κάνουν τη ζωή που έκαναν πριν λίγα χρόνια και χαίρομαι που συμβάλλω κι εγώ με το δικό μου τρόπο στη διασκέδασή τους.

Το τελευταίο σου ταξίδι ήταν στην Αράχωβα αλλά είδαμε ότι πήγες και Γαλαξίδι. Να φανταστώ ότι έχεις μεγαλύτερη αγάπη στη θάλασσα;

Τη θάλασσα την λατρεύω. Κι ό,τι έχει να κάνει με αυτήν. Πριν λίγες ημέρες επισκέφθηκα το Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης όπου έκανα και μία συνέντευξη σε έναν από τους δασκάλους, το Θύμιο Κουσαναθά ο οποίος έχει βγει τρίτος στην Ευρώπη. Αυτός μάλιστα μου έκανε το πρώτο μου μάθημα και σηκώθηκα αμέσως! Ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι θα τα καταφέρω (γελάει)

Τώρα που ανέφερες για δάσκαλο του σκι, ο Ντάνος δεν σου έμαθε όταν πήγες στην Σκιάθο για την συνέντευξη;

Χαχα! Αυτό κι αν ήταν ταξίδι αστραπή! Είχα ξεκινήσει από την Αθήνα το πρωί έφτασα με πλοίο το μεσημέρι και το απόγευμα πάλι με το ίδιο πλοίο επιστροφή στην Αθήνα! Πού χρόνος για σκι! Το γεγονός ότι καταφέραμε να μπούμε στη βάρκα του και να κάνουμε την συνέντευξη η οποία μάλιστα ήταν πολύ σύντομη γιατί ο κόσμος τον περίμενε πώς και πώς να του μιλήσει και να βγει μία φωτογραφία μαζί του.

Επειδή πολλά έχουν γραφτεί για τον Ντάνο και τον τρόπο που διαχειρίζεται τον εαυτό του στα media θέλω να μου πεις, αν δυσκολεύτηκες να κλείσεις συνέντευξη μαζί του, γιατί ήσουν από τους πρώτους που του μίλησες στο νησί του. Τι εντυπώσεις σου άφησε; Είναι τελικά αυτό το “καλό παιδί”;

Καταρχήν δεν πιστεύω στο καλό ή κακό παιδί και δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες σε ανθρώπους. Πιστεύω στην καλή και κακή συμπεριφορά. Κι αυτό το παιδί θεωρώ ότι μέχρι στιγμής έχει δείξει μια καλή συμπεριφορά. Εγώ όταν πήγα στην Σκιάθο έμαθα το τηλέφωνο της τότε μάνατζερ του, της είπα περί τίνος πρόκειται  και ότι δεν θα ήθελα να αναφερθώ καθόλου στην προσωπική του ζωη ή στο Survivor . Μίλησε μαζί του και μετά από 5 μέρες περίπου κατέβηκα στο νησί. Με το που με είδε χωρίς να με ξέρει ήρθε με χαμόγελο, με φίλησε και μου ζήτησε ευγενικά να περιμένω λίγο προτού κάνουμε την συνέντευξη. Μάλιστα επειδή το ένα μέρος δεν είχε καλό ήχο, βρεθήκαμε και στην Αθήνα τις πρώτες ημέρες που γύρισε από το νησί του.

Είδαμε πριν λίγες ημέρες στην σελίδα σου στο facebook ότι θα πήγαινες Σκιάθο αλλά κάτι έγινε με το αεροπλάνο;

Πράγματι ήταν να φύγω στο νησί μετά από πρόσκληση ενός πολύ καλού μου φίλου που ασχολείται με τα κοινά για να καλύψω το ρεπορτάζ με τα εισόδια της Θεοτόκου. Κάνουν διήμερο εορτασμό και ήθελα να βρεθώ εκεί γιατί αξίζουν τέτοια θέματα να προβάλλονται. Επειδή όμως εκείνη την ημέρα δεν είχα καλή διαίσθηση για να ταξιδέψω, αν σκεφθείς ότι το εισιτήριο το έβγαλα στο αεροδρόμιο λίγες ώρες προτού ταξιδέψω, με το που επιβιβαστήκαμε, ο πιλότος μας είπε ότι είχε πρόβλημα ο κινητήρας  και έπρεπε να βγούμε μέχρι να δουν τι συμβαίνει. Εγώ χωρίς δεύτερη σκέψη ακύρωσα την πτήση και γύρισα σπίτι μου! Χαχαχα!

Το travelgirl θα ήταν ένα ενδιαφέρον τηλεοπτικό project. Το έχεις σκεφθεί;

Ναι είναι αλήθεια ότι από την στιγμή που βγήκε στον διαδικτυακό αέρα μετά από λίγο, πήγα στην εκπομπή της Όλγας Λαφαζάνη στο Epsilon που προβαλόταν κάθε Σαββατοκύριακο και ο κόσμος μου έστελνε μηνύματα στα social media ότι θα τους άρεσε κάτι τέτοιο στην τηλεόραση. Έχω κάνει κάποιες επαφές και θα δείξει μελλοντικά τι θα γίνει. Εξάλλου είναι μία περίεργη περίοδος για τα μέσα όπως βλέπουμε. Αλλά πιστεύω στα νέα πράγματα που έχουν αντίκρισμα.

Αν μπει κάποιος στην σελίδα σου τι θα βρει;

Καλύπτει νομίζω όλα τα γούστα! Θα δει προτάσεις από προορισμούς και μέρη εδώ στην Ελλάδα που μπορεί να μη γνώριζε μέχρι πρότινος, θα δει συνταγές από πολλές περιοχές της χωρας μας, θα δει πολλά βιντεάκια από τα μέρη που έχω ήδη επισκεφθεί γιατί πάντα γυρίζω περίπου 30 θέματα μέσα σε 2 μέρες (!) αλλά και πολλούς διαγωνισμούς που έχουν να κάνουν με τη γυναίκα, τα ταξίδια, τα θέατρα και γενικότερα την καθημερινότητα ώστε να γίνει πιο όμορφη και πιο ευχάριστη.

Τα επόμενα ταξίδια σου;

Τώρα βρισκόμαστε λίγο πριν τις γιορτές οπότε σειρά έχουν οι χειμερινοί προορισμοί, τόσο κοντά στην Αθήνα όσο και στη Βόρεια Ελλάδα. Αν με ρωτάς εγώ θα ήθελα να πάω στην Κρήτη αλλά νομίζω ότι τα ορεινά χωριά μας είναι πανέμορφα και ιδανικά για αυτήν την εποχή.

Η Μαρκέλλα συμμετείχε και στην κινηματογραφική ταινία «Καζαντζάκης» του Γιάννη Σμαραγδή:

Φωτογραφίες: Εριέττα Ευσταθίου
Μαλλιά: Κωνσταντίνος Αυγερινός
Ρούχα: Spell Γλυφάδα

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr