«Άνοιξε η όρεξη» στη NASA: Αφού «πάτησε» στον Άρη, ετοιμάζει αποικία στη Σελήνη!

moon_main02

Με τη φράση «επιστρέφουμε στη Σελήνη για να μείνουμε», η NASA ανακοίνωσε τη συμφωνία με εννιά εταιρείες, οι οποίες θα συνεισφέρουν στην υλοποίηση του προγράμματος και ειδικότερα στο στάδιο μεταφοράς των απαιτούμενων υλικών για την κατασκευή εργαστηρίων και κατοικιών - Επόμενο βήμα ο Άρης και η μεταφορά του ανθρώπου στον «Κόκκινο πλανήτη»

Νέα εποχή για τη NASA και το πρόγραμμα κατάκτησης του Διαστήματος σηματοδότησε η επιτυχής προσεδάφιση του ρομποτικού γεωβιολογικού εργαστηρίου-διαστημοπλοίου Insight στην επιφάνεια του Άρη, καθώς μετά το μεγάλο επίτευγμα και τους δικαιολογημένους πανηγυρισμούς, η Διαστημική Υπηρεσία ανακοίνωσε -επί της ουσίας- την έναρξη του προγράμματος για τη δημιουργία αποικίας στη Σελήνη!
mccandless_lunar_lander_clps

Με τη φράση «επιστρέφουμε στη Σελήνη για να μείνουμε», η NASA ανακοίνωσε τη συμφωνία με εννιά εταιρείες, οι οποίες θα συνεισφέρουν στην υλοποίηση του προγράμματος και ειδικότερα στο στάδιο μεταφοράς των απαιτούμενων υλικών, για την κατασκευή εργαστηρίων και κατοικιών. Στην ουσία, η σημερινή ανακοίνωση, λίγα 24ωρα μετά την προσεδάφιση στον Άρη, σηματοδοτεί την έναρξη του εποικισμού στη Σελήνη και ακολούθως στον Άρη, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η NASA.

Η Διαστημική Υπηρεσία ανακοίνωσε ότι πλέον «εννέα εταιρείες των Η.Π.Α.», οι οποίες είναι επιλέξιμες να υποβάλουν προσφορές στις υπηρεσίες παράδοσης της NASA στην επιφάνεια της Σελήνης μέσω των συμβάσεων CLPS (Commercial Lunar Payload Services). Το συγκεριμένο βήμα είναι το πρώτο, όπως σημειώνεται, προς την επιστημονική μελέτη για την εξερεύνηση της Σελήνης και τελικά του Άρη.

Αυτές οι εταιρείες θα είναι σε θέση να υποβάλουν προσφορές για την παροχή επιστημονικών και τεχνολογικών ωφέλιμων φορτίων για τη NASA, συμπεριλαμβανομένης της ολοκλήρωσης και των λειτουργιών ωφέλιμου φορτίου, εκτόξευσης από τη Γη και προσγείωσης στην επιφάνεια της Σελήνης. Η NASA αναμένει να είναι ένας από τους πολλούς πελάτες που θα χρησιμοποιήσουν αυτές τις εμπορικές υπηρεσίες προσγείωσης.
clps_masten_xl-1

«Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί απτή πρόοδο στην επιστροφή της Αμερικής στην επιφάνεια της Σελήνης για να μείνει», δήλωσε ο διαχειριστής της NASA Jim Bridenstine. «Η καινοτομία των αμερικανικών εταιρειών αεροδιαστημικής, που συνδέονται με τους μεγάλους στόχους μας στην επιστήμη και την ανθρώπινη εξερεύνηση, θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε εκπληκτικά πράγματα στη Σελήνη και να προωθήσουμε τον Άρη».

Η λίστα των εταιρειών που θα καταθέσουν προσφορές είναι η εξής:

Astrobotic Technology, Inc.: Pittsburgh
Deep Space Systems: Littleton, Colorado
Draper: Cambridge, Massachusetts
Firefly Aerospace, Inc.: Cedar Park, Texas
Intuitive Machines, LLC: Houston
Lockheed Martin Space: Littleton, Colorado
Masten Space Systems, Inc.: Mojave, California
Moon Express: Cape Canaveral, Florida
Orbit Beyond: Edison, New Jersey
clps_fixed

Η Διεύθυνση Επιστημονικής Αποστολής της NASA (SMD) ξεκίνησε από την υποβολή των προτάσεων που έκαναν οι εταιρείες, καταλήγοντας στις συγκεριμένες επιλογές ως το πρώτο βήμα στην επίτευξη ποικίλων επιστημονικών και τεχνολογικών στόχων. Η SMD χρησιμεύει ως διεπαφή της NASA μεταξύ των διευθύνσεων αποστολών του οργανισμού, της επιστημονικής κοινότητας και άλλων εξωτερικών παραγόντων για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής που θα επιτρέψει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη ρομποτική και την ανθρώπινη εξερεύνηση στο πλαίσιο της εκστρατείας εξερεύνησης της Σελήνης και του Άρη, του προγράμματος που αποκαλείται «Moon to Mars».

Οι συμβάσεις υπηρεσιών εμπορικού σεληνιακού ωφέλιμου φορτίου είναι συμβάσεις αορίστου χρόνου, συμβάσεις αορίστου χρόνου με συνολική μέγιστη αξία σύμβασης ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τα επόμενα 10 χρόνια.
clps_orbit_beyond_lander

Τα πρώτα φορτία, οι πρώτες εκτοξεύσεις διαστημοπλοίων για τη μεταφορά υλικών στη Σελήνη, θα είναι εφικτό να ξεκινήσουν εντός του 2019. Τον Οκτώβριο, η NASA απηύθυνε πρόσκληση για πιθανά σεληνιακά όργανα και τεχνολογίες για τη μελέτη της Σελήνης. Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο. Μέσω των πρώτων αυτών αποστολών, θα συγκεντρωθούν πληροφορίες για τεχνικά και πρακτικά στοιχεία, όπως οι τακτικές προσγείωσης και άλλα συστήματα εξερεύνησης, τα οποία είναι απαιτούμενα ώστε ο άνθρωπος να επιστρέψει στην επιφάνεια της Σελήνης, ενώ θα βοηθήσουν στην προετοιμασία του οργανισμού για να στείλουν αστροναύτες και να εξερευνήσουν τον Άρη.

Η NASA θα επανεξετάσει περιοδικά την ιδιωτική αγορά για νέες και αναδυόμενες δυνατότητες σεληνιακής παράδοσης και ενδέχεται να προσφέρει και σε άλλες εταιρείες την ευκαιρία να συμμετάσχουν στις Υπηρεσίες Εμπορικής Σεληνιακής Πλεονέκτορας μέσω μιας διαδικασίας σύμβασης που ονομάζεται "ramping".
beta_loaded_square
clps_moon_express
clps_draper_artemis-7
rover_2

Μόνο

Εξωγήινοι θα μας ενώσουν

USA up CCCP down

Το περίεργο είναι ότι αυτοί που μιλάνε για σανό ψήφισαν τον Πινόκιο...

Βάζω στοίχημα

Αυτοί που λένε πως δεν πήγαμε στο φεγγάρι είναι και κατά των εμβολιασμών των παιδιών τους

Anonymous

Ναι ρε ειμαι κατα του εμβολιασμου. Απο την στιγμη που υπαρχει επισημο σχεδιο μειωσης παγκοσμιου πληθυσμου , τι νομιζεις οτι εχουν τα εμβολια μεσα ; .....Απλως βρηκαν το "κολπο" να μην στο βγαζει αμεσως αλλα μετα απο κατι μηνες το νωριτερο ωστε να γλυτωνουν την νομικουρα και τις δικαστικες ευθυνες περι δολοφονιας ....Αλλα μαλλον χωρις να ξερεις θα πεις "παλι μ@λ@κιες λες .... " ... Ανοιξε τα ματια σου και κοιτα τριγυρω τι παιζει και μετα μιλαμε ελευθερα ....

Εχω κανει ολα

τα εμβολια μου εδω και χρονια πως ζω και ειμαι υγιεις ακομα;; Εισαι βλαξ;; Τι ρωταω και εγω νεοελληνας εισαι ο εξυπνοτερος λαος του κοσμου

lakis

Τελικά με τι θα μας σκοτώσουν; Με τα εμβόλια ή με τον ιό; Έχω μπερδευτεί.

αχαχαχα

δωσε σανο NASAAA ,ευτυχως δεν τον τρωνε ολοι ! O Μητσοτακης εβγαλε τις φωτογραφιες ?

Anonymous

Εδω πηγαν οι fantastic 4 , ο superman , η μαιρη ποππινς , ο αστεριξ με τον οβελιξ , οι του star trek , ο dark vader , η σαρα και η μαρα ..... ο τραμπ δεν θα πηγαινε ;;;;

Χρυστιανός Ελυνας

Δεν ειπάρχουν πλανύτες, έργο τον Σιονιστών του Σωρος είναι και αφτο!!! Ξυπνατε. Ενας πλανύτης ειπάρχει και μια χόρα στον γκόσμο ολο!!!

κανεις μπαμ φιλε

ολοι ξερουμε οτι κρυβεται ενα αθεοταλιμπανακι απο πισω ... αυτο μονο δειχνει το iq και την ελλειψη απασχολησης που σου λυπει .Καλη τυχη με την ζωη σου φιλε

An

Διαβάζοντας πολλά από τα σχόλια, καταλαβαίνω γιατί ο Άνθιμος δεν ντρέπεται να λέει τις αρλούμπες του... Έχει κοινό που συμφωνεί.

ναι ναι καλο το θεατρο

ποια σεληνη πατησατε ρε..καπου στην ερημο της αριζονας..

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟΣ Ο ΑΡΗΣ

Μέχρι χθες μας παραμύθιαζαν ότι ήταν ο κόκκινος πλανήτης ο ...Αρης, σήμερα αποδεικνύεται ότι το έδαφος του έχει ίδιο χρώμα με την γη. Μπας και μας δουλεύουνε;;;

ψιτ

κόκκινος είναι ο ΑΡΗΣ φίλε .. δε βλέπεις καλά .... λαοθάλασσα από γαύρους πανώ θύρα 7 και τα μυαλά στα κάγκελα ... και ας τα παίρνει η βαρύτητα.... το ίδιο κόκκινος μετά τον ΑΡΗ είναι και ο ΠΑΟΚ...

Konstantinos de Grecia

Εσύ που γνωρίζεις, μπορείς να μας διαφωτίσεις; Γιατί η τελευταία φορά που πάτησε (;) το πόδι του ο άνθρωπος στο φεγγάρι, χρονολογείται... πρόσφατα, μόλις στο 1972-1973, σε μια από τις τελευταίες αποστολές του «Apollo»; Μια πιθανή απάντηση είναι ότι η NASA είχε πριν 50 χρόνια, πιο σύγχρονο εξοπλισμο... τι λες;

Constantine von Schleswig Holstein Sonderburg Glücksburg

Γνωρίζω, μπορώ να σας διαφωτίσω, γιατι ήρθα απο το διάστημα. Ήρθα απο τον πλανήτη Δανιστάν

κωστας

Γιατι την τελευταια φορα που πηγαν βρηκαν παρκαρισμενα διαστημοπλοια των Ελ και τους επιτεθηκαν ανθρωποφαγοι βραχοι. Δες και την ταινια Απολλων 18. (Προφανως, η απαντηση ειναι ανταξια της ερωτησης σου. Αν δεν καταλαβαινεις τα βασικα, εγω δεν εχω υποχρεωση να σου τα μαθω.)

ΟΥΦΟ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΟΥ

Πετάς ακόμα ψηλά

huawei_technology

Την εκπαιδευτική αποστολή της Huawei Seeds for the Future υποδέχθηκαν ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης και η Πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα

viber123

Το Viber συγκεντρώνει τα γιορτινά χαρακτηριστικά του σε ένα μέρος και σας καλεί να μοιραστείτε χαρούμενα vibes και να διαδώσετε το πνεύμα των Χριστουγέννων σε όλο τον κόσμο!

20439922