Υπήρξε ζωή στον Άρη: Η NASA ανακάλυψε αρχαία οργανική ύλη στον «κόκκινο πλανήτη»

nasamesa

Δεν βρέθηκαν ίχνη από μικρόβια, αλλά οργανικές ουσίες που υποδηλώνουν την ύπαρξη ζωής κατά την αρχαιότητα - Το Curiosity διαπίστωσε επίσης έντονες εποχικές διακυμάνσεις

Η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA) δεν βρήκε ίχνη αρχαίας ή σύγχρονης μικροβιακής ζωής στον 'Αρη, αλλά έκανε δύο ανακαλύψεις που φέρνουν πιο κοντά αυτή την πιθανότητα στο μέλλον -αν και χωρίς ακόμη να διαβαίνουν το κατώφλι της βεβαιότητας.

Αδιάσειστα στοιχεία που επιβεβαιώνουν για πρώτη φορά πέραν πάσης αμφιβολίας την παρουσία οργανικών ουσιών στο έδαφος του 'Αρη, έφερε στο φως το αμερικανικό ρόβερ Curiosity. Εκτός από την οργανική ύλη, επιβεβαιώθηκε ακόμη ότι όχι μόνο μια βασική οργανική χημική ένωση, το μεθάνιο, υπάρχει στην αρειανή ατμόσφαιρα, πιθανότατα προερχόμενο από κάποια άγνωστη πηγή στην επιφάνεια ή στο υπέδαφος του πλανήτη, αλλά επίσης εμφανίζει έντονες εποχικές διακυμάνσεις.

Οι δύο αλληλένδετες ανακαλύψεις, που παρουσιάσθηκαν σε δύο ξεχωριστές δημοσιεύσεις στο περιοδικό "Science", κρίνονται ιδιαίτερα σημαντικές στο πεδίο της αστροβιολογίας, δηλαδή της πιθανότητας ανακάλυψης ζωής πέραν της Γης, γι' αυτό η NASA θεώρησε σκόπιμο να τις προβάλει διοργανώνοντας σχετική συνέντευξη Τύπου. Η συνδυασμένη παρουσία οργανικών ουσιών στο έδαφος και μεθανίου στην ατμόσφαιρα αυξάνουν τις πιθανότητες για ύπαρξη αρχαίων μικροοργανισμών στον 'Αρη.

Η συλλογή δειγμάτων που έκανε το γεωτρύπανο του ρόβερ από ιλυόλιθους (πετρώματα από λάσπη) στον κρατήρα Γκέιλ και η ανάλυσή τους στη συνέχεια από το επιστημονικό όργανο SAM (Sample Analysis at Mars) του Curiosity, αποκάλυψε μια σειρά από διαφορετικά οργανικά μόρια, δηλαδή με βάση τον άνθρακα.

Το 2015 είχαν υπάρξει οι πρώτες ενδείξεις από το Curiosity για περιορισμένες ποσότητες οργανικών ουσιών στον 'Αρη, αλλά παρέμεναν ορισμένες αμφιβολίες. Αυτή τη φορά, τα νέα δείγματα από δύο σημεία του ίδιου κρατήρα, που πιστεύεται ότι έχουν ηλικία περίπου τριών δισεκατομμυρίων ετών, έφεραν στο φως βέβαια στοιχεία για την παρουσία αρκετών οργανικών ουσιών, ορισμένες από τις οποίες είναι πτητικές.

Μερικές τέτοιες ουσίες, οι οποίες έχουν επίσης βρεθεί στη Γη, είναι το θειοφαίνιο, το μεθυλθειοφαίνιο, η μεθανοθειόλη και το διμεθυλοσουλφίδιο. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι αυτά τα μόρια αποτελούν τμήματα άλλων μεγαλύτερων οργανικών μορίων που υπήρχαν στον 'Αρη. Τόνισαν όμως ότι προς το παρόν δεν μπορούν να γνωρίζουν αν η προέλευση αυτής της οργανικής ύλης είναι βιολογική, γεωλογική ή μετεωριτική, αλλά δεν αποκλείουν την πρώτη περίπτωση.

Όσον αφορά το μεθάνιο της αρειανής ατμόσφαιρας, οι μετρήσεις δείχνουν σημαντικές εποχικές διακυμάνσεις στις συγκεντρώσεις του. Στο παρελθόν είχαν ανιχνευθεί μικρές ποσότητες μεθανίου στον γειτονικό πλανήτη και η προέλευσή του αποτέλεσε πηγή έντονης διαμάχης. Στη Γη το μεγαλύτερο μέρος του μεθανίου έχει βιολογική προέλευση (από μικροοργανισμούς), αλλά για το αρειανό μεθάνιο είχαν προταθεί και άλλες αβιοτικές εξηγήσεις, όπως η διαστημική προέλευσή του.

Τα νέα στοιχεία προέρχονται από ατμοσφαιρικές μετρήσεις στη διάρκεια τριών αρειανών ετών (55 γήινων μηνών) που έκανε το Curiosity. Αποκαλύπτεται για πρώτη φορά ότι τα επίπεδα μεθανίου στον «κόκκινο πλανήτη» εμφανίζουν ένα έντονα εποχικό κύκλο, που κυμαίνεται από 0,24 έως 0,65 μέρη ανά δισεκατομμύριο (ppb). Η μεγαλύτερη συγκέντρωση καταγράφεται κάθε χρόνο προς το τέλος του καλοκαιριού στο βόρειο ημισφαίριο του 'Αρη.

Οι επιστήμονες αποκλείουν πλέον διάφορες πιθανές πηγές προέλευσης του μεθανίου. Θεωρούν πιθανό ότι μεγάλες ποσότητες αυτού του αερίου εγκλωβίζονται και αποθηκεύονται στο αρειανό υπέδαφος σε κρυστάλλους με βάση το νερό, που λέγονται ενώσεις εγκλεισμού ή κλαθράτες. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, οι εποχικές αλλαγές στην θερμοκρασία του πλανήτη πιθανώς προκαλούν τις αυξομειώσεις στην απελευθέρωση του μεθανίου στην αρειανή ατμόσφαιρα. Σε κάθε περίπτωση, θα καταβληθεί περαιτέρω προσπάθεια για να κατανοηθεί ο κύκλος του μεθανίου στον 'Αρη.

Η βέβαιη πλέον ανίχνευση οργανικών μορίων και μεθανίου στον 'Αρη αυξάνει τις πιθανότητες ο γειτονικός πλανήτης κάποτε να φιλοξενούσε ζωή. Το Curiosity είχε δείξει από το 2014 ότι ο κρατήρας Γκέιλ διέθετε συνθήκες κατάλληλες για ζωή πριν περίπου 3,5 δισεκατομμύρια χρόνια, συμπτωματικά σε μια εποχή που η ζωή στη Γη είχε αρχίσει να αναπτύσσεται με μορφή μικροοργανισμών.

Συνεπώς, παρόλο που ακόμη δεν υπάρχουν αποδείξεις, δεν είναι απίθανο να υπήρχε τότε κάποια μορφή ζωής και στον 'Αρη, εφόσον είναι πλέον δεδομένο, μετά τα νέα ευρήματα, ότι οργανικές ουσίες υπήρχαν στο έδαφός του εκείνη την μακρινή εποχή.

Η ζωή στη Γη χρησιμοποιεί και παράγει τέσσερα βασικά είδη οργανικών ουσιών: υδατάνθρακες, λιπίδια, πρωτεΐνες και νουκλεϊκά οξέα. Καθένα από αυτά αποτελείται από μικρότερα οργανικά μόρια, όπως τα σάκχαρα, τα αμινοξέα και τα νουκλεοτίδια. Κάνοντας την υπόθεση ότι η (υποθετική) αρειανή ζωή δεν θα διέφερε ιδιαίτερα από τη γήινη, οι επιστήμονες εστιάζουν πλέον την προσοχή τους στην εύρεση αυτών των θεμελιωδών λίθων της ζωής στον 'Αρη.

Η NASA έκανε γνωστό ότι το Curiosity («Περιέργεια») που είχε σταματήσει τις γεωτρήσεις και τη συλλογή δειγμάτων τον Οκτώβριο του 2016 εξαιτίας ενός μηχανικού προβλήματος, μόλις άρχισε πάλι το έργο του. Το σκληροτράχηλο επιστημονικό ρόβερ, που έφθασε στον 'Αρη τον Αύγουστο του 2012, συνεχίζει να ανεβαίνει αργά αλλά σταθερά στο Όρος Σαρπ, ένα βουνό ύψους περίπου 5.000 μέτρων στο κέντρο του κρατήρα Γκέιλ.

Video dailymotion

Ωραία όλα αυτά με τον Άρη αλλά για τα άλλα θα μαθαίνουμε μόνο μεσω δικών σας τρίτων, γιατί για να επιτρέπετε η δημοσίευση τους, απο κάπου έχουν πάρει αδεια, διαφορετικά θα είχε κλείσει και το History channel που κάνει τόσο σοβαρές μυστικές αποκαλύψεις όπως σε αυτό το βίντεο: Ancient Aliens S13E06-Area 52

Όντως περίεργο

Εδώ εμπλέκουν δηλώσεις για αντίστροφη μηχανική-αντιγραφή ufo απο πρωην υπαλλήλο της CIA που έδειξε και φωτό του που εργαζόταν στην CIA και δίνουν πληροφορίες για υπόγειες και επίγειες απόρρητες στρατιωτικές βάσεις όπου εκεί ασχολούνται με εξωγηίνη τεχνολογία και αυτό εμπλέκει και την Αμερικανική κυβέρνηση οτι αποκρύπτει μυστικές βάσεις που γίνονται ολα αυτα και μάλιστα οι υπόγειες βάσεις συνδέονται με υπόγεια τρένα! Αυτα πάλι για την αεροπορική βάση patterson που είπαν, πως τους τα επέτρεψε η Αμερικανική πολεμική αεροπορία και δεν βγήκαν να τους διαψεύσουν? Χαμός! Μάλλον η κυβέρνηση κάνει full disclosure για να προλάβει κάποιους άλλους και να φανεί οτι τα έδωσαν στην δημοσιότητα απο μόνοι τους? Μήπως επειδή ακουγόταν τελευταία οτι θα βγει να τα πει ο Πούτιν? Μήπως επειδή το ξεκίνησε η Χίλαρι Κλίντον και δεν μπορούσαν να το μαζέψουν? Και πόσα άλλα θα κρύβονται...

δεν υπάρχουν εξωγήινοι!

δεν υπάρχουν εξωγήινοι! άς σοβαρευτούμε επιτέλους με τα παραμυθάκια των "παντοδύναμων" Αμερικανών που κατέχουν δήθεν εξωγήινη τεχνολογία και την μοστράρουν στους απανταχού της γής χαζούληδες...

Μάνος Γ.

Ναι αλλά αν θυμάσαι, όταν οι anonymous είχαν δηλώσει ότι η Nasa ετοιμάζετε για να πει για την εξωγήινη ζωή, βγήκε αμέσως η Nasa και τους διέψευσε. Ούτε εβδομάδα δεν πέρασε. Τώρα γιατί δεν βγαίνουν να διαψεύσουν το History channel για όλες αυτές τις καταγγελίες σε στρατό και αεροπορία? Για να φοβερίζουν τους Ρώσους ότι διαθέτουν εξωγήινα εξωτικά όπλα το κάνουν? Λες και η Ρωσία δεν θα διαθέτει τα ίδια η δεν θα γνωρίζει από την κατασκοπία τους εξοπλισμούς των Αμερικάνων! Η κάνουν disclosure η κάτι ετοιμάζουν. Μπορεί να κάνουν μετάβαση σε νέες εξωγηίνες ενεργειακές τεχνολογίες και έφτασε η ώρα που πρέπει ο κόσμος να μάθει την αλήθεια. Πάντως κάποιο πολύ περίεργο παιχνίδι παίζεται.

@@@

Mπήκα να δώ το βιντεάκι σου ξέροντας πώς θα ξαναδώ συρραφές απο παλιά βιντεάκια και μυθομανείς που αλωνίζουν αβέρτα στο διαδίκτυο. Μάλιστα ό ένας ειδήμων που μιλά για εξωγήινους και συνωμοσίες της κυβέρνησης κάτω ακριβώς απο αυτόν πέφτει η λεζαντα με την τρίτη ειδικότητα του ..mythologist! Δεν μπορώ να μιλήσω κρίνοντας υποθετικα΄σενάρια που το ιστορικό κανάλι προσεκτικά τα αναφέρει χωρίς βέβαια να τα στηρίζει.Όσο για την ερώτηση σου "γιατί δεν το διέψευσε άμεσα και επίσημα η ΝΑSΑ" , θα σου απαντήσω με ειλικρίνεια: Ανέβηκε 1-6-18 και όλοι στην ΝΑSΑ ήταν απασχολημένοι να βγούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις για το έργο που έκανε τόσα χρόνια το curiosity στον Άρη και τι τέλος πάντως στοιχεία βρήκε στις ανασκαφές του που μπορεί να θεωρηθούν πρωταρχικά για την ύπαρξη στοιχειώδους μορφής ζωής στον Άρη στο πολύ μακρινό παρελθόν. Εσύ τι θα έκανες στη θέση τους ; θα έφευγες όταν όλος ο επιστημονικός αλλά και ο απλός κόσμος περιμένει με κομμένη την ανάσα την ανακοίνωση σου για να πάς μπροστά απο μια κάμερα να διαψεύσεις ακόμα ένα χιλιοπαιγμένο κοπιπεσταρισμένο βιντεάκι για υποθετικούς εξωγήινους έστω κι άν αυτό παίχτηκε στο H.C;

Απάντηση σε @@@

Το HISTORY CHANNEL είναι επίσημο Αμερικανικό κανάλι όπου έχει κεντρικά γραφεία στην Νεα Υόρκη και κατηγορεί τον στρατό την αεροπορία και την ίδια του την Χώρα για απόκρυψη εξωγηίνης τεχνολογίας απο την δημοσιότητα με επίσημο μάρτυρα πρώην υπάλληλο της CIA οπου και αυτός τα ίδια για εξωγηίνες απόρρητες τεχνολογίες λεει και οτι η τεχνολογία warp drive έχει αντιγραφεί απο ufo και υπάρχει! Τι μου λες εσύ τώρα? Εσυ με τα τρια @@@ δεν είσαι που μιλάς στα παρακάτω σχόλια συνέχεια για τον Θεο και τον Χρίστο και είπες οτι διαβάζεις την Αγία γραφή? Προσηλυτισμό κάνεις εδω μέσα για λογαριασμό των μαρτύρων του Ιεχωβά? Αυτόι λένε συνέχεια για την Αγία γραφή. Καλά σου είπε ο άλλος οτι κάπου ανήκεις εσυ. Σε προκαλώ λοιπόν να πεις το όνομα του Θεου που πιστεύεις για να καταλάβουν όλοι τι παριστάνεις εδω μέσα. Και μην πεις ψέματα για άλλο όνομα και τον απαρνηθείς διότι θα κριθείς. Το όνομα του Θεου σου παρακαλώ ποιο είναι πες μας και μην εξαφανιστείς και δεν απαντήσεις γιατί πάλι θα τον απαρνηθείς. Σε προκαλώ λοιπόν και περιμένω το όνομα του και δεν μιλάω για τον Χριστό, τον άλλον που είσαι μάρτυρας εννοώ να μας πείς

Γιάννης

Φίλε καλά τον κατάλαβες οτι σε κάποια οργάνωση είναι, γιατι κάνει συνέχεια κήρυγμα απο γραφή βίβλο κλπ και αυτοί που τα κάνουν αυτά είναι οι Ιεχωβάδες. Αυτόν πρέπει να τον τον έχω συναντήσει σε πολλά άλλα επιστημονικά άρθρα με άλλα ονόματα και συνέχεια κάνει κήρυγμα και το παίζει οτι έχει επιστημονικές γνώσεις και διαστρεβλώνει την επιστήμη με την θρησκεία συνέχεια. Πρέπει να είναι πολλοί οχι μόνο ένας. Αυτοί αμα ψάξεις στην βικιπαίδεια το όνομα Κάρολος Ρώσσελ θα δεις οτι είναι ολόκληρη οργάνωση και μοιράζουν φυλλάδια ονόματος σκοπιά επειδή η εταιρία του Κάρολου Ρώσσελ λεγόταν Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά της Σιών. Δεν πιστεύουν στην Αγία Τριάδα και μην περιμένεις να σου πει οτι πιστεύει στον Ιεχωβά γιατί αυτοί για Θεο τους έχουν το χρήμα και σκοπός τους είναι να μαζεύουν συνέχεια νεα μέλη για να τους πέρνουν λεφτά με πρόσχημα οτι τα δίνουν στους φτωχούς κλπ. όπως οι πυραμιδικές εταιρίες ενα πράγμα. Πρέπει να τους ενοχλεί οτι ο κόσμος στρέφεται στην επιστήμη γιατί φοβούνται μην χάσουν πολλά απο τα μέλη τους με συνέπεια να μειωθούν οι οικονομικές τους συνδρομές και το μπάτζετ τους. Θα βρεις πολλά αν μπεις στην ιστοσελίδα teensGeneration το άρθρο: Μάρτυρες του Ιεχωβά – τι κρύβεται από πίσω;

μεγάλη η εισαγωγή σου αλλά δεν είμαι

δεν είμαι μάρτυρας της αμερικάνικης οργάνωσης και σχολής των J.W φίλε ούτε οπαδός κάποιας άλλης θρησκευτικής οργάνωσης έχοντας τον σκοτεινό σκοπό να σε προσηλυτήσω..

@@@

απάντησα στο ερώτημα σου σχετικά με "εξωγήινους" οι οποίοι μαθηματικά , στατιστικά και επιστημονικά δεν υπάρχουν πόσο μάλλον η "απόκρυφη τεχνολογία" τους που την κρύψαν οι αμερικάνοι στις σκοτεινές σπηλιές και τα σκουριασμένα τόλς των αεροπορικών βάσεων τους .Εσύ τα χεις όλα κάνει χυλό στο μπλέντερ του μυαλού σου αναμασώντας μυθομανείς εξωγηινολάγνους που ψάχνουν αφελείς να τους κλικάρουν μπάς και πάρουν καμμιά πληρωμένη διαφήμιση στη σελίδα τους. Κόψε αυτά τα ανόητα αμπνόρμαλ βιντεάκια, σε έχουν κάνει πολύ καχύποπτο και εμμονικό με τους ανθρώπους ( κάποιους ίσως τους θεωρείς εξωγήινους που ζούν ανάμεσα μας) και δεν στο λέω ειρωνικά αλλά φιλικά ,χρειάζεσαι σταδιακή αποτοξίνωση απο το ψέμα και την πλάνη για να ξαναβρείς την πνευματική σου υγεία και ισορροπία και ξεκίνα απο σήμερα..

Το όνομα θέλουμε

Το όνομα του Θεού που πιστεύεις θέλουμε να μας πεις. Ιεχωβάς η Τριαδικός Θεός-Αγία Τριάδα? Επέλεξε ένα απο τα 2 και μην αλλάζεις κουβέντα. Σας χαλάει τρομερά εσάς τους ιεχωβάδες το διάστημα και το ξέρουμε πολύ καλά γιατί θέλετε τον κόσμο να πιστεύει οτι υπάρχει ζωή μονο στην Γη. Γιατί απέφυγες να μας πεις το όνομα του Θεου που πιστευεις και κάνεις κήρυγμα συνέχεια?????? Μας έχετε ζαλίσει και με τις ζώνες Βαν Αλεν και οτι εξαιτίας αυτών η ανθρωπότητα δεν έχει πατήσει στο διάστημα αλλά η βικιπαίδεια λεει οτι η ζώνες Βαν Αλεν δεν αποτελούν πρόβλημα. Επίσης το κίνημα της επίπεδης Γης δημιούργημα σας είναι. Η αλήθεια του διαστήματος θα λάμψει σύντομα και θα αναδείξει το όνομα του δημιουργού της ζωής εδω και σε όλο τα σύμπαν! Το όνομα του Θεού τώρα για τον οποίο κηρύττεις και διαστεβλώνεις τη επιστήμη. Αγια Τριάδα η Ιεχωβάς? Εγώ Αγία Τριάδα. Εσύ?

ΝΕΟ-ΟΝΕ MATRIX

ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ AGENTS MR SMITH TOY MATRIX! I AM NEO=THE ONE.... TO MATRIX ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΣΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ.....1.....0........1..........0..........1.......0

I SEE YOU AGENT SMITH

The Matrix Neo Is The One! - YouTube

one

Πλάτων Αλληγορία της Σπηλιάς

Η Πλατωνική Αλληγορία της Σπηλιάς αφορά σχεδόν οτι σας κρατάει δεσμευμένους εκεί που θέλει η εξουσία με τρόπους που είτε είναι αυτοί δημοκρατικοί, είτε είναι θρησκευτικοί, είτε είναι ψευδοεπιστημονικής αποδείξεως όπου ελάχιστοι μπορούν να αποδείξουν το αντίθετο. Οι τρόποι προσαρμόζονται κατάλληλα για όλους με πολλαπλά μέσα

Μεθάνιο

Με τόσο μεθάνιο θα πρέπει να κλάνουν πολύ οι εξωγηίνοι! Ειδικά το καλοκαίρι που αυξάνονται οι μετρήσεις. Θα μας μεθύσουν στις πορδές με τόσο μεθάνιο. Να δείτε εδω πόσο μεθάνιο θα απελευθερωθεί απο τους ωκεανούς με την κλιματική αλλαγή! Θα το βλέπουν οι εξωγηίνοι με τα υπέρυθρα τηλεσκόπια τους και θα νομίζουν οτι κλάνουμε περισσότερο απο αυτούς!

Stardust

Να και η Michelle Thaller που συμμετείχε στο live discussion του nasalive για το curiosity στις 7-6-2018 που δήλωσε στο TEDx στην Βαλτιμόρη παλαιότερα οτι είμαστε αστερόσκονη! Δείτε το βίντεο εδώ: We Are Dead Stars | Michelle Thaller | TEDxBaltimore

υπάρχει πανσπερμία στο Σύμπαν; όχι!

Υπήρξε ποτέ η Πανσπερμία στο Σύμπαν ; Όχι ! γιατί και ποιός ο λόγος ; Η Ακτινοβολία υποβάθρου σε όλο το ορατό Σύμπαν ( μετρήσιμη σήμερα σtους 3 F / -276 c ) ! Πρίν 14.5 δίς χρόνια η μεγάλη έκρηξη .Πολά εκατομύρια βαθμοί την πρώτη στιγμή και μετά άρχισε να πέφτει σταδιακά .Ψάχνουμε την ιδανική θερμοκρασία 20- 30 C για να ξεκινήσει η ζωή αλλά και να προλάβει να εξελιχθεί και να συντηρηθεί .Aκριβώς 150 εκατ χρόνια απο την μεγάλη έκρηξη έχουμε την ιδανική θερμοκρασία 20 -30 c αφού σταδιακά το Σύμπαν ψύχθηκε. Η ζωή όμως για να εξελιχθεί χρειάζεται δισεκατομύρια χρόνια οπότε αυτά τα 150 εκατ φαντάζουν πολύ λίγα . Η γή τα κατάφερε με την μαγνητόσφαιρα , οι υπόλοιποι όμως εκεί έξω μαζί και ο Άρης ΟΧΙ. Και ζωή στα αρχικά της στάδια να υπήρξε κάπου έστω και στοιχειώδης, δεν κατάφερε να επιζήσει της σταδιακής πτώσης της θερμοκρασίας μετά τα 150 εκατ χρόνια και της φονικής κοσμικής ακτινοβολίας υποβάθρου που σήμερα μετριέται στους -276 c . Eκεί έξω είναι μια αφιλόξενη κόλαση και τα γήινα φθαρτά σώματα μας είναι ανήμπορα να την επισκεφτούν ακόμα και με όλες τις συνθήκες ασφαλείας της σημερινής τεχνογνωσίας σας. Τα πάντα έλαβαν χώρα εδώ στον μικρό πρώτο Παράδεισο μας . Ακόμα και ο Υιός του Θεού εδώ σαρκώθηκε -δίδαξε -απέθανε και αναστήθηκε και μαζί του όλοι οι πιστεύοντες εις Αυτόν.. Σύμφωνα με τον λόγο Του Νέαν γή και νέον Ουρανόν προσμένομεν εν οίς δικαιοσύνη κατοικεί και όπου με τα νέα άφθαρτα σώματα μας ( παρόμοια με το σώμα που είχε ο Χριστός μετά την Ανάσταση Του) θα μπορούμε να επισκεφτούμε άφοβα και να τα εποικίσουμε μελλοντικά . Η Νέα Γη είναι ένα φυσικό μέρος στο οποίο θα κατοικούμε με ένδοξα φυσικά σώματα ( Α` Κορινθίους 15:35-58). Τι είναι ο Νέος Ουρανός; Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι στην αρχαία νοοτροπία, «ουρανός» σήμαινε τον ουρανό, το διάστημα και το μέρος όπου κατοικεί ο Θεός. Έτσι, όταν στην Αποκάλυψη 21:1 αναφέρεται στον Νέο Ουρανό, πιθανόν εννοεί ότι ολόκληρο το σύμπαν θα αναδημιουργηθεί, μια Νέα Γη, νέος Ουρανός, ένα νέο Σύμπαν. Φαίνεται πως όταν ο «Ουρανός» του Θεού αναδημιουργηθεί, θα δώσει στο καθετί στο τωρινό Σύμπαν μια «νέα αρχή» είτε φυσική είτε πνευματική. Αντίθετα ποτέ δεν θα καταφέρουμε με τα σημερινά φθαρτά γήινα σώματα μας η τις διαστημοσυσκευές μας να επισκεφτούμε η και να εποικίσουμε αυτό το εντελώς εχθρικό για τα γήινα σώματα μας σημερινό υλικό Σύμπαν..

Αστροφυσικός

Και πια παραθρησκευτική οργάνωση είναι πίσω απο ολη αυτή την διαστημική παραπληροφόρηση? Η ορθοδοξία ουδέποτε ανέφερε πλανητικές λεπτομέρειες με ακριβείς ακτινοβολίες υποβάθρου και πράσινα άλογα και απο που εσυ ξέρεις οτι μόνο η Γη τα κατάφερε με την μαγνητόσφαιρα μέσα σε τόσους άπειρους πλανήτες και γαλαξίες? Έκανες κοντινές μετρήσεις σε όλους με την φαντασία σου και γνωρίζεις οτι κανένας δεν φέρει μαγνητόσφαιρα πέραν της Γης η έτσι σας έβαλε να διαδίδετε η οργανωσή σας? Τα έχετε βάλει με την επιστήμη και παραμυθιάζετε τον κοσμάκι που δεν γνωρίζει. Οι άλλοι πάλι οι οπαδοί της επίπεδης Γης πάλι τα ίδια κάνουν: zionist paid trolls flat earth ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΕΙΔΗΣΗ

@@@

Να αποκαλείς άπειρους τους πλανήτες- έστω δισεκατομύρια- παρόμοιους με την γή δεν ισχύει. Η παρατήρηση ενός αντικειμένου από απόσταση, δίχως να υπάρχει φυσική επαφή με αυτό λέγεται τηλεσκόπηση . Η όρασή μας είναι ένα είδος τηλεπισκόπησης. Όταν το μάτι μας παρατηρεί ένα αντικείμενο, αυτό που κάνει είναι να καταγράφει την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία (το φως) που ανακλάται από την επιφάνεια του αντικειμένου. Η ακτινοβολία αυτή περιέχει πληροφορίες σχετικά με την επιφάνεια του αντικειμένου και μας βοηθά να διακρίνουμε το χρώμα και τη μορφή του. Παρομοίως, οι σαρωτές των δορυφόρων καταγράφουν την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Ο ήλιος π.χ εκπέμπει στο πράσινο φάσμα και βοηθά στην φωτοσύνθεση των φυτών που με τη σειρά τους παράγουν οξυγόνο και σάκχαρα απαραίτητα για τη ζωή στη γή . Γνωρίζεις πώς το 80% των γαλαξιών , εξωπλανητών και πλανητικών συστημάτων που παρατηρούμε με τα διαστημικά τηλεσκόπια σε αποστάσεις χιλιάδων ,εκατομυρίων ετών φωτός δεν έχει ακόμα ...γεννηθεί; Ο αριθμός τους (απο άπειρους) μειώνεται έτσι δραματικά άν αναζητάμε κάποιους σαν την γή με άστρα παρόμοια σαν τον ζωοδότη ήλιο μας. Κάποιος θα πεί: "μα δεν παρατηρούμε ποτέ πράσινα άστρα σε αντίθεση με όλα τα άλλα χρώματα". Υπάρχουν όμως και εμφανίζονται στο πράσινο χρώμα ,μάζες αερίων νεφελωμάτων που περιέχουν κυρίως οξυγόνο απαραίτητο για την ζωή. Το πράσινο χρώμα οφείλεται στα άτομα του οξυγόνου που διεγείρονται από κάποια πηγή που εκπέμπει υπεριώδη ακτινοβολία και στη συνέχεια αποδιεγείρονται εκπέμποντας κυρίως πράσινο φως (μήκος κύματος 558 nm). Πρόκειται για το γνωστό φαινόμενο του φθορισμού. Όταν δούμε ένα εξαιρετικά σπάνιο πράσινο αστρικό αντικείμενο στις εικόνες των τηλεσκοπίων ( τo 2016 τo Χάμπλ κατέγραψε ένα τέτοιο φαινόμενο ),ξέρουμε ότι αυτό σίγουρα δεν είναι άστρο (εφόσον δεν χρησιμοποιούνται ψευδή χρώματα για να μεγιστοποιήσουν την αντίθεση και την ορατότητα του). Η ύπαρξη του πράσινου χρώματος υποδηλώνει την παρουσία αερίου οξυγόνου στην μεσοαστρική ύλη που υφίσταται το φαινόμενο του φθορισμού και εκεί πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε για εξωπλανήτες και πλανήτες που επίσης περιστρέφονται γύρω απο ένα μητρικό άστρο ,συνήθως είναι ένας κόκκινος νάνος, αλλά που εκπέμπει σε διαφορετικό φάσμα επομένως δεν υπάρχουν πράσινα φυτά να φωτοσυνθέτουν οξυγόνο εκεί . Για να μιλάμε για υλική ζωή είναι απαραίτητο το οξυγόνο επομένως και εφόσον δεν έχουν παρατηρηθεί πλανήτες και εξωπλανήτες σε μάζες αερίων νεφελωμάτων , ζωή εκεί έξω όπως την συναντάμε στη γή δεν υπάρχει..

James Webb cost

Το κόστος κατασκευής του διαστημικού τηλεσκοπίου που φτιάχτηκε για να αναλύσει φασματοσκοπικά τις ατμόσφαιρες των εξωπλανητών για ύπαρξη βιολογικής δραστηριότητας στους εξωπλανήτες που θα ανακαλύψει εντος ολίγου το TESS ανοίγοντας του τον δρόμο, και για αυτό καθυστέρησε η εκτόξευση του ώστε να τα βρεί ολα έτοιμα απο το TESS, εξοικονομώντας χρόνο και καύσιμα, ανέρχετε σε 20 δις δολλάρια. Σύμφωνα με την δική σου θεωρία ολοι αυτοί που συνεργάστηκαν είναι ηλίθιοι και τσάμπα το κατασκεύασαν, εφόσον είναι σαν να αγοράζεις το ακριβότερο καλάμι ψαρέματος και να πας για ψάρεμα εκεί όπου δεν έχει ψάρια. Μόνο ο τρόπος που αναφέρεις μαθηματικές λεπτομέρειες και μήκη κύματος σε μη επιστημονικό κοινό, φαίνετε ξεκάθαρα οτι η τα κάνεις copy paste απο κάπου για να τρολλάρεις η το έχεις κάψει, η προσπαθείς να μπερδέψεις τον κόσμο. Περίμενε 2 χρονάκια που θα εκτοξευθεί το James Webb να δούμε τι θα βγείς να λες για να διαψευσεις τις εντυπωσιακές ανακαλύψεις-αποκαλύψεις του.

φάτε μάτια ψάρια μέσω του WEBB

Eδώ έδωσαν 120 δίς oι περισσότερες χώρες για να φτιάξουν τον ISS το 2000 που περιστρέφεται και αυτός κάτω απο τις ζώνες Βάν Άλλεν, για να βρούν όλα αυτά τα χρόνια πώς το ανθρώπινο σώμα π.χ του μεσήλικα αντέχει περισσότερο στην έλλειψη βαρύτητας 6-9 μήνες. Αλλά μόλις κατέβουν στη γή οι αστροναύτες τρέχουν σφαίρα στην Γάυδο και την Κρήτη για αποτοξίνωση απο την γαλαξιακή ακτινοβολία αφού δέχονται πολλαπλάσιες δόσεις σε τροχιά. Τι μάθαμε τελικά απο τον ISS ξοδεύοντας 120 δίς ευρώ για την κατασκευή του , μη συνυπολογισμένου του τεράστιου κόστους συντήρησης του όλα αυτά τα 18 χρόνια ; Πώς τα διαστημικά ταξίδια είναι πρός το παρόν αδύνατα λόγω της φονικής κοσμικής ακτινοβολίας ! Τα 20 δίς θα λυπόντουσαν για το WEBB;

@@@

Δεν ανήκω σε καμμιά θρησκευτική η παραθρησκευτική ομάδα. Διαβάζω απλά τη Γραφή και εντρυφώ παράλληλα σε κάθε νέα επιστημονική ανακάλυψη και γνώση ειδικά στην σύγχρονη αστροβιολογία. Αυτό που έμαθα μελετώντας αυτά τα δύο, την Βίβλο και την Επιστήμη ,είναι πώς δεν ανατρέπουν το ένα το άλλο μάλιστα αλληλουποστηρίζονται! Ακόμα και το κβαντικό παράδοξο αναφέρεται μέσα στην Παλαιά αλλά και την Κ.Διαθήκη. Ναι σαν Έλληνες και με την σοφία που μας διακρίνει αρχαιόθεν μας έλκει το κεκρυμένο παρά του Θεού σε σημείο να μη ζητάμε σημεία- θαύματα όπως οι Ιουδαίοι αλλά την Άνωθεν Σοφία την κεκρυμμένη απο αιώνων που ο Χριστός δίδαξε με την μορφή απλών παραβολών και που ο ανόητος και ο άφρων πάντα θα θεωρεί ανάξια λόγου και θα λοιδωρεί . Καταλήγω και κάνω μια σύσταση σους γνήσιους Έλληνες αναζητητές της Μίας Αλήθειας γιατί ο Έλλην και ο Χριστός ταυτίστηκαν απο την αρχή του πανανθρώπινου κυρήγματος Του : "Θέλομεν να είδωμεν ( γνωρίσουμε) τον Ιησού" είπαν στους μαθητές Του και ο Ιησούς μόλις τους είδε απάντησε: "Ελύληθεν η ώρα ίνα δοξασθεί ο Υιός του Ανθρώπου" αγκαλιάζοντας αυτοστιγμεί, χρίζοντας και αποστέλλοντας στην συνέχεια στον κόσμο τους αναζητητές της Αλήθειας τους γνήσιους Ελλήνες μαθητές Του και Αποστόλους ,για να διδάξουν την Αλήθεια στους ανθρώπους κατασφραγίζων ,σοφίζων και δοξάζων το γένος των Ελλήνων εις τους αιώνες των αιώνων ..

ONE

Ακου αυτό λοιπόν. Με την επιβεβαίωση της ύπαρξης ζωής σε όλο το σύμπαν η Θεική ύπαρξη θα ενισχυθεί, διότι θα ενισχυθεί και η αναζήτηση του δημιουργού όλων αυτών των θαυμάτων και της ζωης παντού. Αν ρωτήσεις έναν υπερανεπτυγμένο πολιτισμό θα σου απαντήσει οτι ακόμα αναζητούν τον δημιουργό τους. Οσο αυξάνεται η περιπλοκότητα της δημιουργίας, άλλο τόσο αυξάνετε και η αναζήτηση της αιτίας που τα προκάλεσε ολα αυτά, σε βαθμό που η επιστήμη θα αδυνατεί να εξηγήσει επιστημονικά όλα αυτά τα πράγματα και θα σηκώσει τα χέρια ψιλά και θα υποδείξει τον ενα δημιουργό και ωρολογοποιό αυτού του ρολογιού που λειτουργεί με τόση συντονισμένη ακρίβεια και ανεξήγητη αρμονία και τότε ολοι θα καταλάβουν και θα γίνουν ενα με τον δημιουργό τους, αυτόν που ήταν είναι και θα είναι η αρχή και το τέλος.

@@@

Το ερώτημα σου είναι εύστοχο και σύγχρονο .Γιατί όμως επιμένεις σε αυτό το υλικό φθαρτό ορατό σύμπαν και όχι στο παντελώς νέο; Ο Θεός δεν μπορεί να κάμει τα πάντα καινά; Ο ανακαινισμένος- αναγεννημένος δια του Ιησού Χριστού Άνθρωπος ο μη έχων πλέον ουδεμίαν πρότερον ανάμνηση αμαρτίας γιατί να θέλει να ζήσει σε αυτό το πεπαλαιωμένο θνητό Σύμπαν και όχι στο Νέο όπως μας λέει στο λόγο Του; Ο Χριστός - η αψευδής Σοφία του Θεού- μας μίλησε γιαυτό το νέο Σύμπαν ;΄Ναί μας μίλησε μέσω μιάς απλής παραβολής : Χρησιμοποίησε όρους της τότε εποχής με τον "νέον και τον παλιόν οίνον" και τα "ασκιά τα παλαιά και νέα". "Και ουδείς βάλλει οίνον νέον είς ασκούς παλαιούς, εί δέ μή γε ρήξει ό νέος οίνος τούς ασκούς και αυτός εκχυθήσεται και οι ασκοί απειλούνται".. Τι θέλει να μας διδάξει διαχρονικά ο Ιησούς χρησιμοποιώντας καθημερινές εκφράσεις απο τον τρόπο ζωής των απλών ανθρώπων της εποχής του ; Ο νέος οίνος συμβολίζει τον νέον εν Χριστώ Ιησού επουράνιον Άνθρωπον τον κατά την εικόνα και ομοίωσην Του πλασθέντα και εν τοις εσχάτοις καιροίς λυτρωθέντα και εξαγορασθέντα απο το κράτος του θανάτου δια της σταυρικής θυσίας Του. Ο παλαιός ασκός στον οποίο δεν δύναται να χωρέσει και να διατηρηθεί ασφαλής ο νέος οίνος είναι το παλαιό Σύμπαν αυτό δηλ. που ενοικώμεν σήμερα με τα θνητά σώματα μας . Ο νέος " οίνος" είμαστε εμείς δηλ. οι λελυτρωμένοι με τα νέα πνευματικά και ένδοξα σώματα μας τα οποία χρειάζονται πλέον νέον "ασκόν- επένδυμα" δηλ. ένα παντελώς Νέο Σύμπαν..

Πανσπερμία

Η ζωή στην Γη δημιουργήθηκε με το ιδιο τρόπο που δημιουργήθηκε κάποτε στον Αρη. Εκτός και εαν κάποτε ζούσαμε εκεί και κάποια καταστροφή μας εξανάγκασε να μεταβούμε εδώ. Το θέμα είναι πότε, πως και που ξεκίνησε για πρώτη φορά η ζωή! Αν δείς στο youtube το βίντεο με την αποστολή της Nasa JUNO-ΗΡΑ στον πλανήτη Δια το 2016 όπου επιλέχθηκε απο την Nasa η μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου (TITANS) όπου η ίδια μουσική πλαισίωσε και την ταινία Μέγας Αλέξανδρος και οχι τυχαία αρχαιοελληνικού συμβολισμού κομμάτι για την διαστημική αυτή αποστολή, ενώ θα μπορούσαν να έβαζαν κάλιστα κάποιο αμερικάνικο, αλλά γιατί η Ελλάδα έχει διαστημική ιστορία και ό ήλιος-άστρο της Βεργίνας δεν συμβολίζει Ηλιο η άστρο αλλά συμβολίζει την Γή στο κέντρο του και μετεωρίτες-πανσπερμία η διαστημόπλοια να φέρνουν την ζωή στην Γη ! θα δεις οτι η Nasa έγραψε προς το τέλος του video 2:12 λεπτό αυτό: For Juno a search for our beginning! Δηλαδή οτι για το σκάφος Juno, είναι να ψάξει απο που ξεκινήσαμε και η Nasa το γνωρίζει οτι δεν ξεκινήσαμε απο την Γη, για αυτό το έγραψε σε αυτό το video της, το οποίο βρίσκεται στο youtube channel NASAJuno και θα το αναζητήσεις στο youtube έτσι: Juno Approach Movie of Jupiter and the Galilean Moons

0:30

Εμένα μου αρέσει στο video: Juno Approach Movie of Jupiter and the Galilean Moons και το σύμβολο στο προσοφθάλμιο του τηλεσκοπίου στο 0:30. Οκτάκτινο αστέρι πολύ συμβολικό... Το οκτάκτινο αστέρι σύμφωνα με τους Πυθαγορείους συμβολίζει ΤΟ ΟΛΟΝ, ΤΟ ΤΕΛΕΙΟΝ, ΤΟΝ ΜΥΗΜΕΝΟ, αλλά και ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΑΙ. Ο Μέγας Αλέξανδρος χρησιμοποιούσε το σύμβολο πλαισιωμένο από έναν ρόμβο, που συμβολίζει τα τέσσερα στοιχεία της φύσης, τα τέσσερα άκρα του ουρανού και υποδήλωνε την ιερή ένωση του Αλεξάνδρου με τις θεϊκές δυνάμεις. Συγκεκριμένα στην περιοχή της Μίεζας στον Μακεδονικό τάφο Λύσωνος και Καλλικλέους υπάρχει το οκτάκτινο αστέρι ζωγραφισμένο στον τοίχο του νεκρικού θαλάμου πάνω σε Μακεδονική ασπίδα καθώς επίσης και σε νομίσματα. Τα παλαιότερα Οκτάκτινα αστέρια βεβαιώνονται στη Μεσοποταμία, στον πολιτισμό της Βαβυλώνας, όπου είναι σύμβολο της θεάς Ishtar, θεάς του έρωτα, αλλά και του πόλεμου και της αναπαραγωγής, της Θεάς που διέπει τη ζωή και το θάνατο, της Ishtar που αντιπροσωπεύει τον πλανήτη Αφροδίτη, το Αυγερινό. Για κάποιους, ο αριθμός 8 σχετίζονται με την Ιshtar και το γεγονός ότι ο πλανήτης Αφροδίτη έχει οκταετή κύκλο στην αστρονομία. Άλλοι το παρομοιάζουν και με τα αντίστροφα έψιλον. Γνωρίζεις το THUNDERBOLTS PROJECT? Για δες και εσυ αυτό το βίντεο (Discourses on an Alien Sky 5 | Mythic Creation Events Seen and Heard) και θα καταλάβεις ;-)

Κόκκινος πλανήτης ωρολογιακη βόμβα!

Ο Άρης είναι ο nibiru που κάποτε ήρθε κοντά στη Γη (αν δείτε είναι κόκκινος και είναι ο ακριβώς επόμενος πλανήτης από τη Γη). Από εκεί ήρθαν και αποίκισαν την Γη ξέροντας ότι ο πλανήτης τους καταστράφηκε από τους ίδιους και από μετεωρίτες που χτύπησαν πιθανόν και το φεγγάρι. Με την πτώση μετεωρίτων στον Άρη άλλαξε και η κλιματική σύσταση του με αποτέλεσμα να γίνει όπως τον γνωρίζουμε τώρα. Κάτω από το υπέδαφος του Άρη υπάρχει λάβα και ηφαίστεια που κάποια στιγμή θα κάνουν έκρηξη και τότε θα καταστραφεί ολοκληρωτικά ο Άρης εκτοξεύοντας κομμάτια του στην Γη και θα καταστρέψει και την Γη! Οι πύρινες γλώσσες που αναφέρει η Αποκάλυψη και που θα δούμε όταν έρθει το τέλος!

Κακοπροαίρετος

Εύγε ! Τα επιχειρήματά σου και η επιστημονική σου γνώση και φυσικά η αποκάλυψη είναι επιχειρήματα που κανένας φραπέλληνας δεν μπορεί να αντικρούσει. Τώρα πιες τον φραπέ σου και άκου πάολα ! Μπορείς να μείνεις ήσυχος ! Έλυσες το αίνιγμα του σύμπαντος !

επιστήμων

Mπα ξέχασε να πει τα βασικότερα για να θεωρείται το επιχείρημα του ολοκληρωμένο! όλα αυτά ήταν απ'' τη αρχή ένα σχέδιο των ερπέτομορφων που διαμόρφωσαν την γεωφυσική δραστηριότητα του Άρη κατ αυτόν τον τρόπο επειδή είναι ψυχρόαιμα όντα. Οι μετεωρίτες στην πραγματικότητα ήταν προηγμένα όπλα κοσμικής ακτινοβολίας του δρακονιανού στόλου που κατέστρεψε την ναυαρχίδα nibirou των νεφελείμ! το κόκκινο χρώμα το επέλεξε η βασίλισσα τους γιατί είναι της μόδας στα γαλαξιακά σαλόνια ομορφιάς. το όνομα Άρης το έδωσαν ως ανάμνηση της αγαπημένης τους ομάδας απόγονοι της οποίας υπάρχουν ακόμα στην γη στην φυσική τους μορφή. ΥΣ φήμες λένε ότι οι δράκονιοι σκοπεύουν να επιτεθούν στον πλανήτη μας επειδή πληροφορήθηκαν ότι κάποιες απ της κατώτερες μορφές ζωής που υπηρετούν στα αστρόπλοια τους διέφυγαν στην γεωγραφική τοποθεσία Ελλάδα. αυτά τα αποτρόπαια UFO ανακάλυψαν μια μυστηριώδη ουσία που λέγεται φραπέ και εθίστηκαν σε αυτήν.

Υπήρξε ζωή στον Άρη:

Η NASA ανακάλυψε απόρρητη συνομιλία του αρχηγου της ΝΔ, Κυριάκου Μητσοτάκη με εξωγήινο στην κορυφή Kορακοβούνι του Υμηττού.

@Υπήρξες

Πράγματι ζουν ανάμεσά μας...... Δες τον Καραθανίκα!!!!!!!!!!!

ck kal

Πανιβλακες που σε ενα επιστημονικό άρθρο βάζουν αριστερα δεξια κουλη αλεξη κλπ...ηλίθιοι αυτό που ανακοίνωσε η NASA σημερα ειναι ισως μεγαλύτερο επίτευγμα και απο την 1η αποστολή στη σελήνη..και οποιος μιλάει για πράσινα ανθρωπάκια κλπ μαλλον δεν έχει ιδέα απο φυσική και αστρονομία...

Μπα

Καλά καλά χαλάρωσε. Δεν το δημοσιευσανε και στο νεΐτσουρ. Για σένα σίγουρα είναι οτι πιο σημαντικό συνέβη στη ζωή σου. Όμως η χαρά σου πηγάζει απο το μίσος σου για την ίδια σου την ανυπαρξία.

Happy Moron

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τό πώς δημιουργήθηκε η ζωή στην Γη. Τό εάν υπήρχε κάποιας μορφής *ζωή* στον Άρη , λίγη σημασία έχει σήμερα.

Origin Story

By David Christian

The history of our world in 18 minutes

Στο youtube η ομιλία του στο TED και με υπότιτλους σε 39 γλώσσες και Ελληνικά οπου αποδεικνύει οτι όπως ξεκίνησε η ζωή εδώ, με τον ίδιο τρόπο μπορεί να έχει ξεκινήσει και σε πολλά άλλα ηλιακά συστήματα! αναζητήστε το έτσι: (The history of our world in 18 minutes | David Christian) Και άλλο ένα με υπότιτλους εξίσου καταπληκτικό και ανάλογο: We are all made of stardust George Coyne TEDxYYC - YouTube

xm

Ξέρουμε. Δες κανένα ντοκυμαντέρ και διάβασε κανένα βιβλίο.

Πανσπερμία

Αστεία

Καλές οι δημοσιεύσεις αλλα ρε παιδια μεθάνιο βρήκανε. Σιγά τη σπάνια ένωση. Απο εκεί μέχρι να βγούνε πράσινα ανθρωπάκια έχει μερικά τρισεκατομμύρια χρόνια εξέλιξης διαφορά. Ακόμα και να βρούνε πράσινα ανθρωπάκια ο Θεός με σοφία θα τα έχει κάνει. Τζάμπα κουράζονται.

Κακοπροαίρετος

Τσάμπα κουράζονται όντως ! Ο άνθρωπος όσο πάει γίνεται πιο ηλίθιος πιστεύουν ακόμα στον εβραίο θεό των γιδοβοσκών !

Κακομούτσουνος

δεν διαθέτουν όλοι την σοφία σου (και του τομ κρούζ). Αν και πιο πολύ σε κόβω να έχεις θεό τον Λένιν.

Κακοπροαίρετος

Καλά εννοείται πως όχι κάθε φορά που μιλάω με άτομα μειωμένης αντίληψης σαν και εσένα το iq μου πέφτει πόσο να μου έχει μείνει ;

Γιάννης

Ενώ να πιστεύουν στη δημιουργία από το τίποτα και στην τυχαία εξέλιξη είναι σοφία...

πάτε καλά ρε?

Δεν υπάρχει τυχαία εξέλιξη αλλά μια κατευθυντήρια δύναμη προς μια αλληλουχία φυσικών δυνάμεων που σχηματίζουν μια ενιαία διαδικασία. Το μεθάνιο αποτελεί θεμελιώδη οργανική ένωση που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην χημική διεργασία που διαμόρφωσε τις πρώτες μορφές ζωής στον πλανήτη μας πριν 3.5 δις χρόνια. Η αυξημένη ποσότητα μεθανίου στην ατμόσφαιρα οφειλόταν κατά ένα μεγάλο βαθμό στην μεταβολική διαδικασία των αρχαίων μικροβίων που βασιζόταν στο υδρογόνο το διοξείδιο του άνθρακα και το οξυγόνο οι εν λόγο ενώσεις είναι η βασική φόρμουλα της ζωής δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε εάν κάποτε ο Άρης φιλοξένησε σύνθετες μορφές ζωής γιατί μας λείπουν γνώσεις εκατομμυρίων ετών γεωφυσικής ιστορίας κάναμε όμως την πρώτη αρχή.Όσο για την θρησκεία ουδεμία σχέση έχει με την επιστήμη ο συνδυασμός τους απαιτεί ώριμη κριτική σκέψη την οποία δεν διαθέτεται!

ΑΝΤΙΣ

Ποιο θεο των Εβραιων;1)Αυτον που συναντησε ο Άβραμ-Αβραάμ οταν μετακομισε στις κρητικες(ελληνικες) αποικιες της Παλαιστινης;2) Αυτον που του υπεδειξε ο Χαναναιος Κρητικος(Ελληνας) Μελχισεδεκ;3)Αυτον που τους συτησε ο Μωυσης ανεθρεμμενος με τη σοφια των Αιγυπτιων ιερεων του θεου Δια που γεννηθηκε και μεγαλωσε στην Κρητη και που ειχε τοση σχεση με τους Εβραιους ωστε παντοτε μιλουσε μαζι τους με διερμηνεα τον Ααρων; 4)Αυτον που του μυησε ο ιερεας του υψιστου Ιοθωρ και τον ειχε τοσα χρονια στη δουλεψη του και του εδωσε την κορη του για γυναικα του και σαφως ηταν Ελληνας; Αυτον που υμνησε ο ξανθος Δαβιδ με υμνους εντεχνους οταν οι Εβραιοι δεν ηξεραν να γραψουν το ονομα τους παρα μονο οι Ελληνες; 5) Αυτον που τους διδαξε ο Ιησους,ο Χριστος, απο τη Γαλιλαια,ο Ελληνας απο τη διασπορα των ελληνιστικων χρονων; Ο λ α ειναι ε λ λ η ν ι κ α και αντιγραφες ελληνικων, και χωρις τους Ελληνες δεν έγινε ουδέ έν τών όσων έγιναν!

kk

Μεθάνιο είναι πολύ πιθανό να το παράγουν και μικροοργανισμοί. Εφόσον αλλάζει η δραστηριότητα ανά εποχή θα μπορούσε να σημαίνει ότι το καλοκαίρι βγαίνουν απ’ την χειμερία νάρκη και ενεργοποιούνται. Αλλιώς, αν υπήρχε διαρροή θα έπρεπε να ήταν σταθερή η ποσότητα. Ακόμα όμως κι αν δεν είναι βακτήρια, τότε σημαίνει ότι στο υπέδαφος ο Άρης δεν είναι τόσο ανενεργός όσο νομίζουμε, μπορεί να παράγεται από ηφαίστεια; Για αυτό και θέλουν να εξετάσουν αν γίνονται σεισμοί, νομίζω τον Νοέμβριο που μας έρχεται. Επίσης το μεθάνιο μπορεί να βοηθήσει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, δηλαδή να ζεσταθεί ακόμα περισσότερο ο πλανήτης. Επίσης το μεθάνιο έχει πολύ υδρογόνο (CH4)... Έχεις δει ποτέ σπήλιά στον Άρη; Όλα έχουν θαφτεί κάτω από αυτήν την έρημο. Αν υπάρχει δραστηριότητα στο εσωτερικό αναρωτιέμαι τι θα γίνεται σε σπηλιές στο υπέδαφος.

Διάβασε για το πείραμα...

των Stanley Miller του 1953 και θα καταλάβεις μετά τι σαΐτα πέταξες.

JimmyJazz

Το σύμπαν έχει ηλικία 15δις χρόνια

jo

Το γνωστό σύμπαν! σύμφωνα με την θεωρία των κβαντών υπάρχουν αμέτρητα άλλα σύμπαντα πέρα απ΄' αυτό με πιθανή ηλικία αμέτρητα τρις έτη.

hayabusa2-ryugu