Βίντεο από... άλλον κόσμο: Οι καταιγίδες στον πλανήτη Δία είναι άκρως εντυπωσιακές

jupiterole12

Μία εκπληκτική 3D σύνθεση από τους επιστήμονες της NASA που μελετούν μέσω του Juno τον μεγάλο αέριο γίγαντα του ηλιακού μας συστήματος

Δίας... ο βασιλιάς των Ολύμπιων Θεών, αλλά και ο μεγαλύτερος πλανήτης του ηλιακού μας συστήματος. Ο αέριος γίγαντας αποτελεί τη φυσική ασπίδα για τη Γη μας και έναν σοβαρό λόγο που η ζωή άκμασε ακριβώς σε αυτόν τον μικρό γαλαζοπράσινο πλανήτη. Η μελέτη του Δία μέσω της αποστολής Juno, επιφυλάσσει καθημερινά μεγάλες εκπλήξεις, ακόμη και στους πλέον μυημένους στην απεραντοσύνη του Διαστήματος. Επιστήμονες της NASA που έχουν μελετήσει όσο κανείς άλλος τον αέριο γίγαντα του ηλιακού μας συστήματος, δημιούργησαν ένα 3D βίντεο Animation από υπερκαταιγίδα στον πόλο του μεγάλου πλανήτη.

Το βίντεο είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό, ενώ συνοδεύεται από εξαιρετικά χρήσιμες πληροφορίες, για την κατανόηση των φυσικών νόμων και της κατάστασης που επικρατεί στον πλανήτη Δία.

«Πριν την αποστολή του Juno, μπορούσαμε μόνο να υποθέσουμε για τα φαινόμενα στον Δία. Τώρα, με το Juno να πετά από τον έναν πόλο στον άλλον και καταγράφοντας χιλιάδες εικόνες, τις οποίες στέλνει στη Γη, μπορούμε πλέον να μιλήσουμε για υπερκυκλώνες και εντυπωσιακά φαινόμενα, το καθένα μεγαλύτερο από τη Γη», τόνισε ο Alberto Adriani, εκ των επικεφαλής της ομάδας αστροφυσικών που μελετούν το μεγάλο πλανήτη.

Ακολουθούν τα δύο εκπληκτικά βίντεο που δημιούργησαν οι επιστήμονες της NASA:

Jupiter’s Dynamo

Jupiter North Pole Infrared Flyover

Τέσλα

Ρε φίλε τι πίνεις!!!????

@Τέσλα

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Χρησιμοποιείς το όνομα (Τέσλα) ενός από τους μεγαλύτερους επιστήμονες που έχουν υπάρξει στη γη, με πάνω από 3000 εφευρέσεις, που όμως τον έμεινε στη αφάνεια και στο σκοτάδι, διότι δεν ήταν συνεργάσιμος με την νέα τάξη πραγμάτων. Πόσες φορές έχεις ακούσει το όνομά του να αναφέρεται από τα ΜΜΕ, από διακεκριμένους επιστήμονες, από το σχολείο, από επιστημονικά έντυπα; Ελάχιστες έως μηδαμινές. Γιατί; 1ον: Είχε ανακαλύψει τη δυνατότητα παραγωγής ρεύματος πάμφθηνου και ανεξαρτήτου από την κρατική παραγωγή. 2ον: Είχε αναφέρει, ότι οι πλανήτες και τα αστερία που βλέπουμε στον ουρανό, είναι ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα και τίποτα περισσότερο. Όμως, η άποψη του αυτή είναι αντικρουόμενη στα συμφέροντα της νέας τάξης πραγμάτων, που θέλουν να πιστεύεις στα παραμύθια που σου πλασάρουν. Για αυτά και για πολλούς άλλους λόγους έμεινε στην αφάνεια.

@@Τέσλα

Όλοι αυτοί που γράφουν ότι ο Τέσλα ανακάλυψε τρόπους παραγωγής (πα)φθηνής ενέργειας αλλά όλες οι κυβερνήσεις του κόσμου, τωρινές και παλαιότερες, μας το κρύβουν για να ελέγχουν τους λαούς τους να μου δείξουν επιτέλους κάποια κείμενα του Τεσλα (όχι video youtube) και να φτιάξουν οι ίδιοι μια τέτοια συσκευή να πουλήσει η Ελλάδα ηλεκτρισμό στον κόσμο και να λύσει το παγκόσμιο πρόβλημα αλλαγής κλίματος αλλά και του εθνικού χρέους αφού θα γίνει η πλουσιότερη χώρα του επίπεδου/ωοειδή πλανήτη. Αυτό πάλι ότι ο Τέσλα δεν πίστευε στην ύπαρξη πλανητών μπορείς να μου δείξεις πχ πότε σε ποιό κείμενο το υποστηριξε. Στη Νέα τάξη πραγμάτων πρέπει να συμπεριλάβουν και την Αρχαία Ελλάδα μέχρι την εγκατάσταση της Εβραϊκής Μυθολογίας ΠΔ που επέβαλε την αντίληψη της επίπεδης γης. Καταλαβαίνω είναι γλυκές οι θεωρίες συνωμοσίας, μας κάνουν να ξεφεύγουμε από την βαρετή καθημερινότητα και βοηθάνε να γινόμαστε πιο δημιουργικοί και είναι καλο να αμφισβητούμε τους νόμους της φύσης όπως τους έχουμε διδαχθεί. Αλλά με μέτρο γιατί το να πιστεύουμε ότι όλα είναι μια συννομοσία, μέχρι και το σχήμα του πλανήτη μας μπορεί να οδηγήσει στην παράνοια. Κι εγώ δεν έχω πεισθεί για την προσσελήνωση των ΗΠΑ αλλά σε καμιά περίπτωση την ύπαρξη της Σελήνης σαν ουράνιο σώμα που περιστρέφεται γύρω από την γη. Για το σχήμα της Γης δεν έχω καμία αμφιβολία, έχω κάνει το γύρω του κόσμου και έχω επιστρέψει Ελλάδα από Ασία όπως εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι

Νάγια

Ρε φίλε μήπως θα έπρεπε να μας τα αναπτύξεις τα όσα υποστηρίζεις λίγο περισσότερο... Οπως πχ λες για το αλουμίνιο?

@Νάγια

Αν σου αναπτύξω τον συλλογισμό μου, θα χρειαστούν δεκάδες σελίδες. Πάντως όσον αφορά τα υλικά κατασκευής της σεληνακάτου (π.χ. το αλουμίνιο), τι δεν καταλαβαίνεις; Το αλουμίνιο λιώνει περίπου στους 660 °, η ατμοσφαιρά της γης αποτελείται από 5 στρώματα, που λειτουργούν σαν φίλτρο λ.χ. για τις ακτινές του ηλίου, οπότε εάν φτάσεις στο 5 στρώμα, την εξώσφαιρα η θερμοκρασία που αναπτύσσεται εκεί είναι άνω των 2.500 °C, οπότε το αλουμίνιο λιώνει. Πάπαλα η σεληνάκατος. Η επιστήμη που δημιούργησαν είναι η νέα θρησκεία για την ανθρωπότητα. Για ό,τι σου λένε, τους εμπιστεύεσαι τυφλά, χωρίς να αναζητάς, να ερευνάς, να πειραματίζεσαι, να ψάχνεις. Φυσικά, δεν μπορείς να κάνεις πολλά, γιατί δεν διαθέτεις την δυνατότητα τεχνολογικά, είναι δικό τους προνόμιο (Νέα Τάξη Πραγμάτων), οπότε επαφίεσαι σε αυτά που σου λένε. Η συντριπτική πλειοψηφία των πληροφοριών που αφορούν των φυσικό κόσμο που ζούμε και αντιλαμβανόμαστε, ισχύει σε μεγάλο βαθμό. Όμως, με προκάλυμμα αυτήν την γνώση του φυσικού κόσμου, σου αποκρύπτουν πληροφορίες σχετικά με την ύπαρξη σου στη γη και έξω από αυτήν. Σου δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι υπάρχει δυνατότητα διαφυγής από τη γη, π.χ. να μετεγκατασταθούμε σε άλλους πλανήτες, ενώ δεν ισχύει. Όσον αφορά, για την προσσελήνωση, εάν ψάξεις λίγο περισσότερο στο internet, θα βρεις πολλά λάθη που κάνουν στα γυρίσματα των σκηνών στα στούντιο του Hollywood π.χ. 1ον: ο κυματισμός της σημαίας, ενώ στη σελήνη δεν υπάρχει ατμόσφαιρα, 2ον: η καταγραφή της απογειώσεις της σεληνακάτου από την επιφάνεια της σελήνης (Ποιος έμεινε πίσω να καταγράφει το βίντεο και πως τους το έστειλε); κ.α. Μιλάμε για αστεία πράγματα.

@Νικος

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η όλη σημερινή αναβίωση της επίπεδης γης προωθείται από Ζιονιστές που προσπαθούν να αποδείξουν την Αλήθεια της Παλαιάς Διαθήκης. Και στο μεσαίωνα ήταν πάλι αναβίωση της θεωρίας αφού μας ξαναγύρισε σε παλιές ξεπερασμένες θεωρίες. Οι μόνες ζωντανές Θρησκείες που διδάσκουν σήμερα στην επίπεδη γη έχουν κάτι κοινό: την Καινή Διαθήκη. Οι Χριστιανοί έχουμε ξεπεράσει την Παλαιά Διαθήκη και την πρωτόγονη περιγραφή του Κόσμου που δίνει, η οποία ήταν αιώνες πίσω από την σύγχρονή της, Αρχαία Ελληνική σκέψη. Το Ισλάμ και οι Εβραίοι όμως όχι, προσπαθούν να αποδείξουν τις αρλούμπες της ΠΔ.

@@Νικος

Είναι τελείως λανθασμένος ο συλλογισμός σου. Πρώτον, εάν προωθούνταν η επίπεδη γη από τους Σιωνιστές, όπως μας λες ότι πιστεύεις: α)θα υπήρχε χρηματοδότηση και δημιουργία ομάδων έρευνας β)θα αναφερόταν σε όλα τα ΜΜΕ(έντυπα και ηλεκτρονικά) γ)θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση στον κόσμο κ.α. Δεύτερον, ότι αναφέρεις σχετικά με τις θρησκείες, δεν πρέπει να μας αφορά, διότι δεν προσεγγίζουμε το θέμα από θρησκευτικής πλευράς αλλά από ορθολογικής πλευράς. π.χ. η γη μπορεί να έχει δημιουργηθεί από έναν δημιουργό ή πολλούς δημιουργούς ή κάποια άλλη δύναμη που εμείς δεν γνωρίζουμε. Τρίτον, ο Σιωνισμός έχει δημιουργήσει την θεωρία της σφαιρικής γης και οτιδήποτε σχετίζεται με την αστροφυσική των 4 τελευταίων αιώνων. Ο Σιωνισμός δημιούργησε την Nasa, για να διαδίδει τις θεωρίες περί σφαιρικής γης, διαστήματος, πλανητών και άλλες μπούρδες. Τέταρτον, εάν σου αποκαλύψουν επίσημα, ότι η γη είναι επίπεδη και στατική, σημαίνει πολύ απλά ότι υπάρχει δημιουργός ή δημιουργοί ή εκτυλίσσεται κάποιο άλλο σενάριο που δεν θέλουν να μάθουμε. Μη ξεχνάς ότι τα τελευταία 6-8 χρόνια μέσω youtube, έχεις την δυνατότητα να ακούσεις από όλη την υφήλιο διαφορετικές απόψεις συνανθρώπων σου, που πιστεύουν ότι εντόπισαν κάτι διαφορετικό. Εγώ, πιστεύω ότι τα πάντα γύρω μας είναι προγραμματισμένα στην εντέλεια. Εμείς, δεν γνωρίζουμε πως προγραμματιστήκαμε (δεν υπάρχει κάποιο manual) και αρχίζουμε σιγά σιγά να αποκωδικοποιούμε, την ύπαρξη μας καθώς και το περιβάλλον που ζούμε. Τέλος, το ερώτημα είναι ένα και πολύ σαφές. Αφού, γνωρίζουν ότι η γη είναι επίπεδη και στατική, διότι τα τελευταία χρόνια διαθέτουν ανεπτυγμένη τεχνολογία, γιατί μας το αποκρύπτουν; Τι είναι αυτό που δεν πρέπει να μάθουμε; Και εάν μας λέγανε ότι είναι επίπεδη, στατική και ότι κάποιος ή κάποιοι μας έχουν δημιουργήσει και ότι δεν υπάρχει κάποιος σκοπός ή ότι υπάρχει, τι θα άλλαζε στη ζωή μας;

Lazaros

Πάρτε το χαμπάρι, δεν υπάρχει διάστημα. Δεν έχουν πατήσει ποτέ στο φεγγάρι και ούτε πρόκειται να το κάνουν. Γιατί; Γιατί, πολύ απλά δεν μπορούν. Εάν, όμως σας αρέσουν τα παραμύθια που σας πλασάρουν, συνεχίστε να τα δέχεστε άκριτα. Όσα 3D, CGI ή μονταρισμένα βίντεο σε στούντιο του Hollywood και να φτιάξουν, δεν μπορούν να μας πείσουν. Ο κόσμος ξύπνησε και δεν πιστεύει πλέον την MASA. Βεβαίως, το να μας πείσουν για όλα αυτά προσπαθούν εδώ και 5 αιώνες, οπότε για να τα αμφισβητήσει η ανθρωπότητα θα χρειαστούν αιώνες. Ερωτήσεις προς ευκολόπιστους. Γιατί, όλο το χρόνο από οποιοδήποτε σημείο της γης, βλέπουμε πάντα την ίδια πλευρά της σελήνης; Αφού, η γη γυρίζει γύρω από τον άξονα της, γιατί δεν κάνει το ίδιο και η σελήνη; Γιατί, οι πλανήτες και τα αστέρια δεν έχουν σταθερό φως, ενιαίο αλλά το φως τους τρεμοπαίζει, είναι πολύχρωμο και με ακανόνιστο σχήμα; Γιατί, εάν παρατηρήσουμε τα αστέρια από οπουδήποτε και οποτεδήποτε βρίσκονται στο ίδιο σημείο; Αφού, η γη γυρίζει θα έπρεπε να βλέπουμε διαφορετικούς αστερισμούς κατά τη διάρκεια του χρόνου. Εσείς πως γνωρίζετε ότι έγινε προσσελήνωση; Επειδή, σας δείξανε ένα βίντεο δημιουργημένο και μονταρισμένο στα στούντιο του Hollywood; Αυτό το σκουπίδι που παρουσίασαν σαν σεληνάκατο, θα μπορούσε ποτέ να προσσεληνωθεί; Αν παρατηρήσεις το βασικό υλικό που ήταν φτιαγμένη η σεληνάκατος ήταν το αλουμίνιο. Γνωρίζετε την θερμοκρασία τήξης του αλουμινίου; Είναι περίπου 660 °C. Γνωρίζετε την θερμοκρασία που επικρατεί στην εξώσφαιρα της γης; Είναι περίπου 2.500 °C. Θα μπορούσε ποτέ αυτό το σκουπίδι να φτάσει στη σελήνη; ΌΧΙ!

Ερατοσθένης ο Κυρηναίος

Δεν χρειάζονται καν επιχειρήματα για να αποδειχθεί ότι η γη δεν είναι επίπεδη με καπάκι από πάνω. Αυτό το έχουν κάνει στην Ελλάδα της ακμής από τον 6ο αιώνα πΧ, με 0.001% των τεχνολογικών μέσων που έχουμε σήμερα. Η ύπαρξη ανθρώπων στην Ελλάδα του 2018 (και είναι πολλοί) που συμμερίζονται τις παραπάνω αρλούμπες/θεωρίες συνωμοσίας δίνει μια πιθανή εξήγηση για το πως φτάσαμε ως εδώ.

Νικος

Φίλε μου το πείραμα του Ερατοσθένη, δεν ανακαλύπτει την σφαιρικότητα της γης. Διότι, με το ίδιο πείραμα αλλά με τον ήλιο να είναι πιο κοντά στη γη και με μικρότερη διάμετρο, επιβεβαιώνεται ακριβώς το ίδιο και στην επίπεδη γη. Απλά μας είπαν και καλά ότι ο ήλιος απέχει 149.600.000 χλμ. και έχει διάμετρο 1.391.016 χλμ. Εάν η απόσταση που απείχε από τη γη, είναι τόσο μεγάλη, γιατί όταν π.χ. πετάξει ένα μπαλόνι σε απόσταση μόλις 20 χιλιομέτρων από την επιφάνεια της γης, ο ήλιος φαίνεται πιο μεγάλος. Είναι δυνατόν, ένα σώμα που απέχει τόσα εκατομμύρια χιλιόμετρα από τη γη, μόλις διανύσεις τα πρώτα 20 χλμ να αρχίζει να μεγαλώνει σε τέτοιο βαθμό; Για ξανασκέψου το!

@Νικος

Ακριβώς Νίκο, το πείραμα του Ερατοσθένη δεν είχε σκοπό να αποδείξει ότι η Γη δεν είναι επίπεδη, αυτό ήταν ήδη δεδομένο στην Ελλάδα από τον 6ο αιώνα πΧ, καλά τα λέει ο αποπάνω. Ο Ερατοσθένης υπολόγισε την διάμετρο της Γης με μεγάλη ακρίβεια με βάση την καμπυλότητα της επιφάνειας, ο πρώτος στον κόσμο. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα: ας πάρει ένας επιπεδογήτης ένα καράβι/αεροπλάνο/έλκηθρο και να πάει στην προτεινόμενη άκρη του κόσμου να αποδείξει του λόγου το αληθές και να σταματήσει η ανθρωπότητα να πιστεύει ένα λάθος που κρατάει 26 αιώνες. Εγώ είμαι έτοιμος να πειστώ και να παραδεχτώ ότι έχω πέσει θύμα στρεβλής αντίληψης του κόσμου

Λευτέρης

Φίλε μου, για να αποδείξεις την αλήθεια πρέπει να ερευνήσεις και να εξερευνήσεις. Όμως, η έρευνα και εξερεύνηση στον Βόρειο Πόλο (Αρκτική), όπως και στον Νότιο Πόλο (Ανταρκτική), απαγορεύεται δια νόμου. Αυτές οι περιοχές φυλάσσονται και και κάνεις δεν σου επιτρέπει την πρόσβαση. Γιατί, απαγορεύεται η πρόσβαση σε αυτά τα μέρη, τι θέλουν να μας αποκρύψουν; Πώς θα αποδείξεις ότι η γη είναι επίπεδη, εάν δεν έχεις τη δυνατότητας έρευνας και εξερεύνησης; Πως θα αποδείξεις ότι οι πλανήτες είναι ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα, όταν δεν διαθέτεις την κατάλληλη τεχνολογική υποδομή; Ποιος τα διαθέτει αυτά; Η Nasa, που είναι πλήρως ελεγχόμενη, χρηματοδοτούμενη και δημιουργημένη από αυτούς. Οπότε, χρησιμοποιείς τις πληροφορίες που σου δίνουν αυτοί.

@Λευτέρης

Οι επιπεδογήτες λένε ότι τα εκατομμύρια ενδείξεων/αποδείξεων της 3Δ Γης (πχ η ύπαρξη GPS και ο Hellasat του ΟΤΕ) ίσως είναι όλα κατασκευάσματα και αποτέλεσμα πολυεθνικής συνωμοσίας αιώνων. Αλλά δεν δίνουν ούτε ένα στοιχείο/απόδειξη για τη δική τους θεωρία, απλά αρνούνται τα στοιχειά της άλλης 3Δ πλευράς. Ας στείλουν ένα cubesat κοστίζει κάτω από 10χ USD. Τα ταξίδια στην Ανταρκτική δεν απαγορεύονται από κανένα νόμο, ο καθένας μπορεί να πάει, να βγάλει φωτογραφίες από τον υποτιθέμενο τοίχο που ορίζει το "τέρμα του κόσμου", αλλά δεν έχουμε δει ούτε μια φωτογραφία photoshopιά ή μη. Ας πετάξει κάποιος από την κοινότητα της επίπεδης γης με την απευθείας πτήση της Qantas από Αυστραλία σε Νότια Αμερική , πτήση που θα ήταν αδύνατη με υπάρχουσα τεχνολογία αν η γη ήταν επίπεδη με βάση τον προτεινόμενο χάρτη χωρις ανεφοδιασμό καυσίμων. Να αποδείξει ότι είτε δεν υπάρχει ή ότι η διάρκεια είναι 80 ώρες και όχι 23 όπως επιβεβαιώνουν 430000 επιβάτες που έχουν πετάξει τα τελευταία 3 χρόνια. [...]

@@Λευτέρης

Το θέμα είναι να αγοράσεις το cubesat ή πως θα το στείλεις σε τέτοιο ύψος, που χρειάζεται εξειδικευμένες πλατφόρμες και το σύστημα εκτοξεύσεις; Έχεις, εσύ τη δυνατότητα να δημιουργήσεις αντίστοιχο σύστημα όπως έχει η Nasa; Πλάκα μας κάνεις; Εάν, υπήρχε η δυνατότητα δημιουργία ή αγοράς του συστήματος που διαθέτει η Nasa, δεν θα χρειαζόταν να στείλεις το cubesat να μπει σε τροχιά, απλά μόνο μια κάμερα θα χρειαζόσουν για να διαπιστώσεις εάν η γη είναι επίπεδη ή σφαιρική. Δεν απαγορεύονται τα ταξίδια στην ανταρκτική και οι φωτογραφίσεις, αλλά η εξερεύνηση της με διάφορα μέσα. Όσο, για την απευθείας πτήση της Qantas από Αυστραλία σε Νότια Αμερική, υπάρχει και είναι 16 ώρες περίπου. Αλλά, γιατί να είναι 80 ώρες στην επίπεδη γη; Εάν, έχεις κάτι σφαιρικό και το μετατρέψεις σε επίπεδο, δεν αλλάζει κάτι στη διανύσει της απόστασης. π.χ. εάν ένα μυρμήγκι βρίσκεται πάνω σε μια μπάλα και διανύσει 10cm επιφάνειας, εάν αυτή η μπάλα σκάσει και γίνει επίπεδη πάλι 10cm δεν θα διανύσει για να φτάσει στο ίδιο σημείο;

@@Λευτέρης

δεν είναι αυτός ο χάρτης επίπεδης γης που αποδέχεται η κοινότητα επιπεδογήτων; https://flatearthdisclosure.files.wordpress.com/2015/07/1024px-azimuthal_equidistant_projection_sw.jpg Αν δεχτούμε το χάρτη και μετρήσουμε την απόσταση Νοτίου Αμερικής - Αυστραλίας η πτήση δεν γίνεται ούτε σε 40 ώρες όχι σε 16 ώρες ακόμα και αν ακολουθούσε ευθεία τροχιά δηλαδή περνούσε από Ασία, Αρκτική Καναδά ΗΠΑ κλπ. Η πτήση με γίνεται περιφερειακά πάνω από θάλασσα κάτι που θα έκανε την διαδρομή μεγαλύτερη. σο για cubesat δεν χρειάζεται προξγμένη τεχνολογία και nasa , Russia, υπάρχουν πολλές μικρές εταιρίες που κάνουν εκτοξεύσεις και χρεώνουν γύρω στα 6χ USD για εκτόξευση , ο μικροδορυφόρος στοιχίζει 2-3χ γιαυτό και έχουν σταλεί πάνω από 50 μικροδορυφόροι. Μέχρι και το Πανεπιστήμιο Πατρών έχει στείλει. Δεν βγαίνει νόημα να είναι όλα μια συνωμοσία φίλε, ο αριθμός των εμπλεκομένων θα ήταν τόσο μεγάλος και ετερογενής (πχ από Πανεπιστήμιο Πάτρας, ΕΣΣΔ, ΗΠΑ, ΟΤΕ, Κιμ Γιογκ Γιουν, Τραμπ, Ινδία, Κίνα, Τεσλα, Τζεφ Μπέζος, υπάλληλοι space εταιριών) για να συννομοτήσουν και ο αριθμός των "ψευτοδεδομένων" θα ήταν τόσο μεγάλος για να κατασκευαστεί (GPS, εκατομύρια φώτος και δεδομένα), από την άλλη τόσο εύκολο να καταρριφθεί (πχ μια και μόνο επίσκεψη στην Ανταρκτική, η οποία παρεμπιπτόντως σύμφωνα με το χάρτη είναι τόσο μεγάλη σε διάμετρο που δεν ελέγχεται τόσο εύκολα) ένας cubesat , ένα μπαλόνι ηλίου, ένας απολυμένος υπάλληλος της νασα/spacex/ που αποφασίζει να μιλήσει, δεν έχει βρεθεί ακόμα μια απόδειξη επίπεδης γης.. Το κόστος διαφύλαξης ενός τέτοιου μυστικού θα ήταν δυσανάλογο των οποιοδήποτε οφελών που προτείνονται. Η ανθρωπότητα στο μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας είχε γαιοκεντρικη και 2Δ αντίληψη του κόσμου, δεν κέρδισαν οι σιωνιστές και το κακό όταν οι άνθρωποι απέκτησαν σφαιρική αντίληψη της Γης. Το αντίθετο κερδίζουν όταν οι άνθρωποι σταματούν να ερευνούν και ακολουθούν αναπόδεικτες θεωρίες

@@@Λευτέρης

Δεν υιοθετούμε, ούτε αποδεχόμαστε κανέναν χάρτη, εφόσον δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια πως είναι το σχήμα της γης. Ούτε υποστηρίζουμε τυφλά κάποια ομάδα ανθρώπων που πιστεύει σε κάτι διαφορετικό. Αλλά, μπορούμε να λάβουμε διάφορες πληροφορίες από παντού, να τις αναλύσουμε και να αποδεχθούμε όσες πιστεύουμε ότι είναι σωστές, βάση επιχειρημάτων. Ισχυρίζεσαι, ότι υπάρχουν εταιρίες στην Ρωσία που μπορείς εύκολα να πετάξεις έναν δορυφόρο με μικρό κόστος, το Πανεπιστήμιο Πατρών μας αναφέρεις ότι το έχει ήδη κάνει, όπως και πολλοί άλλοι. Ας πούμε ότι συμφωνούμε στους άνωθεν ισχυρισμούς σου. Εγώ, θα σου θέσω κάποιες ερωτήσεις πάνω σε αυτό. Αφού, υπάρχουν πάνω από 6.000 δορυφόροι, αφού διαθέτουν την δυνατότητα και μικρότερες εταιρίες και έχουν στείλει δορυφόρους στο διάστημα. Γιατί, δεν υπάρχουν αντίστοιχα βίντεο από αυτές τις μικρές εταιρίες που έχουν στείλει δορυφόρους στο διάστημα; Γιατί, δεν υπάρχει βίντεο σε ζωντανή σύνδεση, π.χ. από το Πανεπιστήμιο Πατρών, από τον δορυφόρο που έχει στείλει; Γιατί, το μοναδικό βίντεο που μπορούμε να δούμε και καλά ζωντανά είναι από την Nasa; Μήπως, επειδή η Nasa διαθέτει και τον κατάλληλο εξοπλισμό παραγωγής τέτοιου είδους βίντεο, που δημιουργούνται σε στούντιο του Hollywood σε μεγάλες πισίνες; Εάν, δεις στου youtube βίντεο από δορυφόρους με αστροναύτες ( που και καλά τους επισκευάζουν) και τα παρακολουθήσεις με προσοχή, θα δεις πολλά λάθη. Εσύ, πως γνωρίζεις ότι υπάρχουν δορυφόροι στο διάστημα; Επειδή, σου το είπαν κάποιοι; Αναρωτιέσαι πολύ σωστά στο θέμα, πως τόσες εταιρίες, τόσοι άνθρωποι, τόσες χώρες, τόσοι εμπλεκόμενοι, κρατάνε το στόμα τους κλειστό και δεν διαρρέουν οι πραγματικές πληροφορίες. Πολύ απλή η απάντηση. Για να βγει κάποιος επίσημα να δηλώσει κάτι σχετικό με αυτό, πρέπει να το κάνει στα ΜΜΕ, όμως τα ΜΜΕ είναι πλήρως ελεγχόμενα. Αν το αναφέρει κάπου αλλού, ποιος θα τον πιστέψει; Θα σε ρωτήσω κάτι απλό, εσύ πιστεύεις ότι γνωρίζεις το παρασκήνιο π.χ. για τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, για την δημιουργία του Κομμουνισμού, για την επανάσταση του 1821 κ.α.; Προφανώς και όχι. Μα και τότε ενεπλάκησαν τόσοι άνθρωποι, πως δεν είδαμε κάποιον να τολμήσει να πει τα πράγματα έξω από τα δόντια (όπως συνέβησαν στο παρασκήνιο); Τέλος, εάν η γη είναι επίπεδη και στατική, οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να ερευνούν;

@@@@Λευτέρης

Τι να πω φίλε μου, προσπαθώ να σε βοηθήσω να βγεις από τον δρόμο που δεν σε βοηθάει και μπορεί να σε οδηγήσει στην παραφροσύνη. Σου είπα δεν διαφωνώ ότι κάποιοα στοιχεία της ΝΑΣΑ δεν είναι σοβαρά αλλά δφεν σημαίνει ότι η γη είναι 2Δ. Και τα στοιχεία των επιπεδογήτων είναι ανύπαρκτα και περισσότερο αστεία. Αν ο Δημιουργός του κόσμου ήταν σοφός θα εφτιαχνε τον κόσμο Σφαιρικό γιατι αυτό ειναι το τέλειο σχήμα και όχι σαν τηγάνι τεφαλ με γυάλινο καπάκι και τοίχο που χρειάζεται τοίχο για να μην πέσεις αλλά δεν πρέπει να δεις όυτε και με προβολείς που γυρνάνε και μια σελήνη και αστρα που ρόλο έχουν να παραπλανούν τους ανθρώπους να πιστευουν κάτι άλλο που βγάζει πιο πολύ νόημα. Τέτοιος Δημιουργός θα έπαιρνε 0 στο βιομηχανικό σχέδιο γιατί το σχέδιο μπάζει από παντού και είναι του Δημοτικού. Η 3Δ γη με κάνει περισσότερο να πιστεύω σε ένα σοφό δημιουργό από τη θεωρεία ότι ζούμε σε ένα TEFAL που προσποιείται τον κόσμο που βγάζει νόημα. Σταμάτα να βλέπεις αυτά τα βιντεο στο yutube δεν κάνουν καλό, έχουν και παρανοική μουσική υπόκρουση συνήθως για να μπερδέυουν το μυαλό. Συνέχισε την έρευνα σου κάνει καλό. Όμως ψάξε αληθινά στοιχεία, πχ ταξίδεψε, πέταξε εσύ ένα cubesat ή πάρε τηλέφωνο την ομάδα στο Παν Πάτρας να μιλήσεις μαζί τους και να μοιραστείς τις απορίες σου. τα δεδομένα τους είναι ανοιχτά και διαθέσιμα εδώ: https://upsat.gr/ Ρώτα τα παιδιά, συμπατριώτες μας στο Πανεπιστήμιο αν κρύβουν κάτι αν είναι και οι μας μέρος της συνομωσίας της ΝΑΣΑ. Αν πιστεύεις ότι είναι κιαυτοί στο κόλπο τότε πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς. Εσείς οι επιπεδογήτες που έχετε την ανησυχία έπρεπε να μαζεύετε τα στοιχεία να μας δείξετε σε μας που έχουμε άλλη κοσμοθεωρία και όχι να μας κατηγορείτε ότι δεν ψάχνουμε εμείς. Εμείς είμαστε cool με τον 3Δ κόσμο αληθινός ή όχι είναι ομορφότερος από το ΤΕΦΑΛ Σκέψου μόνο ότι αν προσπαθούσε κάποιος έξυπνος να κρύψει την αλήθεια και ήταν διατεθειμένος να προστατέψει σύνορα ανταρκτικής εκατοντάδων χιλιομέτρων θα ξεκινούσε με το να απαγορεύσει τις θρησκείες του Αβραάμ που λένε την «Αλήθεια» της 2Δ γης.

stathis

οκ μεγαλε!!

billy

Φιλαράκι, είσαι ο γνωστός Λάζαρος?

ts