Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο πολλαπλασιάζει τους τζίρους!
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο πολλαπλασιάζει τους τζίρους!
To τοπίο στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Η τεχνολογία καλπάζει και οι απαιτήσεις των καταναλωτών από τα e-shop συνεχώς αυξάνονται
H Plushost.gr, η πρώτη εξειδικευμένη e-commerce εταιρεία στην Ελλάδα, είναι πρωτοπόρος στην ανάπτυξη εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) για τα ηλεκτρονικά καταστήματα των πελατών της.
Ο Θανάσης Καμέας, founder & CEO της Plushost.gr, εξηγεί πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη συμβάλει στην αύξηση των κερδών στα ηλεκτρονικά καταστήματα και αναλύει τις απαιτήσεις της νέας εποχής στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) είναι το μέλλον του e-commerce
Η Plushost.gr αποφάσισε να διαφοροποιηθεί και να εξελίξει το αποδοτικότερο µοντέλο e-commerce, το οποίο δεν προσφέρει απλώς µια τεχνολογική λύση στους πελάτες της, αλλά ένα ολοκληρωµένο πακέτο εξελιγμένων υπηρεσιών σύμφωνα µε τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ηλεκτρονικού καταστήµατος.
Στην Plushost.gr πρωτοπορούμε ενσωματώνοντας κάθε νέα τεχνολογία με απολύτως χρηστικό τρόπο προς όφελος του πελάτη μας, πριν ακόμα το ζητήσει. Τα 5 τελευταία χρόνια, με τις εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) που αναπτύσσουμε και ενσωματώνουμε στα e-shop των πελατών μας, έχουμε απογειώσει την κερδοφορία τους. Και είμαστε στην αρχή μιας εντυπωσιακής πορείας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα νούμερα «μιλάνε» από μόνα τους. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Juniper Research, μέχρι το 2024 οι δαπάνες των ηλεκτρονικών αγορών θα γνωρίσουν αύξηση της τάξης του 66%.
Τεχνητή Νοημοσύνη: εργαλεία, χρήσεις και αποτελέσματα
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) εστιάζει σε ένα κυρίαρχο και διαχρονικό ζητούμενο. Οι πελάτες του e-shop να βιώσουν μία συγκλονιστική εμπειρία περιήγησης και αγοράς. Καλύτερη εμπειρία ισούται με περισσότερες παραγγελίες στο e-shop και περισσότερες παραγγελίες σημαίνει αύξηση του κέρδους. Ας δούμε πώς χτίζεται αυτή η διαδικασία.
Αρχικά, σημαντικότατο ρόλο έχει ο τρόπος που συλλέγονται και αξιοποιούνται τα δεδομένα, τα γνωστά Big Data, κατά την αλληλεπίδραση των χρηστών με το e-shop. Στην επόμενη φάση οι διαφημίσεις, στις οποίες «εκτίθεται» ο καταναλωτής, γίνονται personalized (προσωποποιημένες) και συναντούν τις πραγματικές του επιθυμίες. Επιπλέον, στην online αγορά ενός προϊόντος έχει «ενεργή παρουσία» το Voice Assistance (Φωνητική Bοήθεια), ένα εργαλείο καθοδήγησης του χρήστη, έτσι ώστε να αναζητήσει και να εντοπίσει με ευκολία τα επιθυμητά προϊόντα και να ολοκληρώσει επιτυχώς την παραγγελία του.
Αξιοποιώντας ακόμα πιο ουσιαστικά τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης σε σχέση με το e-commerce, μπορούμε να αναφερθούμε στο Customer-Centric Visual Search (Πελατοκεντρική Οπτική Αναζήτηση). O χρήστης βλέπει προτάσεις προϊόντων που τον αφορούν, βιώνει μια συνολικά καλύτερη online εμπειρία και είναι πλέον πολύ πιο πιθανό να προχωρήσει σε αγορά. Επιμένουμε πολύ στο κομμάτι του personalization καθώς δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται το περιεχόμενο ενός e-shop στις προτιμήσεις του καταναλωτή, στέλνοντας του το σωστό μήνυμα στη σωστή στιγμή.
Εφαρμόζουμε σήμερα την τεχνολογία του αύριο
Στην Plushost.gr είμαστε εδώ, έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καιρών. Αντιμετωπίζουμε τα e-shop ως πρωταθλητές και θέλουμε – πιο σωστά, απαιτούμε - να έχουν επιδόσεις πρωταθλητών. Είμαστε δίπλα τους για να τα οδηγήσουμε στην κορυφή ώστε να μεγαλώνουν τη διαφορά τους από τον επόμενο.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο θαυμαστός καινούριος κόσμος που προσφέρει πολλαπλά οφέλη σε βασικούς τομείς, από το Sales Forecasting (Πρόβλεψη των Πωλήσεων) έως το Retargeting Potential Customers (Επαναστόχευση Δυνητικών Πελατών). Οι αλλαγές στην Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι μόνο θεαματικές, αλλά και «θεαματικά ραγδαίες». Όσοι αντιληφθούν εγκαίρως τις προοπτικές της θα σταθούν όρθιοι στο γεμάτο προκλήσεις ρινγκ του e-commerce.
Εν κατακλείδι, ας μου επιτραπεί να αναφέρω το προσωπικό μου slogan: «H Τεχνητή Νοημοσύνη ήρθε για να μείνει. Ή μένεις ή απλά φεύγεις».
Sponsored Content
Ο Θανάσης Καμέας, founder & CEO της Plushost.gr, εξηγεί πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη συμβάλει στην αύξηση των κερδών στα ηλεκτρονικά καταστήματα και αναλύει τις απαιτήσεις της νέας εποχής στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) είναι το μέλλον του e-commerce
Η Plushost.gr αποφάσισε να διαφοροποιηθεί και να εξελίξει το αποδοτικότερο µοντέλο e-commerce, το οποίο δεν προσφέρει απλώς µια τεχνολογική λύση στους πελάτες της, αλλά ένα ολοκληρωµένο πακέτο εξελιγμένων υπηρεσιών σύμφωνα µε τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ηλεκτρονικού καταστήµατος.
Στην Plushost.gr πρωτοπορούμε ενσωματώνοντας κάθε νέα τεχνολογία με απολύτως χρηστικό τρόπο προς όφελος του πελάτη μας, πριν ακόμα το ζητήσει. Τα 5 τελευταία χρόνια, με τις εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence) που αναπτύσσουμε και ενσωματώνουμε στα e-shop των πελατών μας, έχουμε απογειώσει την κερδοφορία τους. Και είμαστε στην αρχή μιας εντυπωσιακής πορείας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τα νούμερα «μιλάνε» από μόνα τους. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Juniper Research, μέχρι το 2024 οι δαπάνες των ηλεκτρονικών αγορών θα γνωρίσουν αύξηση της τάξης του 66%.
Τεχνητή Νοημοσύνη: εργαλεία, χρήσεις και αποτελέσματα
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) εστιάζει σε ένα κυρίαρχο και διαχρονικό ζητούμενο. Οι πελάτες του e-shop να βιώσουν μία συγκλονιστική εμπειρία περιήγησης και αγοράς. Καλύτερη εμπειρία ισούται με περισσότερες παραγγελίες στο e-shop και περισσότερες παραγγελίες σημαίνει αύξηση του κέρδους. Ας δούμε πώς χτίζεται αυτή η διαδικασία.
Αρχικά, σημαντικότατο ρόλο έχει ο τρόπος που συλλέγονται και αξιοποιούνται τα δεδομένα, τα γνωστά Big Data, κατά την αλληλεπίδραση των χρηστών με το e-shop. Στην επόμενη φάση οι διαφημίσεις, στις οποίες «εκτίθεται» ο καταναλωτής, γίνονται personalized (προσωποποιημένες) και συναντούν τις πραγματικές του επιθυμίες. Επιπλέον, στην online αγορά ενός προϊόντος έχει «ενεργή παρουσία» το Voice Assistance (Φωνητική Bοήθεια), ένα εργαλείο καθοδήγησης του χρήστη, έτσι ώστε να αναζητήσει και να εντοπίσει με ευκολία τα επιθυμητά προϊόντα και να ολοκληρώσει επιτυχώς την παραγγελία του.
Αξιοποιώντας ακόμα πιο ουσιαστικά τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης σε σχέση με το e-commerce, μπορούμε να αναφερθούμε στο Customer-Centric Visual Search (Πελατοκεντρική Οπτική Αναζήτηση). O χρήστης βλέπει προτάσεις προϊόντων που τον αφορούν, βιώνει μια συνολικά καλύτερη online εμπειρία και είναι πλέον πολύ πιο πιθανό να προχωρήσει σε αγορά. Επιμένουμε πολύ στο κομμάτι του personalization καθώς δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται το περιεχόμενο ενός e-shop στις προτιμήσεις του καταναλωτή, στέλνοντας του το σωστό μήνυμα στη σωστή στιγμή.
Εφαρμόζουμε σήμερα την τεχνολογία του αύριο
Στην Plushost.gr είμαστε εδώ, έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καιρών. Αντιμετωπίζουμε τα e-shop ως πρωταθλητές και θέλουμε – πιο σωστά, απαιτούμε - να έχουν επιδόσεις πρωταθλητών. Είμαστε δίπλα τους για να τα οδηγήσουμε στην κορυφή ώστε να μεγαλώνουν τη διαφορά τους από τον επόμενο.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο θαυμαστός καινούριος κόσμος που προσφέρει πολλαπλά οφέλη σε βασικούς τομείς, από το Sales Forecasting (Πρόβλεψη των Πωλήσεων) έως το Retargeting Potential Customers (Επαναστόχευση Δυνητικών Πελατών). Οι αλλαγές στην Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι μόνο θεαματικές, αλλά και «θεαματικά ραγδαίες». Όσοι αντιληφθούν εγκαίρως τις προοπτικές της θα σταθούν όρθιοι στο γεμάτο προκλήσεις ρινγκ του e-commerce.
Εν κατακλείδι, ας μου επιτραπεί να αναφέρω το προσωπικό μου slogan: «H Τεχνητή Νοημοσύνη ήρθε για να μείνει. Ή μένεις ή απλά φεύγεις».
Sponsored Content
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα