Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εκτοξευθεί στα ύψη

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εκτοξευθεί στα ύψη

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει φτάσει σε σημείο καμπής και πλέον δεν υπάρχει επιστροφή.

ecommerce_cloudevo
Η ζήτηση κατά την περίοδο του lockdown ήταν τόσο υψηλή που ακόμη και η Amazon έπρεπε να σταματήσει όλες τις μη σημαντικές παραδόσεις.

Και παρόλο που οι περιορισμοί καταργούνται σιγά σιγά, απέχουμε πολύ από την επιστροφή στο «φυσιολογικό».

Τι σημαίνουν όλα αυτά;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει φτάσει σε σημείο καμπής και πλέον δεν υπάρχει επιστροφή.

Όλοι γνωρίζαμε ότι ερχόταν, απλά ίσως όχι τόσο γρήγορα. Ειδικά στις βιομηχανίες λιανικής και τροφίμων, τώρα είναι η ώρα να επενδύσετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Επομένως, εάν σκέφτεστε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, ακολουθούν ορισμένοι τρόποι για να μάθετε πού αξίζει να επενδύσετε:

1. Χρησιμοποιήστε το Google Trends για να δείτε πώς αλλάζει η πρόθεση αναζήτησης

Το Google Trends σας δείχνει πώς αλλάζει ο όγκος αναζήτησης με την πάροδο του χρόνου, με τον αριθμό 100 να αντιπροσωπεύει τον υψηλότερο αριθμό αναζητήσεων για αυτήν την περίοδο.

Γρήγορη συμβουλή: Όταν κάνετε την έρευνα, συμπεριλάβετε τις κύριες κατηγορίες προϊόντων σας προσθέτοντας και αυτές τις λέξεις:

Online
Στο σπίτι
Delivery


Κλείσιμο
Μπορεί να εκπλαγείτε με αυτά που θα ανακαλύψετε.

2. Χρησιμοποιήστε το Facebook Ads library για να δείτε τι κάνουν οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο σας.

Το κλειδί για την κλιμάκωση του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω διαφημίσεων στο Facebook είναι να έχετε την ιδανική προσφορά για το κοινό σας, οπότε παρακολουθώντας τι προσφορές τρέχουν οι ανταγωνιστές σας στο Facebook, θα πάρετε μία καλή εικόνα για το τι “πουλάει” αυτή τη περίοδο.

Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να ταξινομήσετε τις διαφημίσεις κατά εμφανίσεις (Impressions) και να δείτε ποιες διαφημίσεις έχουν εμφανιστεί περισσότερο, ώστε να καταλάβετε ποια προϊόντα έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση και ποιο μήνυμα έχει καλύτερη απήχηση.

3. Χρησιμοποιήστε το SEMRush για να δείτε ποιες λέξεις - κλειδιά στοχεύουν οι ανταγωνιστές σας στην Αναζήτηση

Ενώ το Facebook μέσω του Facebook Ads library σάς δείχνει ποιες διαφημίσεις προβάλλουν οι ανταγωνιστές σας, η Google δεν το κάνει.
Αντ 'αυτού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το SEMRush για να δείτε τις εκτιμώμενες δαπάνες τους σε Google Ads, τις λέξεις-κλειδιά (keywords) στις οποίες δαπανούν περισσότερα, καθώς και τι λένε στις διαφημίσεις τους.

4. Μιλήστε με τους πελάτες σας

Αυτός είναι μακράν ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τις τάσεις στην αγορά σας. Για μια εταιρεία στο χώρο των τροφίμων, βρήκαν ότι οι πελάτες τους ήθελαν να αγοράσουν το φαγητό τους, αλλά προτιμούσαν τα βασικά είδη σε πιο λογική τιμή (αντί για τις πιο premium επιλογές τους).
Με αυτές τις πληροφορίες συνεργάστηκαν με ειδικούς στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να αναπτύξουν προσφορές που συγκεντρώνουν μια σειρά διαφορετικών προϊόντων σε ένα οικονομικό πακέτο, το οποίο μπορούν να προωθήσουν στους τρέχοντες πελάτες τους και στην αγορά γενικότερα.

Στην Cloudevo, Τις τελευταίες 8 εβδομάδες πολλές εταιρείες έχουν ζητήσει την βοήθεια μας ώστε να μετακινηθούν γρήγορα στο ηλεκτρονικό εμπόριο (γιατί για αυτές είναι ο μόνος τρόπος να αυξήσουν τα έσοδά τους αυτή τη στιγμή).

Εάν και εσείς θέλετε να κάνετε το επόμενο βήμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε μαζί μας και ας δούμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να το κάνετε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης