Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ο Τζιμ Κάρεϊ στον φακό του Αλέξανδρου Αβρανά
Ο Τζιμ Κάρεϊ στον φακό του Αλέξανδρου Αβρανά
Ο Αλέξανδρος Αβρανάς σκηνοθετεί τον Τζιμ Κάρεϊ σε μια διεθνή παραγωγή υψηλών καλλιτεχνικών απαιτήσεων - τόσο απλά. Μόνο που για τον Ελληνα σκηνοθέτη από τη Λάρισα, ο οποίος έχει ήδη αποσπάσει 7 σημαντικές βραβεύσεις στο εξωτερικό, αλλά και για τον διάσημο κωμικό που ψάχνει να βρει τον εαυτό του από την αρχή ως ηθοποιός αλλά και ως άνθρωπος,
μετά το «True Crimes» τίποτα δεν θα είναι πια ίδιο
Εχοντας πλέον στο βιογραφικό του δύο πολυβραβευμένες ταινίες, το «Without» και το «Miss Violence», ο Αλέξανδρος Αβρανάς γίνεται το πρόσωπο της χρονιάς, αφού σκηνοθετεί τον Τζιμ Κάρεϊ στο θρίλερ «True Crimes». Από μια απίστευτη ειρωνεία της τύχης, η συνεργασία του εξαιρετικά ταλαντούχου και φερέλπιδος Ελληνα σκηνοθέτη με έναν Χολιγουντιανό σταρ πρώτης γραμμής όπως ο Τζιμ Κάρεϊ συνέπεσε με την πιο επώδυνη περιπέτεια που είχε ποτέ στην προσωπική του ζωή ο πασίγνωστος κωμικός ηθοποιός. Οπως είναι γνωστό, η σύντροφός του αυτοκτόνησε πρόσφατα και το τραγικό αυτό γεγονός συνέτριψε τον Τζιμ Κάρεϊ, εμπλέκοντας ταυτόχρονα το όνομά του σε ένα πραγματικό, ανεπανόρθωτο «έγκλημα», το οποίο, βέβαια, διέπραξε η αυτόχειρας φίλη του.
Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται ότι η σχέση του Τζιμ Κάρεϊ με τον Αλέξανδρο Αβρανά εξελίχθηκε πέρα από τα όρια της επαγγελματικής συνεργασίας: «Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που σχεδόν δεν το αντέχουμε», ανάρτησαν πριν από λίγες ημέρες οι υπεύθυνοι της προσωπικής ιστοσελίδα του Τζιμ Κάρεϊ μαζί με τις πρώτες φωτογραφίες των γυρισμάτων. Αυτή την περίοδο, Αβρανάς και Κάρεϊ, μαζί με τους υπόλοιπους συντελεστές της ταινίας βρίσκονται στην Κρακοβία και το Βρότσλαβ, όπου στις 20 Δεκεμβρίου θα ολοκληρωθούν τα γυρίσματα του «True Crimes». Το προηγούμενο καλοκαίρι ο Ελληνας σκηνοθέτης και ο Αμερικανός σταρ είχαν περάσει μεγάλο διάστημα μαζί στο Λος Αντζελες, κάνοντας εξαντλητικές, πολύωρες πρόβες για καθεμία από τις σκηνές της ταινίας.
Τα «Αληθινά εγκλήματα» που ανέλαβε να σκηνοθετήσει ο Αλέξανδρος Αβρανάς κατ’ ουσίαν δεν διαφέρουν καθόλου από αυτό που εκφράζει ξεκάθαρα ο τίτλος. Η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και η έμπνευση για το σενάριο προήλθε από την έρευνα ενός Αμερικανού αστυνομικού ρεπόρτερ, του Ντέιβιντ Γκραν, ο οποίος τον Φεβρουάριο του 2008 δημοσίευσε ένα άρθρο στο περιοδικό «New Yorker» γύρω από έναν μυστηριώδη φόνο. Το φιλμ καταγράφει την παράξενη πορεία που ακολουθεί ένας βετεράνος αστυνομικός, ο οποίος, καθώς διερευνά μια ανεξιχνίαστη δολοφονία, παρατηρεί έκπληκτος όλο και περισσότερα κοινά στοιχεία της αληθινής υπόθεσης με ένα μυθιστόρημα που έτυχε να διαβάζει την ίδια περίοδο. Ο συγγραφέας του βιβλίου θα αρνηθεί όλες τις κατηγορίες, ο αστυνομικός όμως θα διατηρήσει τις αμφιβολίες του μέχρι αποδείξεως του εναντίου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει σχετικά με την πλοκή του «True Crimes», ο βασικός πρωταγωνιστής της ταινίας δεν θα είναι το θύμα, αλλά o αστυνομικός Τζακ (Βρομπλέφσκι), ο οποίος ως την τελευταία στιγμή θα πασχίζει επίμονα να ανακαλύψει τον πραγματικό δολοφόνο με βάση τα στοιχεία που δίνονται στο βιβλίο που διαβάζει. Ως προς τα δεδομένα της παραγωγής, τα πολωνικά Μέσα αναφέρουν ότι η ταινία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση του Πολωνικού Κέντρου Κινηματογράφου, το οποίο συνεισφέρει 2.000.000 ζλότι (περίπου μισό εκατ. ευρώ), ενώ το συνολικό κόστος παραγωγής θα φτάσει τα 12.000.000 ζλότι (3 εκατ. ευρώ). Μάλιστα, το Πολωνικό Κέντρο Κινηματογράφου έχει δώσει στο «True Crimes» τη σήμανση «Καλή Ταινία» (ή κάπως έτσι), κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το συγκεκριμένο φιλμ είναι από τα πλέον πολυαναμενόμενα. Εκτός από τον Τζιμ Κάρεϊ, πρωταγωνιστούν οι Σαρλότ Γκενσμπούρ («Nymphomaniac»), Μάρτον Τσόκας («Spiderman 2», «Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»), Αγκάτα Κουλέσα («Ida»), Μάγια Οστασέφσκα («Η Λίστα του Σίντλερ», «Ο Πιανίστας») και Ρόμπερτ Βίτσκιεβιτς.
Σύμφωνα με ορισμένες φήμες, ενδέχεται να έχει προστεθεί στο καστ και ένας πολύ γνωστός ηθοποιός που πρωταγωνιστεί σε δημοφιλή τηλεοπτική σειρά. Ωστόσο, η εταιρεία παραγωγής προτιμά να μη γνωστοποιεί τα στοιχεία του. Επίσης, πιθανολογείται ότι θα υπάρξει ακόμη ένα πρόσωπο από την Ελλάδα, κάποιος ή κάποια που στο παρελθόν έχει ξαναδουλέψει με τον Ελληνα σκηνοθέτη. Εικάζεται ότι πρόκειται για την Ελένη Ρουσσινού, μια γλωσσομαθή ηθοποιό, η οποία κατείχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Miss Violence». Το σενάριο του «True Crimes» υπογράφει ο πολυβραβευμένος Τζέρεμι Μπροκ («Ενα μικρό χάος», «Ο τελευταίος βασιλιάς της Σκοτίας» κ.ά.) και την παραγωγή έχει αναλάβει ο Μπρετ Ράτνερ («X-Men, η τελική αναμέτρηση», «Red Dragon» κ.λπ.).
Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται ότι η σχέση του Τζιμ Κάρεϊ με τον Αλέξανδρο Αβρανά εξελίχθηκε πέρα από τα όρια της επαγγελματικής συνεργασίας: «Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που σχεδόν δεν το αντέχουμε», ανάρτησαν πριν από λίγες ημέρες οι υπεύθυνοι της προσωπικής ιστοσελίδα του Τζιμ Κάρεϊ μαζί με τις πρώτες φωτογραφίες των γυρισμάτων. Αυτή την περίοδο, Αβρανάς και Κάρεϊ, μαζί με τους υπόλοιπους συντελεστές της ταινίας βρίσκονται στην Κρακοβία και το Βρότσλαβ, όπου στις 20 Δεκεμβρίου θα ολοκληρωθούν τα γυρίσματα του «True Crimes». Το προηγούμενο καλοκαίρι ο Ελληνας σκηνοθέτης και ο Αμερικανός σταρ είχαν περάσει μεγάλο διάστημα μαζί στο Λος Αντζελες, κάνοντας εξαντλητικές, πολύωρες πρόβες για καθεμία από τις σκηνές της ταινίας.
Τα «Αληθινά εγκλήματα» που ανέλαβε να σκηνοθετήσει ο Αλέξανδρος Αβρανάς κατ’ ουσίαν δεν διαφέρουν καθόλου από αυτό που εκφράζει ξεκάθαρα ο τίτλος. Η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και η έμπνευση για το σενάριο προήλθε από την έρευνα ενός Αμερικανού αστυνομικού ρεπόρτερ, του Ντέιβιντ Γκραν, ο οποίος τον Φεβρουάριο του 2008 δημοσίευσε ένα άρθρο στο περιοδικό «New Yorker» γύρω από έναν μυστηριώδη φόνο. Το φιλμ καταγράφει την παράξενη πορεία που ακολουθεί ένας βετεράνος αστυνομικός, ο οποίος, καθώς διερευνά μια ανεξιχνίαστη δολοφονία, παρατηρεί έκπληκτος όλο και περισσότερα κοινά στοιχεία της αληθινής υπόθεσης με ένα μυθιστόρημα που έτυχε να διαβάζει την ίδια περίοδο. Ο συγγραφέας του βιβλίου θα αρνηθεί όλες τις κατηγορίες, ο αστυνομικός όμως θα διατηρήσει τις αμφιβολίες του μέχρι αποδείξεως του εναντίου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει σχετικά με την πλοκή του «True Crimes», ο βασικός πρωταγωνιστής της ταινίας δεν θα είναι το θύμα, αλλά o αστυνομικός Τζακ (Βρομπλέφσκι), ο οποίος ως την τελευταία στιγμή θα πασχίζει επίμονα να ανακαλύψει τον πραγματικό δολοφόνο με βάση τα στοιχεία που δίνονται στο βιβλίο που διαβάζει. Ως προς τα δεδομένα της παραγωγής, τα πολωνικά Μέσα αναφέρουν ότι η ταινία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση του Πολωνικού Κέντρου Κινηματογράφου, το οποίο συνεισφέρει 2.000.000 ζλότι (περίπου μισό εκατ. ευρώ), ενώ το συνολικό κόστος παραγωγής θα φτάσει τα 12.000.000 ζλότι (3 εκατ. ευρώ). Μάλιστα, το Πολωνικό Κέντρο Κινηματογράφου έχει δώσει στο «True Crimes» τη σήμανση «Καλή Ταινία» (ή κάπως έτσι), κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το συγκεκριμένο φιλμ είναι από τα πλέον πολυαναμενόμενα. Εκτός από τον Τζιμ Κάρεϊ, πρωταγωνιστούν οι Σαρλότ Γκενσμπούρ («Nymphomaniac»), Μάρτον Τσόκας («Spiderman 2», «Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»), Αγκάτα Κουλέσα («Ida»), Μάγια Οστασέφσκα («Η Λίστα του Σίντλερ», «Ο Πιανίστας») και Ρόμπερτ Βίτσκιεβιτς.
Σύμφωνα με ορισμένες φήμες, ενδέχεται να έχει προστεθεί στο καστ και ένας πολύ γνωστός ηθοποιός που πρωταγωνιστεί σε δημοφιλή τηλεοπτική σειρά. Ωστόσο, η εταιρεία παραγωγής προτιμά να μη γνωστοποιεί τα στοιχεία του. Επίσης, πιθανολογείται ότι θα υπάρξει ακόμη ένα πρόσωπο από την Ελλάδα, κάποιος ή κάποια που στο παρελθόν έχει ξαναδουλέψει με τον Ελληνα σκηνοθέτη. Εικάζεται ότι πρόκειται για την Ελένη Ρουσσινού, μια γλωσσομαθή ηθοποιό, η οποία κατείχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Miss Violence». Το σενάριο του «True Crimes» υπογράφει ο πολυβραβευμένος Τζέρεμι Μπροκ («Ενα μικρό χάος», «Ο τελευταίος βασιλιάς της Σκοτίας» κ.ά.) και την παραγωγή έχει αναλάβει ο Μπρετ Ράτνερ («X-Men, η τελική αναμέτρηση», «Red Dragon» κ.λπ.).
Το σταυροδρόμι του Κάρεϊ
Ο Αλέξανδρος Αβρανάς σκηνοθετεί τον Τζιμ Κάρεϊ σχεδόν έναν μήνα μετά την τραγική απώλεια της πρώην φίλης του, η οποία έδωσε τέλος στη ζωή της μετά τον χωρισμό τους. Αυτό το επώδυνο περιστατικό ήρθε να επιδεινώσει την ψυχολογία του Κάρεϊ σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας. Οι προσπάθειές του να αποτινάξει τον τίτλο του «κωμικού που ξέρει να κάνει μόνο γκριμάτσες» και να δείξει το πολύπλευρο ταλέντο του δεν απέδωσαν αυτό που ο ίδιος φιλοδοξούσε να πετύχει. Οι ρόλοι του στο «Truman Show», «Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού» αλλά και στο δραματικό «Majestic» έδειξαν, πάντως, με πειστικό τρόπο το υποκριτικό του εύρος. Ωστόσο, οι φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλε στο «I Love you Phillip Morris» στον ρόλο ενός ομοφυλόφιλου με ακραία συμπεριφορά ή στο σκοτεινό μεταφυσικό θρίλερ «Number 23» δεν απέδωσαν αξιόλογους εμπορικούς καρπούς. Ετσι, μοιραία, ο Τζιμ Κάρεϊ αναγκάστηκε να επιστρέψει σε πρότζεκτ που πλέον είχε αφήσει πίσω του ως καλλιτέχνης. Συμμετείχε στο σίκουελ του «Ηλίθιος και πανηλίθιος», κάτι που επί πολλά χρόνια απέφευγε. Τουλάχιστον, όμως, αρνήθηκε να συμβάλει στην προώθηση του «Kick-Ass 2» επειδή το τελικό αποτέλεσμα δεν τον εξέφραζε.
Η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και η έμπνευση για το σενάριο προήλθε από την έρευνα ενός Αμερικανού αστυνομικού ρεπόρτερ, του Ντέιβιντ Γκραν, ο οποίος τον Φεβρουάριο του 2008 δημοσίευσε ένα άρθρο στο περιοδικό «New Yorker» γύρω από έναν μυστηριώδη φόνο
Δυστυχώς για εκείνον, φαίνεται πως είναι καταδικασμένος να κάνει τον κόσμο να γελά. Παρ’ όλα αυτά, ο Αλέξανδρος Αβρανάς του χαρίζει μια νέα ευκαιρία να ξεφύγει από αυτή την «κατάρα» και να επαναπροσδιορίσει την πραγματική δυναμική που έχει ως ηθοποιός, πέρα από τις εύκολες λύσεις στις οποίες καταφεύγει για να αποσπάσει το γέλιο. Μολονότι δεν είναι κάτι ιδιαίτερα γνωστό, είναι γεγονός ότι ο Τζιμ Κάρεϊ δέχτηκε να κάνει πολύωρες πρόβες προκειμένου να βγάλει τον καλύτερο εαυτό του στο «True Crimes». Ταυτόχρονα μυήθηκε στην ξεχωριστή ικανότητα του Αβρανά να καθοδηγεί τους ηθοποιούς του και να σκηνοθετεί ακριβώς όπως ο ίδιος οραματίζεται τις στιγμές της ταινίας του. Ο Κάρεϊ δηλώνει ότι είχε εντυπωσιαστεί με το «Miss Violence» και τη δυναμική του αλήθεια, οπότε κάτι ανάλογο θέλησε να συνεισφέρει και ο ίδιος με τη συμμετοχή του στο δύσκολο και απαιτητικό εγχείρημα του «True Crimes».
Αυτό, όμως, δεν είναι το μοναδικό μεγάλο κινηματογραφικό βήμα του Αλέξανδρου Αβρανά προς τη διεθνή αναγνώριση. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ταινίας, θα ακολουθήσει ακόμη ένα -εξίσου φιλόδοξο- σκηνοθετικό εγχείρημα, επίσης εκτός ελληνικών συνόρων. Εξάλλου, δεν θα πρέπει να λησμονείται ότι τις συμφωνίες του Αλέξανδρου Αβρανά διαχειρίζεται η σημαντικότερη ίσως εταιρεία καλλιτεχνικού μάνατζμεντ στην Ευρώπη, η Casarotto.
Η Ελένη Ρουσσινού, μετά την επιτυχία στον πρωταγωνιστικό ρόλο του «Miss Violence», δεν αποκλείεται να κάνει πέρασμα και από το «True Crimes»
Αβρανάς και Κάρεϊ στα γυρίσματα της ταινίας «True Crimes»
Ενας Ελληνας μετρ του σινεμά
Σχετικά με τον ιδιαίτερο τρόπο δουλειάς του Αβρανά, μια στενή του συνεργάτιδα, η διευθύντρια Φωτογραφίας του «Miss Violence» Ολυμπία Μυτιληναίου, αναφέρει στο «thema people»: «Είναι σίγουρα από τους καλύτερους σκηνοθέτες που έχω συνεργαστεί. Εχει σπουδάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών στην Ελλάδα και σε αντίστοιχες σχολές στη Γερμανία, με αποτέλεσμα να είναι καλλιτέχνης με όλη τη σημασία της λέξης. Οι γνώσεις και η παιδεία του υποστηρίζουν την άποψή του προσφέροντας αρτιότητα στα κάδρα του και μια εικαστικότητα που λίγοι έχουν. Δεν βλέπει τίποτα ως εμπορεύσιμο προϊόν. Για εκείνον όλα είναι τέχνη. Από τη συνεργασία μας δεν μπορώ να ξεχάσω πόσο σαφής ήταν σε αυτά που ζητούσε και πόσο τελειομανής. Περνούσε τα πάντα από κόσκινο».
Η αιχμηρή ματιά του, η ξεκάθαρη τοποθέτησή του στα μυστήρια της πολύπλοκης ανθρώπινης ψυχολογίας, η ιδιαίτερη κινηματογραφική του γλώσσα αλλά και η τόλμη είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Αλέξανδρου Αβρανά. Το «True Crimes» δεν είναι για εκείνον μια απλή ταινία, αλλά μια ευκαιρία να επιδείξει με την ικανότητά του ότι η κινηματογραφική γλώσσα δεν έχει σύνορα. Το όραμα αυτό είναι κοινό με τις επιθυμίες του Τζιμ Κάρεϊ, κάτι που υποδηλώνει η συνολική του δημόσια στάση. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή της ζωής του, η συνάντηση του Κάρεϊ με τη φρέσκια δυναμική του Αβρανά ίσως μετατρέψει το έγκλημα σε μια διαδικασία λύτρωσης και αναγέννησης.
Ο Αλέξανδρος Αβρανάς σκηνοθετεί τον Τζιμ Κάρεϊ σχεδόν έναν μήνα μετά την τραγική απώλεια της πρώην φίλης του, η οποία έδωσε τέλος στη ζωή της μετά τον χωρισμό τους. Αυτό το επώδυνο περιστατικό ήρθε να επιδεινώσει την ψυχολογία του Κάρεϊ σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας. Οι προσπάθειές του να αποτινάξει τον τίτλο του «κωμικού που ξέρει να κάνει μόνο γκριμάτσες» και να δείξει το πολύπλευρο ταλέντο του δεν απέδωσαν αυτό που ο ίδιος φιλοδοξούσε να πετύχει. Οι ρόλοι του στο «Truman Show», «Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού» αλλά και στο δραματικό «Majestic» έδειξαν, πάντως, με πειστικό τρόπο το υποκριτικό του εύρος. Ωστόσο, οι φιλότιμες προσπάθειες που κατέβαλε στο «I Love you Phillip Morris» στον ρόλο ενός ομοφυλόφιλου με ακραία συμπεριφορά ή στο σκοτεινό μεταφυσικό θρίλερ «Number 23» δεν απέδωσαν αξιόλογους εμπορικούς καρπούς. Ετσι, μοιραία, ο Τζιμ Κάρεϊ αναγκάστηκε να επιστρέψει σε πρότζεκτ που πλέον είχε αφήσει πίσω του ως καλλιτέχνης. Συμμετείχε στο σίκουελ του «Ηλίθιος και πανηλίθιος», κάτι που επί πολλά χρόνια απέφευγε. Τουλάχιστον, όμως, αρνήθηκε να συμβάλει στην προώθηση του «Kick-Ass 2» επειδή το τελικό αποτέλεσμα δεν τον εξέφραζε.
Η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και η έμπνευση για το σενάριο προήλθε από την έρευνα ενός Αμερικανού αστυνομικού ρεπόρτερ, του Ντέιβιντ Γκραν, ο οποίος τον Φεβρουάριο του 2008 δημοσίευσε ένα άρθρο στο περιοδικό «New Yorker» γύρω από έναν μυστηριώδη φόνο
Δυστυχώς για εκείνον, φαίνεται πως είναι καταδικασμένος να κάνει τον κόσμο να γελά. Παρ’ όλα αυτά, ο Αλέξανδρος Αβρανάς του χαρίζει μια νέα ευκαιρία να ξεφύγει από αυτή την «κατάρα» και να επαναπροσδιορίσει την πραγματική δυναμική που έχει ως ηθοποιός, πέρα από τις εύκολες λύσεις στις οποίες καταφεύγει για να αποσπάσει το γέλιο. Μολονότι δεν είναι κάτι ιδιαίτερα γνωστό, είναι γεγονός ότι ο Τζιμ Κάρεϊ δέχτηκε να κάνει πολύωρες πρόβες προκειμένου να βγάλει τον καλύτερο εαυτό του στο «True Crimes». Ταυτόχρονα μυήθηκε στην ξεχωριστή ικανότητα του Αβρανά να καθοδηγεί τους ηθοποιούς του και να σκηνοθετεί ακριβώς όπως ο ίδιος οραματίζεται τις στιγμές της ταινίας του. Ο Κάρεϊ δηλώνει ότι είχε εντυπωσιαστεί με το «Miss Violence» και τη δυναμική του αλήθεια, οπότε κάτι ανάλογο θέλησε να συνεισφέρει και ο ίδιος με τη συμμετοχή του στο δύσκολο και απαιτητικό εγχείρημα του «True Crimes».
Αυτό, όμως, δεν είναι το μοναδικό μεγάλο κινηματογραφικό βήμα του Αλέξανδρου Αβρανά προς τη διεθνή αναγνώριση. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ταινίας, θα ακολουθήσει ακόμη ένα -εξίσου φιλόδοξο- σκηνοθετικό εγχείρημα, επίσης εκτός ελληνικών συνόρων. Εξάλλου, δεν θα πρέπει να λησμονείται ότι τις συμφωνίες του Αλέξανδρου Αβρανά διαχειρίζεται η σημαντικότερη ίσως εταιρεία καλλιτεχνικού μάνατζμεντ στην Ευρώπη, η Casarotto.
Η Ελένη Ρουσσινού, μετά την επιτυχία στον πρωταγωνιστικό ρόλο του «Miss Violence», δεν αποκλείεται να κάνει πέρασμα και από το «True Crimes»
Αβρανάς και Κάρεϊ στα γυρίσματα της ταινίας «True Crimes»
Ενας Ελληνας μετρ του σινεμά
Σχετικά με τον ιδιαίτερο τρόπο δουλειάς του Αβρανά, μια στενή του συνεργάτιδα, η διευθύντρια Φωτογραφίας του «Miss Violence» Ολυμπία Μυτιληναίου, αναφέρει στο «thema people»: «Είναι σίγουρα από τους καλύτερους σκηνοθέτες που έχω συνεργαστεί. Εχει σπουδάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών στην Ελλάδα και σε αντίστοιχες σχολές στη Γερμανία, με αποτέλεσμα να είναι καλλιτέχνης με όλη τη σημασία της λέξης. Οι γνώσεις και η παιδεία του υποστηρίζουν την άποψή του προσφέροντας αρτιότητα στα κάδρα του και μια εικαστικότητα που λίγοι έχουν. Δεν βλέπει τίποτα ως εμπορεύσιμο προϊόν. Για εκείνον όλα είναι τέχνη. Από τη συνεργασία μας δεν μπορώ να ξεχάσω πόσο σαφής ήταν σε αυτά που ζητούσε και πόσο τελειομανής. Περνούσε τα πάντα από κόσκινο».
Η αιχμηρή ματιά του, η ξεκάθαρη τοποθέτησή του στα μυστήρια της πολύπλοκης ανθρώπινης ψυχολογίας, η ιδιαίτερη κινηματογραφική του γλώσσα αλλά και η τόλμη είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Αλέξανδρου Αβρανά. Το «True Crimes» δεν είναι για εκείνον μια απλή ταινία, αλλά μια ευκαιρία να επιδείξει με την ικανότητά του ότι η κινηματογραφική γλώσσα δεν έχει σύνορα. Το όραμα αυτό είναι κοινό με τις επιθυμίες του Τζιμ Κάρεϊ, κάτι που υποδηλώνει η συνολική του δημόσια στάση. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή της ζωής του, η συνάντηση του Κάρεϊ με τη φρέσκια δυναμική του Αβρανά ίσως μετατρέψει το έγκλημα σε μια διαδικασία λύτρωσης και αναγέννησης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα