Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Μόνικα Μπελούτσι: H θεά μόνη ξανά!
Μόνικα Μπελούτσι: H θεά μόνη ξανά!
(ακούει κανείς;) Είχαν τα πάντα: ομορφιά, δόξα, χρήμα, την ελευθερία της επιλογής και τον φθόνο των άλλων. Εζησαν κόντρα στα κλισέ, δημιουργώντας ένα ζευγάρι επίζηλο και ανατρεπτικό, στενά δεμένο στο πανί, εξ αποστάσεως στη ζωή, που δεν συμβίωνε,έκανε όμως ταινίες και κόρες. Το φινάλε του μεγάλου έρωτα της απόλυτης σύγχρονης Εύας είναι πια γεγονός. Η πλέον ποθητή γυναίκα στον πλανήτη είναι ξανά ελεύθερη
Η παιχνιδιάρικη μελωδία από το «Le Temps» του Σαρλ Αζναβούρ γεμίζει το μικροσκοπικό, αλλά λουσμένο στο φως, παριζιάνικο διαμέρισμα. Εκείνη αρχίζει να χορεύει σαν πεταλούδα πριν καθίσει στο πέταλο του λουλουδιού. Εκείνος, ξαπλωμένος στον διθέσιο καναπέ, αδιαφορεί για τις πιρουέτες της δήθεν αφοσιωμένος στο περιοδικό του. Του το αρπάζει και πιάνει με αποφασιστικότητα το χέρι του. Τότε σηκώνεται, την αγκαλιάζει σφιχτά, τη στροβιλίζει στον αέρα και γίνεται ένα μαζί της και με τη μελωδία. Κάπως έτσι, όπως στη θεσπέσια σκηνή της ταινίας «L' appartement», μπήκαν οι τίτλοι αρχής στη σχέση τής -για πολλούς- πιο επιθυμητής γυναίκας που έχει πατήσει στον πλανήτη, Μόνικα Μπελούτσι, με τον Γάλλο ηθοποιό Βενσάν Κασέλ.
Και όπως στη ρομαντική ταινία του 1996 που στάθηκε η αφορμή για τη γνωριμία τους, έτσι και στην πραγματικότητα, ο μεγάλος έρωτας καταλήγει άδοξα και πλέον στην οθόνη διακρίνεται μόνο η χαρακτηριστική λευκή επιγραφή: «Fin». Η -κατά το politically correct- δυσάρεστη ανακοίνωση του χωρισμού τους προκάλεσε κύμα ευφορίας στο Διαδίκτυο. Η ποθητή Ιταλίδα είναι και πάλι ελεύθερη.
Στον βωμό του έρωτα, όμως, αυτός ο χωρισμός δείχνει μελαγχολικός, όχι μόνο γιατί βάζει τέλος σε μια ιστορία αγάπης, ούτε γιατί -πάντα κατά το κοινώς ορθό- χαλάει μια οικογένεια -και πώς θα το πάρουν τα παιδιά κ.λπ. κ.λπ. Κυρίως για το αντίθετο, γιατί βάζει τέλος σε μια σχέση που ποτέ δεν νοιάστηκε για το politically correct. Μια σχέση που τροφοδότησε αλλά δεν τροφοδοτήθηκε από κλισέ, μόνο από την ίδια την ύπαρξή της.
«Κάθε φορά που δίνουμε ραντεβού σε ένα εστιατόριο και τον κοιτώ, καθώς τον πλησιάζω, ανακαλύπτω ξανά πόσο μου αρέσει αυτός ο άνδρας και λέω ότι ακόμα και αν δεν τον γνώριζα, σίγουρα θα ρωτούσα να μάθω ποιος είναι», συνήθιζε να λέει η Μπελούτσι, περήφανη για τη γοητεία που ασκούσε πάνω της ο σύζυγός της. Το κορίτσι από την Ούμπρια, που έβγαζε χρήματα για να σπουδάσει Νομικά ποζάροντας ως γυμνό μοντέλο σε ζωγράφους και συνέχισε με επιτυχία ως επαγγελματίας μοντέλο στο Μιλάνο, πριν αποφασίσει να γίνει ηθοποιός (κάνοντας αίσθηση με το ολιγόλεπτο -τόπλες- κινηματογραφικό ντεμπούτο της στον «Δράκουλα» του Κόπολα), βρήκε στην παρουσία του Κασέλ τον άνδρα που ήθελε δίπλα της. Εστω και από μακριά.
Και όπως στη ρομαντική ταινία του 1996 που στάθηκε η αφορμή για τη γνωριμία τους, έτσι και στην πραγματικότητα, ο μεγάλος έρωτας καταλήγει άδοξα και πλέον στην οθόνη διακρίνεται μόνο η χαρακτηριστική λευκή επιγραφή: «Fin». Η -κατά το politically correct- δυσάρεστη ανακοίνωση του χωρισμού τους προκάλεσε κύμα ευφορίας στο Διαδίκτυο. Η ποθητή Ιταλίδα είναι και πάλι ελεύθερη.
Στον βωμό του έρωτα, όμως, αυτός ο χωρισμός δείχνει μελαγχολικός, όχι μόνο γιατί βάζει τέλος σε μια ιστορία αγάπης, ούτε γιατί -πάντα κατά το κοινώς ορθό- χαλάει μια οικογένεια -και πώς θα το πάρουν τα παιδιά κ.λπ. κ.λπ. Κυρίως για το αντίθετο, γιατί βάζει τέλος σε μια σχέση που ποτέ δεν νοιάστηκε για το politically correct. Μια σχέση που τροφοδότησε αλλά δεν τροφοδοτήθηκε από κλισέ, μόνο από την ίδια την ύπαρξή της.
«Κάθε φορά που δίνουμε ραντεβού σε ένα εστιατόριο και τον κοιτώ, καθώς τον πλησιάζω, ανακαλύπτω ξανά πόσο μου αρέσει αυτός ο άνδρας και λέω ότι ακόμα και αν δεν τον γνώριζα, σίγουρα θα ρωτούσα να μάθω ποιος είναι», συνήθιζε να λέει η Μπελούτσι, περήφανη για τη γοητεία που ασκούσε πάνω της ο σύζυγός της. Το κορίτσι από την Ούμπρια, που έβγαζε χρήματα για να σπουδάσει Νομικά ποζάροντας ως γυμνό μοντέλο σε ζωγράφους και συνέχισε με επιτυχία ως επαγγελματίας μοντέλο στο Μιλάνο, πριν αποφασίσει να γίνει ηθοποιός (κάνοντας αίσθηση με το ολιγόλεπτο -τόπλες- κινηματογραφικό ντεμπούτο της στον «Δράκουλα» του Κόπολα), βρήκε στην παρουσία του Κασέλ τον άνδρα που ήθελε δίπλα της. Εστω και από μακριά.
Δηλώσεις περί βαθιάς αγάπης, ανεξαρτησίας, εμπιστοσύνης έβγαιναν από το στόμα και των δύο τα χρόνια που ήταν παντρεμένοι. Εμοιαζαν αγαπημένοι και αγέρωχοι απέναντι στο ερώτημα που επαναλαμβανόταν επίμονα: μα πώς μπορεί ένας έρωτας, μια σχέση γάμου και οικογένειας, την τελευταία δεκαετία, να συντηρείται εξ αποστάσεως από διαφορετικές χώρες ή και ηπείρους; Η απάντηση που δίνεται μετά την πρόσφατη ανακοίνωση ενός ιταλικού δικηγορικού γραφείου επιβεβαιώνει τις πλέον κυνικές των απόψεων: δεν μπορεί.
Η σκηνή της ταινίας «L' appartement» με την οποία μπήκαν οι τίτλοι έναρξης της σχέσης της Μόνικα Μπελούτσι με τον Βενσάν Κασέλ. Κράτησε 17 ολόκληρα χρόνια πριν ο Γάλλος ηθοποιός πιει το πικρό ποτήρι του χωρισμού
Σε πείσμα των τετριμμένων, η απόσταση, τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον, δεν επηρέασε τη σχέση τους. Οχι, η φαντασίωση εκατομμυρίων ανδρών δεν ήταν τόσο σίγουρη ότι ο ορμητικός (αποκαλούμενος και διάδοχος του Ζεράρ Ντεπαρντιέ) σύζυγός της θα της έμενε πιστός ακόμα κι αν έκαναν μήνες να συναντηθούν. Απλώς, δεν την ένοιαζε και αν ποτέ συνέβαινε -το κακό-, θα προτιμούσε να μην ξέρει περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτά τουλάχιστον υποστήριζε σε δηλώσεις και συνεντεύξεις της είτε μιλώντας θεωρητικά («εγώ δεν πιστεύω στην αφοσίωση, αλλά στην αγάπη. Δεν θέλω να γνωρίζω παρακάτω. Για τα υπόλοιπα καλό είναι να μη ρωτάς»), είτε το ακόμα πιο σαφές «δεν θα έχω πρόβλημα σε περίπτωση που με απατήσει ο σύζυγός μου γιατί θεωρώ παράλογο, ειδικά για έναν τόσο σέξι άνδρα όπως ο Βενσάν, να μένει πιστός σε μένα όταν έχει πάνω από δύο μήνες να με συναντήσει».
Ο Βενσάν μάλλον συμμεριζόταν τις απόψεις της αν κρίνουμε από τις φήμες που συνόδευαν τη ζωή του στο Παρίσι, οι οποίες υποστηρίζουν ότι παρότι είχε δίπλα του το ερωτικό απωθημένο εκατομμυρίων ανδρών, βρήκε τη δύναμη να κοιτάξει άλλες γυναίκες, επιλέγοντας κυρίες οι οποίες δεν έπιαναν ούτε στο ελάχιστο την εντυπωσιακή εμφάνιση της Μπελούτσι. Πριν από λίγα χρόνια, μάλιστα, είχε συζητηθεί ότι μια Ιταλίδα με σχεδόν ανδροπρεπή χαρακτηριστικά είχε κατορθώσει να κλέψει την καρδιά του. Οχι πως ανάλογες φήμες δεν έχουν υπάρξει για τη Μόνικα, με πλέον απτό το δημοσίευμα του ιταλικού σκανδαλοθηρικού περιοδικού «Oggi», σύμφωνα με το οποίο δύο χρόνια πριν είχε συνάψει ιδιαίτερα στενή σχέση με τον Γάλλο σκηνοθέτη και ηθοποιό Φιλίπ Γκαρέλ.
Το δημοσίευμα συνοδευόταν από φωτογραφίες που απεικόνιζαν τους δυο τους, πιασμένους χέρι-χέρι, να συνομιλούν σε μπαλκόνι πολυτελούς ξενοδοχείου στη Ρώμη. Στην επίσημη εκδοχή, επρόκειτο απλώς για δύο καλούς συνεργάτες που συζητούσαν λεπτομέρειες της τελευταίας κοινής δουλειάς τους. Σε πείσμα των δημοσιευμάτων και μιας συνολικής καχυποψίας, εκείνοι συνέχιζαν να δηλώνουν ευτυχείς, ερωτευμένοι και να αποκαλύπτουν με καμάρι ότι τα παιδιά τους μεγαλώνουν μιλώντας τέσσερις διαφορετικές γλώσσες. Ποια ήταν η συνταγή; «Δέχομαι το γεγονός ότι δεν μπορούμε να είμαστε μαζί στο ίδιο μέρος», εξηγούσε η Μπελούτσι, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Το ίδιο κάνει κι εκείνος. Είμαστε σαν τους Τσιγγάνους, ταξιδεύουμε σε όλο τον κόσμο και όταν συναντιόμαστε, κοιμόμαστε όλοι μαζί στο ίδιο κρεβάτι».
Η περίοδος ζωής στη θάλασσα του Ρίο έδειχνε στην αρχή ως το απόλυτο επιστέγασμα αυτού του αντισυμβατικού έρωτα που θέλησε να πάρει νέα μορφή. Ο ίδιος ο άτακτος Κασέλ μιλούσε για μια ζωή που θύμιζε παράδεισο, περιέγραφε την καθημερινότητά του ως ένας απλός μπαμπάς που πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο και κάνει σχέδια να ανοίξει δικό του εστιατόριο, ενώ παράλληλα μελετά σενάρια.
Και η Μόνικα; Σαν παραδοσιακή Ιταλιάνα που έχει εμπιστοσύνη στον αγαπημένο της (τον οποίο χαρακτήριζε «υπέροχο πατέρα»), λατρεύει την οικογένειά της και μαγειρεύει σπαγγέτι με σάλτσα με τη συνταγή της γιαγιάς, τον ακολουθούσε πιστά.
Οι κακές γλώσσες μιλούν για φλογερό ειδύλλιο της Μόνικας με τον Ρώσο μεγιστάνα Τελμάν Ισμαΐλοφ, το οποίο διαρκεί από το 2009
Για πόσο, όμως;
Τον προηγούμενο Μάιο ο παράδεισος έδειχνε να έχει ήδη χάσει τη λάμψη του, ενώ η αβεβαιότητα ήταν φανερή στα λόγια της σε συνέντευξη στην αγγλική «Daily Mail»: «Με τον Βενσάν είμαστε μαζί εδώ και 17 χρόνια, δεν ξέρω γιατί. Δεν νομίζω ότι διαλέγουμε τον άνθρωπο που θα είναι δίπλα μας, απλώς συμβαίνει. Ομως ποτέ δεν ξέρουμε για πόσο θα κρατήσει. Θα ήμουν ευτυχής αν μέναμε μαζί για πάντα. Αλλά δεν ξέρω, ποτέ δεν ξέρεις. Δεν μπορούμε να θεωρούμε τα πράγματα δεδομένα, ειδικά στις σχέσεις». Τα δημοσιεύματα που μιλούν για χωρισμό του ζευγαριού βρίσκουν πεδίο να αναπτυχθούν. Κορυφώνονται το καλοκαίρι, όταν οι διακοπές της τη βρίσκουν μόνη, χωρίς τον σύζυγο. Περνάει τις μέρες του Ιουλίου στην Πάρο με τα παιδιά της και φίλους, συντροφιά με τη Δωροθέα Μερκούρη και παρέα από τη Γαλλία. Η απουσία του Κασέλ από το πλευρό της προκαλεί συζητήσεις, οι οποίες αυτή τη φορά βρίσκουν σοβαρό έρεισμα.
Τελικά η συμβίωση ήταν πολύ δύσκολη για να την αντέξουν δύο ερωτευμένοι που έκαναν παιδιά και επιχείρησαν να φτιάξουν τη δική τους εκδοχή του κλασικού «Το μικρό σπίτι στο λιβάδι» (εν προκειμένω «Το μεγάλο σπίτι στην παραλία»). Η επιστροφή στη Βραζιλία καταλήγει στην απόφαση διαζυγίου κοινή συναινέσει. Η Μόνικα παίρνει τα παιδιά και εγκαταλείπει το οικογενειακό σπίτι στο Ρίο. Η «Εύα», μόνη ξανά, λίγο προτού γιορτάσει τα 49α γενέθλιά της (στο τέλος του μήνα) γυρίζει σελίδα.
Το φινάλε του μεγάλου έρωτα μιας γυναίκας-σύμβολο του πόθου δείχνει μελαγχολικό, όπως ταιριάζει στην ιστορία που διηγείται ο κλασικός Ιταλός ποιητής Τζάκομο Λεοπάρντι στο αγαπημένο ποίημα της Μπελούτσι, με τίτλο «Στη Σίλβια» (A Silvia), μέσα από στίχους που μιλούν με μελαγχολία για πεπρωμένο: Quale allor ci apparia / la vita umana e il fato! (Πόσο το ανθρώπινο πεπρωμένο / είναι ο τελικός προορισμός μας). Ακόμα κι όταν η πρωταγωνίστρια λέγεται Μόνικα Μπελούτσι.
Η σκηνή της ταινίας «L' appartement» με την οποία μπήκαν οι τίτλοι έναρξης της σχέσης της Μόνικα Μπελούτσι με τον Βενσάν Κασέλ. Κράτησε 17 ολόκληρα χρόνια πριν ο Γάλλος ηθοποιός πιει το πικρό ποτήρι του χωρισμού
Ο καιρός των Τσιγγάνων
Η κοινή πορεία τους κράτησε 17 χρόνια, τα 14 έγγαμου βίου. Κοινή με τον δικό τους τρόπο. Δεν ζούσαν μαζί, ωστόσο συχνά δούλευαν μαζί και συναντιόντουσαν σε γυρίσματα. Δεν ξυπνούσαν μαζί το πρωί, αλλά έκαναν δύο κόρες, την Ντεβά που γεννήθηκε το 2004 και τη Λεονί που ήρθε στον κόσμο το 2010. Εκείνη -με τις κόρες της- περνούσε τον περισσότερο χρόνο στη Ρώμη ή στο διαμέρισμά της στο Λονδίνο, ενώ εκείνος προτιμούσε το Παρίσι ή το Ρίο Ντε Τζανέιρο.Σε πείσμα των τετριμμένων, η απόσταση, τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον, δεν επηρέασε τη σχέση τους. Οχι, η φαντασίωση εκατομμυρίων ανδρών δεν ήταν τόσο σίγουρη ότι ο ορμητικός (αποκαλούμενος και διάδοχος του Ζεράρ Ντεπαρντιέ) σύζυγός της θα της έμενε πιστός ακόμα κι αν έκαναν μήνες να συναντηθούν. Απλώς, δεν την ένοιαζε και αν ποτέ συνέβαινε -το κακό-, θα προτιμούσε να μην ξέρει περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτά τουλάχιστον υποστήριζε σε δηλώσεις και συνεντεύξεις της είτε μιλώντας θεωρητικά («εγώ δεν πιστεύω στην αφοσίωση, αλλά στην αγάπη. Δεν θέλω να γνωρίζω παρακάτω. Για τα υπόλοιπα καλό είναι να μη ρωτάς»), είτε το ακόμα πιο σαφές «δεν θα έχω πρόβλημα σε περίπτωση που με απατήσει ο σύζυγός μου γιατί θεωρώ παράλογο, ειδικά για έναν τόσο σέξι άνδρα όπως ο Βενσάν, να μένει πιστός σε μένα όταν έχει πάνω από δύο μήνες να με συναντήσει».
Ο Βενσάν μάλλον συμμεριζόταν τις απόψεις της αν κρίνουμε από τις φήμες που συνόδευαν τη ζωή του στο Παρίσι, οι οποίες υποστηρίζουν ότι παρότι είχε δίπλα του το ερωτικό απωθημένο εκατομμυρίων ανδρών, βρήκε τη δύναμη να κοιτάξει άλλες γυναίκες, επιλέγοντας κυρίες οι οποίες δεν έπιαναν ούτε στο ελάχιστο την εντυπωσιακή εμφάνιση της Μπελούτσι. Πριν από λίγα χρόνια, μάλιστα, είχε συζητηθεί ότι μια Ιταλίδα με σχεδόν ανδροπρεπή χαρακτηριστικά είχε κατορθώσει να κλέψει την καρδιά του. Οχι πως ανάλογες φήμες δεν έχουν υπάρξει για τη Μόνικα, με πλέον απτό το δημοσίευμα του ιταλικού σκανδαλοθηρικού περιοδικού «Oggi», σύμφωνα με το οποίο δύο χρόνια πριν είχε συνάψει ιδιαίτερα στενή σχέση με τον Γάλλο σκηνοθέτη και ηθοποιό Φιλίπ Γκαρέλ.
Το δημοσίευμα συνοδευόταν από φωτογραφίες που απεικόνιζαν τους δυο τους, πιασμένους χέρι-χέρι, να συνομιλούν σε μπαλκόνι πολυτελούς ξενοδοχείου στη Ρώμη. Στην επίσημη εκδοχή, επρόκειτο απλώς για δύο καλούς συνεργάτες που συζητούσαν λεπτομέρειες της τελευταίας κοινής δουλειάς τους. Σε πείσμα των δημοσιευμάτων και μιας συνολικής καχυποψίας, εκείνοι συνέχιζαν να δηλώνουν ευτυχείς, ερωτευμένοι και να αποκαλύπτουν με καμάρι ότι τα παιδιά τους μεγαλώνουν μιλώντας τέσσερις διαφορετικές γλώσσες. Ποια ήταν η συνταγή; «Δέχομαι το γεγονός ότι δεν μπορούμε να είμαστε μαζί στο ίδιο μέρος», εξηγούσε η Μπελούτσι, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Το ίδιο κάνει κι εκείνος. Είμαστε σαν τους Τσιγγάνους, ταξιδεύουμε σε όλο τον κόσμο και όταν συναντιόμαστε, κοιμόμαστε όλοι μαζί στο ίδιο κρεβάτι».
Ο οικογενειακός παράδεισος
Η ζωή των Τσιγγάνων είχε τελικά ημερομηνία λήξης. Περίπου ενάμιση χρόνο πριν αποφασίζουν να δοκιμάσουν -πια- τη συμβίωση, μετακομίζοντας οικογενειακώς στη Βραζιλία. Κάποιοι μιλούν για την ύστατη προσπάθεια να σωθεί ο γάμος τους, την ώρα που η Μόνικα δηλώνει με ενθουσιασμό στη «Vogue» «ερωτεύτηκα τη Βραζιλία 18 χρόνια πριν. Μπορεί σε πέντε χρόνια να γυρίσω στη Ρώμη, όμως τώρα η θέση μου είναι μπροστά στην παραλία, να βλέπω τους ανθρώπους στους δρόμους και να αισθάνομαι την αύρα της θάλασσας».Η περίοδος ζωής στη θάλασσα του Ρίο έδειχνε στην αρχή ως το απόλυτο επιστέγασμα αυτού του αντισυμβατικού έρωτα που θέλησε να πάρει νέα μορφή. Ο ίδιος ο άτακτος Κασέλ μιλούσε για μια ζωή που θύμιζε παράδεισο, περιέγραφε την καθημερινότητά του ως ένας απλός μπαμπάς που πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο και κάνει σχέδια να ανοίξει δικό του εστιατόριο, ενώ παράλληλα μελετά σενάρια.
Και η Μόνικα; Σαν παραδοσιακή Ιταλιάνα που έχει εμπιστοσύνη στον αγαπημένο της (τον οποίο χαρακτήριζε «υπέροχο πατέρα»), λατρεύει την οικογένειά της και μαγειρεύει σπαγγέτι με σάλτσα με τη συνταγή της γιαγιάς, τον ακολουθούσε πιστά.
Οι κακές γλώσσες μιλούν για φλογερό ειδύλλιο της Μόνικας με τον Ρώσο μεγιστάνα Τελμάν Ισμαΐλοφ, το οποίο διαρκεί από το 2009
Για πόσο, όμως;
Τον προηγούμενο Μάιο ο παράδεισος έδειχνε να έχει ήδη χάσει τη λάμψη του, ενώ η αβεβαιότητα ήταν φανερή στα λόγια της σε συνέντευξη στην αγγλική «Daily Mail»: «Με τον Βενσάν είμαστε μαζί εδώ και 17 χρόνια, δεν ξέρω γιατί. Δεν νομίζω ότι διαλέγουμε τον άνθρωπο που θα είναι δίπλα μας, απλώς συμβαίνει. Ομως ποτέ δεν ξέρουμε για πόσο θα κρατήσει. Θα ήμουν ευτυχής αν μέναμε μαζί για πάντα. Αλλά δεν ξέρω, ποτέ δεν ξέρεις. Δεν μπορούμε να θεωρούμε τα πράγματα δεδομένα, ειδικά στις σχέσεις». Τα δημοσιεύματα που μιλούν για χωρισμό του ζευγαριού βρίσκουν πεδίο να αναπτυχθούν. Κορυφώνονται το καλοκαίρι, όταν οι διακοπές της τη βρίσκουν μόνη, χωρίς τον σύζυγο. Περνάει τις μέρες του Ιουλίου στην Πάρο με τα παιδιά της και φίλους, συντροφιά με τη Δωροθέα Μερκούρη και παρέα από τη Γαλλία. Η απουσία του Κασέλ από το πλευρό της προκαλεί συζητήσεις, οι οποίες αυτή τη φορά βρίσκουν σοβαρό έρεισμα.
Τελικά η συμβίωση ήταν πολύ δύσκολη για να την αντέξουν δύο ερωτευμένοι που έκαναν παιδιά και επιχείρησαν να φτιάξουν τη δική τους εκδοχή του κλασικού «Το μικρό σπίτι στο λιβάδι» (εν προκειμένω «Το μεγάλο σπίτι στην παραλία»). Η επιστροφή στη Βραζιλία καταλήγει στην απόφαση διαζυγίου κοινή συναινέσει. Η Μόνικα παίρνει τα παιδιά και εγκαταλείπει το οικογενειακό σπίτι στο Ρίο. Η «Εύα», μόνη ξανά, λίγο προτού γιορτάσει τα 49α γενέθλιά της (στο τέλος του μήνα) γυρίζει σελίδα.
Το φινάλε του μεγάλου έρωτα μιας γυναίκας-σύμβολο του πόθου δείχνει μελαγχολικό, όπως ταιριάζει στην ιστορία που διηγείται ο κλασικός Ιταλός ποιητής Τζάκομο Λεοπάρντι στο αγαπημένο ποίημα της Μπελούτσι, με τίτλο «Στη Σίλβια» (A Silvia), μέσα από στίχους που μιλούν με μελαγχολία για πεπρωμένο: Quale allor ci apparia / la vita umana e il fato! (Πόσο το ανθρώπινο πεπρωμένο / είναι ο τελικός προορισμός μας). Ακόμα κι όταν η πρωταγωνίστρια λέγεται Μόνικα Μπελούτσι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα