Ο Βαγγέλης Λιόλιος επανεκλέχθηκε θριαμβευτικά στην προεδρία της ΕΟΚ
O Bαγγέλης Λιόλιος θα συνεχίσει για μία ακόμη θητεία ως πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης καθώς στις σημερινές αρχαιρεσίες πήρε το εντυπωσιακό 77% έναντι 23% του αντιπάλου του Παναγιώτη Φασούλα
Θριαμβευτής ο Βαγγέλης Λιόλιος στις εκλογές της ΕΟΚ και συνεχίζει στον προεδρικό θώκο της ομοσπονδίας (έως τον Σεπτέμβριο του 2028). Ο συνδυασμός του επικράτησε εύκολα στις αρχαιρεσίες που έγιναν σήμερα με το εντυπωσιακό 77-23. Συνολικά ψήφισαν 775 σωματεία (από τα 793 που είχαν δικαίωμα συμμετοχής) και τα 595 έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στη νυν διοίκηση, τα 172 στήριξαν τον Φασούλα, ενώ οκτώ ψήφισαν λευκό.
Είχαμε αύξηση κατά περίπου 27% σε σχέση με τις τελευταίες εκλογές του 2021, τότε που είχαν ψηφίσει 610 σωματεία. Από την παράταξη του Παναγιώτη Φασούλα «Πρώτα το Μπάσκετ», εκλέχθηκε μόνο ο Γιάννης Μπουρούσης, ενώ θέση παίρνει και ως ανεξάρτητος ο Τάσος Δελημπαλταδάκης.
Ο Παναγιώτης Φασούλας έμεινε εκτός του διοικητικού συμβουλίου. Τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ είναι όλα από τον συνδυασμό του Λιόλιου εκτός φυσικά από τους εκπροσώπους του ΕΣΑΚΕ (Γαλατσόπουλος, Λεπενιώτης, Ντίνος), τον πρόεδρο του ΣΕΠΚ (Παναγιώτης Γιαννάκης) και τον αντίστοιχο του ΠΣΑΚΚ (Λίνος Χρυσικόπουλος).
Πρώτος σε ψήφους για το ΔΣ ήταν ο Δήμος Ντικούδης. Εκλέγονται, εκτός από τον πρόεδρο Βαγγέλη Λιόλιο, σύμβουλοι οι Δήμος Ντικούδης, Γιάννης Ηλιόπουλος, Τάσος Δελημπαλταδάκης, Βασίλης Ντάκουρης, Λάμπρος Τάκης, Αγγελος Παπανικολάου, Κωστής Ζομπανάκης, Γιάννης Τσουμής, Δημήτρης Ευαγγέλου, Μπάμπης Μαρκάκης, Χρήστος Βασιλειάδης και Γιάννης Μπουρούσης και οι πέντε γυναίκες, Αννυ Κωνσταντινίδου, Τριανταφυλλιά Δασκαλάκη, Ελισάβετ Φάσουρα – Χατζηαγγελή, Αναστασία Μπούρκα και Νικολίτσα Κωστοπούλου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.