Γαβρόγλου: Στην Ελλάδα έχουμε το πιο καταπιεστικό εκπαιδευτικό σύστημα

Γαβρόγλου: Στην Ελλάδα έχουμε το πιο καταπιεστικό εκπαιδευτικό σύστημα

«Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να φτιάξουμε κάτι καλύτερο στην εκπαίδευση», είπε σήμερα ο υπουργός Παιδείας σε μαθητές του Γυμνάσιου Αμυνταίου

«Επιθυμία μας είναι να αποδραματοποιήσουμε τις εξετάσεις και όλο το εκπαιδευτικό έργο να γίνεται μέσα στο σχολείο» δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, απαντώντας σε ερώτηση για τις πανελλαδικές εξετάσεις,
που του έθεσε ο πρόεδρος του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του Γυμνασίου Αμυνταίου, το οποίο επισκέφθηκε σήμερα το πρωί, στο πλαίσιο περιοδείας του στον νομό Φλώρινας.

«Έχουμε το πιο καταπιεστικό εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα, το οποίο σας διαβεβαιώνω ότι θα το αλλάξουμε και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να φτιάξουμε κάτι καλύτερο» είπε ο υπουργός.

Σε ό,τι αφορά την ακυρωτική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας επί της απόφασης που καθόριζε τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων και επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων και εργαστηριακών κέντρων ο κ. Γαβρόγλου μιλώντας στους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου Αμυνταίου είπε: «Έχουμε μία δύσκολη απόφαση από το ΣτΕ, που αφορά την εκλογή των διευθυντών στα σχολεία, έχουμε μία απόφαση, που στην ουσία μας κόβει τα πόδια, όμως σας διαβεβαιώνω ότι θα την αντιμετωπίσουμε με απόλυτο και δημοκρατικό τρόπο».

Αναφερόμενος στη χρηματοδότηση της Παιδείας ο υπουργός επισήμανε ότι έχει συγκροτηθεί επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν όλα τα κόμματα της Βουλής των Ελλήνων, η οποία θα εξετάσει το σύνολο των οικονομικών και των ανελαστικών δαπανών της εκπαίδευσης έως και τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. «Το κάνουμε αυτό προκειμένου να αποτυπώσουμε μία εικόνα για το τι συμβαίνει με τα οικονομικά στον χώρο της εκπαίδευσης και το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις δαπάνες που πραγματοποιούμε» για εκπαίδευση, είπε, ενώ για το εκπαιδευτικό προσωπικό εξήγησε: «Υπάρχει δυσκολία να προχωρήσουμε σε προσλήψεις για την κάλυψη των αναγκών στις σχολικές μονάδες, λόγω των μνημονιακών υποχρεώσεων».

Σχετικά με τις ανάγκες συντήρησης των σχολικών μονάδων ο κ. Γαβρόγλου παρατήρησε ότι κάποιοι δήμαρχοι έχουν αναλάβει το καθήκον της συντήρησης των σχολικών μονάδων, αλλά τις έχουν εγκαταλείψει. «Παρότι υπάρχει εγκεκριμένη χρηματοδότηση, οι δήμαρχοι αδιαφορούν ως προς τη συντήρησή τους» είπε και διεμήνυσε: «Με τους δημάρχους που δεν αξιοποιούν εδώ και χρόνια τα κονδύλια θα είμαστε απίστευτα σκληροί».

Εξάλλου, κατά την ξενάγησή του στο Γυμνάσιο Αμυνταίου και την ενημέρωσή του από τη διεύθυνση για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, που έχει αναπτύξει το σχολείο, και τις πανελλήνιες διακρίσεις που έχει πετύχει, ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε ότι «αυτή είναι μία άλλη εικόνα της Ελλάδας, που δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα της μιζέριας και της απαξίωσης, που συνήθως προβάλλεται γύρω από τον χώρο των δημόσιων σχολείων».

Ο υπουργός δώρισε στη βιβλιοθήκη του σχολείου μία πολύτομη εκπαιδευτική εγκυκλοπαίδεια και στη συνέχεια επισκέφθηκε τη δημόσια βιβλιοθήκη Αμυνταίου Φλώρινας, την οποία εγκαινίασε τον περασμένο Αύγουστο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος. Μέγας δωρητής της βιβλιοθήκης αυτής είναι ο Γιώργος Λιάνης, ο οποίος εκτός από 4.500 βιβλία δώρισε και σπάνια προσωπική συλλογή του, που περιλαμβάνει φωτογραφίες, ντοκουμέντα, πίνακες ζωγραφικής και παραδοσιακές φορεσιές. Ο κ. Γαβρόγλου δεσμεύθηκε να δρομολογήσει τις διαδικασίες που αφορούν το νομικό καθεστώς τη βιβλιοθήκης και να μεριμνήσει για την ένταξή της στο δίκτυο δημόσιων βιβλιοθηκών.

Ο υπουργός επισκέφθηκε και το ιστορικό κτίριο του σχολείου Ξινού Νερού, που χτίστηκε το 1902 και το οποίο έχει κριθεί διατηρητέο μνημείο με απόφαση του τμήματος Νεωτέρων Μνημείων τον Υπουργείου Πολιτισμού, ενώ αυτή την ώρα συναντάται με τις διοικήσεις του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Τμήματος ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ (24)

db

Η πιο συνηθισμένη ερώτηση που έχω ακούσει απόjξένους εκπαιδευτικούς-συνοδούς που φιλοξενούνται στο σχολείο μαζί με τους μαθητές τους είναι ότι ''πως καταφέρνουμε οι μαθητές στην Ελλάδα να είναι τόσο χαρούμενοι;''

Σχολιάκιας

Ας πάει ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ή ΣΤΗ ΡΩΣΣΙΑ, αλλά στη Σουηδία, Ολλανδία και την Δανία, δηλ. σε πολύ φιλελεύθερες κοινωνίες και να δει ο υπουργός τι σημαίνει ΝΟΜΟΣ, ΤΑΞΗ και ΣΕΒΑΣΜΟΣ στο σχολείο. Και μετά ας έρθει να μας πει για καταπίεση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ .

Γελίοι ΔωσίλογοΙ, ΔΗΘΕΝ συγγραφείς εκαπιδευτικών βιβλιων, υποκείμενα που το παίζεται χρόνια τώρα Υπουργοί Παιδείας και ανέχεστε ή ακόμα χειρότερα επικροτείτε και επιταχύνετε την κατάντια αυτού του λαού φέρνοντάς τον λίγο λίγο, ίσα με το τίποτα. Μηδενιστές και Εθνομηδενιστές κουλτουριάρηδες! Τρέψατε σε φυγή το πιο παραγωγικό κομμάτι της οικονομίας, κρατώντας πίσω ελάχιστους πατριώτες που επιμένουν να αγωνίζονται για να παραδώσουν κάτι απο αυτά που τους παρέδωσαν οι δικοί τους πρόγονοι στα παιδιά τους. Αλλά είναι πολύ λίγοι για να επιβάλλουν την τάξη και το δίκιο. Παρόλα αυτά υψώνουμε ανάστημα αν και ρατσιστικά μας στιγματίζετε ως ΦΑΣΙΣΤΕΣ. ΦΑΣΙΣΜΟΣ ειναι να διαλύεις μια ολόκληρη χώρα όχι μόνο οικονομικά αλλά και φυλετικά και ιστορικά, ώστε αυριο να τη παραδόσεις βορρά στο στόμα του λύκου. Καταργείτε τα Εθνικά συμβολα, τις Ελληνικές Παραδόσεις, πριμοδοτείτε συγγραφείς την δηθεν κουλτούρας με τσέπες που θα αποδειχθούν γεμάτες απο "φιλάνθρωπες" ΜΚΟ, Αριστερούς ιστορικούς για τους οποίους η πατριδα είναι κάτι το οποίο δεν έχει σύνορα και κατα συνέπεια όποιος πέθανε γι' αυτά είναι ηλίθιος και πιο ηλίθιος όποιος θα το κάνει εφεξής!! ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΞΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΔΡΑΤΕ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΦΤΩΧΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΕΡΑΤΕ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΝΕΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΞΥΠΝΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΝ: ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΡΜΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ 'Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΩΜΑΛΟΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ .

@18:49. Συμπατριώτη,

έξοχο και αληθινό κείμενο! Αποκωδικοποιεί με λίγες σειρές την κατάντια τής πατρίδα μας. Αλλά, αγαπητέ μου, από έναν αφιονισμένο παλαιοκομματικό σταλινιστή, που ακούει στο όνομα: Efenti Γιαβρ'-οglu, τι άλλο θα μπορούσε να περιμένει κανείς? Ποιον να εμπνεύσει εμπιστοσύνη και σιγουριά ο ξεκουτιασμένος παππούς? Μόνο τους ομοίους του. Χανόμαστε αδέρφια, χανόμαστε... (Ο.Ε.)

@18:49. Συμπατριώτη,

έξοχο και αληθινό κείμενο! Αποκωδικοποιεί με λίγες σειρές την κατάντια τής πατρίδα μας. Αλλά, αγαπητέ μου, από έναν αφιονισμένο παλαιοκομματικό σταλινιστή, που ακούει στο όνομα: Efenti Γιαβρ'-οglu, τι άλλο θα μπορούσε να περιμένει κανείς? Ποιον να εμπνεύσει εμπιστοσύνη και σιγουριά ο ξεκουτιασμένος παππούς? Μόνο τους ομοίους του. Χανόμαστε αδέρφια, χανόμαστε... (Ο.Ε.)

GEORGE 68

ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΑΓΕ ..........ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΛΑΔΙ ΕΝΑ ΑΡΝΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Κ.Α ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝΕ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΨΗΦΟ ΣΤΑ 17......ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΥΔΙΑ

ΑΑ

Ναι, καταπιεστικό. Γι'αυτό δημιουργεις στο ΑΠΘ έδρες για καθηγητές του Ερντογάν που θα εκπαιδεύουν τη μειονότητα της Θράκης. Εκτουρκισμός κανονικός. Μακράν ο χειρότερος και καταστροφικότερος υπουργός παιδείας που πέρασε ποτέ. Να ξεκουμπιστεί το συντομότερο - έχει κάνει μεγάλη ζημιά.

giannis

Κάνε ότι είναι να κάνεις γιατί πολύ σύντομα θα είσαι αντιπολίτευση Σώρα (σωτήρα) της εκπαίδευσης.

Efstathios Efstathios

Και τους πιο γελοίους που το παίζουν υπουργοί!!!

ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΣ

Σωστά τα λέει ο κύριος. Να μην υπάρχουν απουσίες στους μαθητές (ούτε στους καθηγητές και δασκάλους) , να μην υπάρχουν διευθυντές, προιστάμενοι κλπ, να επιτρέπονται τα κινητά, το κάπνισμα, οι καταλήψεις κλπ. να μην υπάρχουν βαθμοί, να μην υπάρχει Παιδεία να κάνουμε εισαγωγές επιστημόνων από άλλες χώρες όποτε τους χρειαστούμε (σιγά μη τους χρειαστούμε-που θα τους χρειαστούμε μήπως; Στη βιομηχανία και στη παραγωγή που ανθεί;) Δηλαδή οι ξένοι είναι πιο έξυπνοι που κάνουν εισαγωγή Ελλήνων επιστημόνων; Καλά τα λέει... Πολύ καταπίεση. (πλάκα κάνω ε....)

βρε σανιδα που χρειαζεστε

Ρε γαβρογλου γνωριζεις να ανοιγεις ΗΥ? απο την φατσα είσαι σα να σε εχουν παρει απο τσιπουραδικο του βολου και που με πατε αδερφε ? συνδεση εκπαιδευσης-παιδειας με επιχειρηματικοτητα-επαγγελματικη αποκατασταση γνωριζεις τι σημαινει ?

Μάλιστααααα !!

Η αριστεία είναι ...χολέρα , έτσι δεν είναι ;;;; βρε ποιος το είπε, ποιος το είπε !!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

akintzi_tsav

«Συνομοσπονδία ή δύο κράτη» η εισήγηση του Τούρκου ΥΠΕΞ - Εγώ δεν φέρνω τέτοια πρόταση στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, φέρεται να απάντησε ο Μουσταφά Ακιντζί - Τι μεταδίδουν τα τουρκοκυπριακά ΜΜΕ για τη συνάντηση στο «προεδρικό» του ψευδοκράτους

8
4434405

Μιλώντας στο Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής ο πρωθυπουργός είπε ότι η έξοδος από τα προγράμματα στήριξης και η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές εντείνουν τις διαδικασίες για την ανάληψη πρωτοβουλιών για την περαιτέρω βελτίωση της εικόνας της χώρας

8
syriza-grafeia-koumoundourou_0

«Καλλιεργείται υπέρμετρη αισιοδοξία - Είναι δρόμος με συνεχή εμπόδια» αναφέρουν σε νέο κείμενο και ζητούν ένα καθαρό σχέδιο από τον ΣΥΡΙΖΑ -  Ευθείες βολές για τον υπουργό Άμυνας - Καταγγέλλουν ερασιτεχνισμούς, επιπολαιότητες, πρακτικές παλαιάς κοπής, πολεμική ορολογία και γραφικότητες!

3
0692ACA9

«Η τουρκική συμπεριφορά δημιουργεί μια ευρύτερη απειλή στην ευαίσθητη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου» επεσήμανε ο Κύπριος πρόεδρος στην παρέμβασή του