Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Beyonce: Ποζάροντας με μαγιό «H&M»
Beyonce: Ποζάροντας με μαγιό «H&M»
Για τα νέα μαγιό της «H&M» ποζάρει στις εξωτικές Μπαχάμες η τραγουδίστρια Beyonce μετά τη συνεργασία που υπέγραψε προκειμένου να φορέσει αλλά και να διαφημίσει τα τη νέα καλοκαιρινή collection με ρούχα και μαγιό:
Για τα νέα μαγιό της «H&M» ποζάρει στις εξωτικές Μπαχάμες η τραγουδίστρια Beyonce μετά τη συνεργασία που υπέγραψε προκειμένου να φορέσει αλλά και να διαφημίσει τα τη νέα καλοκαιρινή collection με ρούχα και μαγιό:« Πάντα μου άρεσαν τα ρούχα «H&M» γιατί είναι μοδάτα και φτηνά. Μου άρεσε πολύ το concept της φωτογράφησης γιατί συγκέντρωνε και τα τέσσερα στοιχεία, φωτιά, γη, θάλασσα και αέρα. Έγινε και σε τροπικό νησί και αυτό ήταν το καλύτερο. Εμοιζε περισσότερο με βιντεοκλίπ παρά με διαφήμιση» είπε για τη συνεργασία αυτή η 31χρονη Beyonce. Από την πλευρά της «H & M» ο Donald Schneider, Creative Director, έκανε λόγο για μια ιδιαίτερη διαφημιστική καμπάνια: «Η καλοκαιρινή καμπάνια της “H & M” με πρωταγωνίστρια την Beyoncé είναι μια επική φαντασία, με αίγλη, δράμα, αλλά και την αίσθηση του παραδείσου.
Ήταν εκπληκτικό που την παρακολουθήσαμε στη φωτογράφηση, κάνει όλα να φαίνονται εντυπωσιακά - μια ποιότητα που την κάνει είδωλο για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Η καμπάνια είναι η ουσία της Beyoncé, καθώς επίσης και η ουσία της “H & M” αυτό το καλοκαίρι ». Η καλοκαιρινή καμπάνια περιλαμβάνει μαγιό και καλοκαιρινά φορέματα καθώς και tie-dye μπικίνι από τη φετινή καλοκαιρινή Water Collection της H&M. Το 25% των πωλήσεων από την Water Collection της «H & M» θα διατεθούν στην «H & M» για το WaterAid. Από το 2002, η πρωτοβουλία της «H & M», WaterAid, έχει συγκεντρώσει £ 2.650.000.
Ήταν εκπληκτικό που την παρακολουθήσαμε στη φωτογράφηση, κάνει όλα να φαίνονται εντυπωσιακά - μια ποιότητα που την κάνει είδωλο για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Η καμπάνια είναι η ουσία της Beyoncé, καθώς επίσης και η ουσία της “H & M” αυτό το καλοκαίρι ». Η καλοκαιρινή καμπάνια περιλαμβάνει μαγιό και καλοκαιρινά φορέματα καθώς και tie-dye μπικίνι από τη φετινή καλοκαιρινή Water Collection της H&M. Το 25% των πωλήσεων από την Water Collection της «H & M» θα διατεθούν στην «H & M» για το WaterAid. Από το 2002, η πρωτοβουλία της «H & M», WaterAid, έχει συγκεντρώσει £ 2.650.000.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα