Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Οι πρώτες εικόνες της σειράς του Margiela for H&M
Οι πρώτες εικόνες της σειράς του Margiela for H&M
Οι Fashionistas όλου του κόσμου «ζαχαρώνουν» την τσάντα-γάντι και τις μπότες με το αόρατο Perspex τακούνι. Οι τιμές κυμαίνονται από 20 μέχρι 220 ευρώ.
Οπως κάθε χρόνο και μάλιστα δύο φορές τον χρόνο άνοιξη και φθινόπωρο, στα H&M πια συνεργάζεται με μεγάλους οίκους μόδας.
Ο Νοέμβριος έρχεται και είναι σταθερά μήνας έκπληξη για τα H&M, αφού σήμερα αποκαλύπτεται η exclusive collection και η συνεργασία της χρονιάς.
Φέτος η αποκλειστική συλλογή έχει την avant garde υπογραφή και την trompe l' oeil οπτική του Maison Martin Margiela και περιλαμβάνει επανεκδόσεις των πλέον εμβληματικών ρούχων και αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες. Με τίτλο Re-Edition η κολεξιόν είναι ουσιαστικά μια αναδρομή στα 23 χρόνια δημιουργίας του οίκου με περίπου 40 κομμάτια – σταθμό στην πορεία της μάρκας.
Την καμπάνια ανέλαβε η Βρετανίδα καλλιτέχνης, φωτογράφος και πρόσφατα σκηνοθέτης Sam Taylor-Wood που επιμελήθηκε τόσο της φωτογράφηση όσο και το διαφημιστικό spot. Η σειρά θα κάνει πρεμιέρα στα καταστήματα H&M στις 15 Νοεμβρίου.
Χθες βγήκε το look book των προϊόντων για άντρες και γυναίκες που θα δούμε στα H&M στις 15 Νοέμβρη.
Ηδη οι Fahionistas όλου του κόσμου «ζαχαρώνουν» την τσάντα-γάντι και τις μπότες με το αόρατο Perspex τακούνι. Οι τιμές κυμαίνονται από 20 μέχρι 220 ευρώ.
Ο Νοέμβριος έρχεται και είναι σταθερά μήνας έκπληξη για τα H&M, αφού σήμερα αποκαλύπτεται η exclusive collection και η συνεργασία της χρονιάς.
Φέτος η αποκλειστική συλλογή έχει την avant garde υπογραφή και την trompe l' oeil οπτική του Maison Martin Margiela και περιλαμβάνει επανεκδόσεις των πλέον εμβληματικών ρούχων και αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες. Με τίτλο Re-Edition η κολεξιόν είναι ουσιαστικά μια αναδρομή στα 23 χρόνια δημιουργίας του οίκου με περίπου 40 κομμάτια – σταθμό στην πορεία της μάρκας.
Την καμπάνια ανέλαβε η Βρετανίδα καλλιτέχνης, φωτογράφος και πρόσφατα σκηνοθέτης Sam Taylor-Wood που επιμελήθηκε τόσο της φωτογράφηση όσο και το διαφημιστικό spot. Η σειρά θα κάνει πρεμιέρα στα καταστήματα H&M στις 15 Νοεμβρίου.
Χθες βγήκε το look book των προϊόντων για άντρες και γυναίκες που θα δούμε στα H&M στις 15 Νοέμβρη.
Ηδη οι Fahionistas όλου του κόσμου «ζαχαρώνουν» την τσάντα-γάντι και τις μπότες με το αόρατο Perspex τακούνι. Οι τιμές κυμαίνονται από 20 μέχρι 220 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα