Gucci: Η νέα καμπάνια «Beloved Talk Show» εμπνευσμένη από τα... αυθεντικά talk shows
Gucci: Η νέα καμπάνια «Beloved Talk Show» εμπνευσμένη από τα... αυθεντικά talk shows
Ως σκηνικό θα αξιοποιηθεί το πλατό της επομπής «The Late Late Show» - Η τσάντα θα είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής
Εμπνευσμένος από το Χόλιγουντ και την εκπομπή «The Late Late Show with James Corden» ο δημιουργικός διευθυντής Αλέσαντρο Μισέλ (Alessandro Michele) δημιούργησε μία νέα σειρά για την Gucci Beloved Lines.
Αξιοποιώντας το πλατό της εκπομπής ως σκηνικό, ο οίκος Gucci συνεργάστηκε για ακόμα μία φορά με τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Χάρμονι Κόριν για να δημιουργήσει μια νέα ξεχωριστή καμπάνια.
Στη νέα καμπάνια του οίκου συμμετέχουν μία σειρά από γνωστά αστέρια όπως η ηθοποιός Awkwafina, η ηθοποιός και σκηνοθέτις Ντακότα Τζόνσον, η ηθοποιός Ντάιαν Κίτον, ο μουσικός και ηθοποιός Χάρι Στάιλς, η αθλήτρια και επιχειρηματίας Σερένα Ουίλιαμς και η ηθοποιός Σιένα Μίλερ και φυσικά ο παρουσιαστής της εκπομπής Τζέιμς Κόρντεν στον οποίο εξομολογούνται τα σχέδια τους έχοντας στο πλευρό τους την «Αγαπημένη» τους τσάντα.
«Αποφασίσαμε να δείξουμε την έννοια του "Αγαπημένου" με έναν τρόπο ειρωνικό στη νέα μας καμπάνια, πηγή έμπνευσης υπήρξε το γεγονός ότι οι τσάντες πρωταγωνιστούν στη ζωή μου και στη ζωή πολλών άλλων ανθρώπων», εξηγεί ο Αλέσαντρο Μισέλ σε δελτίο Τύπου της εταιρείας. «Επιστρέψαμε στο παρελθόν και στα αυθεντικά τοκ σόου, όπου ο πρωταγωνιστής είναι η ίδια η τσάντα, το μεγάλο αστέρι. Πολύ συχνά αυτές οι δημιουργίες πήραν το όνομά τους από σημαντικές γυναίκες που χάραξαν τις συνήθειες πολλών».
Τα κομμάτια που παρουσιάζονται αποτελούν μέρος των τεσσάρων Gucci Beloved Lines, με μια αναφορά στο παρελθόν του οίκου και τον τρόπο με τον οποίο τα προσεγγίζει σήμερα και καθένα από αυτά έχει σχεδιαστεί από τον Αλέσαντρο Μισέλ με μια σύγχρονη προσέγγιση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ειδήσεις σήμερα:
Προστασία των ειδικών από fake news και διώξεις υπό τη σκιά της σύγκρουσης ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ
Αλλαγή του καιρού: Βροχές, σκόνη και ισχυροί άνεμοι το επόμενο τριήμερο
Σχολεία: Τι θα ισχύσει για εξετάσεις, παράταση, self test, voucher
Αξιοποιώντας το πλατό της εκπομπής ως σκηνικό, ο οίκος Gucci συνεργάστηκε για ακόμα μία φορά με τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Χάρμονι Κόριν για να δημιουργήσει μια νέα ξεχωριστή καμπάνια.
Στη νέα καμπάνια του οίκου συμμετέχουν μία σειρά από γνωστά αστέρια όπως η ηθοποιός Awkwafina, η ηθοποιός και σκηνοθέτις Ντακότα Τζόνσον, η ηθοποιός Ντάιαν Κίτον, ο μουσικός και ηθοποιός Χάρι Στάιλς, η αθλήτρια και επιχειρηματίας Σερένα Ουίλιαμς και η ηθοποιός Σιένα Μίλερ και φυσικά ο παρουσιαστής της εκπομπής Τζέιμς Κόρντεν στον οποίο εξομολογούνται τα σχέδια τους έχοντας στο πλευρό τους την «Αγαπημένη» τους τσάντα.
«Αποφασίσαμε να δείξουμε την έννοια του "Αγαπημένου" με έναν τρόπο ειρωνικό στη νέα μας καμπάνια, πηγή έμπνευσης υπήρξε το γεγονός ότι οι τσάντες πρωταγωνιστούν στη ζωή μου και στη ζωή πολλών άλλων ανθρώπων», εξηγεί ο Αλέσαντρο Μισέλ σε δελτίο Τύπου της εταιρείας. «Επιστρέψαμε στο παρελθόν και στα αυθεντικά τοκ σόου, όπου ο πρωταγωνιστής είναι η ίδια η τσάντα, το μεγάλο αστέρι. Πολύ συχνά αυτές οι δημιουργίες πήραν το όνομά τους από σημαντικές γυναίκες που χάραξαν τις συνήθειες πολλών».
Τα κομμάτια που παρουσιάζονται αποτελούν μέρος των τεσσάρων Gucci Beloved Lines, με μια αναφορά στο παρελθόν του οίκου και τον τρόπο με τον οποίο τα προσεγγίζει σήμερα και καθένα από αυτά έχει σχεδιαστεί από τον Αλέσαντρο Μισέλ με μια σύγχρονη προσέγγιση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ειδήσεις σήμερα:
Προστασία των ειδικών από fake news και διώξεις υπό τη σκιά της σύγκρουσης ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ
Αλλαγή του καιρού: Βροχές, σκόνη και ισχυροί άνεμοι το επόμενο τριήμερο
Σχολεία: Τι θα ισχύσει για εξετάσεις, παράταση, self test, voucher
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα