Eurovision 2019: Ο λιτός και απέριττος Ολλανδός, η εκρηκτική Φουρέιρα, η απογοητευτική Μαντόνα και τα απρόοπτα

eurivision_main01

Ο Ντάνκαν Λόρενς με το τραγούδι του «Arcade» μάγεψε το κοινό μόνο με όπλα τη φωνή και το πιάνο του -Η εμφάνιση έκπληξη των Σκοπίων και τα πολιτικά μηνύματα για την Παλαιστίνη  -Σάρωσε σε τηλεθέαση ο τελικός της Eurovision - 21η θέση η Ντούσκα, 15η η Τάμτα

Μόνο αυτός και το πιάνο του. Ο Ντάνκαν Λόρενς και το Arcade έφεραν στην Ολλανδία τη νίκη για πέμπτη φορά. Το τραγούδι «Arcade» βρέθηκε στην πρώτη θέση των προτιμήσεων μετά από μια ψηφοφορία θρίλερ γεμάτη ανατροπές εκπλήξεις και αγωνία καθώς οι χώρες που ξεκίνησαν ως φαβορί έβλεπαν τη θέση τους να αλλάζει διαρκώς.Ο Duncan de Moor, γνωστός ως Ντάνκαν Λόρενς, έχει καταγωγή από το Spijkenisse της Ολλανδίας και είναι γεννημένος στις 11 Απριλίου του 1994. Ο 25χρονος καλλιτέχνης είναι απόφοιτος από την Rock Academy στο Tilburg, στην οποία σπούδασε τραγούδι και να γίνει και συνθέτης μουσικής.

Η ιστορία του τραγουδιού
Ο Ντάνκαν Λόρενς αποκάλυψε πως οι στίχοι του τραγουδιού μιλούν για μια πολύ προσωπική ιστορία. «Είναι εμπνευσμένοι από την ιστορία ενός ανθρώπου που αγάπησα βαθιά και ο οποίος πέθανε σε πολύ νεαρή ηλικία». Σκοπός του Ολλανδού ήταν η δική του τραυματική εμπειρία να αγγίξει τον κάθε έναν ξεχωριστά. «Μετατράπηκε από μια πολύ προσωπική ιστορία, σε μια ιστορία με την οποία ο καθένας θα μπορούσε να ταυτιστεί. Το «Arcade» είναι ένα τραγούδι για την προσμονή. Περιμένεις κάτι που μοιάζει απλησίαστο» δηλώνει.


Η εκρηκτική Φουρέιρα, η απογοητευτική Μαντόνα, η έκπληξη από τη Βόρεια Μακεδονία και τα μηνύματα για την Παλαιστίνη
Στα αξιοσημείωτα της βραδιάς ήταν η εμφάνιση της Μαντόνα που απογοήτευσε τους θαυμαστές της και μάλιστα οι περισσότεροι σχολίασαν ότι ήταν εκτός τόνου στο Like a prayer, η Ελένη Φουρέιρα που έβαλε φωτιά στη σκηνή του Τελ Αβίβ και έδειξε σε όλη την Ευρώπη το λάθος που έκανε πέρσι αλλά και η εμφάνιση-έκπληξη της Βόρειας Μακεδονίας, η οποία από τις κριτικές επιτροπές κέρδισε τη δεύτερη θέση, αλλά από το televoting πήρε μόνο 58 βαθμούς και τερμάτισε 8η.

Η χθεσινή βραδιά είχε επίσης μηνύματα για την Παλαιστίνη. Οι χορευτές της Μαντόνα είχαν στην πλάτη τους τις σημαίες του Ισραήλ και της Παλαιστίνης, ενώ η αποστολή της Ισλανδίας σήκωσε κασκόλ «Παλαιστίνη» την ώρα των αποτελεσμάτων. 

Σκιά του εαυτού της η Μαντόνα, η φωνή έβγαινε λάθος
Σκληρή είναι κριτική και όχι άδικη που ασκεί η γερμανική Welt στην χθεσινοβραδινή εμφάνιση της ποπ σταρ Μαντόνα στον τελικό της 64ης Eurovision, με ένα άρθρο της εφημερίδας που κλείνει με τη φράση: «Ήταν το βράδυ που η Γερμανία τραγούδησε καλύτερα από την Μαντόνα».

Η εμφάνιση της σούπερ σταρ ήταν αδύναμη. Ξεκίνησε με την προσπάθειά της να τραγουδήσει μία διασκευή του «Like a Prayer», που έκλεισε φέτος 30 χρόνια από την κυκλοφορία του, αλλά η φωνή έβγαινε λάθος καθ’ όλη τη διάρκεια του τραγουδιού με τη Μαντόνα να δείχνει ότι πασχίζει να τραγουδήσει και να κινείται με δυσκολία πάνω στη σκηνή.

Χαμός στο Twitter με τα φάλτσα της Μαντόνα

Στη συνέχεια τραγούδησε το νέο της single «Future», αυτή τη φορά προφανώς ηχογραφημένο, αλλά με την ίδια να κινείται με δυσκολία πάνω στη σκηνή, χωρίς ρυθμό και νεύρο.
Έτσι ένα τόσο σημαντικό γεγονός για τη διοργάνωση, αυτό της εμφάνισης της «Βασίλισσας της Ποπ», που επισκίασε ακόμα και τον Ολλανδό νικητή Ντάνκαν Λόρενς, θα το θυμούνται όλοι για το πόσο κακή ήταν η εμφάνιση της Μαντόνα και η εφημερίδα αναρωτιέται εάν η Μαντόνα ξέχασε να τραγουδάει ή τραγουδούσε έτσι πάντα.

Βέβαια το άρθρο της Welt κάνει αναφορά και στη γερμανική συμμετοχή που με τα βίας έφτασε στην 23η θέση, με 32 βαθμούς, κι αυτό χάρη στις επιτροπές. Από τις 41 χώρες μόνο έξι επιτροπές έδωσαν βαθμούς στη Γερμανία -η Αυστραλία, η Λιθουανία, η Ελβετία, η Δανία, η Ιρλανδία και η Λευκορωσία. Οι S!sters με το «Sisters» δεν κατάφερε να συγκινήσει το ευρωπαϊκό κοινό και δεν πήρε κανέναν βαθμό από το televoting, καθώς προφανώς τον διαγωνισμό δεν παρακολούθησαν ούτε η Γερμανοί που ζουν έξω από τη χώρα τους.

Η Ευρώπη «υποκλίθηκε» στην Ελένη Φουρέιρα για ακόμα μία φορά!
Ένα χρόνο μετά τη θριαμβευτική της εμφάνιση στο διαγωνισμό και μία ημέρα αφότου κυκλοφόρησε, από την Panik Records, το πρώτο της διεθνές EP με τίτλο «Gypsy Woman», η pop diva συμμετείχε σε ένα special interval act με τίτλο «θρύλοι της Eurovision». 

Φορώντας μία custommade δημιουργία Vrettos Vrettakos, του σχεδιαστή που την έντυσε και στον περσινό διαγωνισμό, κεντημένη με περισσότερα από 250.000 κρύσταλλα Swarovski και εμπνευσμένη από τα εμβληματικά shows των burlesque και follies bergeres του Παρισιού, άφησε τους πάντες άφωνους!

Η «εκρηκτική» performer μοιράστηκε τη σκηνή με τους Conchita Wurst, Mans Zelmerlöw και Verka Serduchka και ξεσήκωσε το κοινό με το «Dancing Lasha Tumbai», το τραγούδι με το οποίο η Verka εκπροσώπησε την Ουκρανία το 2007 και είναι ένα από τα διαχρονικά hits της Eurovision. Στη συνέχεια, μαζί με τους υπόλοιπους καλλιτέχνες, πλαισίωσε την Gali Atari στο «Hallelujah», με το οποίο το Ισραήλ κέρδισε τη Eurovision το 1979.

Η περσινή Eurovision στάθηκε η αφετηρία για την εκτός συνόρων πορεία της Ελένης Φουρέιρα, η οποία, μέσα σε ένα χρόνο, μετρά international hit singles, μία συνεργασία κορυφής με τον θρυλικό Snoop Dogg και τον ταλαντούχο Kaan και μία sold out ευρωπαϊκή περιοδεία με εμφανίσεις σε περισσότερους από 35 σταθμούς η οποία συνεχίζεται ακόμα.

Δείτε την εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα (στο 4:45)

Switch Song (with Conchita Wurst, Måns Zelmerlöw, Eleni Foureira, Verka Serduchka) - Eurovision 2019


Δείτε στιγμιότυπα από την εκρηκτική εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα στη σκηνή του Τελ Αβίβ

Four3
Four2
Four1
Four

Το κοινό γύρισε την πλάτη στο τραγούδι των Σκοπίων
Ένα από τα θέματα συζήτησης ήταν η εμφάνιση της εκπροσώπου των Σκοπίων στη διοργάνωση καθώς και ο τρόπος που συμπεριφέρθηκαν κοινό και κριτές.
Έτσι το τραγούδι που εκπροσώπησε τα Σκόπια κέρδισε τη στήριξη της κριτικής επιτροπής η οποία του έδωσε τη δεύτερη θέση, αλλά το κοινό «γύρισε την πλάτη» στο τραγούδι δίνοντας μόλις 58 βαθμούς με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.

Πολλοί επιχείρησαν να προσδώσουν και πολιτικό χαρακτήρα στη συμπεριφορά κοινού και κριτικής επιτροπής με φόντο τη Συμφωνία των Πρεσπών. Στο πλαίσιο αυτό, ερμηνεύτηκε από κάποιους ότι η στήριξη της κριτικής επιτροπής στο τραγούδι μεταφράζεται και σε στήριξη της Συμφωνίας των Πρεσπών που σύναψαν Αθήνα και Σκόπια ενώ αντίθετα η πλειοψηφία του κόσμου φέρεται να εξέφρασε την αντίθεσή του με τη Συμφωνία.

North Macedonia - LIVE - Tamara Todevksa - Proud - Grand Final - Eurovision 2019


Εκτός 10άδας Ελλάδα και Κύπρος
H Ελλάδα με την Κατερίνα Ντούσκα και η Κύπρος με την Τάμτα κατέκτησαν την 21η και 15η θέση αντίστοιχα. 

H εμφάνιση της Κατερίνας Ντούσκα
Σταθερή στα πατήματά της η Κατερίνα Ντούσκα ερμήνευσε το «Better Love» και με όπλο την ιδιαίτερη φωνή της εντυπωσίασε τα εκατομμύρια των τηλεθεατών που την παρακολούθησαν. Ολοκληρώνοντας της ερμηνεία της η Κατερίνα είπε στα ελληνικά: Ευχαριστούμε! Ωστόσο η Ελληνοκαναδέζα τραγουδίστρια δεν έπεισε και κατετάγη στην 21η θέση συγκεντρώνοντας 71 βαθμούς.

H 29χρονη τραγουδίστρια, που πολλοί έχουν παρομοιάσει τη φωνή της με εκείνη της Amy Winehouse, ανέβηκε στην σκηνή του Expo και ταξίδεψε τόσο το κοινό που βρίσκεται εκεί όσο και τους τηλεθεατές όλου του κόσμου με φωνή της. 

Στιλιστικά η Κατερίνα Ντούσκα εμφανίστηκε με δημιουργία Deux Hommes σε λευκό χρώμα και έχοντας τα μαλλιά της κάτω. Η Κατερίνα και η ομάδα της εφάρμοσαν την τεχνική ταμπλό βιβάν, μια τεχνική που βλέπουμε πρώτη φορά στη σκηνή της Eurovision. Ειδικότερα, πρόκειται για την αναπαράσταση μιας ιστορικής σκηνής με ζωντανά ακίνητα πρόσωπα, με σκοπό να δίνουν την εντύπωση πίνακα ζωγραφικής.

Greece - LIVE - Katerine Duska - Better Love - Grand Final - Eurovision 2019


Εντυπωσιακή η Τάμτα στη σκηνή
Η Τάμτα για τρία ολόκληρα λεπτά εντυπωσίασε το κοινό που την παρακολούθησε τόσο με τη σκηνική της παρουσία όσο και με τις φωνητικές ικανότητες. Η Τάμτα εμφανίστηκε στη σκηνή φορώντας μαύρο vinyl τζάκετ και μαύρες vinyl thigh high ψηλοτάκουνες μπότες, που καλύπτουν σχεδόν όλο της το πόδι. Πλαισιώθηκε από τέσσερις χορευτές, που επίσης φορούσαν μαύρα ρούχα και μαύρα καπέλα. Στο δεύτερο ρεφρέν του τραγουδιού οι χορευτές έβγαλαν το τζάκετ που φορούσε και εκείνη έμεινε με ένα αστραφτερό body, με ασημί κρόσσια/κρυστάλλους. 

Δείτε την εμφάνιση της Τάμτα

Cyprus - LIVE - Tamta - Replay - Grand Final - Eurovision 2019

ΣΧΟΛΙΑ (54)

KATIA

Αυτή η πλακίτσα, όπου πάντα ψηφίζουμε την Κύπρο και πάντα μας ψηφίζει η Κύπρος πρέπει να κοπεί αν θα θελήσουμε ποτέ υψηλότερες βαθμολογίες - το καλύτερο τραγούδι να παρουσιάσουμε. Όταν σε όλες τις χώρες για χρόνια λες ότι δεν θα υποστηρίξεις ΠΟΤΕ με άριστα το τραγούδι τους, όσο καλό και να είναι, και θα υποστηρίζεις ΠΑΝΤΑ αυτό της αδελφής χώρας, γιατί να σε υποστηρίξουν πίσω; Είναι ολότελα κομπλεξικό αυτό κι αν θα θέλουμε να παίζουμε τους ανώτερους πολιτιστικά, καλά θα κάνουμε και να είμαστε. Το μότο του διαγωνισμού είναι ότι η μουσική οφείλει να ενώνει. Δεν ενώνει όταν έχεις τον δικό σου σε άλλη θέση, ανεξαρτήτως της δημιουργίας του (ενίοτε μέτριας ή και κακής), και σε άλλη όλους τους άλλους. Μόνο εμπάθεια δείχνει αυτό. Το επιχείρημα ότι το κάνουν και οι άλλοι δεν βοηθάει γιατί κατ' αρχήν δεν το κάνουν όλοι οι άλλοι, μόνο κάποιοι. Δεύτερον, πρώτοι και σταθερότεροι εμείς το κάνουμε αυτό (βλέπω τον διαγωνισμό 30 χρόνια), γι' αυτό και μας γιουχάρουν - είμαστε τόσο προβλέψιμοι! Τρίτο και σπουδαιότερο, όταν αναγνωρίζεις ότι κάτι είναι λάθος (: η κλίκα στη θέση της αξιοκρατίας), στο χέρι σου είναι να μην το κάνεις κι εσύ! Ακόμα και σε καθαρά ωφελιμιστική βάση, αν έχεις ανοιχτή ατζέντα περισσότερα θα λάβεις από τους πολλούς. Με την κλειστή ατζέντα, λαμβάνεις το δωδεκάρι του κολλητού σου και τη χλεύη των υπολοίπων.

Add 1

Κρίμα, βρε παιδιά, που δεν στέφθηκε με δάφνες η προώθηση τής ψυχασθένειας από την Ζντούπσκα μας!! Ρε άιντε μορφωθείτε, Νεοέλληβες παρηκμασμένοι, που μού θέλετε και Σαβουροβίζιον...

Ι σιχτιρ

Και από το πρωί μέχρι το βράδυ ο Γερμανός παρουσιαστής Μακεδονία Μακεδονια Μακεδονία Μακεδονία

Μute

H Eurovision έχει καταντήσει διαγωνισμός κλεμμένων σκοπών - με μόνη αληθινή έμπνευση τους λαρυγγισμούς. ___Εγώ κάθε χρόνο διασκεδάζω με το freak show αφού βέβαια κλείνω τον ήχο. ___Φέτος ήταν ακόμα καλύτερα γιατί με συνεπήρε το σασπένς με τη Μαντόνα που προσπαθούσε να ΜΗΝ πέσει από τις ΣΚΑΛΕΣ (Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι με ένα μάτι, δωδεκάποντα και ράσο ?....) Μπράβο στο κορίτσι και μπράβο και στις δικές μας που - αν μη τι άλλο - δεν έσκισαν κανένα ΚΑΛΣΟΝ !

klp

φουρειρα το πιπι σου φαινεται και μη σου κακοφαινεται!

Η Μακεδονία του Τσίπρα

Η βόρεια Μακεδονία, που δεχτηκαμε χωρίς ούτε μια διαμαρτυρία στη νότια Μακεδονία ( μη στεναχωρεθει ο Ρώσος που τους έχει τους μπαοκτσηδες στα τέσσερα) ,στη δεύτερη θέση!!! Στην βαθμολογία της επιτροπής!!! Τώρα καταλάβατε ,πρόσφυγες Μακεδόνες, τι σκ@τ@ κάνατε;; Δε μιλάω για τους ντόπιους Μακεδόνες, όπως είπε και ο Υποχθόνιος..Όλα με το ζόρι..

Εσθονός Γίδοβοσκός

Το καρακιτσαριό πάει δηθεν να περάσει βαθυστόχαστα πολιτικά και κοινωνικά μηνύματα. Σαν τον τσελιγκα στην Λίμνη των Κύκνων.

ΧΜΜΚ

Θεωρω τα σχόλια για την εμφανιση της Κατερινας Ντούσκα εξυπνακίστικα. Ασχέτως θέσης, ήταν η καλύτερη συμμετοχή της Ελλάδας εδώ και πολλά χρόνια. Στο παρελθόν ειχαμε στείλει τερατουργήματα όπως του Αλκαίου,το ζειμπέκικο-ραπ του Λούκα Γιώρκα τις αθλιες φωνητικά, τσιριχτες συμμετοχές του Ρουβά και πέρνανε καλές θέσεις επειδή η ψηφοφορία είχε καθαρά πολιτικό χαρακτηρα και όλα τα Βαλκάνια και οι ανατολικές χώρες αλληλοψηφίζονταν. Η φετινή προσπάθεια της Κατερίνας ήταν φιλόδοξή,διαφορετική και άψογα ερμηνευμένη. Πιστεύω οτι μαζί με τα τραγουδια της Ιταλίας, της Σλοβενίας ( δεν καταλαβα λεξη απο όσα του τραγουδουσε η κοπελια αλλα το όλο θέαμα είχε κάτι το τόσο ατμοσφαιρικό και εφηβικά στοιχειωτικό ), της Τσεχίας και της Ισλανδίας( respect για την πολιτική χειρονομία με τις σημαίες ), ήταν ότι πιο αξιόλογο φέτος.

Διηνέκης

Όλα καλά με την Κατερίνα, εκτός από ένα μικρό προβληματάκι. Δεν έβγαινε η ρημάδα η φωνή με τίποτα.

Πατριώτης

Διαστροφοβίζιον , πορνοβίζιον, Σατανοβίζιον. Εργαλείο την ΠΤΠ

Μάρθα

Οι Κύπριοι γλυκάθηκαν πέρσι και νόμιζαν ότι αν ξαναστείλουν τραγουδίστρια χωρίς βρακί θα πάρουν το βραβείο. Άντε παιδιά, του χρόνου στείλτε και καμμιά ντυμένη.....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης